HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ans van den Hoogen 17-10-2021

Heb in Eindhoven Ekkersrijt een platte TV gekocht. De verkoper was goed aan het motiveren waarom ik de TV zou moeten kopen. Het advies heeft me uiteindelijk bij een duurder model gebracht maar ach deze aanschaf was de moeite waard. Koop niet elke week een super TV. Hoop dat ik er nog lang van mag genieten.... en ja hij adviseerde ook nog de verzekering voor 3 jaar 35 euro niet duur voor 3 jaar. Hoop wel dat ik het niet nodig ga hebben...

Ron 17-10-2021

Besteld een Philips TV 55PUS9435, deze zou afgeleverd worden op een Dinsdag, werd een Woensdag !!!!
Bij ontvangst s avonds laat !!! was de doos beschadigd , chauffeur melde dat dit bekend was bij PlatteTV
Tv standaard stond scheef op TV, dit gemeld bij PlatteTV ,kunnen TV omruilen 1 week later !!!
Monteur komt tussen 15.00 en 17.00 uur, dit werd even wat later, maaarr omgeruild na enkele malen mailen

Françoise 17-10-2021

Wij hebben hier al meerdere producten gekocht. Vandaar dat we er nu weer waren. Ook dit keer weer netjes geholpen. Duidelijke uitleg en no nonsense. Hier was hetgene wat we kochten ook toevallig de beste prijs, dus dat was nog eens extra meegenomen.

Gerben 17-10-2021

Ik kwam, zonder enige kennis van zaken, bij PlatteTV Groningen terecht, nadat ik bij een concurrent van hen het gevoel had dat ze niet echt tijd voor me hadden.

Ten eerste zijn de prijzen gewoon goed, niks op aan te merken.
Ik kreeg een uitgebreide uitleg over verschillen tussen merken en modellen, echt advies op maat.

Ging uiteindelijk met een TV naar huis. Die weliswaar iets duurder was dan waar ik zelf van uit ging. Maar qua specs echt veel beter past bij wat ik belangrijk vind. Goede deal, erg blij met m'n nieuwe tv, en een dikke pluim voor de tijd die er voor me werd genomen.

Pim 17-10-2021

Mooie winkel alles overzichtelijk uitgestald.
vriendelijke bediening met kennis van zaken.

Atika 17-10-2021

Redelijke prijs, vriendelijke personeel
Werd snel geholpen .
Ik zou zeker mijn vrienden adviseren om daarheen te gaan.

Daphne 17-10-2021

Vandaag was ik samen met mijn vader naar het filiaal van Plattetv in Nijmegen. Het was ontzettend druk maar het personeel was heel vriendelijk, je voelde je meteen gezien en ze attendeerde je er op dat je geholpen zou worden. We kregen koffie aangeboden en liepen lekker rond. Mijn oog viel al gauw op een tv van 75 inch. Een hele fijne verkoper, een man met een bril, kwam ons al gauw helpen. Legde ons vriendelijk uit wat nou het verschil was tussen Qled, Neoqled en Oled. Hij wist echt waar hij het over had! De koop was zo gesloten. De man met de bril zorgde er voor dat ik met een tv, een goede beugel en natuurlijk een verzekering naar huis ging! Ik en mijn familie komen voor onze tv’s, soundsystems etc heel graag bij Plattetv in Nijmegen. Hun service maakt echt het verschil. Je betaald nooit te veel met hun scherpe prijzen en wordt super vriendelijk geholpen! Oprecht kan ik iedereen adviseren naar dit filiaal te gaan als je op zoek bent naar een tv of een soundsystem apparaat. Als je dan gaat, vraag zeker naar de man met de bril!

Jacqueline 17-10-2021

Prettig geholpen en voorzien van een eerlijk advies. De enige reden dat we een 9 geven en geen 10 is simpel, volgens de website was de gekozen tv op voorraad maar dat was helaas onjuist. Maar nogmaals, correct en eerlijk geholpen. Top!

Filippa Suhr 17-10-2021

Great and professional service. Jelle immediately came with different solutions and options for my request which resulted in the product / outcome I was looking for!

Milind 17-10-2021

Top Product, Top Service, Top Installatie. Ik kan altijd PlatteTV aanraden. Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe TV.

een tevreden klant 17-10-2021

ik heb bij platte tv een nieuwe samsung tv gekocht en laten op hangen door de installateur s k en ik heb op zaterdag 16-10 2021 ontvangen volgens de afspraak en was een vriendelijk persoon om samen een tv te moeten ophangen de tv is netjes opgehangen op mijn muur en de tv is na het plaatsen netjes geinstalleerd alles netjes afgehandeld echt heel erg tevreden klant die graag terug komt bij platte tv en sk helemaal top .

