HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

GJ Smit 18-11-2022

Zeer attente medewerker die met korte vragen direct to the point kwam. Mijn 1e keus had ik thuis gemaakt en werd met een demonstratie bevestigd. De 5 jaar extra service heb ik direct geaccepteerd na de heldere uitleg van de medewerker. De grote doos werd in mijn auto gelegd en zeer tevreden ging ik huiswaarts.

Henk 18-11-2022

Tv stond wat scheef. super goed geholpen door hello tv met een oplossing .
Bedankt

Jaap 18-11-2022

Keurig geholpen in de winkel en TV geplaatst door medewerker die verstand van zaken heeft.

Rudolf W 18-11-2022

Heel veel aandacht aan mijn keuzes. Onmiddellijke actie bij Black Friday condities. Super snelle afhandeling van de bestelling en onmiddellijke levering op minder dan 24h van Nederland naar België. Aansluitend bij vraag om technische ondersteuning: ik werd opgebeld en kreeg een top kwaliteit advies. De shop is een echte aanrader. Beste prijs en dito service!!

Cisca 18-11-2022

We hadden begin dit jaar reeds een artikel aangeschaft en waren erg tevreden hoe de medewerker ons wegwijs had gemaakt en alle vragen naar tevredenheid beantwoord gekregen. We bespraken ook over een nieuwe tv te willen aanschaffen, die we nog even naar de toekomst willen verschuiven.
Op 15 nov. waren we wederom in dezelfde vestiging, met als doel een nieuwe tv aanschaffen. We werden opnieuw te woord gestaan door dezelfde medewerker, die ons begin van dit jaar heel goed had geholpen. Onze vragen werden goed en duidelijk beantwoord. We zijn erg tevreden, hoe hij al onze vragen probeerde uit te leggen. Daarom geven we een cijfer 10. Uiteindelijk is de tv ook aangeschaft.

Westra 18-11-2022

Zeer goed geholpen , kwam met andere tv uit de winkel dan waar ik voor ging .
Die viel me qua uitstraling in werkelijkheid tegen en heb een andere gekocht .
Samen met de verkoper onze voorkeuren en eisen besproken , een goede keuze gemaakt hoop ik
Kwaliteit moet nog blijken

Gert 18-11-2022

Vandaag een FANTASTISCHE DEAL met Sonos tijdens de Black Friday aktie! Via de Hello tv app met Heleen gesproken en meteen tot bestelling overgegaan. Dezelfde dag opgehaald bij de winkel in Naarden, door het personeel in de auto geladen en thuis gekomen meteen aangesloten. Met Sonos app(eltje) eitje. Meteen geweldig genieten van deze 5.1 set. Wel even oppassen voor de buren.

Ron van Vliet 18-11-2022

Vriendelijk en deskundig geholpen door de medewerker. Ruime keuze in de winkel in Rotterdam.

Wijnand Hoppenbrouwer 18-11-2022

Fijne winkel , deskundig personeel
niet opdringerig en erg vriendelijk
Is echt aan te bevelen
Top

jan willem 18-11-2022

ik heb gekozen op grond van de plaats en bereikbaarheid.
hulp was to the point en snel.
levering gelijk met afrekenen : prima !!!

Piet 18-11-2022

Heel vriendelijke monteur die geholpen heeft bij de installatie en ook bij aanvullende vragen.

Dennis 18-11-2022

Perfecte installatie 👍
Mooi op tijd 👍
Goede uitleg👍
Mooie apparatuur 👍
Goede prijs👍

Monique 18-11-2022

Vandaag in de winkel hello tv Eindhoven zeer deskundig advies gekregen. Ook werd er gevraagd welke hdmi kabel we al hebben en hoe oud, om zeker te weten dat het juiste type voor de televisie wordt gebruikt. Helemaal blij met mijn nieuwe tv, ook fijn al die kortingen ;-).

Peter 18-11-2022

Zeer goede en snelle chat beantwoording. Ook in de winkel keurig geholpen en goede beantwoording op onze vraag en natuurlijk een goede prijs.

Jans 18-11-2022

Prima geholpen door .....goede info en veel technische kennis v.d. verschillende tv’s.
Hierdoor een goede keuze kunnen maken.
Tevens is het een ruime winkel waardoor je op je gemak kan “proeven”

Jasper Out 18-11-2022

Ik heb een goede uitleg gekregen betreffende de nieuwe tv en zeer vriendelijk geholpen waarbij ook de zaak opviel hoe alles mooi overzichtelijk is opgesteld .

R. Mast 18-11-2022

Ik heb voor Hello TV gekozen omdat ik via de website een goed overzicht kreeg van het aanbod. Het aanbod is groot en de service in de winkel top. Verstand van zaken en eerlijk advies. Daarom besloten om mijn nieuwe tv hier aan te schaffen

Bakker Paul 18-11-2022

Zeer goed geholpen, heel vriendelijk en behulpzaam.prachtig Black Friday aan bieding👍

tessa 18-11-2022

supergoed geholpen door....! blij met het gegeven advies en tevreden met onze aankoop.

Dani 18-11-2022

Zeer mooie winkel en vriendelijk personeel. Sonos geluidinstallatie besteld en zelfde dag nog opgehaald. Mochten zelfs even in de winkel testen! Ga hier zeker vaker bestellen.

w.van twillert 18-11-2022

top. zaak zeer goede uit leg, en goede prijs gekregen
vriendelijke verkoper met alle geduld nette zaak.

Eerman 18-11-2022

Ik ben heel goed geholpen door Hello tv Amsterdam.
Hele mooie winkel. Eerder al top geholpen met de tv en nu met Sonos

Godert 18-11-2022

Wat een fijn bedrijf zijn jullie, ik wil niets anders meer als het om tv's gaat etc. Leuke klantenservicemedewerkers vol geduld, humor en expertise. Echt perfect!

Jan W. van Oosterum 18-11-2022

Keurig winkel en de vriendelijke medewerker ..... luisterde goed naar mijn vragen welke ook nog eens duidelijk werden beantwoord

G Coulet 18-11-2022

Vandaag een mooie tv en soundbar gekocht bij Hello TV Utrecht. Goed geholpen door verkoper .... Natuurlijk tevreden en met een mooie deal!