HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

R Vd Stelt 13-10-2021

Super goed geholpen door J**** in Rotterdam, hij heeft zeer veel kennis van de tv’s!! Heel vriendelijk,we zijn erg blij met de aankoop van onze nieuwe tv!

Thedex 12-10-2021

Handjeklap kan hier nog!!
Een Samsung HW-Q800A soundbar uitgezocht, en meteen de knop "vraag om korting" aangeklikt.
En ja, binnen 10 minuten heb je een veel scherpere prijs die met gemak het laagste was icm met de huidige cashback actie van Samsung. Het apparaat kon ik meteen ophalen bij de winkel, en mijn aanbieding stond daar al netjes verwerkt in het systeem.

Kelly 12-10-2021

Na ons fantastische uitleg van verkoper xxxx , een geweldige televisie aangeschaft. Hij was geduldig, duidelijk en had alle kennis in huis. Hield rekening met ons budget en legde uit wat dan de beste televisie hiervoor was. Ook hield hij rekening met wensen zoals geluid, aantal hertz en beeldkwaliteit.

Hij heeft zelfs nog geholpen om de televisie in de auto te laden, wat nog wel een dingetje was en hij even geduld moest opbrengen omdat er eerst nog een kinderstoel gedemonteerd moest worden. Dit alles na sluitingstijd!!!! Super bedankt verkoper xxxx en zeker tot de volgende keer.

Cor Elmendorp 12-10-2021

Prima geholpen en meegedacht in mogelijkheden door medewerker xxxx. Alles werd keurig netjes in de auto geladen. Ook duidelijke uitleg over de diverse garantievormen.

Wiresh 12-10-2021

De verkoper heeft me hartstikke goed geholpen en een voorstel/advies op maat gedaan. Beter had ik nergens kunnen krijgen!

S.D zeer tevreden klant 12-10-2021

Ik was op zoek naar een televisie Lg oled 55 inch. Ik had op meerdere sites gekeken en zat erg te puzzelen over waar ik uiteindelijk mijn tv zou halen. Ik had een mooie aanbieding gekregen ergens ver weg. Toen kwam ik op de site van Platte TV terecht. Omdat ik nog wat vragen had heb ik een chat geopend met de klantenservice. Dit ging super makkelijk. Ik werd vriendelijk geholpen door ..... Nadat ik hem vertelde over de aanbieding die ik had gehad van een ander winkel ging hij kijken wat hij voor mij kon betekenen. Hij kwam met een aanbod waar ik blij van werd en heb daardoor besloten de tv gelijk te reserveren. Vanwege mijn eigen omstandigheden koos ik ervoor de tv op te halen ipv te laten bezorgen(gratis). Er werd direct een order aangemaakt en een half uur later stond ik in de winkel. Ook daar was alles bekend en verliep alles soepel. De medewerker in de winkel hielp mij netjes met het inladen van de tv.

Kortom topservice. Ik ben meer dan tevreden.

John 12-10-2021

Vandaag bij PlatteTV Eindhoven geweest voor een TV. Super vriendelijk ontvangen (werd zelfs meerdere malen koffie aangeboden!). Alles werd uitvoerig uitgelegd en men nam echt de tijd voor de koper. We zijn uiteindelijk ook tot een mooie koop gekomen. Er werd zelfs extra moeite gedaan om de levertijd te vervroegen. De winkel ziet er ook helemaal top uit (alles ziet er verzorgd en netjes uit en er staat duidelijke info bij iedere tv). Kortom, de 1e indruk was helemaal top!

