HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

W Goes 24-08-2021

Zeer tevreden over de manier waarop ik geïnformeerd ben en geholpen door de medewerkers van dit bedrijf. Zou het iedereen aanraden om een bezoek te brengen als je een nieuwe televisie zoekt.

H Janssen 24-08-2021

Vandaag (24-8-'21) in de winkel van PlatteTV geweest te Breda.
In een winkel zelf de medewerker(s) te woord staan is altijd makkelijker, dan via via de juiste medewerker te woord te krijgen (en ook, omdat ik nog niet eerder bij deze zaak besteld heb).
Ik werd allereerst keurig en vriendelijk te woord gestaan over de elektronica die ik van plan was aan te schaffen en de eventuele vragen erover (niet alles is dezer dagen verkrijgbaar).
Dat was ook 1 van de redenen waarom ik bij PlatteTV uit was gekomen.
De eerder al gekozen tv was gelukkig nog op voorraad te vinden en snel leverbaar (Sony Bravia XR-75X95J).
Met de versterker had ik minder geluk (het eerder gekozen model was EOL).
Maar ook hier werd ik vakkundig geholpen om tot een vergelijkbaar model te komen dat volgens de leverancier vrij snel te leveren was (Marantz SR5015).
Dus al met al ben ik zeer tevreden over de manier waarop de medewerking en verkoop gedaan is.
Voor het filiaal waar ik nu ben geweest heb ik meer dan lof en is dan ook een aanrader.
Officiële reactie van HelloTV 25-08-2021

Beste H Janssen,

Bedankt dat u onze service beloont met een 9, erg prettig om uw ervaring in onze winkel in Breda terug te lezen. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en versterker en mochten we u nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk graag.

Jelske - PlatteTV

W.P Lodder 24-08-2021

Uiterst vriendelijk en deskundig geholpen, wordt zeer goed meegedacht met de klant. Blijft luisteren naar wensen .

Kasia 24-08-2021

En zoals vorige keer is .... erg behulpzaam geweest, echt topper. Ik zit nu heerlijk luisteren wat muziek via Denon die hij keurig heeft aangesloten. Wij zijn heel blij met de diensten van platte tv. Dankje wel ....!

Rakesh 24-08-2021

In eerste instantie raakte het door mij bestelde Tv kwijt tijdens verzending. Na meerdere malen contact gehad te hebben met de klantenservice werd het probleem correct en naar volledige tevredenheid opgelost. De medewerkerster die mijn probleem uiteindelijk verholpen heeft verdiend een dikke pluim. Zij was erg klant- en oplossingsgericht. Verbeterpunt: betere bereikbaarheid via alle kanalen want telefonisch en via whatsapp zijn jullie niet bereikbaar.

Bram 24-08-2021

Installateur ..... heeft er verstand van en topwerk geleverd met het ophangen en installeren van onze nieuwe tv! Hij legt elke stap goed uit en geeft advies waar je iets aan hebt. Daarnaast ook nog een gezellige kerel, daar moeten ze er meer van maken!

Arno van Waaij 24-08-2021

Nette overzichtelijke winkel met zeer vriendelijk en deskundig personeel. Eerste kennismaking via website, deze is zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

R van iterson 24-08-2021

Sonos installatie besteld.
Uitstekend geholpen met aanschaf Sonos arc, ondanks nergens meer voorraad wist platte tv
zoeterwoude mij toch aan een exemplaar te helpen. Gelijktijdig sonos one xl besteld, deze waren niet leverbaar. Hiervan na paar weken keurig bericht ontvangen en vandaag opgehaald.
Dik tevreden met service en nakomen afspraken

