HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Martijn 11-08-2021

XXX tweemaal langs geweest om de complete av-installatie te installeren en te monteren, waaronder 7 Sonos-speakers en twee televisies. Hij is een perfectionist en dat wil je graag als je met dure apparatuur te maken hebt. Alles is perfect opgehangen en geplaatst, een duidelijke uitleg zit erbij en het is ook nog eens een gezellig persoon. Niets dan lof voor de professionaliteit en ondersteuning. Top.

Martien 10-08-2021

Eerst wat gegoogeld omdat ik een smart tv wilde en daarna naar de winkel gereden. Prettig gesprek gehad met de verkoper met prima uitleg over de mogelijkheden van de smart tv en waar op te letten. Heb nu en Android tv met ingebouwde Chromecast gekocht. Niks opdringerig of een veel duurdere tv aansmeren. Toppie verkoper met verstand van zaken die luisterde naar mijn wensen. Ben blij met mijn aankoop.

Peter 10-08-2021

Mooie nieuwe tv gekocht bij platte tv winkel in Zoeterwoude. Mooie winkel met voldoende verschillende tv s van diverse merken en klasse om goed te kunnen vergelijken. Daarnaast geholpen door vriendelijk en kundig personeel weke goed de verschillen tussen diverse tv’s en merken kon uitleggen maar ook gelijk kon laten zien. Ik ben erg blij met mijn keuze van mijn nieuwe aanwinst!

Paul 10-08-2021

Showroom ziet er heel goed uit; Goed advies gekregen en er kon zelfs nog iets van de prijs af, wat natuurlijk altijd lekker is. Hiermee is de keuze reuze en nergens goedkoper.

Jos 10-08-2021

goed advies en scherpe prijzen.
aflevering keurig optiojd en vooraf telefonisch aangemeld.

Robbert 10-08-2021

Vriendelijke en kundige verkopers zowel online (chat) als in de winkel zelf. Prima advies en ook scherpe prijzen.

Mohammed Amin 10-08-2021

Ik was op zoek naar een goede oled tv. De medewerker van PLATTETV heeft mij goed geïnformeerd over de verschillende merken oled tv's. Ik heb uiteindelijk de LG gekocht en tot nu toe geen spijt van gehad.

Matthew 10-08-2021

In eerste instantie geen hdmi kabel meegeleverd bij mijn bestelling. Zelf naar de locatie gereden in Rotterdam en het was binnen 2 minuten opgelost. Dat is nou service, klasse geholpen door ik dacht Jarno?!

Wim 10-08-2021

Installatie van de soundbar uitgevoerd door Duncan. Tijdens de installatie traden er problemen op die door Duncan adequaat werden opgelost. Zijn enthousiasme, klantvriendelijkheid en vermogen iets helder uit te leggen waarderen wij ten zeerste

Gert Cupido 10-08-2021

Ik koos voor platte tv.nl omdat ze een lage prijs hadden en goede servicebeloftes. De TV die ik bestelde is vandaag op een vakkundige en vriendelijke wijze geïnstalleerd. Alles werkt perfect en ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Michel 10-08-2021

Uitstekend advies. Ruime keuze. Verkoper met baard en bril weet waar hij over praat. Technisch op de hoogte en verkoopt geen onzin. Zeer tevreden naar de aankoop van een LG Oled TV. Deze zaak is aan te bevelen als je op zoek bent naar een nieuwe TV. Een zeer tevreden klant

Edwin 10-08-2021

Gebruikers gemak, je wordt deskundig geholpen.
Men vraag goed door wat je wensen zijn bij aanschaf van een bepaald product.

Goede uitleg en fijne garantie voorwaarden

h.j.jens 10-08-2021

Zeer correct door heer Thoren op uw vestiging Naarden geholpen.
Even voor 18.00 uur binnen komen en toch snel een Philips 43pus8535 kunnen kopen en de professionaliteit van Thoren mij ook nog een laatste uitvoering van de Sonos te verkopen spreekt voor zich over de kwaliteiten van Thoren.
Ben al jaren klant op dit adres en zal dat ook blijven

René 10-08-2021

Na een positieve discussie over de terugname van mijn huidige toestel een 4K 65inch curved uiteindelijk op een bevredigend bod gekomen . Snelle levering en behulpzame man bij aflevering

Marielle 10-08-2021

Wat een verademing dat je daadwerkelijk bij een Chat gesprek een persoon aan de andere kant krijgt en niet een computer die je niet verder kan helpen. Ajay heeft al mijn vragen goed kunnen beantwoorden en goed advies gegeven. Daardoor heb ik een mooie set kunnen uitkiezen. Bedankt

Nico 10-08-2021

Zoals altijd zeer goed geholpen met een prima service.
Met dank en vriendelijke groet,
Nico
Scheveningen

rene 10-08-2021

een prachtige winkel en heel goed geholpen door Daan.
m.v.g. Rene vd Einden.

annemieke van schoonhoven 09-08-2021

Wij zijn via een vriend van ons hier terecht gekomen! Die was goed geholpen en een mooie deal gekregen dus daarom gingen wij ook hierheen! Wij zijn uitstekend geholpen door M in filiaal Utrecht! Alles duidelijk uitgelegd zonder teveel gladde sales praatjes! Goed geslaagd en een mooie deal ;)

Marita 09-08-2021

Je wordt hier altijd super goed geholpen, ze geven duidelijke uitleg en nemen alle tijd voor hun klanten.

Bob 09-08-2021

TV en geluid wederom laten installeren door PlatteTV. Deze keer door Danny K. Goede service en prachtig resultaat.

Job 09-08-2021

Zowel online als in de winkel in Utrecht, uitstekend geholpen. Goede deal kunnen maken in de chat. Bij de winkel in Utrecht ook zeer behulpzaam. Inruil TV uit de auto ophalen en de nieuwe weer naar de auto brengen. Zeer tevreden.

Jaap Messemaker 09-08-2021

Nadat ik 3 jaar terug mijn vorige TV hebt gekocht bij Platte TV in Amsterdam heb ik vandaag een prachtige OLED TV gekocht bij Platte TV in Zoeterwoude omdat dit voor mij dichterbij was. Ook in deze vestiging ben ik tot volle tevredenheid geholpen door deskundig personeel.

Ria van Meer 09-08-2021

geweldige winkel en heeeeeel vriendelijk personeel, behulpzaam en zeer informatief en uiteiindelijk tot een goed advies gekomen.

Roozenbeek 09-08-2021

In het nieuwe filiaal Rotterdam ben ik super geholpen met duidelijk personeel met verstand van zaken. Luisteren goed naar de wensen. Het leverde ook nog een besparing en hierdoor goed gevoel op omdat een ander model van Samsung werd geadviseerd. Exact dezelfde kwaliteit maar dan zonder allerlei extra die ik niet gebruik ( en waarvoor ik anders wel had betaald). Vandaar een verdiende 10 omdat we correct en vriendelijk werden geholpen. Top service in Rotterdam!!

Marie-Louise 09-08-2021

zeer goede ervaring, komen afspraken stipt na, installeren en sluiten alles prima! Verstand van zaken