HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5379 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Paulus 09-08-2022

Is een nieuwe Winkel erg overzichtelijk vriendelijk personeel erg duidelijke uitleg over de mogelijkheden had een andere prijsklasse in gedachten goedkoper dus Maar door de uitleg van de verkoper merk je dan dat je inlevert op beeld en geluid dus toch de keuze gemaakt op duurder toestel verkoper laat aan ons de keus je wordt er niet toe gedwongen Dus toestel gekozen was niet leverbaar dus iets duurder toestel gekregen voor de zelfde prijs wat wil je nog meer erg tevreden over de winkel is voor iedereen een bezoekje waard als je een nieuwe tv nodig hebt groetjes

Marco 09-08-2022

Door de webshop en het assortiment TV meubels zijn we naar de winkel gekomen.
Er werden niet vaak meubels verkocht maar personeel was zeer behulpzaam. Goed dat als je als verkoper niet zeker bent over het product je dan een collega inschakelde. Geeft een eerlijke indruk. We werden prima geholpen.
Verbeterpunt: bij binnenkomst lijkt het meer een bbq shop dan tv. Mogelijk iets anders indelen.

Bert van Bruggen 09-08-2022

Ik ging naar de winkel voor een Sonos move, die ik ook gekocht heb.

Maar ik ging ook met een 65 inch Samsung qled 8k tv naar huis voor een zeer scherpe prijs waar ik hem nergens voor kon kopen.

Top bediening !!

Victor 09-08-2022

Zeer goed geholpen door een meedenkende verkoper! Nu in het bezit van een prachtige tv met garantie!

Top service 09-08-2022

Deskundigen hulp, goede service, vriendelijke mensen. Nadat ik mijn nieuwe TV al 5 maanden had staan heb ik ze gecontact via de chat . Dit ging echt heel snel. De vraag was op ze de tv konden ophangen. Dit was ook nog mogelijk. De afspraak kon snel worden ingepland. De mannen die dit kwamen doen waren zeer deskundig, heel vriendelijk, en ze werkte heel netjes. Ik ben zeer tevreden over de service. Wat mij betreft een echte aanrader

Frank 08-08-2022

Vandaag is de tv geïnstalleerd. De kabeltjes waren te kort. Maar de installateur had lagere versies bij zich.
Deze heeft hij vakkundig door mijn kast geweven en aan mijn reciever gekoppeld.

Sebastiaan 08-08-2022

Ik koop eigenlijk al jaren mijn TV's bij HelloTV (voorheen PlatteTV) Nijmegen.
Ook met verschillende familieleden hier gekomen.
Mooie showroom, vriendelijk personeel om je echt te helpen.

Bakker 08-08-2022

Zeer klantvriendelijk ontvangen en geholpen en tot een leuke korting gekomen samen. Helaas heb ik het product retour moeten doen maar ook daarmee waren ze heel schappelijk en ik zal als het goed is morgen de kosten terug gestort krijgen maar daar heb ik wel vertrouwen in dat dat goed komt.

K.C. 08-08-2022

Zowel op de site rondgekeken, als in de winkel te Zoeterwoude geweest. Prima voorgegelicht.
Uiteindelijk koop beslecht in de winkel, naar tevredenheid een deal gemaakt.
Zéér snelle levering en uitmuntende installatie door monteur van Hello-TV!! Is bij mij al heel lang geleden, dat ik zo'n positieve review heb geschreven!!
Maar ze bestaan klaarblijkelijk gelukkig nog wel, zaken waar alles goed bij verloopt!!
Ook het Sonos Beam (Gen2) werkt probleemloos, en is een verrijking in onze huiskamer.
Dank, en voor jullie de opdracht zo door te gaan. Bedankt!!👌

Jacob 08-08-2022

3 jaar geleden een Sony TV gekocht. Deze is binnen de garantie van twee jaar defect geraakt, het scherm werd af en toe zwart en het geluid ging gewoon door.

