HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Chris Vroonland 10-12-2022

Ik ben heel goed geholpen. Eerlijk en helder advies. Ook heel vakkundig. Wat ik fijn vond is dat er ook advies werd gegeven over wat ik beter niet kon nemen. Kortom, een aanrader om bij HelloTV een tv aan te schaffen.

Hendrik 10-12-2022

Onze mening is zeer tevreden omdat de verkoper tijd voor ons nam om de juiste keuze te maken en omdat we zelf geen goede ervaringen hebben gehad met lg die tv van ons was nog geen 5 jaar oud oled en subwoofer ingebouwd 2600 euro gekost maar we hebben nu ook een exstra verzekering en we hebben ook een goed advies gehad voor een muurbeugel dus ook aangeschaft een woord fantastisch goede bediening

Huib Terlouw 10-12-2022

Snelle en accurate hulp. Ik vind je reacties klantgericht. Bedankt voor je hulp

J G Brugman 10-12-2022

Je wordt eerst gelokt met een model wat niet op voorraad is (terwijl nog 2 dagen lang op de website staat, vandaag kopen is morgen in huis). Dan krijg je een mailtje, helaas meneertje, deze tv kan niet meer geleverd worden. MAAR! we hebben we het nieuwere model voor een kleine meerprijs (je hoeft natuurlijk niet akkoord te gaan, maar het is wel een voorbeeld hoe ze mensen lokken). Dan ga je akkoord met een nieuwe model voor 118 meer en krijg je telefonish te horen binnen 2 dagen geleverd. Dan na 2 dagen nog steeds geen track&trace. Weer gebeld en het het zou nogmaals 3 dagen duren. Na 4 dagen weer opgebeld, tv kan voorlopig niet geleverd worden, duurt mogelijk nog 2 weken. En op de website staat nog altijd vermeld, vandaag besteld morgen in huis! Je kan veel zeggen maar liegen gewoon over de voorraden en levertijden. Het is dat ze vaak de goedkoopste prijzen hebben en daardoor mensen toch overstag gaan met HelloTV (wat voorheen PlatteTV was). Ik heb overigens hiervoor ook al 2 tv's gekocht bij deze winkel, nooit het model kunnen krijge die op de winkel wel als 'op voorraad' staat vermeld. Ik ga bij deze de order annuleren. Goedkoopste of niet, aan het lijntje gehouden worden is niet netjes,
Officiële reactie van HelloTV 12-12-2022

Beste Joey,

Ik kan je alleen maar gelijk geven in deze situatie, we hebben inmiddels ook contant gehad per telefoon en per mail en onze uiterste best gedaan om er nog naar tevredenheid uit te komen, maar ondanks alles hebben we je deze keer helaas niet aan een TV kunnen helpen.

We gaan de situatie verder intern bespreken en zorgen dat we leren van onze fouten en hopelijk mogen we je een volgende keer laten zien dat wij beter kunnen.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak en hopelijk heb je veel plezier van de TV die je hebt besteld.

Tim
HelloTV

Ruben 10-12-2022

Ik heb met black friday een Televisie gekocht, en met advies via de chat zijn we uiteindelijk samen tot de beste TV binnen mijn budget gekomen. Het is echt een mooi apparaat, en via de chat kreeg ik zelfs een advies voor de juiste wandbeugel.

Het enige puntje wat ik aan te merken heb is dat dezelfde televisie elders even duur te verkrijgen was, maar met de goeie klantenservice en advies was HelloTV toch wel mijn uiteindelijke keuze. Het is wel een leuk concept dat je in overleg kan over de prijs van je TV om zo uiteindelijk tot een goede deal te komen!

Nick 10-12-2022

Vandaag 2 sonos one sl aangeschaft om mijn sonos set thuis uit te breiden in de HelloTV winkel in Den Bosch. Ik ben daar erg goed geholpen door Leon met eerlijk advies en geen flauwekul bij verkoop of opdringerigheid. Ik raadt iedereen aan om als je een nieuwe tv of surround set/soundbar wil aanschaffen eerst naar HelloTV te gaan. Je krijgt er geen spijt van.

Annemieke 10-12-2022

Vandaag in Zoeterwoude goed geholpen door R***. Goede en vriendelijke uitleg over de nieuwe televisie. De deal was snel gesloten.

