HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5187 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Sarwan 26-07-2021

Goed geholpen, behulpzaam, goeie omruilservice, goede prijs, ook nabestellingen zijn snel verzonden. Beloftes nagekomen

J van der Ploeg 26-07-2021

Overzichtelijke winkel. Vriendelijk en deskundig personeel. Veel keus . Heerlijk koel daar én er is koffie!

Esther Phillipson 26-07-2021

Vriendelijk en goed geholpen.
Goed advies gekregen. Alle adviesen had meneer goed onderbouwd. Prettig geholpen.

topas 26-07-2021

Ruim aanbod te bekijken; uitstekende voorlichting; klantvriendelijk gedrag.

klaas 26-07-2021

Goede en vlotte service, afgelopen week een showroommodel gekocht bij hun dochterbedrijf. Dit loste helaas niet mijn probleem op met de Ziggo module. Vandaag terug geweest in Naarden en stond zonder problemen binnen een kwartier weer buiten met een vervangend exemplaar uit de normale collectie. Uiteraard moest er wel wat worden bijbetaald maar ons probleem is hiermee wel supersnel en naar tevredenheid opgelost. Hartelijk dank voor deze mooie service.

Edgar 26-07-2021

Perfect. geholpen. Goed en eerlijk advies. Super mooie televisie voor een hele mooie prijs. Heel tevreden en ik koop hier zeker weer!!

John 26-07-2021

Ik heb online via de chat contact gehad met een medewerker. Ik was op zoek naar een grotere tv voor de slaapkamer. Na mijn wensen doorgenomen te hebben zijn we uitgekomen bij een 50" Samsung tv. Te weten de 50AU8070.
Een hele mooie tv, ben hier zeer blij mee.

Via de medewerker op de chat gevraagd in welke winkel deze voorradig was. Dit bleek helaas niet in Amsterdam te zijn, maar in Utrecht. De medewerkster heeft het toestel toen gereserveerd voor mij in Utrecht.

In de auto gestapt en in Utrecht geïnformeerd naar mijn reservering en ik was ook benieuwd hoe hij er in het echt uit zou zien.
De medewerker liet mij het toestel in de winkel zien, ik was nu zeker overtuigd.
De betaling in de winkel gedaan en de vriendelijke medewerker liep netjes met het aangekochte product mee naar mijn auto om hem in te laden.

Fijne mensen bij PlatteTV.

Pieter-Jan Krijnen 26-07-2021

Boris heeft ons netjes geholpen. uw site is duidelijk dus ok !
Klanten kunnen zeker naar uw zaak gaan voor een nette afronding van hun TV.

Pieter-Jan Krijnen.

Marco 26-07-2021

Fijne service en prijzen zijn zeer scherp. Goed geholpen en duidelijk beeld gekregen van de verschillende opties waar ik uit kon kiezen.

Driel 26-07-2021

Ruime keuze uit de merken, goede voorlichting en uitgebreide uitleg.
Prachtige winkel en goed bereikbaar.
Zeer vriendelijk pesoneel.

Maurice 26-07-2021

Ik werd zéér vriendelijk ontvangen met een kopje koffie door Collin in Eindhoven. Hij nam uitgebreid de tijd voor mij om mij te adviseren mbt diverse televisies waarin ik geïnteresseerd was. Zonder mij te pushen voor n bepaald merk/type is het uiteindelijk de Philips 65OLED855/12 geworden. Zéér klantvriendelijk en deskundig advies. Zeker een aanrader !

Ben 25-07-2021

Prima en snel geholpen. Ook het inruilen van oude apparatuur ging snel. Vriendelijk en vakkundig personeel.

Esther 25-07-2021

Ik ben super vriendelijk geholpen door verkoper, hij heeft nog waardevolle aanwijzingen en tips gegeven.

Sander 25-07-2021

Nam de tijd voor onze vragen. En ondanks een dubbele reservering werdt er toch een sonos arc geregeld.

RinusV 25-07-2021

Ik werd rustig en deskundig geholpen door verkoper in de vestiging in Breda. In een ongedwongen sfeer ben ik, nadat goed geïnformeerd werd, tot de koop van een OLED Tv met soundbar overgegaan

Dolf Vonk 25-07-2021

Mooie shop waar de TV ruim en overzichtelijk per merk zijn uitgestald. Door verkoper Mark prettig geholpen met duidelijke uitleg over de voor en eventuele nadelen van onze keuze. Ook goed advies gekregen over de benodigde beugel en garanties, kortom heel tevreden over advies en aankoop.

Wouter 25-07-2021

Top geholpen door een super vriendelijk en open clubje mensen. Een aardige medewerkster heeft zelfs haar spierballen ingezet en geholpen met het tillen van mijn aankoop. Hulde.

Stanley 25-07-2021

Ik heb reeds eerder bij jullie gewinkeld, altijd goede service. Vandaag was niet anders, ze wist waar ze het over had, je kreeg alle informatie zodat je een weloverwogen beslissing kon maken.

Ronald 25-07-2021

Nette en ruim opgezette winkel/ showroom met veel keuze aan merken. Enthousiaste verkoper niet opdringerig en met de nodige kennis die zijn verhaal goed heeft gedaan.

EK 25-07-2021

gezellige en prettige omgeving, voelt als een woonkamer. Verkopers zijn gezellig en nemen alle tijd dat je rustig een keuze kan maken.

Robin Blans 25-07-2021

Netjes en goed te woord gestaan met ideeen die aangedragen werden kon ik iets

Jan 25-07-2021

De winkel Platte TV heeft mij verrast door het grote aantal toestellen wat in de winkel aanwezig was,
de winkel werd ons aanbevolen door een kennis , die had het over de juiste prijs. Wat zeker klopt.

De verkoper heeft ons goed geholpen met zjn deskundig advies.

Harry N. 25-07-2021

Levering en advies door verkoper in de winkel in Amsterdam was positief.
Zeer leuk en informatief geholpen.
Sonos AMP met drie boxen en LG 43NANO756PA gekocht.
Twee bestaande boxen konden worden aangesloten, nu mogelijkheid voor derde speaker in de keuken om toch muziek en nieuws te volgen.
Bij thuiskomst bleek helaas de TV kapot uit de doos te komen.
Scherm onderaan kapot doos was na inspectie licht beschadigd.
Advies om leveringen vooraf in de winkel goed te controleren.

R&B 25-07-2021

Geen gezeur aan mijn hoofd! Gewoon doen ze wat je vraagt, zoeken meteen uit of er nog ergens het gewenste apparaat staat en verzorgen de bezorging. Kijk, binnen 10 minuten alles geregeld. Vriendelijke en ter zake deskundige verkoper. Dat ik wat wil wijzigen in de order gaan we straks doen.

Wim Gaertner 25-07-2021

ruime sortering, genoeg keus, al langer klant, pretigge bediening, we werden ontvangen met zang van een zeer vrolijke, brildragende prettige adviseur die verstand van zaken heeft. en hadden al snel onze keuze gemaakt.
DE volgende aanschaf zal zeker weer bij jullie zijn.