Paul Hendriks 12-10-2021

Wij hebben het adres van ‘platteTV.NL’ in Nijmegen eigenlijk via onze schoonzoon gekregen. Hij was erg tevreden met zijn aankoop van een paar jaar geleden en wij wilden ook graag een nieuwe TV voor ons nieuwe huis. We wisten ongeveer wel waar we naar op zoek waren qua merk, type en afmeting maar over de wat meer technische specificaties en mogelijkheden en voorál aspecten rondom service en garantie zijn we heel goed voorgelicht. Een duidelijke en overtuigende uitleg en als je dan over het ‘totaalplaatje’ beschikt is dat uitermate plezierig. Daarnaast hebben we het persoonlijke contact met de adviseur (jonge aanstaande vader, toevallig zelfde woonplaats Nijmegen-Noord … nagenoeg buren 😊) zeer op prijs gesteld. We mogen ‘m nog even in het magazijn laten staan tot begin november maar we kijken er nu al naar uit om ‘m straks in gebruik te nemen. Graag tot een later moment dit jaar om eens verder te praten over de nieuw uitgekomen audioapparatuur.
Officiële reactie van HelloTV 12-10-2021

Beste Paul,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend leuk om uw ervaring in onze winkel in Nijmegen terug te lezen, daar worden we heel blij van. Nog even wachten tot begin november, maar voor dan alvast heel veel kijkplezier gewenst. En we helpen u uiteraard graag verder bij het uitzoeken van bijpassende nieuwe audioapparatuur.

Jelske - PlatteTV

Lies 12-10-2021

Super geholpen door...... Het is een fijn ruim opgezette winkel. Heel veel keuze uit merken en types. Een gemoedelijke sfeer waar alle tijd en ruimte is om vragen te stellen. Een echte aanrader

Michel 12-10-2021

Ruime winkel, mooie opstellingen van de TV's. Je kan goed de verschillen zien tussen de merken.
Goeie service, aardige verkoper die ruim de tijd nam om de TV te bespreken. Niet alleen de positivie dingen maar ook de oplet punten.

Rebin Khursheed 12-10-2021

Prachtige tv sony xr-55a84j. En heel mooie inruilactie voor mij oude tv. Ben blij dat ik door plattetv ben geholpen met inpakken en uitpakken van oude tv.
Een dikke 10

Tinca 12-10-2021

Via de website en de winkel goed geholpen met onze nieuwe Sony tv. En dat voor een goede prijs. Alle lof en dus de tien is vooral verdiend door TV-monteur (*) die alle tijd nam om alles in te stellen en uit te leggen. Zelfs de KPN afstandsbediening is helemaal gekoppeld aan de TV. Bedankt!

mieke 12-10-2021

Wij hebben afgelopen zondag in het filiaal in Eindhoven een tv gekocht. We zijn heel klantvriendelijk en deskundig geholpen door (*). Hij nam alle tijd en gaf goede uitleg. We zijn naar de winkel van PlatteTV gekomen door goede ervaringen van bekenden van ons en we delen deze mening zeker. We raden deze zaak zeker aan.

Leon 12-10-2021

Ik ben in de winkel geweest. De verkoper was heel vriendelijk en behulpzaam, maar had wel wat overtuigender mogen zijn.
Uiteindelijk was ik niet tevreden over mijn aankoop en heb binnen 2 weken mijn TV kunnen omruilen voor een ander merk en model. Wel moest ik dit zelf komen doen in de winkel. Voor mij geen probleem.. Dezelfde verkoper heeft mij uitstekend geholpen en heeft mij zonder dat ik erom vroeg ook nog korting op de vervangende TV gegeven.

Marcel. 12-10-2021

Ik werd prima geholpen en gelukkig was de tv ook op voorraad. Dus dezelfde dag al kijken. Erg blij mee.

Reny 12-10-2021

Mooie overzichtelijke winkel werd vriendelijk geholpen en weet waar ze t over hebben volgens mijn zoon , goede info gekregen en duidelijk uitgelegd ! Prima zaak zou t andere aanbevelen ..