Erwin 17-10-2021

Erg vriendelijke verkoper, geven je de tijd om eerst even rond te kijken daarna erg goed geholpen

Roontje 17-10-2021

Na een nare ervaring door mijn vaste verkoper die al 18 jaar bij de vestiging Nijmegen werkt weer fantastisch geholpen. Wat een genot is het toch altijd. De verkoper heeft er echt verstand van komt niet met verkoop praatjes en wil je echt helpen. Mijn Philips oled van juli 2018 was ingebrand. Nadat hij daar eerst een goede oplossing had voorgesteld wilde ik eigenlijk een nieuwe. Hij kwam gelijk met de lg oled van 2021. Was ook mijn voorkeur. Snel beklonken omdat hij vooral ook met een hele scherpe prijs kwam. Heb ik m nog nergens voor gezien. Was weer een fantastische ervaring met de winkel die me al 5 tv’s verkocht heeft een een sonos installatie. Keep up the good work guy’s.

Richard 17-10-2021

Afgelopen week een tv en soundbar gehaald bij de winkel in Utrecht.
Uitstekend geholpen door Naveen, die alle tijd en moeite voor ons nam en
uiteindelijk met heel iets anders weggegaan dan waar we in eerste instantie
voor kwamen. Wat was gebaseerd op de woonomstandigheden/lichtinval en dergelijke
en wat daar het beste bij paste.

Naveen, bedankt!!

Rob 17-10-2021

Goede prijs en advies gekeregen bij plattetv, gemaakte afspraken worden prima nagekomen.

Platte TV 17-10-2021

Uitstekend geholpen.
Goede prijs en vragen via de mail/chat worden goed beantwoord.

PN 17-10-2021

Alle tijd om te testen. Kennis van zaken. Komen afspraken na. Ruime winkel, voor de deur parkeren. Aardige verkopers.

KILLER1024 16-10-2021

Goede prijs gekregen, inclusief installatie. En dat ging dus helemaal perfect. Kortom, helemaal prima.

A Visser 16-10-2021

Wij waren vandaag Bij Platte tv in Doetinchem. Wij zijn hier goed geadviseerd en zeer vriendelijk en fijn geholpen.
Het is de tweede tv die wij bij hun afnemen. Beide keren was onze ervaringen waren zeer positief. Ze geven je de ruimte , zijn niet opdringerig maar staan wel voor je klaar. Ook zijn er verschillende banken zodat je op je gemak tv's kunt testen. Echt een aanrader.

Jaap 16-10-2021

goeie service in de winkel. Ruimte voor onderhandeling en goeie technische informatie

fam.Vlielander 16-10-2021

De winkel straalt rust uit ondanks het grote aanbod, fijne indeling per merk alsof je in een woonkamer staat, heel fijn geholpen door Jordy die precies de juiste tv voor ons heeft gevonden, ik zal deze zaak bij iedereen aanbevelen.
Jammer dat we wat langer op de tv moeten wachten, die we door hen laten plaatsen en installeren

Jaap W 16-10-2021

Afzeiken doen de mensen graag...
Maar als iets positiefs is te melden mag dat ook.

LG nano 86 inch gekocht, samen met extra garantie pakket.
Met dit pakket kreeg ik 4 weken bedenk tijd, met omruil garantie.
Toen de tv hing zag ik na 4 dagen ergens anders de tv in de aanbieding voor €500 goedkoper.
Ik gebeld, en zonder mokken zou ik €500 terug gestort krijgen.
Iets wat zij niet hoeven te doen...

De tv beviel echter niet wat betreft beeld.
Zonder gezeur en beroep op kleine letters, die er dus niet zijn, heb ik mijn tv kostenloos met een goede deal mogen laten omruilen.

Nieuwe tv is keurig gebracht en oude tv mee retour genomen.
Echt een tent die zich aan de afspraken houdt en zeer coulant inzake geld terug vanwege aanbieding ergens anders.

Echt super, ik ga zeker vaker apparatuur hier kopen, klasse .....

Ineke 16-10-2021

Fijne zaak met heel vriendelijk personeel dat met je meedenkt tot je tevreden bent.
Kevin heeft ons op een zeer prettige manier geholpen met de aanschaf van een televisie en een soundbar. Topzaak!

Geert Boer 16-10-2021

Prima winkel Erg nette uitleg over de gekochte tv,s
Zeer vriendelijke verkoper een echte topper. Hij gaf eerlijk advies.

Bert 16-10-2021

Goed geholpen goede uitleg dik voor elkaar, nog wat tips en advies meegekregen kortom super geholpen