P. van Berge 10-12-2022

Verleden week de Samsung Neo QLED 55QN 95B, voor de laagste prijs op dat moment, bij Hellotv aangeschaft. Contact telefonisch en in de winkel was uitermate vriendelijk en informatief. Keurig door 2 winkelmedewerkers naar de auto gebracht.
Thuis aangesloten en opgehangen met de Samsung Slimfit Wallmount. Met een afstand van 7,5 mm van de muur een schitterende oplossing. Beeld is haarscherp en voldoet aan alle verwachtingen.

Rowan 10-12-2022

Erg mooie en overzichtelijke winkel in Den Bosch! Ik ben erg fijn geholpen en we zijn voorzien van heerlijke koffie. Bij de aankoop is overal aan gedacht en kregen we alle informatie en advies die nodig was!

M van Alphen 10-12-2022

Vandaag een nieuwe tv gekocht en heel fijn geholpen door een zeer goede verkoper die erg veel verstand ervan heeft en alles zeer vakkundig uitlegt en met je mee denkt

Pamela 10-12-2022

Ik ben door M**** geholpen in Zoeterwoude. Hij was erg vriendelijk en heeft alles goed en duidelijk uitgelegd. Het was erg druk in de winkel, maar M**** had alles onder controle. Ik vond het erg leuk om bij jullie een tv te kopen doordat ik zo goed geholpen ben en dat jullie ook een mooie prijs maakte door black friday.

Michelle 10-12-2022

Super fijn geholpen door Stephano! Luisterde echt naar mijn wensen en gaf goed en bijpassend advies! Ik kom hier zeker terug en zal jullie zeker aanraden!

Martijn 10-12-2022

Erg vriendelijke medewerkers in zowel de winkels als online. Ze voorzien je van goed advies om de juiste tv aan te schaffen. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop zal net als altijd mijn tv's bij Hellotv kopen. Ze hebben vaal de laagste prijs of kunnen deze bieden doormiddel van een persoonlijke deal.

Antony 10-12-2022

Ik ben super geholpen door DH. Echt een top installateur die geduldig, behulpzaam en super vriendelijk is. Ik raad Hello tv iedereen aan! Ik heb echt een super fijne ervaring gehad met dit bedrijf.

Dennis 10-12-2022

Ik wist dat ik samsung soundbar wilde. Door perfect advies van C*** in filiaal Den Bosch zijn we binnen 10 minuten tot een goede deal gekomen.

Meilink 10-12-2022

Snelle en kundige service met daarbij een snelle levering! Wat wil je nog meer? Goedkoper dan hier kon ik mijn twee televisies niet vinden.

Cora 10-12-2022

Zeer professionele uitleg gekregen van X in het filiaal in Den Bosch. Maakte de keuze makkelijk.
We zijn tevreden. Top!

Hendriks 09-12-2022

Goede service online en antwoord gekregen op men vragen netjes afgeleverd door post nl en goed op de hoogte gehouden door de koerier met de tijd van aankomst

Judy van Dorst 09-12-2022

Supergoed geholpen toen onze standaards ‘kwijt’ waren geraakt door post.nl Werden gelijk nieuwe besteld en had die de andere dag al binnen. Echt heel goed gehandeld

Joop 09-12-2022

Via de website was prima een keus te maken. In de winkel was het rustig en werd ik vlot geholpen met duidelijke informatie en toelichting op de koop. De bereikbaarheid van de winkel is goed evenals de parkeergelegenheid vlakbij.

VW 09-12-2022

Goede, snelle reacties op chat en mail. Dat de prijzen variabel zijn, vind ik wat lastig. Liever gewoon een bodemprijs.

Marie-Angèle 09-12-2022

Een hele fijne shop waar je goed wordt geholpen. Het personeel is heel kundig en vriendelijk. Helaas was de televisie die ik meteen wilde meenemen niet aanwezig. Er werd meegedacht en uiteindelijk ben ik met een ander toestel weggegaan. Waar ik heel blij mee ben.

Nico 09-12-2022

Winkel in Naarden keurig geholpen met goede adviezen en de verkoper nam echt de tijd voor ons daardoor een mooie tv en sonos boxen aangeschaft
Laten bezorgen was ook allemaal goed
Top 👍

J.E. Scherpbier 09-12-2022

Mooie winkel, zeer vriendelijk en kundig personeel. We zijn heel goed geholpen bij het uitzoeken van een soundbar. Hij heeft hem zelfs naar de auto gedragen

Steve 09-12-2022

De verkoper in Naarden,... was een vriendelijk en goede verkoper. Heeft ons goed geadviseerd en ook voor gezorgd dat we een mooie prijs hebben betaald. Top dus.