HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5187 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ron 02-08-2022

Erg prettig geholpen door de verkoper en zeer goed geholpen door de monteur die de tv kwam installeren !

Robin P 02-08-2022

Gelijk goed geholpen. En via vragen over wat ik belangrijk vond uitgekomen bij de ideale tv voor mij.
(*) heeft de tv opgehangen en geïnstalleerd. Dit vakkundig en snel gedaan. Top personeel!

L.brugmans. 01-08-2022

Beleefd, goede uitleg.
Technisch goed onderlegd m.b.t. Tv.
Mooie zaak !!!! Veel keuze en belangrijk parkeer mogelijkheid.

John 01-08-2022

25 September nieuwe CD reciever bestelt en had in November binnen moeten zijn. Uiteinndelijk duurde het 10 maanden maar Alles netjes geleverd volgens afspraak inclusief de boxen. Ook nog een gratis optische kabel gekregen voor het lange wachten. Top.

Yf Johan 01-08-2022

Verzorgde winkel met overzichtelijke schikking van alle producten per merk, ongedwongen sfeer met persoonlijke toets. Prijsstelling is zeer goed en ze hebben veel modellen die je kan bekijken en beluisteren.
De verkoper was zo vrij om nog enkele alternatieven aan te reiken om zo onze definitieve keuze te bestendigen.
Correcte communicatie via email.

Joerg 01-08-2022

Wij werden eerst netjes en snel online geholpen. wij besloten een buitenkanje te kopen. na het plaatsen van onze bestelling belde vrijwel direkt Hellotv ons op om uitteleggen wat een buitenkansje is. Een toestel dat uit de winker komt of van een andere klant. voor een kleine bijbetalimg konden wij een hele nieuwe krijgen. Dat hebben wij toen gedaan. Nog diezelfde dag konden we het toestel ophalen. Ook in de winkel erg vriendelijk. De televisie werd in de kofferbak gelegd, zeer goede service!!

Yvonne Bansagi 01-08-2022

Ik ben in Zoeterwoude rijndijk geweest. Geholpen door " ***. zeer klantvriendelijk, heel goed advies en denkt mee Top! 32inch tv gekocht, hangt en super blij mee.

Isabel 01-08-2022

Vriendelijk geholpen, persoonlijke aandacht voor wat je wil, denkt actief mee. Mooie tv's

Daniel 01-08-2022

Prima bedrijf, keurig personeel en netjes alles in een keer geleverd. Voor ons kantoor zijn wij goed geslaagd bij Hello TV.

Henk Elzinga 01-08-2022

Door de uitstekende service van plattetv die wij hebben genoten bij de aanschaf van onze soundbar zijn we voor onze nieuwe tv ook weer naar plattetv gegaan. En weer werden we uitstekend geholpen. Zonder te pushen voelde *** aan wat voor tv we nodig hadden.
Inmiddels hangt de nieuwe TV bij ons thuis en zijn we zeer tevreden.

John Raaijmakers 01-08-2022

Uw medewerker heeft een uitstekende kennis van de artikelen en is servicegericht en klantvriendelijk.
Hij adviseerde mij ook eerlijk om nog geen nieuwe subwoofer aan te schaffen, daar mijn huidige subwoofer nog een goede kwaliteit had.

Dennis 01-08-2022

Na wat research en zelf kijken in de fysieke winkel van HelloTV, is mijn keuze gevallen op de LG C2 en ben ik nog steeds héél erg blij met mijn keuze, wat een mooie oled TV!

Helaas kwam de TV behoorlijk gehavend aan via PostNL en deed het dan ook niet. Gelukkig kon HelloTV de volgende dag persoonlijk de TV omruilen voor een heel én werkend exemplaar.

Erg blij met de geleverde service en ik kan deze winkel dan ook zeker aanbevelen voor prijs en kwaliteit!

Werner 01-08-2022

Zeer vriendelijk geholpen en van goed advies voorzien bij onze aankoop (vestiging Rotterdam)

marcel 01-08-2022

goede service en uitleg over het product doorverkopers met kennis. ook een mooie prijs afgesproken.

HappyQled 31-07-2022

Uiteraard hadden we ons vooraf goed geïnformeerd over de nieuwste ontwikkelingen bij televisies. Via Google, via internetaanbieders, via de grote media markten…maar uiteindelijk kwamen we terecht bij dé specialist op het gebied van audio en televisie: Hellotv.nl.