Ik ben daarom langs de winkel gegaan, daar werd een reset aangeraden. Het product heeft daarna bij a 1,5 jaar goed gefunctioneerd. Na 1,5 jaar ontstond hetzelfde probleem. Ik heb daarom opnieuw contact met de winkel gezocht, ze hebben opnieuw een reset aangeraden en aangegeven dat ik Sony anders het beste kon bellen. Ik heb Sony twee maanden geleden gebeld en zij hebben mij een " Forced data reset" aangeraden. Als de reset niet zou helpen kon ik het toestel aanmelden voor reparatie. Het toestel heeft vervolgens ongeveer 2 maanden gewerkt, maar begon toen weer problemen te geven. Ik heb nogmaals een reset geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen.

Ik heb het toestel aangemeld ter reparatie op advies van Sony en Hellotv. Bij het reparatiebedrijf geven ze aan dat het paneel stuk is en dat dit vermoedelijk al die tijd al zo is geweest, maar dat een reset dit probleem tijdelijk heeft kunnen verhelpen.

Ik voel mij ontzettend aan het lijntje gehouden. Als ik had geweten dat de garantie maar 2 jaar was had ik het toestel meteen opgestuurd binnen 2 jaar voor een reparatie binnen de garantie. Dit is mij echter nooit geadviseerd door Hellotv. Nu heb ik op advies van Hellotv een reset gedaan wat tijdelijk heeft geholpen maar het hardware-defect natuurlijk niet heeft opgelost. Hellotv heeft dus tijd gerekt met een reset en nu het buiten garantie valt, trekken ze hun handen er vanaf.

---------------------------------------------------

Update:
Uiteindelijk teruggebeld door HelloTV en toch een refurbished tv aangeboden gekregen. Omdat ik geen vertrouwen meer had in Sony een redelijke korting gekregen op een Lg toestel. Daarom cijfer verhoogd naar een 7. Had het graag in één keer goed opgelost gezien en het aankoopbedrag als korting aangezien het probleem al lang heeft gespeeld, maar dat was niet mogelijk.

Broshuis 08-08-2022

Wij vinden de shop in Doetinchem tot nu toe nog het minste, deze is wel netjes maar de showroom is erg klein en staat weinig keus in de showroom zelf.
Wij zijn hier heen gegaan omdat hier ook het (afhaal)magazijn is en wij wisten wat we wilden.
De producten die we besteld hadden hadden ze ook kosteloos willen bezorgen zoals ze dat ook bij onze vorige bestelling hebben gedaan.

Wil je een echte beleving ervaren met surroundgeluid dan kan men het beste naar 's-Hertogenbosch gaan.
Hier hebben wij tot nu toe de beste ervaring mogen beleven.
Verder is al het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, ook weten ze best veel over het product te vertellen wat men heeft aangeschaft.
De website is wat minder overzichtelijk omdat er eigenlijk bijna bij elk product staat dat het in elke winkel af te halen is terwijl het niet bij elke winkel voorradig is, en dit best wel verwarrend kan zijn.

Ook met inruil van het oude apparatuur kan men een goeie deal maken met Hello TV

Nick Kramer 08-08-2022

Op de site van HelloTV was de mogelijkheid om te chatten over de prijs. Hierbij kreeg ik via de mail een fikse korting aangeboden. De mail heb ik later getoond in de winkel in Den Bosch, waar de korting direct werd geëffectueerd. Verder werd ik daar door de medewerker Leon op een rustige wijze erg goed geadviseerd over het TV-toestel zelf, maar ook over garanties, de mogelijkheden van bezorgen en installeren en over evt. toebehoren, zoals kabels. Gewoon "to the point" en bijzonder vriendelijk. TOP!

Bart 08-08-2022

Een hele nette winkel met mooi uitgestalde toestellen. Ik ben in de vestiging Den Bosch geweest en prima geholpen door ***. Goede uitleg gekregen over de verschillen tussen de OLED modellen van de merken en uiteindelijk gekozen voor Philips omdat de ambilight net wat extra's toevoegt in mijn optiek. Hij wist mij te overtuigen een nieuw toestel in plaats van een tweede kans model te nemen door een aantrekkelijke korting te geven. Hele dikke duim voor de service die gegeven is!

