HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marilva 22-11-2022

Ik heb gelachen met de medewerker
Vriendelijke jonge man was het
Service was hartstikke goed
Persoonlijk in de winkel en ook via de e-mail

Een mooie tv Sony KD-85X85K uitgekozen medewerker zei dat een mooie tv is met mooi beeld. Een goede deal afgesloten met Black Friday korting en inruil met mijn werkende Sony tv.
Ik wil groter gaan dan de 65 inch tv die ik nu hebt.

Het is een beetje druk voor het bezorgen moet het binnen 3 weken binnen krijgen. Maar dat ik wel voor over.

Bedankt Hello TV

Stevie 22-11-2022

Ben adequaat geholpen door een van de medewerkers. Kreeg de ruimte om zelf rond te kijken en kon direct vragen stellen wanneer ik dat wou.

Daarnaast een goede deal weten te sluiten.

Zou deze winkel zeker aanraden!

V.Koelewijn 22-11-2022

Ten eerste dicht in de buurt en het is lekker overzichtelijk.
Ik ben ook super goed geholpen omdat ik een tv heb in een cinemawand en daar veel vragen over had wat het beste is.

Remon 22-11-2022

TV (SamsungS95B) gescoord bij Hello TV bij filiaal in Utrecht. Deze winkel uitgekozen omdat ze in mijn ogen de specialisten zijn op het gebied van TV & Audio. Een hele juiste en duidelijke uitleg gehad van verkoper: (*). Had eigenlijk me zinnen gezet op een ander toestel maar hij heeft we toch om gepraat en het juiste advies gegeven wat betreft kwaliteit. Vriendelijke mensen en een keurige winkel! Zeker aan te raden en ze maken een leuke en aantrekkelijke deal voor je!

Richard 22-11-2022

Prachtige deal met korting. Goeie uitleg en service. TV voor mij in de auto gelegd.

Jan 22-11-2022

Mooie overzichtelijke zaak met vriendelijk
Personeel
Scherpe prijzen en bijna alle tv’s op voorraad

Koen 22-11-2022

Super snelle reacties online. Goede hulp en scherpe prijzen.
In de winkel (Amsterdam) ook vriendelijk personeel!

Dan Kloosterman 22-11-2022

Fantastische openingsdagen en tijden.
Ik kon zaterdagavond informeren of de apparaten van mijn keus (Sonos Arc en Sub) voorradig waren en snel leverbaar, bij voorkeur in de winkel in Naarden. Ook wilde ik graag een mooie combi-prijs weten. De zeer aardige medewerker (*) had snel de goede informatie en gaf aan dat de apparaten diezelfde zaterdagavond al voor mij klaar stonden om opgehaald te worden in Naarden. Dat werd zondag.
In de fysieke winkel voor de zekerheid de gewenste apparaten nog kunnen beluisteren. Wat een mooi geluid!
Spullen afgerekend en meegenomen.
Ik kan dit bedrijf zonder meer aanraden voor een flinke keus, goede prijs en service.

C.M. Bijvoet 22-11-2022

perfecte uitleg en installatie, zeer klantvriendelijk, kennis van zaken kortom zeker aan te raden

Dennis 22-11-2022

HelloTV is een erg fijne winkel met leuk personeel en ook altijd goede deals

Sjoerd 22-11-2022

Goede artikelen, mooie winkel en uiteindelijk een mooie deal gekregen voor een nieuwe tv.

Ron 22-11-2022

Goede informatie ontvangen van de verkoper over het product en een goed prijs,

Jaap Vos 22-11-2022

Goed geholpen, ook al was mijn bestelling online. Advies gekregen over de juiste kabels bij mijn tv en een leuke aanbieding voor het totaal.

Gerard List 22-11-2022

De prijs prestatie is heel goed maar waarom ik vooral voor HelloTV heb gekozen is - ondanks de vaak grote drukte in de winkel - dat ik erg vakkundig, vriendelijk en objectief advies krijg. Maw ik heb niet het gevoel dat ik onnodig in een duurder toestel wordt gepraat.
Vakkennis en klantgerichtheid is helaas steeds vaker ver te zoeken.

