HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marius 06-11-2021

Mijn eerste aankoop bij PlatteTV, eerst telefonisch de bestelling en de inruil door gegeven .
Daar ben ik prima geholpen door Lloyd en niets was te veel, dus chapeau ! (hebben trouwens ook heerlijke koffie bij deze prachtige zaak )

Corien Kole 06-11-2021

We zijn heel netjes en goed geïnformeerd door ***, de verkoop medewerker, waardoor we nu een hele mooie samsung Neo Qled tv hebben gekocht..... erg blij mee.

Stefan 06-11-2021

Mijn eerdere goede ervaring met PlatteTV in hun filiaal in Den Bosch deed mij doen terugkeren in filiaal in Naarden. Bij binnenkomst werd ik al direct heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Mijn wensen en opmerkingen werden goed vertaald waardoor ik met de producten de winkel uitliep waar ik heel veel plezier van ga hebben. Duidelijke uitleg van de verkoper, niet opdringerig, gaf ook ruimte aan mij om de aanschaf goed te overdenken zodat ik de juiste beslissing neem. Kortom een 100% super ervaring met PlatteTV!

Douwe 06-11-2021

Als enige inruil mogelijk. Snelle, klantvriendelijke communicatie. Top bezorger!

TvdP 06-11-2021

Platte TV vestiging Den Bosch heeft nette moderne uitstraling. Op donderdag supergoed geholpen bij aankoop van kleinere TV voor dochter. Daardoor op vrijdag nogmaals naar deze vestiging gegaan en nog een mooie OLED Smart TV aangeschaft. Goed geluisterd naar wensen en goed advies gegeven.

Robbie Schreur 05-11-2021

Nu voor de tweede keer hier een fantastisch Samsung Qled gekocht de eerste een 75 inch en de tweede 55 inch , beide keren goed geïnformeerd over de toestellen, nogmaals dank hiervoor, prettige winkel waar je nog eens ouderwets kunt onderhandelen

Ron 05-11-2021

We zijn zeer goed geholpen door Henk - Jan van platte tv in Groningen. Alle vragen die we hadden zijn duidelijk beantwoord. Op zijn advies een Samsung tv aangeschaft. Wordt over twee weken geleverd. De winkel in Groningen ziet er zeer mooi en modern uit. Hier kan je gerust een tv kopen.

G. Raaijmakers 05-11-2021

Wij zijn heel goed geholpen. De verkoper heeft ons goed geadviseerd, zodat we de juiste keuze konden maken. En bovendien leuke aanbiedingen. We zijn blij met de aankoop.

Levy 05-11-2021

Dit is echt een topwinkel.
Super goede uitleg en super service!
Zo behulpzaam en geen enkele vraag is teveel.
Zeker een aanrader voor iedereen!

Casper 05-11-2021

Vandaag zijn wij geholpen door xxxx.

Helaas was onze tv stuk gegaan en zijn wij naar plattetv gegaan voor een nieuwe.

Lekker rustig kunnen rond kijken en daarna alle advies gekregen en zijn al onze vragen beantwoord. Nu hebben wij een nieuwe tv aangeschaft met alles erop wat we wilde.

Er is goed geluisterd naar onze wensen en alle verschillen is ons laten zien en goed uitgelegd.
Wij zijn erg te vreden over het leuke personeel en de goede service en kennis van xxxx
Na afloop werd de tv ook netjes bij ons in de auto gezet echt top!

Zeker blij met onze aankoop en de goede service, wij komen zeker weer terug!

Hilko 05-11-2021

Perfect geholpen in de winkel en perfecte installateurs. Goede adviezen en uitleg gegeven

Rene 05-11-2021

Perfecte service en uitgebreide keus.,goed te woordgestaan en vriendelijk personeel
kortom een aanrader.

Kees 05-11-2021

In de winkel in Den Bosch, een mooie ambiance, zijn wij perfect geholpen en vandaag is de Samsung tv geplaatst. De installateurs, keurige jongens, zijn zeer deskundig en behulpzaam leggen alles heel goed uit en gaan pas tot al je apparatuur die verbonden is met je tv goed werkt.
Nog een opmerking, Platte TV maakt hun goedkoopste prijs garantie waar!!!! Werkelijk een bedrijf dat ik bij een oriëntatie voor een nieuwe TV of audio zeer zeker aanbeveel.

H. Krabshuis 05-11-2021

Nadat was gebleken dat het door mij bestelde item niet meer leverbaar was werd mij een ander product met een heerlijke korting aangeboden. Prima en snel opgelost.

Avd Reijden 05-11-2021

de shop ziet er goed uit ,we zijn super geholpen vooral ivm onze leeftijd , wij kunnen nog geen reactie geven over toestel want die krijgen we pas na 17 nov.

J 05-11-2021

Super geholpen door xxxxx Oud model oled lg besteld, hij wees me erop dat op de nieuwere versie een cashback actie liep. Keurig in orde gemaakt. Verdere afhandeling via WhatsApp was erg prettig. Verder snel geleverd. Helemaal top!

Joosjel 05-11-2021

Prima geholpen door aardige verkoopmedewerker(s). Ter zake kundig en altijd vriendelijk. Wij hebben hier al meerder tv's aangeschaft.

Derk 05-11-2021

Afgelopen dinsdag een Sony Bravia gekocht in de winkel in Groningen. Een mooie winkel en erg goede hulp en advies mogen ontvangen! De medewerker nam alle tijd. Aan te raden dus!

Chris Bartels 05-11-2021

Volgens afspraak door XXX vooraf gebeld over zijn tijs van aankomst. Zeer nette werker met grote kennis van zaken. We zien hem graag nog eens terug!

J. Veldman 05-11-2021

We hebben een Sony Bravia Oled TV 55 inch. aangeschaft.
De voorlichting in de winkel (Groningen) was goed en uitgebreid. Er werd ruim tijd genomen.

Ook zijn wij heel tevreden over de installatie van de TV thuis. Een deskundige installateur die ook de tijd nam om bv. kleurnuances aan te brengen waardoor het beeld nog natuurlijker werd. Hij gaf interessante tips over hoe er nog meer verbetering van beeld kwaliteit van onze jaren geleden aangeschafte DVD-speler bereikt kon worden.
Wij hebben het gevoel een thuisbioscoop gekregen te hebben!
Al met al heel tevreden.

Paul 05-11-2021

Een hele mooie winkel en vriendelijk personeel. Deskundig advies gekregen op basis van onze wensen. Goede uitleg over de verschillende modellen en hun mogelijkheden en ook nog een mooie korting ontvangen. In 1 woord top. Dankjewel .

M.B 04-11-2021

Nette winkel en behulpzaam personeel.
Uitgebreid deskundig advies gehad onder een genot van een kopje koffie.
Veel keus.
Uiteraard een tv gekocht.
Ga zo door.
👍🏼

Rndy 04-11-2021

Na de aanschaf van een tv nu weer terug gekomen voor een soundbar. Wederom uitstekend geholpen, de soundbar werd klaargemaakt en ik kon de zaken testen met wat ik zelf interessant vond. Tevens goed voorzien van advies over de verschillende technieken. Zelfs tijdens de onderhandelingen zijn we tot een prijs gekomen die ik niet kon negeren. Wederom een top ervaring.

Willem 04-11-2021

Keurige shop !
Ze helpen klanten door doel gericht te vragen wat ze willen. En hoe ze wat kunnen betekenen voor de klant . Ze denken dan ook mee voor een passende oplossing van beide kanten . Top service !

Bart 04-11-2021

Top service, fijne winkel. Had voor aanschaf soundbar ook een nieuwe tv daar gekocht.