HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5203 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Nancy 18-12-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat mijn vader hier eerder een tv met soundbar heeft gekocht en heel goed geholpen is. Ook ik ben nu goed geholpen en heb een mooie set kunnen kopen die later wordt afgeleverd. Zeer tevreden

Loet Stok 18-12-2022

Prima geholpen, deskundige medewerkers. goede en duidelijke tekst en uitleg over de aangekochte spullen

Yvo Klinkenberg 18-12-2022

Je word goed geholpen goed advies en ze nemen de tijd voor jou en een Top service

H.Lebbink 18-12-2022

Mooie showroom en een prima voorlichting en advies van het vriendelijke personeel.

S. 18-12-2022

Toen ik de winkel bezocht voor het shoppen van een tv waren de medewerkers erg aardig. Er werd mij verteld dat binnen een paar dagen de tv klaar zou liggen. Na een week niks gehoord te hebben toch maar gaan bellen. Na 2 weken nogmaals en uiteindelijk heeft het drie weken geduurd voordat mijn tv er was met erg matige communicatie naar mij toe. Ook werden er beloftes gemaakt als ; ik bel u terug. Ook niet gebeurde vervolgens niet. De tv was al betaald en na de drie weken was de vraagprijs ook ineens lager! Ook voor volledige garantie moet je nog eens extra betalen. Ik had veel hoop maar vond de manier hoe dit allemaal is gegaan niet leuk. Het is een prima winkel met mooie spullen maar de service vond ik niet goed.

W. Moet 18-12-2022

Grote ruime zaak in Den bosch, alle vrijheid om op je gemak iets te bekijken zonder dat je direct lastig gevallen wordt door opdringerige verkopers. Zodra je geholpen wil worden luisteren ze aandachtig naar je wensen en adviseren ze je met veel expertise. Kort gezegd dikke aanrader.

Berna 18-12-2022

Wij zijn enorm goed geholpen door Dax. Hij heeft veel kennis en is absoluut geen opdringerige verkopers. Is geduldig, rustig en vriendelijk.

Jolanda 18-12-2022

Mooie winkel
Heel erg overzichtelijk
Super vriendelijk personeel.
Super uitleg gekregen van Anne waardoor de keuze makkelijk werd!!

Marcel 17-12-2022

Ik wist ongeveer waar naar ik opzoek was. De vragen die ik had zijn perfect beantwoord, en er is goed advies gegeven zodat ik de juiste keuze kon maken. Super geholpen en ook lekker snel.

Ruud Piëst 17-12-2022

Op het advies van onze kleinzoon daarom zijn we bij u terecht gekomen.
Wij wonen in Huizen lekker dicht bij voor ons

Gert 17-12-2022

Mooie ruim opgezette winkel met vriendelijk personeel.
Zeer veel keuze en een eerlijk advies helpt je de juiste keuze te maken.

Marian 17-12-2022

Uitgebreide goede uitleg en plezierige verkoper! Meer gekocht dan de bedoeling was maar blij met keuze!

Arnold 17-12-2022

Goed geholpen door Boris in filiaal Eindhoven, tv volgens afspraak keurig geleverd.

Knoet 17-12-2022

netjes en vlot geholpen. goede deal gesloten filiaal eindhoven door Justin!

I Timmermans 17-12-2022

is een nieuwe grote speler tussen de saturns en mediamarkt. Met het verschil dat hier echt
Service wordt verleend en naar je geluisterd. Ook valt er met elk product een deal te sluiten zodat je gegarandeerd de laagste prijs betaald.

Antoine 17-12-2022

Ik had mijn vorige tv ook met tevredenheid bij Hello tv gekocht. Toen alleen laten bezorgen. Nu een nieuwe tv gekocht en ook laten monteren (door DH). Installateur was erg vriendelijk en heeft de tv na afstemmen mooi waterpas opgehangen en de tv geïnstalleerd. Al met al zeer tevreden over de service en de prijs.

Hans 17-12-2022

Aangenaam verrast door de deal die ik kreeg aangeboden! Ruim €220 minder betalen voor een product wat de volgende dag keurig werd bezorgd? Hello (TV) wie wil dit nou niet?

Wim V 17-12-2022

Nieuwe tv gekocht bij Hellotv. In Naarden.
Goed geholpen door Thoren, na 3 weken volgens afspraak afgeleverd door Martijn. Alles naar wens. Ook het inruilbedrag al 3 dagen na levering ontvangen.

Marco en Ariënne Kappetein 17-12-2022

De winkel in Hoge rijndijk is een mooie ruime winkel.
Personeel was super gemotiveerd en goed gemutst, ook,al,was het druk en waren er mensen een beetje geïrriteerd.
Ze namen de tijd voor je en raffelde het niet af.
Verkoper Maisie Amin was goed op de hoogte van laatste snufflies en was vriendelijk.
Ik ga snel weer langs voor een soundbar aan te schaffen

Zeer tevreden klant. 17-12-2022

Na veel info verzamelen uiteindelijk een Sony TV bij HelloTv gekocht. Verkoper gaf goede informatie en kwam beloften ivm levering na. Vandaag heel netjes opgehangen en ingesteld door een zeer vriendelijke en kundige monteur. We zijn zeer tevreden over HelloTv

Eekels 17-12-2022

We zijn uitermate tevreden over alle hulp en moeite die er is gedaan om ons zo goed mogelijk te helpen. Mee raden hiermee ook iedereen aan om naar Hello tv te gaan.

Fam. Coutinho 17-12-2022

Vandaag zijn we geholpen door Leon van HelloTv. We hebben goede uitleg gekregen over de Sonos Five, zo ook over de extra garantie en daarnaast een fikse korting gekregen. Om deze redenen geven wij een 10!

John 17-12-2022

Zeer correct geholpen , en was positief in advies en eerlijk. Verder komt hij eerlijk over en vriendschappelijk

Dave 17-12-2022

Via Facebook een advertentie tegengekomen en daardoor de site bekeken. Mooie overzichtelijke site. Ik zag een leuke LG OLED tv. Contact gezocht via de mail om de beste prijs te krijgen. Vrij snel antwoord gekregen met een mooie aanbieding. Na heel even nagedacht te hebben, heb ik gevraagd of de desbetreffende tv op voorraad was in Breda. Dat was het geval dus heb hem gelijk gehaald. In de winkel netjes en deskundig geholpen. Hij heeft het een en ander uitgelegd en laten zien. Ik was overtuigd! Nu aan het genieten van een fantastisch mooie tv voor een hele nette prijs!

Jos Leeflang 17-12-2022

Lekker ruime winkel ,vriendelijk personeel die echt weten waar ze over praten en geen klets praat houden.
Voor de 2e keer in den bosch bij Hello tv geweest en zeer tevreden.
Product asnschaf is ook heel goed bevallen mede door het advies en overleg met verkoper C**