HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Elandstraat 23-11-2022

Heb 2 tv's besteld (ook 1 voor mijn ouders) netjes de volgende dag geleverd. Mooie korting gehad ivm 2 tv's & black friday. Helemaal tevreden.

Willem 23-11-2022

Perfect geholpen door x alles rustig uit gelegd. aansluiting ff bezig maar lukte wel ga volgende week nog wel wat mogelijkheden vragen wat ik meer met de app van Sonos kan.

M 23-11-2022

Ik ben vanmiddag prima geholpen door X van HelloTV in Den Bosch. Ik kreeg een gedegen advies over het aanschaffen van een tv. Hij wist mij te overtuigen en ik heb het gevoel een goede tv te hebben gekocht voor een mooie prijs. De uitleg was helder en deskundig. Ik kan ook mijn huidige TV inleveren, wat ik erg fijn vind. Prima ervaring!

Flipje 108 23-11-2022

Snelle reactie via mail aantrekkelijk bod voor aankoop en snelle levering. Goede communicatie via mail met X.

Coen 23-11-2022

Keurig ontvangen, uitleg gekregen en meegeholpen met het inladen van de auto

Kevin 23-11-2022

Tevreden over de uitleg en prijs , snelle afhandeling
Meteen op vooraad demonstratie gekregen

A.Jansen 23-11-2022

De shop van HelloTV in Duiven is zeer overzichtelijk ingericht met keuze uit vele merken apparatuur.
Je wordt er met een uitmuntende klantvriendelijkheid geholpen en juiste adviezen met name door de hr. Marc.
De prijzen van de producten zijn enorm gunstig.

Luuk 23-11-2022

Uiterst goed geholpen door verkoper T in Amsterdam, goed meegedacht met mijn behoeftes en direct tot een mooie overeenkomst gekomen. Ik zou iedereen aan kunnen raden om bij hello TV zijn of haar aanschaf te doen!

Peter 23-11-2022

Uitstekend geholpen en erg snel. Collin kent alle technische specificaties en gaf een goede vergelijking met andere merken. De nieuwe tv werd netjes in mijn auto gelegd.

begrijp ik niet 23-11-2022

We werden erg correct, deskundig en vlot geholpen met duidelijke tekst en uitleg.

Jan 23-11-2022

Ik ben zeer goed geholpen door de medewerker van jullie bedrijf..
We waren er al mee op de hoogte, omdat we er ook eens een keer een tv gekocht hebben. Ook met goede uitleg en een kop koffie.

wc van der hooft 23-11-2022

Geweldige service, een hele mooie winkel,en fantastisch geholpen door verkoper Raul Risteruw

Dennis 23-11-2022

Goed geholpen keuze te maken en een nette winkel. Personeel en winkel beter dan de mediamarkt.

Tom Wijdeveld 23-11-2022

Allereerst het bezoek aan de HelloTV winkel in Naarden. Goede technische en praktische adviezen over het te kiezen model. Ik had een shortlist van 4 modellen en kon de voor mij goede keuze maken, om mijn oude Pioneer HD-Ready plasma TV te vervangen door een moderne 4K TV. Ik kreeg naast een redelijk scherpe prijs een net bedrag terug voor mijn oude TV, waardoor het aanbod aantrekkelijk werd. HelloTV levert zeker niet alleen een doos aan de deur, maar installeert de nieuwe TV en gaat pas weg als alles werkt en uitgelegd is. Ik moet zeggen dat ik met deze extra service fantastisch ben geholpen, door technisch goed onderlegde en vriendelijke installateurs. De nieuwe TV moest weer plat tegen de muur en kabels moesten weggewerkt worden in een spouwmuur. Een nogal lastige klus bleek achteraf, maar HelloTV deed wat zij hadden beloofd en vertrok pas toen alles piekfijn was geregeld. Ook werd er gekeken naar de bestaande TV-ontvanger en kwam het advies om bij KPN de oude TV-ontvanger te vervangen door een nieuwe 4K-ontvanger (wat KPN ook heeft gedaan). Kortom een top-klantgerichte service van een top-winkel. Daarom van mij een dikke 10 voor HelloTV

