HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

M Brouwer 07-11-2022

Heb voor deze shop gekozen voor het goede advies, en ben keurig geholpen. En men heeft mij goed geadviseerd of mijn vraag de ik had gesteld

Nico 07-11-2022

De verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam. Hierdoor kwam een mooie korting zowel voor de TV als de verzekering tot stand. Ik raad deze shop zeker aan!!!

Michael 07-11-2022

Uitstekende winkel met grote opstelling in diverse merken. Rustige zaak en personeel aanwezig voor vragen. Ruim en gratis parkeren voor de deur.

André 07-11-2022

Je wordt keurig geholpen en krijgt deskundig advies. De medewerker neemt uitgebreid de tijd voor je.

Ihou 07-11-2022

Zoeterwoude shop is geweldig. Je krijgt de ruimte om zelf te onderzoeken en het moment dat je vragen hebt, staat er iemand bij je! Meedenken met je ruimte, keuze en voorkeur lijkt wel standaard. Super fijn.

J Hoekstra 07-11-2022

Prima winkel, kundig personeel en goede voorlichting, alleen voor de vriendelijke behandeling zou je in deze winkel je audio of tv kopen, al met al een prima ervaring.

Theo 07-11-2022

Zeer mooie en ruime winkel in den bosch.alle merken televisies hebben hun eigen afdeling waardoor het zeer overzichtelijk word .ook deskundig personeel met zuivere uitleg in mijn geval collin.ze geven zeker goede kortingen en eventueel oude tv inruilen waardoor het nog leuker word voor de portemonnee.ik heb in mijn geval gekozen voor een Sony tv die ze netjes thuis komen afleveren en de oude meenemen.bij schrijven van deze recensie moet de tv nog wel geleverd worden .maar ga er vanuit dat dat ook goed geregeld word.ik raad zeker aan eens bij hellotv binnen te lopen.

stekel 06-11-2022

ik ben bij deze shop terecht gekomen ,omdat ze een een tv hadden waar ik wel intresse in had , volgens de website waren er 12 op voorraad , maar toen ik er was bleek er eentje op voorraad die blijkbaar ook nog gereserveerd was , omdat ze dit zeer vervelend voor me vonden zijn me me wel goed tegemoet gekomen , en hebben ze mij een hele mooie tv aangeboden voor een hele nette prijs , kortom toppie service , wel zeg ik zorg ervoor dat wat je op de website zet ook werkelijk in huis hebt .

Maarten V. 06-11-2022

Gewoon helemaal top. Vriendelijk personeel met kennis, veel keuze, mooie winkel, goede prijzen en alles op voorraad.

Arnoud 06-11-2022

Nette winkel, aardig en servicegericht personeel. Het was wel wat druk maar dat is begrijpelijk met zo'n goede winkel.

A.A.Hofman 06-11-2022

ik vindt de shop geweldig en de klantvriendelijkheid waar ik me geholpen ben was top, Hello tv is zeker een aanrader

Anoniem 06-11-2022

Netjes geholpen en goede en duidelijke uitleg bij hellotv Groningen. Weten waar ze over praten.

Joost 06-11-2022

Afgelopen week een Samsung home cinema sound systeem gekocht bij de winkel in Utrecht. Enorm goed geholpen door Dax en Ivo! Zeer tevreden met de scherpe aanbieding en goede service.

JD 06-11-2022

Ik heb hier voor een derde keer een televisie besteld en ben zeer tevreden over Hello tv. Hoop alleen dat de net bestelde tv het langer uithoudt dan de vorige. Hello tv heeft mij altijd goed geholpen en dacht in het verleden ook altijd goed met mij mee.

Ryan 06-11-2022

Ontzettend tevreden! Ik werd heel vriendelijk geholpen en van deskundig advies voorzien. Een hele goede deal kunnen maken! Zeer zeker aan te raden, was al een tijdje op zoek naar een tv en soundbar combinatie en nergens anders zo'n goede deal kunnen maken met nog extra garantie.

APD 06-11-2022

Collin van HelloTV Den Bosch heeft ons prima geholpen. We hebben goed nagedacht over de LG 55 en 65 inch. De koffie smaakte goed en de winkel ademde een huiselijke sfeer met alle banken en tv’s. Uiteindelijk hebben we een mooie LG OLED 65 inch aangeschaft.

S. Buiting 06-11-2022

Ik ben in de shop in Duiven geweest. Dit is ern mooie winkel met genoeg keuze.
Ik werd daar heel goed geholpen door verkoper Marc. Hij heeft niet alleen goed geadviseerd en de keuzes laten zien en horen. Mijn oude tv is voor een mooi bedrag overgenomen.
Nu zitten we zeer tevreden te kijken en te luisteren naar onze nieuwe tv en geluidsinstallatie. Echt een top zaak.

Robin Broer 06-11-2022

Ben keurig netjes benaderd en proffesioneel geholpen met mijn aankoop. Vind ook dat je goed geluisterd hebben naar mijn wensen en mij hier een perfecte televisie hebben aangeboden met een mooie prijs en goede garantie. Ben blij dat ik het via de de winkel heb gedaan.

Michel 06-11-2022

Mooie winkel , goed uitleg over de producten , vriendelijke verkoper , mooie opstellingen , leuke aanbiedingen

Kim 06-11-2022

We zijn heel netjes geholpen door verkoper. Hij wist precies wat we zochten en heeft daar naar gehandeld. Aan het einde tot een mooie prijs gekomen. Uitkomst, heel blij

Feliciq 06-11-2022

Wij zijn vandaag erg goed geholpen door verkoper in Zoeterwoude. Een mooie televisie aangeschaft met gratis bezorging aan huis op afroep, ideaal voor ons.

Fam. Bolland 06-11-2022

Zeer goed geholpen in de winkel in Groningen. Deskundig advies. Verschil(len) van de aanwezige tv's zeer duidelijk uit kunnen leggen. Maar ook de verschillen in beeld laten zien. Uiteindelijk een voor ons goede keuze kunnen maken op basis van de adviezen. Verkoper heeft/had alle tijd/aandacht.

Mounir 06-11-2022

Wij zijn perfect geholpen door verkoper. Wij vonden hem een leuke en enthousiaste man met erg veel kennis van de producten uit de winkel. Wij kwamen binnen om te informeren naar de "goedkopere" kleine tv's en zijn vertrokken met een van de nieuwere 65 inch tv... Niet helemaal het plan maar zeer tevreden!

Donovan 06-11-2022

We zijn naar de vestiging in Rotterdam geweest en zijn heel vriendelijk en duidelijk te woord gestaan en prima geholpen. Hebben ook een mooie tv voor een hele scherpe prijs gekocht. Deze konden wij nergens anders goedkoper vinden.

Noppie 06-11-2022

Op 31-10 bestelde ik nieuwe tv. Vanaf dat moment bleven ze via de chat en mail me stalken met een duurdere tv aan te bieden. Steeds gaf ik aan dit niet te willen.Hello tv was niet te bereiken… na 5 dagen kreeg ik een jongen aan de telefoon die excuus aanbood en volgende dag was mijn tv in huis. De agressieve verkooptechniek via de chat was zeer irritant.