In de gewéldige zaak in Duiven werden wij heel vriendelijk en met veel kennis van zaken door Marc van advies voorzien. Zodat we uiteindelijk een mooie nieuwe Neo Qled tv hebben aangeschaft…waar we zeer blij mee zijn.

Dus als je niet kiest voor de kiloknaller onder de tv aanbieders maar graag het beste advies wilt krijgen met nog steeds een prima prijs, ga dan naar Hellotv in Duiven…succes verzekerd!

Wim 31-07-2022

Goed advies, goede prijs, goede bezorging, goede installatie. Wat wil je nog meer.

Maurice 31-07-2022

Hele goede aanbieding gekregen voor nieuwe tv. Thuis aan de muur geïnstalleerd en super aardige en geduldige bezoegee

J.M. Niemeijer, 31-07-2022

Vriendelijk, overtuigend, behulpzaam, doortastend. Door deze eigenschapppen klant overtuigd tot aankoop

Ramazan 31-07-2022

ben via surfen op internet bij jullie terecht gekomen. verkoper heeft me erg goed geholpen en met een goede advies wat extras er bij gekocht:) . alles liep naar wensen .

groeten,

Bart 31-07-2022

Ik heb Hello TV gekozen als leverancier vanwege de hoge score voor de de retailer. Ik ben uitstekend geholpen door Dax (DO) in het filiaal Utrecht. Ik had het nodige voorwerk gedaan via Internet en wilde de TV nu ook in het echt bekijken. Ik had nog wat laatste vragen, die naar tevredenheid werden beantwoord. Mijn oude TV wilde ik graag inruilen en daar uiteraard ook nog een redelijk prijsje voor ontvangen. Uiteindelijk tot de koop besloten en ik kon de TV direct direct meenemen. Afgesproken werd dat ik de oude de volgende dag zou terugbrengen. De service was bij beide keren (bij halen en brengen) prima.

Frank 31-07-2022

Voor de aanschaf van een nieuwe tv zocht ik bewust naar een kleinere partij voor een wat meer persoonlijke en servicegerichte aanpak. Gelukkig was ik bij Hellotv Doetinchem aan het juiste adres.

Bij binnenkomst op locatie kon ik op m'n gemak even rondneuzen en werd ik niet meteen belaagd door opdringerige verkopers. Niet lang daarna raakte ik op eigen initiatief aan de praat met een van de verkopers en hebben we het met een bak koffie erbij gehad over mijn wensen. Dat ik binnenkwam voor de Frame van Samsung stond eigenlijk al vast, maar toch was het verhelderend om even andere opties te bespreken.

Op eigen verzoek nog wat soundbars getest en een mooie van Sonos erbij aangeschaft. Naar tevredenheid een mooi, rond bedrag neergeteld en de tv besteld. Inmiddels hangt de Frame strak gemonteerd aan de muur dankzij de Hellotv-installeerservice. Al met al zeer tevreden over de tv én hoe Hellotv omgaat met haar klanten!

eddy 31-07-2022

zeer vriendelijk en hulpvaardig De koffies was ook lekker. Ruime mooie winkel

de gier 31-07-2022

supper geholpen door de service monteur moest even wachten maar wel geholpen

Marc 31-07-2022

Goede en fijn geholpen bij Hello TV in Den Bosch. Verkoper Collin wist waar hij het over had waardoor hij mij goed heeft kunnen adviseren. Super mooie winkel met heel veel vergelijkingsmateriaal. Ook garandeerde ze me de laagste prijs! Top =:)

Suur Maj Zonneveld 30-07-2022

Had op internet de website gevonden. Ligt wel wat afgelegen op een industrie terrein. Parkeergelegenheid voor de deur en ruime keus en gratis. Eenmaal binnen valt de grote ruimte op en het overzichtelijk presenteren van de toestellen. We werden geholpen door een vriendelijke jongeman. Die met ons mee dacht en reageerde met ik heb ook nog een toestel voor en hij noemde een vriendelijke prijs. Dus gekocht. En meteen meegenomen. Installatie door zoon. Zou ik zelf niet zo snel gekund. Al met al. Plezierige ervaring.