HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5183 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Polder 18-06-2021

Wij hebben voor deze winkel gekozen vanwege de goede prijzen en de goede reviews op internet. Wij waren hier nog nooit geweest maar wij vinden het een erg prettige winkel. Ruim opgezet en goed advies. Ook de service is helemaal top. Onze complimenten en ga zo door!,

Har 18-06-2021

fijne ingerichte winkel om op het gemak een tv uit te zoeken.(winkel Eindhoven)
verkopers maken voldoende tijd voor je en zijn geduldig wat in deze tijd al het benoemen waard is. (*) en (%).
voldoende parkeerplek voor de deur.

Arjen 18-06-2021

Snel en deskundig geholpen bij aanschaf van mijn nieuwe Marantz receiver. Omdat alleen nog een eerder opengemaakte variant van de door mij gezochte receiver aanwezig was heb ik ook nog een mooie korting gekregen.

Marcel 18-06-2021

Uitstekend geholpen en er werd goed geluisterd door de betreffende medewerker die per direct een duidelijk verhaal had en de opties voor onze aanschaf voor de tv en de prijzen paraat had!

Hans Bastiani 18-06-2021

Een winkel met een belangrijke internetmodule. Over de live chat een deal kunnen maken met inruil van mijn eigen tv. Opgehaald in de winkel inclusief een extra servicegarantie voor 3 jaar afgesloten. (79,99)
Zeer behulpzaam en deskundig personeel. Ben blij met mijn Samsung Qled 4K 65Q95t
Alles binnen een halve dag geregeld. TOP!!

Een zeer goede tv zaal
Goed geholpen in filiaal Groningen
Niks is hem te gek super service

Marcel 17-06-2021

3 weken geleden nieuwe tv aangeschaft.
Ging al vrij snel stuk.
Na contact in Breda, tv vandaag omgeruild voor een nieuwe.
Super geregeld, ben ik blij mee.
Ga zo door!

Fritz Meesters 17-06-2021

Niet alleen bij het kopen van een tv, maar ook bij problemen, een uitstekende service! Met Pinksteren een nieuwe Samsung Neo QLed tv gekocht. Goed advies gekregen in de winkel en de tv is gratis thuisbezorgd. Na installatie deed zich een probleem voor en direct werd er actie ondernomen. Ik kon kiezen tussen een nieuwe One Connect Cable, wat het probleem waarschijnlijk zou verhelpen, of een nieuwe tv. Helaas bleek een nieuwe One Connect Cable niet de oplossing. Zonder morren werd er direct een afspraak gemaakt voor het omruilen van de TV voor een nieuw exemplaar. Hierbij kon ik kiezen voor omruilen in de winkel (sneller), of thuis omruilen. Op de afgesproken dag en tijd is de tv omgeruild voor een nieuwe. Dit noem ik topservice!

G. Pronk 17-06-2021

We zijn vanmiddag super goed geholpen, hij nam de tijd om alles goed uit te leggen en kregen een heerlijk kopje koffie aangeboden. Hij heeft de moeite genomen om ervoor te zorgen dat de tv morgen al bezorgd wordt. Een fijne verkoper

HL 17-06-2021

Prettige winkel. Jonge mensen die de tijd nemen voor je. Je krijgt een drankje aangeboden. En ook nog eens de laagste prijzen. Wat wil je nog meer.

Arjan 17-06-2021

Top winkel. Word altijd goed geholpen. Al meerdere televisies gekocht. Je kan altijd langskomen of bellen als je iets niet snapt.

cor 17-06-2021

ze nemen de tijd en goede uitleg. aflevering naar 4 hoog met de trap is nog even afwachten. heb al div. tv,s daar gekocht dus zal wel goedkomen

Ton Geesing 17-06-2021

Prijstechnisch zeer goed ,in de winkel goed advies en snelle levering. Goed geïnstalleerd.
Vakkundig uitleg, we hebben er veel plezier van.

Rik 17-06-2021

Prima geholpen na defect aan eerder aangeschafte Philips OLED tv die niet meer onder de philips garantie viel maar wel onder de platte tv A-Z garantie. Bedankt Rob voor de snelle support het meedenken en neerzetten van een goede oplossing! Mvg Rik

Diana 17-06-2021

Zeer enthousiaste, gemotiveerde en vriendelijke medewerker, zeer tevreden met het resultaat!!!

Sebastiaan80 17-06-2021

Goed geholpen tijdens de aankoop van mijn OLED tv. Ook toen zich na een paar jaar problemen voordeden is dit naar alle tevredenheid opgelost.

dhr. Van Kampen 17-06-2021

zeer professioneel, kundig en klantgericht door medewerker geadviseerd. Zodoende de juiste televisie ( ook achteraf) gekocht.

Marcel 17-06-2021

Een zeer nette en kundig bedrijf ook de verkoper heeft verstand van zaken
Kom zeker weer terug

Marten 17-06-2021

Gisteren hebben de verkopers onze nieuwe TV opgehangen en geïnstalleerd. Handig dat ze de functies die je dagelijks gebruikt op een afstandsbediening hebben gezet. Ze leggen alles duidelijk uit en gaan pas weg als je tevreden bent. Je treft het als zij langskomen.
Officiële reactie van HelloTV 17-06-2021

Beste Marten,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw aankoop bij ons en over de service van onze installateurs. We gaan inderdaad pas weg als we weten dat u tevreden bent over de TV. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Marie-José 17-06-2021

Ik ben zeer tevreden over de aankoop van Het Raam. De verkoper heeft mij uitgebreid antwoord gegeven op de vele vragen. Hij heeft mij op een prettige manier advies gegeven.
Ik ben ook zeer tevreden over de installatie. Een handige jongen die rustig en snel werkt. Ook hij gaf op een prettige manier uitleg.

KeesCie 17-06-2021

Naar filiaal in Breda geweest. Goede voorlichting, alle tijd voor de kopers en vriendelijk personeel. Voordeel is dat je de oude tv in kan ruilen.

A. Nieuwkoop 17-06-2021

Waarom een 10? Aanvankelijk was dit cijfer feitelijk een 1 want mijn bestelling bleek niet te worden geleverd op de afgesproken en beloofde datum. Dit terwijl het (het was een cadeau) belangrijk was en hier van tevoren over was geinformeerd. Echter toen liet PlatteTV zien waarin het zich kan onderscheiden van andere partijen wanter werd creatief meegedacht en een meer dan acceptabele oplossing aangeboden waardoor alles toch nog goed kwam. En wanneer je zo mee denkt, durft af te wijken van het voor de hand liggende en gewoon vriendelijk bent geholpen dan verdien je een 10.

H vd Linden 17-06-2021

Top winkel , vriendelijk personeel , zijn goed op de hoogte. Duidelijk en geduldig . 3 tv’s gekocht een aanrader !

Ton 16-06-2021

Via buren aan deze winkel gekomen in Utrecht
Eerst een soundbar gekocht en geholpen door Marc
Zeer vakkundig geholpen en klantvrienlijk.
Hetzelfde afgelopen week bij de aankoop van een Samsung Frame televisie ook geholpen
Ook weer alles rustig uitgelegd en zeer vriendelijk (Marc)
Kortom goede prijs en de winkel een aanrader

Bob Osté 16-06-2021

Goede ervaring met Platte tv. Leuke deal kunnen maken. Ook de installateur *** heeft alle tijd genomen om alles naar tevredenheid op te lossen. Nu de komende tijd ervaren hoe de tv bevalt.