HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Riz 14-11-2021

Net ontzettend goed geholpen door Thomas Koense en een hele mooie aanbieding gekregen voor een Sony televisie. Zou niet alleen deze winkel aanbevelen, maar ook even vragen naar Thomas. :-)

HSA 14-11-2021

Waren op zoek naar een nieuwe TV en een soundbar. We hebben een duidelijke voorkeur voor Philips ivm Ambilight. Er werd niet gedramd om een ander merk te nemen of zo. Duidelijke acceptatie van onze voorkeur. Bij de soundbar was er absoluut niets te veel om ons de verschillen te laten horen. Uiteindelijk gekozen voor de nieuwste Bowers en Wilkens. Prijs waren we ook zo uit. Je voelt je hier weer koning als klant, Ik zou PlatteTV dan ook aanraden als je een nieuwe tv zoekt.

Rik 14-11-2021

Super geholpen door Daan en Rick in Eindhoven! Hebben een Sony 65A90j met Sonos gekocht.

Erwin 14-11-2021

Goed advies bestaat uit kennis en de manier van benaderen van je potentiële klant. Het gevoel was gelijk goed en er was respect. Hierdoor ontstaat er een gun factor, gepaard met eerder genoemde geeft dat een goed gevoel. Deal was snel beklonken!

Kees 14-11-2021

Zeer goede ervaringen met PlatteTV. De showrooms in Naarden en Utrecht bezocht. Fijn dat je alle modellen die op je shortlist staan spelend kunt zien. In Naarden goed geholpen door verkoper Aanvankelijk gekozen voor Samsung Neo Qled, levertijd schoof op, waardoor ik toch ben geswitcht naar Sony Oled, de XR-77A80J. Het wijzigen van de order was geen probleem. Ter overbrugging tot levering van de Sony een mooi leentoestel mee gekregen. Op 12 november de Sony geïnstalleerd door verkoper Super klantvriendelijk. Alle tijd genomen om rekening houdend met mijn wensen de TV aan de muur te bevestigen. Ook de soundbar aangesloten en ingesteld en alle kabels mooi weg gewerkt. Kortom top service. Nu aan het genieten van de Sony. Beeld is subliem. Wel nog even wennen aan het grote scherm. Ik zou PlatteTV bij iedereen aanraden.

Edu 14-11-2021

Vrijdag bij verkoper de Samsung Neo Qled 4K 55QN93A gekocht. Wij zijn uitstekend door Thomas geholpen, vriendelijk en professioneel! Duidelijke uitleg ook ten aanzien van mogelijke defecte pixels, waarbij hij aangaf dat als het er minder als 7 zijn, dit als cosmetisch defect wordt gezien, hetgeen wettelijk is bepaald. Als men dit risico niet wenst te lopen dan kan dat met een verzekering voor 3 jaar worden afgedekt. Geheel vrijblijvend!. TV geinstalleerd en werkt uitstekend en prachtig beeld en geluid

Maus1975 14-11-2021

Goed geïnformeerd over diverse producten. Nog een leuke korting gekregen en vriendelijk geholpen. Prima aankoop (Sonos Beam al aangesloten)en nu wachten wanneer de receiver binnenkomt.

Frank 14-11-2021

Netjes geholpen door de medewerkers
Goede service en uitleg
Deskundig en goed

Rendy 14-11-2021

Mijn dank aan verkoper uit filiaal Rotterdam, voor zijn advies en deskundigheid voor het aankopen van de juiste televisie de “LG OLED 65G1 RLA”, want ik had zomaar de verkeerde tv kunnen kopen.

Super bedankt verkoper!

Emmy van de Ven 14-11-2021

Top Service! Vandaag een LG oled 77 inch gekocht in Eindhoven. Helemaal tevreden!

Bruisten 14-11-2021

Duidelijke en efficiënte antwoorden van verkoper. Eerlijke mening over product. We wisten wat we wilden, dit was uiteraard ook makkelijker voor allen. Geen onnodige info. Alleen bruikbare. Een 10 kreeg ik ook nooit van mijn docent, maar een 9 is ook zeer goed! Niemand is volmaakt. Wij zijn uitermate tevreden.

Barend 14-11-2021

De showroom in Utrecht zag er zeer netjes uit en het persooneel was vriendelijk en duidelijk kennis van zaken. Klinkt allemaal zo logisch maar helaas komt dat veel te vaak niet voor.

