HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Filmpje84 22-11-2020

Heel blij met deze winkel in Groningen. Klantvriendelijk en neemt de tijd voor de klant! Heel belangrijk. Zo’n 7 jaar geleden ook hier mijn vorige tv aangeschaft en vandaag weer! Volgende keer dus gewoon weer!

Rik 22-11-2020

Zeer fijne uitleg en eerlijke voor en tegens van de verkoper.
Uit eindelijk een mooie Sony smart tv gekocht.

Roy 22-11-2020

In een woord top! Geholpen door ....... in Breda.
Hij heeft er alles aan gedaan zodat wij met ons uitgekozen product de deur uit konden. Vriendelijke hulp en duidelijke uitleg!

Jense 22-11-2020

Super vriendelijk en oprecht geholpen! Mijn volgende tv koop ik zeker wéér hier. Geholpen door .. in Breda.

Francois 22-11-2020

Via Google terecht gekomen bij platteTV ze hadden de tv op voorraad en kon wegens Black Friday een goeie prijs krijgen. Gekozen om de tv zelf op te halen. Het was misschien wel druk in de winkel maar snel en goed geholpen door verkoper Tom. Heeft ook geholpen om de tv in de auto te doen. Verder bij andere klanten ook gezien dat ze de tijd nemen om goed te helpen zelf als het erg druk is. Dat waardeer ik.

Vincent Kersten 22-11-2020

Prima voorlichting. Ze nemen ook alle tijd om alles met je door te nemen. Ook een prima korting gekregen op mijn aankoop (black friday week).

Arjan 22-11-2020

Ik heb mede dankzij ...... (filiaal Arnhem) de keuze gemaakt om na veel twijfelen een prachtige Samsung 65q900t aan te schaffen. De reden, omdat er alle tijd voor me genomen werd met deskundig en eerlijk advies. Geen snelle target verkoop, maar serieus genomen worden gaf mij de doorslag. En de scherpe prijs maakte het helemaal af!

Ray 22-11-2020

Prima winkel. Vriendelijk geholpen en al onze vragen beantwoord. Advies uit de medewerker zelf was ook erg
Prettig

T 22-11-2020

De winkel is zeer mooi opgesteld en overzichtelijk. Alle toestellen staan individueel opgesteld en je hebt alle tijd om het toestel te bekijken. De medewerkers zijn erg klantvriendelijk en houden zelfs de volgorde van binnenkomst van de klanten bij. Zo komt niemand eerder aan de beurt dan iemand die al lang te wachten staat. De medewerkers gaan zo snel mogelijk te werk, zonder gehaast over te komen. De toestellen worden netjes uit het magazijn gerold en vervolgens via de lift naar beneden gebracht en zelfs in de auto gezet door een medewerker. Daarnaast bieden ze extra lange garantieservice(langer dan normaal of bij andere winkels) voor een lage prijs. Kortom, top service en top medewerkers.

Ron 22-11-2020

Snelle, gerichte service. Vriendelijk personeel. Goede aanvullende adviserinng over gatantie en bevestiging

Rokesh 22-11-2020

PlatteTV heeft een super service. Via Whatsapp en telefonisch ben ik super geholpen. De TV die ik graag wilde stond klaar en met veel geduld heeft Jelle P. uit Zoeterwoude me geholpen. Bezorgen en plaatsing is erg professioneel en duidelijk. Ook de after service met Black Friday 2020 is subliem. Ik zou echt iedereen aanraden om via PlatteTV zijn/haar TV aan te schaffen. Ze hebben goede prijzen maar vooral een sterke en goede service! Well done PlatteTV!

Even voor de duidelijkheid: Dit is absoluut een goede ervaring geweest en ik zou iedereen aanraden om via PlatteTV een TV aan te schaffen. De communicatie was duidelijk, helder en vriendelijk.

Frans 22-11-2020

Vakkundig advies zonder opdringerige verkooppraatjes. Goede opstelling in de winkel waardoor je de verschillende opties ook goed kunt vergelijken. En tenslotte een prima prijs.