Kaj706 EA 24-08-2021

Dit gaat over het filiaal in Amsterdam.
Wij zijn uitstekend geholpen, bij binnenkomst werd er direct naar ons gekeken, er werd netjes goedemorgen gezegd en daarmee voelden wij ons als klant in ieder geval gezien. Het was best druk, dus hebben we eerst zelf rond gekeken maar werden daarna door een verkoper (mag geen naam noemen) aangesproken. Hij nam alle tijd ondanks dat het steeds drukker werd in de winkel, je bent daar echt geen nummer maar een klant!
Hij heeft al onze vragen netjes beantwoordt en dacht echt met ons mee. Uiteindelijk door zijn professionele advies toch voor een andere TV gegaan dan waar we eerder aan dachten, maar waar we uiteindelijk spijt van zouden krijgen.
Ook heeft hij ons verteld over de uitgebreide garantie opties die Platte TV biedt.
We zijn ook nog netjes gewezen op de cash-back actie die de dag erna zou aflopen en waar we dan nu toch nog gebruik van zouden kunnen maken. Toen we zeiden dat we erover na wilden denken werd er geen druk uitgeoefend maar wenste de verkoper ons nog een fijne dag. Een uur later stonden we daarom weer in de winkel en hebben we de TV aangeschaft. Al met al een zeer prettige ervaring.

bennie21 24-08-2021

Ik had op de internetsite van Platte-TV een Neo Qled uitgezocht waar ik ook een mooie prijsaanbieding op kregen.
We hadden afgesproken de TV in Doetinchem te gaan bekijken.
Toen we onze uitgezochte TV gingen bekijken en wilden mee nemen vertelde de verkoper dat er op het nieuwste model een korting van Samsung op zit waardoor het prijsverschil met onze TV maar 75 euro is.
We zijn de verkoper erg dankbaar ,want nu hebben we een nog veel betere TV voor maar een klein bedrag meer door de cashback van Samsung.
Een pluim voor de verkoper , dat hij met het idee kwam om voor de betere uitvoering te kiezen .we zijn hem daar erg dankbaar voor.

Ruud 24-08-2021

Mooie tv gekocht. Vriendelijke verkoper aan de lijn van Platte TV. Snelle levering en netjes bezorgd en 1 trap naar boven gebracht. Zeer tevreden tot nu toe.

M 24-08-2021

In filiaal Nijmegen door (*) goed geholpen in het maken van de juiste keuze. Al eerder een Qled gehad. Wilden we niet meer. Nu helemaal blij met een OLED. Goede voorlichting met nodige kennis.

Michel 24-08-2021

Super service & uitleg (bram) 100punten voor platte tv.nl. De korting was goed.maar ook de nazorg (garantie) voor in de toekomst hopelijk niet nodig. Kortom prima zaak

Joost G. 23-08-2021

We kwamen eigenlijk voor een andere televisie, maar ondanks dat op de website stond dat deze op voorraad in de winkel zou zijn, was dat echter niet zo. Maar we ze zijn verder prima geholpen en hebben na een uitstekende voorlichting uiteindelijk een ander model gekozen en achteraf zijn we daar helemaal blij mee! We hebben hierbij ook nog een mooie korting op gekregen tijdens de actieweken.

Gert 23-08-2021

IK ben blij met te goeden hulp van Robin hij is een fijne man om me te praten was blij met zijn at vies.

Dank je Robin groetjes Gerrit

Chris Scholte 23-08-2021

N.a.v reviews en prijstechnisch gekozen voor Platte TV.
Na huiswerk goed geadviseerd in de winkel en de verschillende mogelijkheden laten adviseren.
Vlotte levering.
Uitstekende installatie door Tim, die de vervangende TV keurig demonteerde van ons Spectral meubel.
Vakkundig monteerde hij het nieuwe toestel en stelde deze in.
Platte TV doet er goed aan zeer zuinig te zijn op een medewerker als Tim een 5 sterren man.