Johan 14-11-2021

Weinig personeel, skechte beschrijvingen bij de tv’s

Zoekplaatje wat de veschillen zijn.
Officiële reactie van HelloTV 14-11-2021

Beste Johan,

Wat vervelend om te vernemen dat dit uw ervaring is geweest, dat is niet wat u van ons mag verwachten. We zouden graag wat meer informatie van u willen ontvangen, zodat we kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan en u uiteraard verder kunnen helpen. Zou u een e-mail willen sturen naar contact@plattetv.nl?

Jelske - PlatteTV

Spencer Swanborn 14-11-2021

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en echt als klant. (Klant is koning) zie je ook niet meer elke dag. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en we kregen goede adviezen. Als uit eindelijk resultaat tot aankoop van Tv met Subwoofer. Alles met 1 afstand bediening. Alles op tijd geleverd en goeie beschrijving. Nu Alles geïnstalleerd helemaal top. Ralf bedankt.

Jack 13-11-2021

De TV is netjes bij mij thuis afgeleverd en de inruil TV is meegenomen. De medewerker van Platte TV was zeer vriendelijk en behulpzaam en nam de tijd voor nog wat advies

fam deL 13-11-2021

Vandaag een Samsung the Frame gekocht. Zeer prettig geholpen en goed geïnformeerd door Daniël. Heeft ons diverse tips en mogelijkheden aangeboden.
Wij waren niet bekend met Plattetv.nl maar het is zeker een aanrader.

M Molenaar 13-11-2021

Toen wij binnen kwamen, werden we open ontvangen.
Met koffie en thee. De medewerker heeft ons uitstekend geadviseerd met de aanschaf van onze tv.
En wij zijn zeer te spreken over de klantvriendelijkheid van deze winkel en de professionaliteit van het personeel.

Bouncer 13-11-2021

telefonisch, via chat en persoonlijk in de winkel correct geholpen. keuze van het internet en de toelichting in de winkel resulteerde in de aankoop. behalve de TV ook een nieuwe soundbar aangeschaft vanwege dolby amos en de Q symp van Samsung.

Sinterklaas 13-11-2021

In Nijmegen , zeker de voordeligste

Personeel zeer bekwaam en vriendelijk met name de grote vriendelijke Beer.

Service was top !

Ik ben super blij dat er n vestiging in Nijmegen is

Zeker een aanrader als je even niet weet wat je wilt, of advies wilt

Ga zo door !

F. Messink 13-11-2021

Wij zijn deskundig geholpen! De verkoper wist waar hij het over had. Wij hadden het gevoel dat, ondanks allerlei bijbehorende aanbevolen producten, we eerlijk voorgelicht zijn.

Nico 13-11-2021

Mooie winkel, overzichtelijk ingericht. Vriendelijke ontvangst. We waren zelf al goed voorbereid, dus wisten welke tv we wilden hebben. De paar vragen die we hadden zijn goed beantwoord. Vriendelijke verkoper. Toen we de volgende dag zagen dat op andere website's dezelfde tv goedkoper werd aangeboden, gebeld met de verkoper. Deze had hier een goede uitleg voor. Maar omdat we natuurlijk niet zomaar iets aannemen, op reviews van de diverse goedkopere sites gekeken en dit zei genoeg. Zijn verhaal klopte.
Ook de levering was keurig op de dag welke we hadden afgesproken.
Dus kan niet anders zeggen dat ik Platte tv zeker zou aanraden.

M Janssen 13-11-2021

Hele fijne winkel met een super advies de tv waar we voor kwamen was er niet maar geslaagd voor een qualitatief betere tv met super beeldscherm. Goede uitleg gehad over alle verschilde soorten tv's van de verkoper.

Hassan Boudadi 13-11-2021

Ik vond de tv voor een goeie prijs.
De zaak zag er goed uit en de mensen waren vriendelijk en hulpzaam.ze hebben ook een snelle bezorging,dat vond ik fijn.

Dave 13-11-2021

Heel goed geholpen en er is met mij meegedacht om de juiste prijs op het juiste moment te betalen.

J 13-11-2021

Goed geholpen door X in de winkel van Breda. Zeer nette concurrerende prijs betaald voor de LG OLED 55” tv.