Ad 22-11-2020

Medewerker was rustig en niet opdringerig. Nam alle tijd om de keuzes te onderbouwen. Gesprek als prettig ervaren.

Bram 22-11-2020

Ondanks de drukte op dat moment in de winkel, werd ik netjes geholpen, kreeg ik een duidelijk uitleg en antwoord op al mijn vragen. Grote winkel voorraad, dus kom mijn aankoop meteen meenemen.... Super!

Jan 22-11-2020

Goed geholpen door een jonge met zwarte oorbellen. Ik ben zeer blij met de aankoop!

fred broeksma 22-11-2020

Voor iedereen die die leest ga gerust eens langs bij platte tv.
De ervaring die ik persoonlijk heb meegemaakt heeft de keuze heel gemakkelijk gemaakt.
Alle merken staan staan opgesteld in hun zaak. Dan kom ik nog even terug op de begeleiding van de medewerkers die is top..... ze weten waar ze over praten. Dus voor mij op en top platte tv staat voorop.

Rob 22-11-2020

Bij de vestiging in Breda een Sony KD-65AG9 gekocht. Ondanks de drukte, mede vanwege de goede Black Friday deals, uiterst snel en vakkundig geholpen door Ralf. Die man weet alles van tv’s. Zelfs van mijn 9 jaar oude Sony die ik eventueel zelfs in mocht ruilen. Nieuwe aanschaf was uit voorraad leverbaar dus ik kon hem gelijk meenemen. Duidelijk een zaak met werknemers die gewoon weten hoe een klant een tv wil kopen. Aanrader.

Roy 22-11-2020

Zowel online als in de winkel goed geholpen. Erg tevreden met het product wat overigens voor een mooie prijs werd aangeboden. Zeer tevreden.

Robert 22-11-2020

Al vaker bij Platte TV vestiging Breda gekocht en zoals altijd weer prima. Snelle, duidelijke communicatie en levering, en ook snel en vriendelijk geholpen. Aanrader.

Joel 22-11-2020

De service , communicatie en hulp alles was top !
De vragen die ik had werden snel en correct beantwoord via mail en zelf whatsapp.
Het toestel bestellen ging super vlot , zelf na het bestellen nog gewijzigd door toch een andere keuze . Geen enkel probleem even de bon aanpassen en klaar !
Laten netjes optijd weten welke datum en uur ze komen leveren en zijn er dan ook.
Wij kozen dan ook voor de installatie service , en dit kan ik iedereen aanraden!
Installateur P , spontane top kerel . Vak kennis , geeft de nodige tips en tricks en hielp ons met de nodige vragen.
Onze volgende tv of zelf soundbar zal zeker terug van Plattetv komen!

Bedankt toppers.

Ronny van Biemen 22-11-2020

Mooie winkel in centrum van Utrecht en goede adviserend personeel en erg vriendelijk.

Cor 21-11-2020

In de winkel in Zoeterwoude werden op een bijzonder prettige manier geholpen. We voelden ons gewaardeerd als klant.
Onze vragen werden op een professionele manier beantwoord.

Erik Van Duffel 21-11-2020

Heel vriendelijk ontvangen, onmiddellijk koffie aangeboden.
Goede uitleg en technisch onderbouwd.
Zou deze winkel aanbevelen.
Gelijk twee tv’s gekocht.
Grtjs Erik

DW 21-11-2020

Ondanks toch ook wel negatieve reviews op internet daarom eerst contact via mail gezocht, na dit contact, gaf toch wel vertrouwd gevoel door hen vlotte en correcte reactie. Toen aanschaf gedaan welke correct en zeer vlot uitgeleverd werd. Alles verliep vlot en vlekkeloos! gewoon een 10 !

Drent 21-11-2020

Vanmiddag de denon heos 7 gekocht ondanks dat het erg druk inde winkel was had de verkoper alle tijd voor mij duidelijk uitleg en vriendelijk personeel