HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

MJ 24-11-2020

Eerst lekker rondkijken onder het genot van een goede kop koffie. Hier en daar even een vraag laten beantwoorden. Nog even lekker door de zaak heen in een ongedwongen relaxte omgeving. En daarna omdat je het zelf wil een goede deal maken. Dat is wat ons is overkomen. Een mooi 65 inch Smart TV van Samsung gecombineerd met een complete Sonos Arc installatie. We zijn er happy mee.

Jaïrus Pals 24-11-2020

We zijn heel vriendelijk geholpen, en ook erg behulpzaam met de grote tv naar de auto toe brengen. We raden iedereen zeker aan om je volgende tv hier te kopen. Ze hebben veel kennis, en zullen je ook het beste advies geven. Nogmaals heel erg bedankt, en we zien elkaar zeker weer terug !!!

Ferry53 24-11-2020

Heb voor deze shop gekozen omdat het het gunstigst uitkwam qua prijs en ze konden de combinatie die ik wilde hebben ook leveren. Ben heel tevreden over deze winkel.Zou hem zeker aanbevelen.
De monteur die de artikelen bij ons geplaatst heeft was ook zeer vakkundig en behulpzaam (goede tips gegeven).

Jan 24-11-2020

Alles prima,
wat ik iets minder vind is dat nadat je je keuze gemaakt hebt er allerlei randproducten aangeboden worden, waarbij de prijzen flexibel zijn. Geeft niet zo'n lekker gevoel.

A Zoetekouw 24-11-2020

Zeer vriendelijke medewerkers die alles doen om je te helpen. Zowel in de winkel in Naarden als de verschillende medewerkers online die ik gesproken heb. Je gaat blij de deur weer uit met een goed gevoel over de aankoop. De adviezen die ze geven zijn werden goed onderbouwd. In deze Corona tijd worden de regels in de winkel prettig gehandhaafd. Er is een groot assortiment zichtbaar en dusdanig opgesteld dat je op je gemak kunt kijken zonder iemand in de weg te staan.

Jingo 24-11-2020

Na duidelijke en eerlijke vergelijkingsinformatie, was de keuze zo gemaakt. Vervolgens een goede deal kunnen maken. Kan niet beter.

M.J.M.M. Machielse 24-11-2020

Zeer goede uitleg van ...... ivm de samsungQled 4k 55q90t televisie.
Heel vriendelijk geholpen en op al onze vragen naar tevredenheid beantwoord.
Zal zeker platte tv aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen. Wij hebben deze tv gekocht bij platte tv in Breda. ..... nogmaals dank. Een dikke 10.

Eric 24-11-2020

Vriendelijk en erg behulpzaam. Ik ben zeer prettig geholpen en geslaagd met mijn aankoop

Willem 24-11-2020

Goed en vriendelijk geholpen ondanks de drukte. Groot assortiment. Goed advies. Ben zeer tevreden.

Ruth 24-11-2020

We wisten voor we gingen welke tv we wilde hebben. Door de black friday was de TV erg goed geprijsd, toch kun je dan ook nog voor een aanbieding vragen en zelfs daar kwam ook nog een positief antwoord op, dus ze zaten op de laagste prijs ooit gezien. Erg vriendelijk personeel. TV werd netjes mee in de auto gebracht. Tot nu toe alleen maar lof voor deze winkel en hun verkopers.

Bert 24-11-2020

Een fijne webshop alles heel overzichtelijk gemaakt met uitgebreide keuze en wat ook niet onbelangrijk is, een concurrerende prijs!!

Ineke Brouwer 24-11-2020

Een prachtige overzichtelijke winkel waar medewerkers je snel en vriendelijk helpen zonder enige druk om een duurder toestel aan te schaffen. Er wordt goed geluisterd naar je wensen. Wij komen er zeker weer terug!
Ook een prima locatie!!!

Akaashnrm 24-11-2020

Heel goed geholpen door medewerker .....! Vriendelijk, meedenkend, realistisch en vooral behulpzaam! Drukke winkel, je moet wat langer wachten dan verwacht. Maar het is het wachten waard! Top dag beleefd!! Thanks ......

Silvia Oestreich 24-11-2020

Ik vind de shop zeker een aanrader, en een zeer prettige service.
Dit door een hint van een collega.
Gelijk speakers besteld die ik al heel lang wilde aanschaffen.
De prijs was aanlokkelijk, en nadat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik snel daarop een melding dat de speakers een langere leveringsduur zouden hebben. ;-(
Vervolgens kwamen ze met een nog betere, eenmalige, aanbieding, en een snelle levering.
De keuze was snel gemaakt, en na 2 dagen had ik ze al in de kamer staan.
Ik zeg: TOP !!!

Eric 24-11-2020

de deskundigheid is groot al verschild dat wel per winkel..
koop al jaren producten bij de platte tv .
zelf vind ik de bezorging wat vreemd maar kan de platte tv weinig mee
kan iedereen aanbevelen

Addie 24-11-2020

We werden aangenaam verrast door de vriendelijke en deskundige uitleg van de medewerkers. Zonder enige druk op aankoop. Prijstechnisch prima aanbod. Voordeel van winkel: groot assortiment lief zichtbaar.