Jacques.aerts 23-08-2021

Mijn vrouw en ik zijn niet zo technisch, wat beeld en geluid betreft. Drie jaar geleden kennisgemaakt met Plattetv en met name met de aldaar werkzame jongelui. Nieuwe tv gekocht en, gezien onze leeftijd, niet gedacht, dat we daar nog ooit terug zouden komen.
Maar we hadden een voet nodig voor een kleine t.v., op de slaapkamer. Weer dezelfde ontspannen sfeer als drie jaar terug, alles werd goed uitgelegd, gratis afstandbediening, omdat ze de juiste batterijen niet hadden. Bedankt, Jos de G., bedankt lieve mensen van plattetv.

Sandra 23-08-2021

Vandaag een nieuwe tv gekocht bij Platte TV een Philipps Ambilight 65PUS8506/12. Wij zijn zeer tevreden, super fijn geholpen en goed geadviseerd. De verkoper hielp zelfs de TV in de auto te leggen, waar vind je deze service nog. Het is voor ons de eerste TV met apps enz. Wij hopen hier écht heel veel plezier van te hebben.

Ton Sprangers 23-08-2021

Goede behandeling van de garantieschade en een passend aanbod. Vriendelijk te woord gestaan.

Stijn 23-08-2021

Via een online zoektocht ben ik bij PlatteTV uitgekomen en op basis van reviews en een goede prijs heb ik mijn nieuwe tv besteld. De levering kon een paar dagen later in het weekend, maar omdat ik zelf niet aanwezig kon zijn, werd keurig een latere datum afgesproken. De levering was via PostNL.

Na enig dagen gebruik viel mij een afwijking op aan de weergave van mijn nieuwe tv, waarover ik via de mail snel en adequaat contact heb gehad. De oplossing was een vervangend toestel, dat snel geleverd werd via PlatteTV zelf. Er werd niet moeilijk gedaan en de belofte over oplossingen bij ontevredenheid werden waar gemaakt.

Zowel de eerste aankoop als de ruil verliepen soepel en dienstverlenend. Antwoorden via de mail kwamen steeds op dezelfde dag - soms al 10 minuten later, en dat was prettig. Een pluim voor de dienstverlening. De contacten verliepen vooral via Ivo.

Klein punt van verbetering was de communicatie op de website. Op de site stond dat het toestel (Samsung Serif) op voorraad was, in de praktijk was dat niet het geval. Een detail, maar toch.

Ik kan PlatteTV zeker aanraden.

O Reitsma 23-08-2021

Na een teleurstellende aankoop van een Samsung tv die defect bleek te zijn zeer goed geholpen en geadviseerd bij het maken van een andere keuze. Daarnaast is het leed verzacht doordat we een scherpe prijs hebben gekregen op de nieuwe Sony tv.
Zeer goede service van Plattetv en de betreffende medewerker. Plattetv is een aanrader voor de geleverde service en kwaliteit.

HdB 23-08-2021

Duidelijke uitleg, transparant en kwamen eerlijk over. Zowel in de winkel als via de mail gaven ze mij de zelfde laagste prijs. Dit gaf voor mij de doorslag om bij Platte tv het product aan te schaffen en zeker de volgende x weer hier terug te komen.

Danielle 23-08-2021

Voor 2 jaar terug onze TV bij Platte TV Amsterdam gekocht waren toen zeer tevreden.
Nu een Extra TV voor de slaapkamer gekocht zijn niet meer bij andere winkels geweest omdat deze winkel een overzichtelijke nette showroom heeft en ook de beste deal sluit.
Bovendien zijn er zeer vriendelijke verkopers die de tijd voor je nemen en deskundig zijn ook nog....

Goed geholpen in Naarden 23-08-2021

Jaren geleden ook televisie gekocht bij deze winkel in Naarden en daarom teruggegaan. Zoals altijd geweldig en snel geholpen. Expertise van de medewerker was ook ruim voldoende.

Erik 23-08-2021

Prima service en meedenkende medewerkers. Top tv en goede kwaliteit beeld. Vriendelijk bedrijf