HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

J 05-11-2021

Super geholpen door xxxxx Oud model oled lg besteld, hij wees me erop dat op de nieuwere versie een cashback actie liep. Keurig in orde gemaakt. Verdere afhandeling via WhatsApp was erg prettig. Verder snel geleverd. Helemaal top!

Joosjel 05-11-2021

Prima geholpen door aardige verkoopmedewerker(s). Ter zake kundig en altijd vriendelijk. Wij hebben hier al meerder tv's aangeschaft.

Derk 05-11-2021

Afgelopen dinsdag een Sony Bravia gekocht in de winkel in Groningen. Een mooie winkel en erg goede hulp en advies mogen ontvangen! De medewerker nam alle tijd. Aan te raden dus!

Chris Bartels 05-11-2021

Volgens afspraak door XXX vooraf gebeld over zijn tijs van aankomst. Zeer nette werker met grote kennis van zaken. We zien hem graag nog eens terug!

J. Veldman 05-11-2021

We hebben een Sony Bravia Oled TV 55 inch. aangeschaft.
De voorlichting in de winkel (Groningen) was goed en uitgebreid. Er werd ruim tijd genomen.

Ook zijn wij heel tevreden over de installatie van de TV thuis. Een deskundige installateur die ook de tijd nam om bv. kleurnuances aan te brengen waardoor het beeld nog natuurlijker werd. Hij gaf interessante tips over hoe er nog meer verbetering van beeld kwaliteit van onze jaren geleden aangeschafte DVD-speler bereikt kon worden.
Wij hebben het gevoel een thuisbioscoop gekregen te hebben!
Al met al heel tevreden.

Paul 05-11-2021

Een hele mooie winkel en vriendelijk personeel. Deskundig advies gekregen op basis van onze wensen. Goede uitleg over de verschillende modellen en hun mogelijkheden en ook nog een mooie korting ontvangen. In 1 woord top. Dankjewel .

M.B 04-11-2021

Nette winkel en behulpzaam personeel.
Uitgebreid deskundig advies gehad onder een genot van een kopje koffie.
Veel keus.
Uiteraard een tv gekocht.
Ga zo door.
👍🏼

Rndy 04-11-2021

Na de aanschaf van een tv nu weer terug gekomen voor een soundbar. Wederom uitstekend geholpen, de soundbar werd klaargemaakt en ik kon de zaken testen met wat ik zelf interessant vond. Tevens goed voorzien van advies over de verschillende technieken. Zelfs tijdens de onderhandelingen zijn we tot een prijs gekomen die ik niet kon negeren. Wederom een top ervaring.

Willem 04-11-2021

Keurige shop !
Ze helpen klanten door doel gericht te vragen wat ze willen. En hoe ze wat kunnen betekenen voor de klant . Ze denken dan ook mee voor een passende oplossing van beide kanten . Top service !

Bart 04-11-2021

Top service, fijne winkel. Had voor aanschaf soundbar ook een nieuwe tv daar gekocht.

Petra 04-11-2021

Platte TV Utrecht is een fijne winkel waar je wordt geholpen met al je vragen om een goede keuze te maken. Daarnaast maken ze ook nog eens een mooie deal die je niet bij andere winkels krijgt. Vervolgens doen ze er ook alles aan om de tv naar wens bij je thuis te bezorgen. Een 10 voor de service!

Roland 04-11-2021

Tv gekocht bij platte tv Amsterdam. Mooi ruim opgezette winkel met veel verschillende modellen, hierdoor kan je een goede vergelijking maken. De verkoper nam rustig de tijd en wist veel over alle modellen (wordt niet van een kaartje afgelezen zoals bij sommige andere winkels). De tv laten ophangen door een monteur (duncan) van platte tv, de monteur werkte netjes, was zeer beleefd en gaf goede tekst en uitleg.

Ricardo 04-11-2021

Goede prijs en advies, Super vriendelijk geholpen, en een mooie service. Ik zal zeker mijn volgende aankoop weer bij Platte TV doen als het om audio visuele apparatuur gaat.