Peter 23-11-2022

Op zoek naar een nieuwe TV leek HelloTV me een optie om te kijken of dat een acceptabele winkel is met kundig personeel. Voordat ik bij HelloTV binnen ging was ik nog even wezen kijken bij een soort zaak als Mediamarkt, NEE dat soort winkels is een no-go voor mij.
Binnen bij HelloTV zijn de tv's mooi georganiseerd en goed bekijkbaar ook vanaf een grotere afstand. Het duurde helaas even voordat er iemand beschikbaar voor uitleg en zo, dit terwijl ik zo ongeveer de enige persoon daar ter plekke was. Vandaar de 9 i.p.v een 10. Maar eenmaal in kontakt met een personeelslid ging alles van een leien dakje, de persoon was duidelijk goed onderlegd en voorkwam dat ik mijn originele keuze kocht: het toestel waar ik door hem op uitkwam is duidelijk van een betere kwaliteit, dus dank! Verder nog: het is een plezierige ambiance de HelloTV winkel, ruim opgezet en van een nette vormgeving en inrichting en nogmaals en heel belangrijk: plezierig personeel. Voor t.z.t een nieuwe tv ga ik zeker weer naar HelloTV!

Enes Akdemir 23-11-2022

Ik werd heel snel en tevreden geholpen.
Medewerker was zeer duidelijk en vriendelijk, ik wens hun nog vele tevreden klanten.

Top service

Jim 23-11-2022

Ik had een mooie tv besteld via de website. Helaas was deze twee dagen later nog niet in het filiaal geleverd. Echter maakte een verkoper een mooie deal voor mij en kocht ik direct een model dat op voorraad was. Goed meegedacht!

Menno 23-11-2022

HelloTV heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Ten eerste kreeg ik online de LG OLED55G26LA voor een scherpe prijs. Ik had echter spijt. Spijt dat ik niet een maat groter had genomen. Dit was geen probleem en met 2x heen en weer mailen was het geregeld.
Ik kon de televisie omruilen voor een groter exemplaar. Opnieuw voor een scherpe prijs en het omruilen kon thuis gebeuren. Ik koos er echter voor om dit in de winkel in Groningen te doen. Ook hier weer perfect geholpen en eea was snel geregeld.
Veel dank aan Ivo en Karima voor de online service. En dank aan Robert voor de goede zorgen in het filiaal in Groningen. Een service waar mening keten een voorbeeld aan kan nemen.

Corstiaan van Lent 23-11-2022

Ik ben zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Tessa via de mail met mijn aankopen. Ze helpen je met alles. Had namelijk zelf niet gedacht aan de 100% pixel garantie pakketten die je extra kan afsluiten alsmede goede hdmi2.1 kabels. Maar door haar aanwijzen hierop deze ook genomen. Verder wordt alles goed in behandeling genomen. Alles wat ik wilde werd netjes in een winkelmandje gezet en kon alles zo zeer snel betalen. Nogmaals dank voor de hele goede en snelle service die HelloTV en Tessa hebben gegeven.

Jet 23-11-2022

Op zoek naar een nieuwe tv bij HelloTV aangeland. Met een Black Friday korting en nog een inruilbedrag voor onze vorige tv waren ze veruit het voordeligste. Binnen een week geleverd en netjes geïnstalleerd waarvoor ook ruim de tijd werd genomen. Nog wat stappen doorgenomen voor de instellingen en nu zitten we hopelijk weer een hele tijd dik tevreden thuis in onze eigen ‘bios’!

Nick Greuter 23-11-2022

Ik ben perfect geholpen door Bjurn. Nadat ik hem vertelde wat voor TV kijker ik was wist hij direct een aan te bevelen. Hij liet alle in en outs zien en legde het verschil met andere modellen uit zonder de hele winkel door te lopen. Ik ben met een zeer tevreden gevoel en met een gloed nieuwe tv de winkel uitgelopen.

Sultan 23-11-2022

Zeer vriendelijk personeel, geven deskundig advies over verschillende televisies, denken goed mee en bieden scherpe prijzen aan.
Ook de aftersales is erg goed.

S.Theunissen 23-11-2022

Deze week vestiging in Duiven bezocht. Mijn oog was initieel gevallen op de LG C serie. Echter na goed , non-nonsens en deskundig advies van Marc zijn we toch voor de Samsung OLED 55S95B (2022) gegaan.
Super blij met deze mooie TV een lust voor het oog.
Hopende hier nog jaren van te kunnen genieten.

Antonius van Boxtel 23-11-2022

Vriendelijk en gezellig personeel.Goede uitleg over de tv en het Service pakket.Aangezien wij bij eerdere aankoop heel goed geholpen zijn hebben wij nu weer hier een TV gekocht.

Simon 23-11-2022

Deskundig en vriendelijk geholpen bij de aankoop van een Sony soundbar
Winkel in Groningen kan ik echt aanraden, TOP