HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5179 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Chris 19-02-2023

Ik ben zeer tevreden over het hele proces rondom de aanschaf van mijn nieuwe LG OLED scherm. Heb me op internet georiënteerd en kwam op de website van HelloTV uit. Via mail contact de onderhandeling I gestart en een goede prijs afspraak gemaakt. In de winkel keurig geholpen en advies gekregen en de prijs betaald die ik online heb afgesproken. Kan HelloTV van harte aanbevelen.

gerard van den assem 19-02-2023

Het is voor onze eerste winkel dat we zagen en die winkel hebben verschillende merken in aparte ruimte gezet waardoor beter overzicht kunt kijken en luisteren, ook diverse modellen van de merken naast elkaar zetten en de medewerker heeft goed uitgelegd en ook laten zien met tv , wat scherp is en beeldvorming, grootte van de tv, etc...
ze pushen ons niet en kan op gemak op de bank zitten en nadenken wat de klant echt ervoor wilt of gevoel hebben zoals thuis.
Daarna hebben ze ook goed uitgelegd voor de garantie, kabels en veiligheid, etc..

Gerben 19-02-2023

Gisteren via de mail om korting gevraagd wat me toch weer €110,- scheelde. Er was wat verwarring rondom de bestelstatus, maar na een whatsapp met de winkel in Den Bosch was dit verholpen. Vandaag duidelijke uitleg over de tv en de risico’s hiervan gekregen. HelloTv bedankt!

Bosch 19-02-2023

Voor het eerst een televisie gekocht bij HelloTV. Goede hulp en advies in de winkel. We zijn blij me deze aankoop!

PaulF 19-02-2023

Ik was op zoek naar een scherpe prijs voor een 50 inch TV. Hellotv ging in de chat via de website van (de laagste prijs in de markt) 729 naar 639 👍. Wel volgde daarna verwoede pogingen om me allerlei extra's aan te bieden(b.v. Uitgebreide dode pixel garantie) , na die eerst afgewezen te hebben, ging ook die prijs naar beneden 😁. Enfin goed op je tellen passen en onderhandelen, dan krijg je een top deal bij Hellotv 👌👍.

Harm Jansen 19-02-2023

Wij zijn super goed, gezellig en geduldig geholpen over de levering kunnen we nog niets zeggen maar het wordt gratis bezorgd en dat is tegenwoordig ook uniek

Owen 18-02-2023

Er zat een kleine, maar hinderlijke, beschadiging aan de tv. Keuze gekregen voor compensatie of omruilen. Door klantenservice ( Daniel ) zeer goed geholpen en de televisie is een dag later, ook weer met een top service, omgeruild door Skip. Zin in de 2e ( maar hopelijk wel de laatste ) unboxing morgen :-)

Esenkaya 18-02-2023

Klantvriendelijke en aardige medewerker. De winkel is netjes en de tv’s zijn redelijk goedkoper dan op de markt.

Berr 18-02-2023

Ruime keuze en voorraad, duidelijke en overzichtelijke presentatie bovendien deskundig geholpen.

Marjolein 18-02-2023

Ik was online geholpen door Bjurn en heel vriendelijk te woord gestaan. Daarna door Liam in Den Bosch in de winkel geholpen. Niets meer dan lof! Ontzettend bedankt voor jullie inzet en hulp. Wordt echt gewaardeerd, wij hebben met een goed gevoel de tv aangeschaft via jullie :)

Wim Klijn 18-02-2023

Prettige verkoper die precies weet waar hij over praat en de klant vraag centraal stelt. Afspraak is afspraak ook al is deze verkregen via een e-mail waarin vanuit het centrale account een prijs is aangegeven. Verder ook niet opdringerig over de aanschaf van andere zaken zoals verzekering en accessoires, wel aangegeven wat een optie zou kunnen zijn maar niet aangedrongen.

Hansdc 18-02-2023

Mooie tv voor niet te veel geld snelle levering zonder installatie problemen. In een half uur werkend aan de muur.

PdL 18-02-2023

Super correct geholpen met duidelijke uitleg door Collin. Heel goede service.