Raily 22-11-2022

Top website en een mooie winkel in Amsterdam.
Door (*) goeie en snelle service was stond ik binnen no time weer buiten met een top Oled tv voor een leuk prijsje.

Cor 22-11-2022

In principe zou een aankoop altijd probleemloos moeten verlopen, helaas is dit niet altijd het geval, maar zowel bij de aankoop bij (*) als bij de aflevering van (#) van de Samsung tv bij Hello is alles vlekkeloos verlopen !

Henk 22-11-2022

Heb verschillende keren contact gehad met diverse mensen van hellotv dit omdat ik twijfelde tussen de samsung en de lg.
Ze hebben me de verschillen uitgelegd en ook de plus en min punten uitgelegd.
Nooit was het te veel moeite om toch naar een andere optie te kijken .
Dit alles gaf me een goed gevoel en heb uit eindelijk voor de lg 55g26la gekozen.

Na de bestelling nog een check gehad ivm de aansluiting en kabels maar deze had ik al .
Maar zo zie je maar hoe ze mee denken
Met vriendelijke groet

EK 22-11-2022

Prima webwinkel, mooie aanbiedingen en snelle bezorging. De ene dag besteld, volgende dag in huis. Echt top!

Max 22-11-2022

Vorige week zaterdag bij Hello TV Nijmegen binnengelopen om mezelf te oriënteren op de aanschaf van een nieuwe OLED TV. Ik ben er uiterst vakkundig en vriendelijk geholpen door (*). Hij kon mij een hele scherpe deal doen en en naar aanleiding hiervan en de cashback actie van Samsung ter plaatse besloten tot aankoop over te gaan en deze wordt morgen geleverd. Tot mijn schrik kwam ik erachter dat er afgelopen woensdag al een Black Friday actie liep en lang verhaal kort, mijn TV was hierdoor ineens nog €150,- goedkoper. Daarom een mail naar Hello TV gestuurd. Dezelfde dag nog gebeld door (*) en hij begreep mijn gevoel over de ontstane situatie en stelde direct voor om het verschil, €150,-, op mijn rekening over te laten maken. Kijk zo doe je dat en chapeau (*) voor het meedenken en het aanbieden van een bevredigende oplossing. Dat geeft vertrouwen en ik kom op termijn voor de aanschaf van een nieuwe receiver graag bij jullie terug.

Wilco 22-11-2022

Top service
Goeie prijs , snel antwoord en goeie voorlichting over het product

Bert 21-11-2022

Keurig nette winkel in Eindhoven met uitgebreide keuze voor elk budget. Goede en duidelijke uitleg over wat de beste keus voor mij zou zijn. Een prima deal kunnen sluiten en tevreden naar buiten gegaan.

Niels 21-11-2022

Super geholpen in de winkel in Rotterdam. Alle vragen die je hebt worden beantwoord en je kan alles uittesten, proberen, zien, horen etc.
Eerst had ik een premium Samsung Soundbar systeem aangeschaft, maar omdat ik daarmee problemen had in mijn woonkamer ben ik overgestapt op Sonos. Dit werkt perfect en de hulp en service daarbij van HelloTV was geweldig. Wat mij betreft is dit de enige winkel die je nodig hebt als je een nieuwe TV of geluidsinstallatie wilt kopen.

Martin Sonnema 21-11-2022

Na eerst opzoek te zijn na een mooie deal had ik die gekregen .Maar daar zat een tijdslimiet aan. Doordat ik aan het verbouwen was was ik het vergeten en was de limiet versterken. Nadat ik opnieuw contact opnam maakten ze een uitzondering een kreeg ik het toch voor de deal die ik eerst had gemaakt. Echt dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Dankjewel Hello tv . Je krijgt van mij en 10

Faruk Sahingoz 21-11-2022

Ik ben zowel in de winkel als op de chat snel en goed geholpen. Deskundig personeel. Snelle levering van product. Bereik winkel is makkelijk. Gratis parkeren.

Twan 21-11-2022

We zijn naar hallo tv in eindhoven gegaan voor een nieuwe tv. Thuis hadden we al een tv uitgezocht maar dankzij het goede advies zijn we met een kwalitatief betere tv de winkel uitgegaan. Thuis de tv aangesloten en helemaal blij met onze nieuwe aanwinst.