HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5100 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

H. v. es 10-03-2022

bezorger wist niet dat de tv volgens afspraak geinstaleerd moest worden vandaar een 5

Ria 10-03-2022

Goede service en eerlijk advies. Luisteren goed naar je wensen en geven daar een eerlijk advies op zonder opdringerig te zijn.

Gerard Martens 10-03-2022

Zeer leuk geholpen door de verkoper die ons vakkundig heeft geholpen.
Wij komen binnenkort terug voor een soundbar.

Erik ten Broeke 10-03-2022

Ik kan PlatteTV van harte aanbevelen. De aankoopbegeleiding is deskundig en plezierig. Los van een aanvankelijk hapering toen bleek dat de geleverde TV niet werkte (niet aan PlatteTV toe te schrijven, uiteraard) bij het oplossen, werd dat snel en zonder meer correct hersteld. De mensen die de levering uitvoerden verdienen een 10.

Waldemar 10-03-2022

Dit is mijn eerste ervaring met plattetv.nl en ben zeer goed en prettig geholpen met vakkundig advies in de winkel. Erg tevreden over alles.

J Teurlings 10-03-2022

winkel gekozen op advies van een familie lid
op levering moet ik nog wachten
maar over uitleg en advies zijn wij zeer tevreden
geholpen winkel Eindhoven

Cees 10-03-2022

Zie mijn eerdere beoordeling over de winkel in het algemeen.
Ik wil hier een toevoeging maken, ik was in de winkel in Naarden en mijn klantvriendelijke medewerker die mij op goede en prima wijze heeft geadviseerd

Cees 10-03-2022

Heerlijk om ook een fysieke winkel van een website te kunnen bezoeken. Bezoek daar geeft ook meer richting aan en onderbouwing van je keuze. Daarbij is de winkel prettig, ordentelijk en klantvriendelijk ingericht. Het laatste geldt zeker ook voor het personeel. En, ondanks de lasten van een fysieke winkel is het prijsniveau in lijn met de andere marktpartijen.

Jaap 10-03-2022

Zeer goede advisering vooraf, duidelijke afspraken en uitstekende breng met installatie service.

Johan 10-03-2022

Ik ben gisteren in de winkel in Utrecht geweest, en Naveen heeft me perfect geholpen. Het personeel is vriendelijk en vakkundig, en de koffie is ook heerlijk. Vandaag is alles keurig volgens afspraak geleverd, en ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met mijn nieuwe tv en playseat!

Walda 10-03-2022

Mijn vorige samsung tv kwam ook hier vandaan 8 jaar geleden en er mankeerde toen iets aan het beeld.
Binnen een paar dagen is er toen een nieuwe beeldbuis ingekomen en zolang hadden we een leen tv.
Goede en snelle service dus.
Daarom deze tv ook daar gekocht en goed geholpen door een vriendelijke verkoper die alles duidelijk uitgelegd heeft.

Bobby 10-03-2022

Perfecte service en betaalbare prijzen voor een mooie en goeie tv ben super blij met mijne!!
Goed werk geleverd boys!! Een dikke 10+!!

Theo 10-03-2022

Zeer klantvriendelijk heldere en goede uitleg. Ik heb het gevoel een objectief eerlijk keuze advies te hebben gekregen. De aankoop werd niet opgedrongen, wel eerlijke benadering om nu te kopen. Over de prijs en voorwaarde eerlijk en transparant gesproken.

P.A. Heuving 10-03-2022

Werd goed geholpen en met goede adviezen ook omrond de sonos soundbar en van Samsung neo led tv

Eric 10-03-2022

Vriendelijk goed reclame en heel gemoedelijk geholpen met super uitleg prijs ook goed

J van Donderen 10-03-2022

Ik zal dit wel vertellen ik ben niet anders dan fantastisch geholpen ook bij de winkel in Groningen werd. Mij werd duidelijk uitgelegd hoe het werkte dat ik door het bedrijf in Nijmegen het verder werd verzorgd ben vanmiddag door Rob perfect geholpen dank daar voor

Gilbert 10-03-2022

een nette winkel met service gericht personeel
ook netjes geholpen.
Ook de prijzen zijn goed en over te praten.

Monique 10-03-2022

Vriendelijk en kundig personeel, ze doen echt hun best voor je ! De monteur kwam ook netjes in het afgesproken tijdvlak om de TV op te hangen en aan te sluiten.En ook dat werd professioneel gedaan !
Wij zijn zeer tevreden !

Alco 10-03-2022

Erg vriendelijk geholpen door Thijs in Den Bosch. Nam de tijd en gaf op alle vragen een helder en duidelijk antwoord. Zodoende al jaren een erg tevreden klant bij PlatteTV!

Palmke 10-03-2022

2 keer geweest, ook bij diverse andere winkels geweest, gewoon goede uitleg en waarom wel of juist niet een bepaalde tv aanschaffen, hierdoor well een iets duurdere TV gekocht maar goed geluisterd naar mijn wensen en eisen, ook geen gezucht of misnoegen toen ik de eerste keer wagging zonder iets te kopen, iets wat bij andere winkels well gebeurt (waar vaak ook de bereidwilligheid Iom te helpen niet echt aanwezig is)

H.A. Kemp 10-03-2022

Mijn Mening over de shop en verkoper heb ik al weergegeven. Staat in Kieskeurig vermeld.
Uw monteur heeft de installatie perfect geinstalleerd. Een uiterst nette persoonlijkheid en zeer nette werker. Kortom een goed verlengd stuk van de shop en service bewust in handelen en denken.

Rob Van der griend 10-03-2022

Via de website een goede prijs voor de speakers gezien die ik wilde en gelijk via de app gevraagd of deze op voorraad waren. Dat waren ze en de daaropvolgende dag gelijk opgehaald. De medewerker was zeer behulpzaam en vriendelijk. Al met al was het zo geregeld en ga zeker nog terug als ik iets nodig heb.

Ingrid 10-03-2022

Ik ben goed geholpen en kreeg een leuk bedrag terug voor mijn andere tv. De ruime keuze in de televisies was erg fijn zodat je jou eigen wens kon invullen. Ook was de winkel zeer netjes ingericht, en stonden er overal zitjes om het beeld te bewonderen.

Gertjan Baltus 10-03-2022

Heerlijke winkel waar alles overzichtelijk is ingericht. Niets te gek om te vragen , hoe de tv reageerde op de licht inval zetten ze hem gewoon voor het etalage raam. Goede uitleg over de verschillende tv’s . HD/qled/4K/8K alles goed uitgelegd wat de voor en nadelen zijn. Zeker een aanrader voor als je je goed wil laten voorlichten.

Gerard 10-03-2022

Ervaring in de winkel is prima. Goed advies gehad . De website is rommelig en kan veel beter.