Roel 18-02-2023

Super professioneel en klantvriendelijke geholpen door verkoper R . Met vlas baardje, snor en strak achter over gekamd haar. Zelden zo goed geholpen door een verkoper. Het voelt als klant zeer vertrouwd als een verkopen echt boven de stof staat en veel meer weet dan jij.

Marcella 18-02-2023

Vandaag samsung tv en sonossysteem aangeschaft bij Hello TV in Amsterdam. Waren al eerder geweest en ontzettend goed geholpen door S. Daarom zijn we ook teruggegaan. Zijn zeer goed geholpen!!! S(anne) weet echt waarover ze praat, is zeer klantvriendelijk en niet opdringerig. Wij zijn blij met de aanschaf en de deskundige hulp die S. ons daarbij heeft gegeven.

Nicole Faesen 18-02-2023

Ben in winkel in Eindhoven geweest, heel vriendelijk en deskundig personeel.

Jan Jansen 18-02-2023

ruime shop heerlijk rustig rondkijken zeer vriendelijke bediening, ik ben hier terecht gekomen door mijn broer die toevallig vandaag ook een nieuwe TV bij HelloTV heeft aangeschaft

Jonathan 18-02-2023

We zijn bij het kiezen van een nieuwe tv zeer goed en vriendelijk geholpen door Jordy in de winkel in Breda. Met name bij een paar vragen over technische zaken en het goed kunnen zien van de verschillen in beeldkwaliteit heeft Jordy ons uitstekend geholpen. Daardoor hebben we de juiste keuze kunnen maken voor een nieuwe tv. We zijn zeer tevreden met onze aankoop en raden iedereen echt aan om persoonlijk de winkel in Breda te bezoeken. Dat maakt het kiezen een stuk eenvoudiger.

Annette van Ham 18-02-2023

Mooie winkel, goede prijskwaliteit verhouding en prettige en deskundige verkoper. Zeer sympathiek dat ik wat korting kreeg, en heel fijn dat we de tv meteen mee naar huis konden nemen!

Danny & Sharona 18-02-2023

Hello TV gaf ons een mooie korting en dacht ook mee over het te kiezen model.
Uiteindelijk werd ons geadviseerd voor de Philips 65OLED907/12 (2022) te gaan waar wij eerst voor de 807 uit 2021 wilde gaan.

Wel twijfelde we over de spiegeling en vervorming, maar dit is in principe normaal bij OLED.
Ik heb dit ook in andere winkels bekeken en ben in de showroom van HelloTV geweest waar we goed geholpen zijn.

Vriendelijke klanten service, wat je ook mag verwachten.
Een 10 geef ik nooit en een 9 is uitzonderlijk, maar een dikke 8 of 8.5 is zeker op z'n plaats.

Persoon 18-02-2023

Ik vind het makkelijk om eerst te kunnen chatten en afspraken te maken zodat het klaar ligt in de winkel en ik daar weer snel klaar ben

Koen Vermeiren 18-02-2023

Zeer uitgebreid gamma en professionele begeleiding. Uiterst scherpe prijzen maar hebben geen invloed op de service. Mooi voorbeeld, na bestelling van televisietoestel kwam er nog een korting.
Ik werd persoonlijk opgebeld om nog van deze korting te kunnen genieten. Dit is wat Ik versta onder Topservice en respect naar de klant. Tot de volgende aankoop!!!

Saskia 18-02-2023

Heel goed geholpen in de winkel in Adam door verkoper R. Duidelijke informatie gekregen tussen de verschillende merken en types TV en ook erg vriendelijk. Super blij mee met onze aankoop !

Ted 18-02-2023

Dit was mijn eerste ervaring met HelloTV en ik ben meer dan uitstekend geholpen door xx van HelloTV Den Bosch. Ik heb een nieuwe tv gekocht maar ik was niet tevreden over het beeld. xx heeft me een ander toestel geadviseerd en HelloTV heeft de tv zonder meerkosten omgeruild. Prima service.

Kranendonk 18-02-2023

Mooie tv gekocht, goed geholpen door xxx ,heldere uitleg in een mooie overzichtelijke winkel!