Curt 24-11-2020

Voor een goede deal met goede service is platte TV niet te overtreffen echt een aanrader en je kan lekker onderhandelen.

Frans 24-11-2020

We moesten wel een tijd wachten voor iemand ons te woord stond. Maar daarna werden we vakkundig, vriendelijk en adequaat geholpen door (*) bij de aankoop van een 4K OLED TV

Hemant 24-11-2020

Erg leuk en professioneel contact met (*) gehad. Super leuk en ongedwongen adviseren over wat het beste is voor mij en mijn budget. Snelle levering en duidelijkheid in de administratieve zaken.

Rob 24-11-2020

Ik ben in het filiaal in Eindhoven geweest. De verkoper wist mij goed te vertellen welke ik moest pakken. Ik ben zeer tevreden over de winkel.

F.jansie 24-11-2020

Bij platte tv in Arnhem een afspraak gemaakt voor het beluisteren van de Sonos arc .
De goed gevulde winkel met de beste schermen zijn een genot voor het oog en je blijft van links en naar rechts kijken door de kleuren die door de winkel heen spatten .
Door (*) geholpen met de set-up die ik wou van de Sonos arc sub en one.
De demo was waar ik op hoopte te horen
En (*) kon mij de set tevens voorzien van beugel en swapgarantie voor een redelijke prijs.
Al met al wederom was mij keuze gevallen voor platte tv.nl
Zal in de toekomst zeker weer hier naar toe gaan .
Officiële reactie van HelloTV 24-11-2020

Beste F. Jansie,

Wat leuk om te horen dat u een afspraak heeft gemaakt bij PlatteTV Arnhem om de Sonos Arc te beluisteren. Dit is de beste manier om het geluid goed te ervaren en zo een weloverwogen beslissing te maken. Heel veel luisterplezier gewenst met uw nieuwe Sonos set en tot de volgende keer!

Jelske - PlatteTV

Tom Melieste 23-11-2020

Ik geef een 10. De tv die ik wilde hebben was uitverkocht, maar (*) heeft een prima alternatief voor mij gevonden met ook nog eens een leuke prijs. Vriendelijke en behulpzaam personeel

Marga 23-11-2020

Wat een fijne winkel. We werden goed geholpen met duidelijke uitleg. Serieuze verkoper en erg aardig en beleefd. Enig minpuntje was dat er voor het afrekening ons nog van alles werd aangesmeerd, verzekering, kabeltjes.
Ik hou daar niet zo van.

JvH 23-11-2020

Omdat we de grootte van tv's ook in het echt op onze kijkafstand wilden bekijken zochten we een fysieke winkel en PlatteTV zit nogal in de buurt. In de winkel konden we de tv's uitgebreid bekijken, een afstandsbediening kon slechts op een afbeelding worden aanschouwd.
Na het maken van een keuze kwam de prijs aan bod (ze geven aan korting en goede deals te geven). Met korting kwamen ze nog niet in de buurt van andere winkels. Toen kwam het verhaaltje (bij elke klant herhaald overigens) dat een bekende webshop die met verkooppartners werkt erg slecht is qua ondersteuning en klachtenafhandeling. Uiteindelijk moest men lang denken om de prijs van een andere winkel te volgen.
Daarna kwam natuurlijk de verlengde garantie en extra service ter sprake. Omdat de ervaring is dat dit het makkelijker maakt om je rechten te krijgen en de prijs hiervan aanvaardbaar was hebben dit ook (met korting) meegenomen.
De televisie was op voorraad en konden we meteen meenemen.

Binnen vierentwintig uur kregen we een trots mailtje met de Pre-Black Friday aanbiedingen en hierin was de tv nog eens €100 goedkoper dan die geweldige deal. In de winkel zei het personeel niet op de hoogte te zijn geweest van welke tv's onder deze actie zouden vallen (hoewel een dag eerder bij hoog en bij laag werd beweerd dat dit model niet in de aanbieding zou komen). Er was eerder wel met ons afgesproken dat bij een Pre-Black Friday aanbieding we het verschil terug zouden krijgen; dit was ook snel geregeld.
Dit gaf natuurlijk nog steeds het gevoel dat die korting op de winkelprijs in feite een lachertje was en dat het gepuf of men wel met de andere prijs mee kon gaan haast op een toneelstukje leek. Misschien is er gewoon slechte communicatie tussen planning en de verkopers en wisten ze oprecht niets over de op handen zijnde aanbiedingen.

Over de garantieafhandeling kunnen we gelukkig niet oordelen.
Bereikbaarheid was best triest. De chatfunctie op de site werkte niet, op Whatsapp werd pas dagen later gereageerd en op de eerste dag van de Pre-Black Friday werd de telefoon niet opgenomen (alleen boodschap dat ze dat wegens drukte niet konden doen).

Mitchell Jongerius 23-11-2020

Groot assortiment aan tv's en vriendelijke personeel en hele scherpen aanbiedingen. Op de zelfde dag wezen kijken daarna na huis gegaan en als nog de tv bij deze winkel gedaan omdat we zo te vrede waren over de aanbieding en goed advies.