HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5107 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

AH Poelman 21-04-2023

Helaas stond ik in de wacht achter een groep Indiërs die kennelijk in gezamenlijkheid over de aanschaf van een produkt beslissen😀Verkoper hielp mij prima maar er mag wat minder aangedrongen worden op aanschaf van een aanvullende verzekering. Overigens veel plezier van de Samsung soundbar. Jammer dat we later niet tot overeenstemming konden komen over de prijs van de surroundspeakers. Die overigens weer alleen bij deze soundbar passen. Raar idee van Samsung.

Cindy 21-04-2023

Vriendelijk, behulpzaam en respectvol personeel, ik koop niet iedere dag een tv, maar deze ervaring was zeer prettig.

geen 21-04-2023

De aankoop in de winkel in Amsterdam en de aansluiting van de Televisie en de soundbar zijn perfect gelopen. Bij de aankoop is goed wegwijs gemaakt en de installatie is perfect verlopen. Onze complimenten voor de service.

Marcel 21-04-2023

Klantvriendelijke bediening en ter zake deskundig.
Lekkere koffie, terwijl je rustig een en ander kunt bekijken.

Visser 21-04-2023

We zijn uitstekend geholpen en tevreden met de TV . Ook nadat het even moeilijk was omdat we de TV uit de winkel was.

Max 20-04-2023

Schoonpa wil een nieuwe televisie, naar HelloTV gegaan met de verwachting verschil te kunnen zien tussen LED, QLED en OLED en te ervaren wat het verschil is tussen 65 of 75 inch "voor je neus"
Op prettige (niet opdringerig) wijze bijgestaan door verkoper XXX die toch weer wat meer duidelijkheid kon brengen dan internetonderzoek vooraf. Onder andere lichtinval vs OLED en verschil beeldverwerkings-processor.
Gedegen keuze kunnen maken uit het zeer ruime aanbod en een goede prijsaanbieding gekregen. Afspraak gemaakt voor bezorging/installatie en wat extra service. Binnen 1 week wordt de TV al geleverd.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Dave 20-04-2023

Martijn de installateur bij Hello tv
Echt een aanwinst van het bedrijf
Heeft alles netjes voor elkaar gekregen
Wij zijn super tevreden

E.M. den Bode 20-04-2023

We werden goed en kundig geholpen door Dax in Utrecht.
Hij drong niets op en vroeg uitgebreid naar wat we wilde hebben en gaf daar goed advies over.
Hij bood niet het uiterste aan maar de middenweg en gaf daar bij goede en duidelijke motivatie.

theobroos 20-04-2023

heb al eerder gekocht bij hun maar nu heb een nieuwe tv gekocht en die was nog niet goed geinstaleerd en daardoor moesten ze nog een keer terug komen heb daardoor dubbele kosten moeten maken voor de eerste keer hebben ze gezegd dat het ongeveer 3 weken zal duren en opeens stonden ze aan de deur de volgende dag

Fabiola 20-04-2023

Was super goeie service en snelle levering, aardig personeel, en goeie service voor mee denken, en ophangen

Gerard Wielaert 20-04-2023

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe receiver.
Na een goed onderbouwd advies de juiste keuze kunnen maken. Tijdens de installatie een duidelijke uitleg gekregen. Ik kan geen minpunten opnoemen! Ik wil A. hartelijk bedanken!

Aren 20-04-2023

Vandaag in de winkel Rotterdam geweest daar ben ik geholpen.
daar zijn we heel prettig door geholpen hij wist ons heel goed uit te leggen in het verschil van diverse tv s
daarna werd de keuze voor ons makkelijker en zijn we tevreden met de aankoop van een nieuwe tv naar huis gegaan.
echt een aanrader deze winkel

Yvonne 20-04-2023

Zeer fijn geholpen door Dax. Nam de tijd om duidelijke uitleg te geven over de verschillende modellen, en mee te denken over het meest geschikte formaat voor de situatie. Goed en vlot een deal kunnen sluiten zonder druk te hebben gevoeld dat het a la minuut besloten moest worden. Ik heb de winkel en personeel ervaren als zeer klantvriendelijk en servicegericht ervaren. Zeker een aanrader.

Jamie 20-04-2023

Vandaag ben ik erg goed geholpen door de heer A.G. Heel erg fijn dat ik eerst zelf even naar de beschikbare televisies kon kijken. Er werd rekening gehouden met mijn budget en verwachtingen van beeldkwaliteit. Wat ook erg fijn is dat wanneer ik toch niet tevreden ben met de grootte van mijn bestelde televisie dat ik deze gewoon kan omruilen en dit gewoon thuis mogelijk is!