Marjolein de Vries 04-11-2021

Bij het filiaal van Platte TV in Doetinchem staat service hoog in het vaandel. Wij wilden een soundbar aanschaffen. De soundbar die ons interesseerde was niet aangesloten en een soundbar daar wil je toch wel even het geluid van horen, niet dan?! Op het moment dat wij in de winkel waren werd het druk en spraken we af later in de week terug te komen, zodat de adviseur ook even de kans kreeg om de installatie goed te doen. We werden er netjes over gebeld, het was klaar om te komen luisteren. Dat hebben we gedaan, helaas was het niet naar onze smaak, maar dit was geen probleem. De adviseur hoorde ons aan en bracht ons bij een andere soundbar. Beter! En goed gedaan dus! Wij zijn met een mooie soundbar en bas naar huis gegaan en genieten nu eindelijk van goed geluid.

Hanzelman 04-11-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik van allerlei personen heb gehoord dat dit een prima winkel is.
De winkel is mooi en er wordem veel modelen getoond
Ik heb een heel duidelijke tekst en uitleg gekregen, verder nam hij alle tijd voor deze uitleg en daarom ging ik tot nu toe weg met een goed gevoel veel ducces met de winkel

Corina ‘t Hart 04-11-2021

Keurig geholpen zowel in de winkel als door de man die de tv kwam
ophangen en installeren.

Hilda 04-11-2021

Vriendelijk en uiterst deskundig personeel in Groningen.
Prijzen zijn heel erg gunstig.

H. Kalle 04-11-2021

Prima uitleg en professioneel advies bij Platte TV. Verder accurate en snelle communicatie en vakkundige installatie en uitleg van onze TV en het Sonossysteem. Ook een adequate response op een instelling die aangepast moest worden. Probleem was na advies online direct verholpen. Aanrader als je een product aan wil schaffen voor een scherpe prijs.

marieke 04-11-2021

Ralf heeft zeer veel kennis en werkte tevens een nieuwe collega in.
Kwam zelf met het idee terug gebracht tv toestel te nemen, deze was goedkoper en zo hafden wij weer de 100 % pixel garaniie voor niks! iedereen blij. hij hangt en is prachtig, bedankt Ralf!
ellen en marieke!

Henk 04-11-2021

Heel vriendelijk geholpen en na een telefoontje naar een collega was het artikel die ik wilde hebben toch op voorraad ik blij jullie blij . Ik kan niet wachten om weer van mijn muziek te genieten met mijn nieuwe aankoop.Bedankt!
Officiële reactie van HelloTV 04-11-2021

Beste Henk.

Bedankt voor de 10! Wat fijn om te lezen dat u zo prettig geholpen bent in onze winkel. Heel veel luisterplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Pieter 04-11-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen vanwege overzichtelijke opstelling, klantvriendelijkheid en goede technische kennis en voorlichting.

D 04-11-2021

De moeite waard om eens te gaan kijken en een goede informatie te vragen . Superleuk en kundig personeel. Aardige verkoper . Zeer tevreden.

Kees 04-11-2021

Snel geholpen en duidelijke communicatie.
Helaas telefonisch is de winkel slecht bereikbaar nadat ik thuis had geconstateerd dat er sprake is van een productgebrek

Hans 04-11-2021

Vandaag tv omgeruild omdat de door mij gisteren bestelde tv toch wat te klein was. (mijn fout)'
Winkel in Naarden bezocht. Zeer mooie winkel. en goed, correct en snel geholpen door Toby. Alles super gegaan !
Ik beveel Platte tv zeer aan !!

Klaas Wierks 04-11-2021

Ik kwam voor een gebruikte TV. De verkoper luisterde eerst goed naar mijn wensen en kon mij attenderen op een goede aanbieding van een nieuwe TV. Het werd een Philips Ambilight smart TV. De verkoper heeft mij uitstekend geholpen en zou deze zaak aan een ieder aanbevelen.