HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ye-Lin Liebregt 30-04-2021

Vriendelijk en heel behulpzaam. Dacht mee en gaf goed advies.
Tv wordt gratis thuis bezorgd, super fijn!

Klaas R 30-04-2021

Super goed advies en eerlijkheid. Ze laten je eerst rustig kijken en komen dan pas vragen of je geholpen wilt worden. Ik raad ze echt aan

Jean 30-04-2021

Ik ben vandaag geholpen door Max in de vestiging te Naarden. Hij had enorm veel geduld en was zeer bekwaam. Het is een leuke winkel met fijn personeel!

harrie kobes 30-04-2021

hebben een sony bravia t.v gekocht en prima geholpen bij onze keus hebben oude t.v ingeruild wat geen probleem is dus wij zijn zeer tevreden hebben nu de nieuwe ingebruik

Joska 30-04-2021

Goede service in de chat en wordt goed geholpen. Thuis tv geïnstalleerd, ook prima gegaan, keurig op tijd, vriendelijke service!

Ed Blokland 30-04-2021

Ben eigenlijk best overdonderd in die zin heel veel kennis bijgeschaafd en professionele kundigheid verkregen door verkoper Danny die uiterst meedacht zodat we uiteindelijk allebei een zeer goede deal hebben gesloten, kortom bij volgend bezoek inzake deze artikelen beslist eerst naar Platte tv informeren 👌💐

KC 30-04-2021

Na een eerdere aankoop twijfelde ik nog over het aanschaffen van een subwoofer. Ben wederom super geholpen door adviseur Thomas in de Amsterdamwinkel. Eerlijke jongen en levert advies op maat.

Lelystedeling 30-04-2021

Ik heb in 2018 een 75 inch tv aangeschaft daar was ik super blij mee totdat ik afgelopen jaar problemen ermee ondervond. Had ik even geluk dat ik aan A-Z verzekeringspakket erbij heb aangeschaft want dat kwam goed van pas!

Max van het filiaal Naarden heeft mij erg goed geholpen om dit probleem op te lossen. Hij is erg geduldig en denkt met je mee! Als je voor advies of met een probleempje zit zou ik je adviseren om altijd naar Max te vragen. Hij is erg ervaren en deskundig!

Jens 30-04-2021

Snelle en vriendelijke klantenservice.

De levering verliep soepel en werd naar de juiste plek gebracht..

Kleine verbetering zou een snellere levertijd dan 3 dagen zijn, maar zeker niet nodig.

wat verstaat u onder weergavenaam 30-04-2021

Platte TV is een prettige winkel. De bediening is uitstekend en ook de voorlichting van de aankoop laat niets te wensen over.
Platte TV is een aanwinst voor de stad Groningen.

Jos 30-04-2021

Via de webshop een LG OLED55G1 besteld (met een hele mooie inruilprijs voor mijn 6 jaar oude Samsung). Levertijd werd geschat op 2 weken ivm drukte, daarom gekozen om de tv op te halen in Naarden.
Thoren heeft mij uitstekend geholpen en de tv nog even laten zien. Wat een scherp beeld zeg!
Officiële reactie van HelloTV 30-04-2021

Beste Jos,

Bedankt voor de 10! Mooie keuze heeft u gemaakt met de gloednieuwe LG OLED55G1. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Philip 30-04-2021

Goede raad bij aankoop, perfecte service bij levering en plaatsing. Beeld ongeëvenaard !! TV hangt netjes tegen de muur, gaat volledig op in het interieur, topdeal !!!