Appie 12-10-2021

Ben geholpen door een jonge die 18 jaar bij jullie werkt.
Werd goed en vriendelijk behandeld en goede uitleg gekregen.
Hij wist het zo mooi te vertellen dat ik nog meer kocht als alleen een tv , nu ging ik naar huis met een tv en een soundbar en nog wat klein spul .
Zo goed weet hij het te vertellen , en een kop koffie doet een hoop miste alleen het gebak.
Hahahaha.
Al met al ben ik in Nijmegen perfect en vriendelijk geholpen door hem.

Cees 11-10-2021

Supermooie winkel, waar de verkoper alle tijd neemt om je alles te laten zien en de verschillen te ervaren. Ik twijfelde persoonlijk tussen OLED, Qled en Neo Qled, natuurlijk telt de prijs ook mee en met hulp van de verkoper een wel overwogen besluit genomen. Supermooie TV’s en de een is nog mooier dan de andere TV Super bedankt (*) voor je eerlijke advies en je mening, ik zal je bij iedereen aanraden.

Johan 11-10-2021

Prima geholpen. Verkoper deed goed z´n werk door uitleg over de diverse modellen.

Chris 11-10-2021

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel in Zoeterwoude. Ondanks dat ik zelf van tevoren de specificaties van de tv had opgezocht, wist de medewerker me alsnog handige info en tips te vertellen. Er wordt ook fijn meegedacht over randapparatuur zoals een je huidige surround set en tv aanbieder. Erg fijn om van tevoren zeker te weten dat het allemaal goed samenwerkt en je de keuze maakt die het beste bij je wensen past.

Phoebe 140 11-10-2021

We hadden een buitenkansje besteld bleek dat iemand anders net iets eerder was geweest. De winkel bezocht en een leuk aanbieding gekregen op een ander model.

Marika 11-10-2021

Platte TV Bezocht winkel op 9 en 11 oktober. Deskundig geholpen door xxx. Zeer duidelijke uiteenzetting over het toestel dat ik wilde aanschaffen. Was voor mij eerst moeilijk uit te zoeken welk het best zou voldoen. Aan afmeting gebonden met mijn interieur. Maandag nog extra service verleend, pootjes onder toestel geplaatst (was mij niet gelukt) en nog wat aanwijzingen. Thuis toestel geplaatst en maakt mijn verwachting helemaal waar. SonyBraviaKD43X89J. Compliment voor xxx, raad iedereen aan hier je keuze te maken voor een nieuwe TV.

P.Korving 11-10-2021

De shop is erg overzichtelijk . Het fijne is, dat je als je een toestel hebt gezien, waarvan je wilt weten hoe het klink, de mogelijkheid daarvoor wordt geboden in relaxfauteuils en een kopje koffie.

De verkoper , ene heer met de voornaam xxx, was zeer deskundig en begeleide ons voortreffelijk, vandaar ons hoge waarderingscijfer.

Wij bevelen deze zaak in Zoeterwoude van harte aan onze vrienden en bekenden aan.

Paul 11-10-2021

Vooraf online goed en rustig kunnen oriënteren op aanbod bij PlatteTV en vervolgens via de site aantrekkelijk inruilvoorstel aangevraagd en vlot daarna gekregen van xxx. Vervolgens met deze informatie naar de winkel in Zoeterwoude gegaan en daar vriendelijk en deskundig te woord gestaan door yyy. Geen gladde praat maar fijne interactie gericht op onze wensen. In de winkel kun je het gekozen toestel in het echt zien en hier nog even over van gedachten wisselen met de verkoper. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf dat online en fysiek winkelen goed weet te combineren maar vooral het verschil maakt met de klantvriendelijkheid van zijn medewerkers. De winkel in Zoeterwoude is zoal een aanrader wat betreft de ruime gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Marcel 11-10-2021

Waren geattendeerd door familie. Naar Utrecht geweest. Mooie winkel. Zeer vriendelijke bediening, namen alle tijd. Zeer professioneel. We hadden een nieuwe medewerker die af en toe even een collega raadpleegde maar ons uitstekend geadviseerd heeft zeer goed geholpen. We zijn erg tevreden met onze aanschaf. D. bedankt hoor