HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Theo 05-01-2023

Ruime winkel waar de bekende merken overzichtelijk zijn opgesteld. Vriendelijk en vakkundig geadviseerd door Corne, lekkere koffie.
Winkel vanuit de auto gezien op weg naar Ikea.

Rikus 05-01-2023

In Duiven een mooie overzichtelijke winkel. We zijn zeer adequaat en vriendelijk geholpen door Marco Gomes.
Hij wist onze vragen prima te beantwoorden en wat totaal niet opdringerig.
Wij zijn blij met onze aangeschafte tv.

Ingrid Bol 05-01-2023

De shop super mooi lekker ruim opgezet. Zeer klantvriendelijk geholpen en het personeel weten wat ze verkopen. Geven super goede uitleg. Eigenlijk verdienen jullie een 10 plus. Maar die kan je niet geven helaas. En een super service met gratis bezorging.

Edwinte 05-01-2023

Klant vriendelijk en zeer behulpzaam met bezorgen van de tv. Top service van HelloTV

Robin 05-01-2023

Zowel in de winkel als bij de installatie keurig geholpen. Edwin heeft de tv supernetjes op de muur gemonteerd en heeft zelfs nog geholpen met een aantal extra vragen die ik had. Aanrader!

S 05-01-2023

Heb hier al meerdere tv's gekocht. Wordt goed geholpen en krijg goede prijs en kwaliteit. Goede personeel en goede koffie.

P Lammerts 05-01-2023

vriendelijk geholpen met goede uitleg
en de prijs van de tv was ok er mooi
de moeite waard

Stefan Zwanenburg 05-01-2023

Ik wist wat ik wou, heb online om korting gevraagd, en toen ik het aanbod aantrekkelijk vond ben ik naar de vestiging in Duiven gereden. Mooie, nette zaak! Daar ben ik door Marco geholpen, en na keurig te zijn ingelicht over mijn aanschaf, stond ik zo weer buiten met mijn nieuwe televisie.
Marco was nog zo vriendelijk om mij te helpen de tv in de auto te krijgen, waarvoor ik hem dankbaar ben, want hij heeft de tv gered van een flinke windstoot.

Al met al ben ik hartstikke tevreden!

Anthonie 05-01-2023

Een hele mooie tv met soundbar.Ben zeer goed geholpen en op alle vragen wist de verkoper wel een antwoord.En voor een hele mooie prijs,wat wil je nog meer?Hello tv krijg van mij een 10

RonV 05-01-2023

Wij zijn zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. De verkoper dacht goed met ons mee en was hulpvaardig om de aangeschafte tv in onze auto te laden. Wij zijn zeer tevreden dus.

Ton Kramer 05-01-2023

Wij bezochten de zaak in Doetinchem.
Een mooie, warme en verrassende winkel.
Waar we ons direct thuis voelden.
Vriendelijk personeel, die alle tijd voor ons namen, zodat wij al onze vragen beantwoord kregen.

Jaap 05-01-2023

Prima uitleg en aankoop advies.
Ook al is het nog zo druk de verkoper blijft met jouw bezig.

John Vermeulen 04-01-2023

Keurig geholpen, duidelijk en zeer vriendelijk
Had vooraf een vraag via de app op de site
Dit werd keurig afgehandeld en doorgezet
Naar de winkel in Breda
Top

Cristian 04-01-2023

Goede uitleg over de nieuwe TV, ze hebben verstand van tv's. Kwam voor de LG oled C1 maar uiteindelijk met de betere LG oled CS blij naar huis gegaan. Ontzettend bedankt.

lia fluit 04-01-2023

We kregen duidelijke informatie, er was genoeg personeel in de winkel dus we werden gelijk geholpen, men was erg behulpzaam er waren voldoende toestellen aanwezig zodat je goed kon kiezen en goede prijs aanbieding.

BasV 04-01-2023

Na lang twijfelen en vergelijken tussen meerdere 2021 en 2022 modellen OLed TV van Philips uiteindelijk een keuze kunnen maken. Bij het doorkrijgen van de zeer mooie korting, meteen dezelfde avond een bestelling geplaatst. Deze werd netjes de volgende dag geleverd! Kortom, goede, heldere en zeer snelle service. Ik beveel HelloTV dus zeker aan!

Jean-Paul 04-01-2023

Wil je goed en duidelijk advies en een eerlijke prijs .....ga dan naar Hellotv ik had er al eerder een qled tv. gekocht en ging nu voor de soundbar en had in eerste instantie voor een andere soundbar gekozen en ben na een week terug gegaan omdat deze toch niet aan mijn eisen voldeed. Dit was absoluut geen probleem en opnieuw perfect geholpen door Ramon en echt tevreden over mijn tweede keuze. Bij Hellotv nemen ze echt de tijd om je te helpen en mee te denken . Mijn volgende aankoop is zeker weer bij Hellotv.

Renske 04-01-2023

Snelle service via de chat met een verkoper die weet waar hij over praat. Snelle afhandeling en de volgende dag het bestelde artikel thuis.

Anne 04-01-2023

Vandaag in de winkel in Groningen geweest voor een nieuwe TV. Uitstekend geholpen. De verkoper nam alle tijd en gaf prima uitleg en advies over de diverse televisies.

Ruben Dijks 04-01-2023

Keurig levering van onze nieuwe tv ! Vriendelijke man (de bezorger)
Vragen werden ook beantwoord zoals het hoort ! Geen gehaaste indruk achter gelaten !
Bedankt

K.Howes 04-01-2023

Erg goede website.
Naar de winkel in Eindhoven gegaan, daar duidelijke uitleg gekregen, met een mooie prijs we konden ook nog onze oude TV inruilen
Goede service zeker een aanbeveling

Rob 04-01-2023

Zeer mooie winkel, groot assortiment, zeer goed geholpen door X, zeer vakkundig na het kopen van een nieuwe tv nu een set Bowers en Wilkins gekocht, top dikke 10

nancy 04-01-2023

na onze aankoop bleek het apparaat een defect te hebben, zijn terug gegaan en werd op verzoek van ons getest. en werd gelijk vervangen zonder gedoe of gezeur.
ze zijn erg behulpzaam

Danien 04-01-2023

Goed geholpen door X, tijdens ons eerste bezoek voor informatie en vandaag voor de aanschaf van onze Samsung the Frame.
Beide keren fijn geholpen en een mooie aanbieding gekregen, dus wij zijn dik tevreden!

Hans 04-01-2023

We zijn bij de winkel in Eindhoven geweest, netjes geholpen en goede uitleg gekregen over de Philips tv die wij uiteindelijk gekocht hebben.
Ik vindt het prettig als ik in een winkel kom en gewoon netjes geholpen wordt, en niet een opdringerige verkoper krijg die mij van alles probeert te verkopen wat ik niet wil, kortom prima zaak.