Walter Engelgeer 30-04-2021

Zaterdag 24 april m'n mooie Denon home 250 speakers op mogen halen, twee stuks, die ik samen met John had beklonken voor n mooi prijsje tegen inruil van divers oud audio materiaal. In de winkel werd ik geholpen door Thoren die mij hielp met het uitladen van mijn oude surround set en Samsung 40 inch tveetje waar ik veel lol van heb gehad.
Een fijne aardige vent evenals zijn collega's die mij begroetten bij binnenkomst en ook weer toen ik wegging! Topfiliaaltje daar in Naarden?! Vandaar een hele dikke 9!!! Tot de volgende fijne keer!👍

Jolanda 29-04-2021

Na 14 jaar wederom voor een Philips ambilight gekozen. De lopende cashback actie van € 300,-- was een leuke meevaller. Was een beetje bang voor de grootte van het scherm 65" maar dat valt reuze mee. Geluid van de soundbar heeft mij enorm verbaasd. Goed geholpen in de winkel en zeer tevreden over de montage en installatie. Mail inzake probleem werd ruim na sluitingstijd nog beantwoord en de volgende dag werd er ook nog geïnformeerd of het probleem (met Ziggo) was opgelost. Bedankt Platte TV voor de service.

Kees 29-04-2021

Zeer goed en geduldig geholpen door Pascal van Platte TV Zoeterwoude. Ik raad Platte TV dan ook zeker aan!

Ronald Bosmans 29-04-2021

Ik heb op 17 april een tv besteld en ben toen super goed geholpen goed advies en vriendelijk mijn volgende bestelling ga ik zeker weer doen bij plattetv,De tv werd geleverd en op mijn muur gemonteerd door Duncan super vriendelijke kerel en professioneel en een pietje precies. TV geïnstalleerd we kregen ook een goede uitleg .Ja ben heel erg tevreden!!!

H.Ridder 29-04-2021

Direct bij binnenkomst werd ik vriendelijk begroet en gevraagd of men kon helpen. dat aanbod heb direct aangenomen en binnen een kwartier hadden wij door het deskundig advies een nieuwe TV gekocht . De TV werd na afrekening naar de auto gebracht door de verkoper. Kortom deskundig en vriendelijk geholpen

D Pos Ankeveen 29-04-2021

We komen al heel veel jaren in deze winkel als we iets duurs willen kopen.
Onze zoon heeft een week eerder een tv gekocht.
Prima is de verkoper voor ons een 10.

Pieter Jan 29-04-2021

Skip heeft mij goed geholpen met de installatie van de TV en de uitleg over de menu’s en settings

gerrit 29-04-2021

de shop is geweldig via de chat geweldig geholpen daarna in de winkel prettig geholpen het enigste min punje was de sleutels van de winkel waren er niet op de af gesproken tijd

Hans 29-04-2021

Onvoldoende.
Al enige tijd volg ik de prijsontwikkeling van YSP-2700.
Pl tv adverteert; “met wij zijn de goedkoopste” en zeggen; “Vraag een deal”.
Helaas zijn ze niet de goedkoopste. Pas na aandringen willen ze wel een vergelijkbare prijs aanbieden.
Ook wisselt de prijs sterk van 775 naar 969 naar 769 naar 969.
Hun motivatie? We krijgen de korting van de fabrikant niet meer.

Mijn beslissing? Ik koop niet bij Platte TV

Wilco 29-04-2021

Zeer overzichtelijk aardige mensen en zeer behulpzaam maar niet opdringerig.
Goed geholpen ondanks ik precies wist wat ik wilde.
Goede afspraken en reële prijs voor mijn oude tv.

Marc z 29-04-2021

Goed geholpen en goede uitleg bij de aankop van de tv .
Ik was al bekend met de goede service daar en zoals ik gewend was ben ik zeer goed geholpen en werd er rekening gehouden met mijn wensen kwa prijs en type waar ik intresse in had

Fabiënne 29-04-2021

Ontzettend fijn geholpen door Danny in de winkel Utrecht. Geen pushy verkooptechnieken maar veel geduld en uitleg. We zijn met twee prachtige toestellen naar huis gegaan. Ik ben erg tevreden over de service! Ik ging met een fijn gevoel naar huis.

Jan 28-04-2021

Klantvriendelijk en professioneel medewerker in de winkel. Kregen goede adviezen. We hebben de TV laten installeren. Ook de installateur was zeer klantvriendelijk en had alle tijd voor je om de nog overgebleven vragen te beantwoorden