Wietze Plantinga 20-04-2023

OP allerlei maneieren waren we positief verrast toen we de winkel binnenliepen. De ruime opzet, de verlichting, de aparte tv ruimtes op merk gebaseerd. We werden zeer snel geholpen en werd er meteen aangegeven dat men graag wilde adviseren en helpen de juiste keuze te maken.
Men heeft ons op een heel professionele wijze geholpen een keuze te maken. Men deed dat vriendelijk, met kennis van zaken, niet te technisch maar voldoende om te begrijpen. Men luisterde goed naar de wensen en thuis situatie en baseerde daar het advies op. Door steeds te laten zien welke mogelijkheden er waren en hoe het TV beeld er uit zou zien bij een bepaalde keuze van een tv kregen we snel door welke keuze voor ons het beste was, daarbij lettend op budget en mogelijkheden.
Belangrijk om te vermelden is dat ook na de verkoop er sprake is van goede nazorg, omruilen kan alsnog binnen een beperkte periode. Ook de wijze waarop dat zou plaats kunnen vinden werd uitvoerig besproken.
Nogmaals alleen maar positief. Wij zullen zeker terugkomen cq anderen wijzen op HelloTv in Den Bosch.

Jo 20-04-2023

Duidelijke uitleg en info waar je ook iets mee kan. Werd goed aar je geluisterd

Freddy 20-04-2023

Ik was op zoek naar een 2022 model samsung frame 50 inch.
Maar na een tip van Sabrina een medewerkster bij jullie,kreeg ik een hele mooie korting op model 2023.
Ben er heel blij mee.

Peter M. 20-04-2023

Wat een fijn bedrijf en service. Heel goed geholpen in de winkel. Men neemt de tijd om echt goed naar je wensen, budget etc. te kijken en daar jouw juiste keuze op af te stemmen.
De montage verliep ook heel goed. Nette en vriendelijke monteur.
Echt heel blij met de aankoop.

Gerard 20-04-2023

Gekozen voor Hello TV na slechte ervaring met MM,scherp aanbod gekregen en geaccepteerd,afhandeling verder vlot en duidelijk,opgehaald in filiaal Amsterdam,daar ook goed geholpen,toestel door medewerkers in auto geplaatst,een en al service,top

Laurie 20-04-2023

Op 3 april hebben wij een TV en een Sonos box gekocht bij HelloTV in DenBosch. Wij zijn daar toen supergoed geholpen en er werd alle tijd genomen om ons tevreden de deur uit te laten gaan. De medewerker heeft ons heel goed geholpen en alle opties en informatie laten zien. Uiteindelijk hebben wij een paar dagen later ook nog een TV beugel aangeschaft bij deze winkel omdat we zo tevreden waren. Ik zou iedereen hier naartoe sturen voor de aanschaf van een nieuwe TV of audioapparatuur!

Corné van Dijk 20-04-2023

Na eerst in de mediamarkt te zijn geweest om te oriënteren voor een nieuwe TV, toch maar even bij jullie binnen gelopen. In een rustige omgeving een hele goede uitleg gekregen en ook nog een fantastische aanbieding. Kortom, ben heel tevreden

Wil 19-04-2023

Goede voorlichting in de winkel bij HelloTV in Den Bosch. Vandaag woensdag 19 april de TV inclusief Soundbar bij ons thuis geïnstalleerd door X. Zeer tevreden goede, rustige uitleg hoe alles werkt. Wij zijn zeer tevreden. Goede service en klantvriendelijk kan menig ander bedrijf een voorbeeld aan nemen.
Officiële reactie van HelloTV 20-04-2023

Beste Wil,

Bedankt voor de 10! Wat leuk om je ervaring met onze collega's van HelloTV Den Bosch terug te lezen. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe tv en soundbar en hopelijk zien we je nog eens terug.

Jelske - HelloTV

Hans 19-04-2023

Wij zijn in de winkel in Eindhoven zeer vriendelijk en professioneel behandeld. Heldere informatie.
Zeer klantvriendelijk. Snelle levering en buitengewone begeleiding bij aflevering product en installatie!
Klasse!

Fam van der Lugt 19-04-2023

Wij hebben in deze winkel een paar jaar geleden een sonos box gekocht en waren goed geholpen dus nu we een tv nodig hadden zijn we als 1e daar weer terug gegaan. En weer heel fijn geholpen door X in filiaal Utrecht. Goed advies en niet opdringen. Volgende week gaan we genieten van onze tv. Bedankt voor de goeie hulp.

Marcel 19-04-2023

Advies van collega's gekregen om een tv aan te schaffen via HELLO TV.
Onze verkoper X droeg direct bij aan een ongedwongen sfeer. Zijn advies kwam duidelijk over en zijn kennis over audio en media is direct duidelijk. De prijs was in het geval van ons gekozen tv scherp te noemen. Niet veel andere winkels hadden de aantrekkelijke prijs als waarvoor wij hem kochten. Kortom: goed advies en niet een te hoge prijs.