A Brouwers 08-08-2022

Heb maand geleden tv gekocht prima geholpen
Heb vorige week soundbar gekocht weer goed geholpen plus goede uitleg
Heb 5 jaar terug ook een tv met toebehoren gekocht en nog steeds tevreden

Mark 08-08-2022

Zondag naar Hello TV in Den Bosch geweest. Ik had vooraf al een goede afweging gemaakt van welke specs voor mij wel en niet belangrijk waren en daarmee ook welke TV ik graag wilde kopen. Ik had dus niet veel advies nodig voor mijn keuze, maar *** heeft me zeer vriendelijk en deskundig geholpen en ook geverifieerd of mijn keuze wel de juiste was.

De TV die ik wilde was helaas niet op voorraad, maar *** heeft z'n best gedaan om een alternatief te vinden voor een vergelijkbare prijs. Dit is hem gelukt en voor zover ik dat nu al kan zeggen ben ik erg tevreden over het toestel.

Rian 08-08-2022

Hele mooi winkel, en heel goed geholpen en de tv mee in de auto gezet, mijn zus en zoon hadden daar ook al een tv gekocht.

Eugene 08-08-2022

Zeer prettige ervaring met verkoper xxxx van de winkel in Breda. Is zeer duidelijk in de goede uitleg, weet waarover hij praat, is vriendelijk en correct en heeft alle tijd voor je. Legt alles uit in begrijpelijke taal. Een meerwaarde voor Hello TV

Danny 08-08-2022

Snelle en goede service! Mooie winkel en genoeg medewerkers zodat je niet hoeft te wachten :-)

Hans 08-08-2022

Geweldig goed en keurig geholpen, door r en n,,goede vakkundige uitleg over het toestel wat ik zelf al had uit gezocht op de site van Hellotv.nl, als je nog geen keuze gemaakt zou hebben ze hebben alle toestellen op voorraad en netjes en overzichtelijk op volgorde hangen, echt een top winkel.

Rafael Nanarjain 08-08-2022

Fijn geholpen en uiteindelijk tot een mooie deal gekomen. Goede uitleg over de producen en de medewerkers gaven hun eerlijke en oprechte mening waardoor ik mijn keuze nog specifieker kon maken.

Peter 07-08-2022

Wederom ben ik samen met mijn zwager in de winkel geweest in Utrecht. Wij zijn zeer leuk en goed geholpen door een enthousiaste medewerker. Zijn enthousiaste wijze van vertellen over producten heeft ons veel duidelijkheid gegeven hoe het een en ander werkt.

Ewaldolala 07-08-2022

Vandaag (zondag) naar helloTV gegaan om nieuwe TV en soundbar aan te schaffen. Menno heeft mij geholpen en heeft ruim de tijd genomen om ons te helpen en weet duidelijk waar hij het over heeft. Was ook niet pushiger om een duurder model verkocht te krijgen.
Ik hou er van moeilijke en soms confronterende vragen te stellen, gewoon om een beetje te plagen en in te schatten of de verkoper eerlijk in de wedstrijd zit. Ook hier ging hij excellent mee om. Daarnaast is de vestiging van HelloTV een hele mooie, uitgebreide (in termen van collectie) en ruim opgezette moderne winkel.
En nu maar hopen dat de mannen snel komen om het aan te sluiten 😊

Geert 07-08-2022

In Duiven vanmiddag TV gekocht .
fijn geholpen door verkoper Mark.
Zeer vriendelijk personeel.

Rob Peters 07-08-2022

Een fijne overzichtelijke en en nette winkel om rond te kijken. Je kan zeer relax op een bank naar de tv’s bekijken en geven zeer goede uitleg.

Casper Rollman 07-08-2022

De medewerker van Hello Tv Nijmegen David heeft ons perfect geholpen. Alle ins and outs wist hij te vertellen en ons echt op het gebruik geadviseerd. Ook qua prijs en kwaliteit zijn wij heel tevreden. We zijn zeer tevreden met onze aankoop.
Bedankt.