HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Kevin 28-09-2022

Een tv besteld van 348 euro, top prijs/kwaliteit verhouding. Kreeg ik nog even een mailtje van HelloTV, of ik toch niet beter voor de nieuwste versie wilde gaan voor maar 378 euro. Na de product specificaties gekeken te hebben en naar de prijzen bij andere aanbieders, bleek dit een absolute topdeal te zijn. Gelijk op in gegaan natuurlijk. Super, zo'n proactieve houding van een bedrijf. Dank daarvoor.

Asa 28-09-2022

Voor.mij is hellotv lekker dichtbij . Bij aankomst vriendelijke personeel in voor een dolletje ... Hou ik van ... Ik had een dag eerder met zijn collega gechat over een tv en een aanbod gekregen en werd in de winkel niet moeilijk overgedaan . En deal rond gemaakt... Morgen wordt hij geleverd ....lekker.snel geen poespas

Rene Holtrigter 28-09-2022

We zijn klantvriendelijk door Michiel geholpen bij een garantieafwikkeling ivm inbranden van een LG Oled van 2018

Ad 28-09-2022

Op aanraden van anderen naar toe gegaan. Had een LG tv, beste uit de test van de Consumentenbond, op het oog maar verkoper adviseerde vanwege de apps een andere tv van Philips. Verkoper was vriendelijk en leek deskundig. Voor ons was kwaliteit geluid ook belangrijk en volgens verkoper was dit bij Philips toestel beter. Naar zijn advies geluisterd en Philips tv genomen. Volgens de Consumentenbond is geluid van LG echter beter. Wie moet je geloven? We hebben de tv nog niet maar zijn benieuwd naar de ervaringen ermee. Verder keurig volgens afspraak een appje gekregen voor het maken van een afspraak voor installatie.

Rene 28-09-2022

TV gekocht erg blij met de snelle en goede service incl het ophangen en installeren van de tv door Davy en Ron.

R. de Vries 28-09-2022

Ben zeer tevreden over service en voorlichting bij Hello TV Amsterdam , ook plaatsen en ophangen ging probleemloos

Annemarie 28-09-2022

Eén enkel persoon die mij een totaal verkeerde televisie heeft aangesmeerd. Kwamen met een artikelnummer voor een Android en Web os zou hetzelfde zijn.

Totaal geen kennis van zaken.

Wel in de vestiging Nijmegen prima geholpen. Desalnietemin veel kosten nadien gehad om de televisie met omleidingen te laten werken maar verdient niet de schoonheidsprijs.

Steef Coppens 28-09-2022

vlotte en snelle gratis levering na aankoop van een grote tv. De oude tv die nog boven stond is door de medewerker naar beneden gehaald. Prima service.

Jan 28-09-2022

Tv montagebeugel besteld. Kreeg het aanbod om een nieuw exemplaar wat alleen uit de verpakking is geweest tegen een gereduceerde prijs te krijgen met €20,- korting.
Helaas bleek de beugel uiteindelijk toch niet geschikt voor mijn tv. Aangezien de aankoop al meer dan twee weken geleden was gedaan was het retourrecht niet meer geldig.
Uit coulance de beugel toch nog terug kunnen sturen en mijn aankoopbedrag vergoed gekregen.
Super service waarvoor dank Hello tv!!

R vd Akker 28-09-2022

Weer super geholpen en uitleg gekregen dit is de tv winkel van Nederland super prijzen

Berny 28-09-2022

Erg vriendelijk geholpen. Goede informatie over de tv. Kennis van zaken! Eerst contact gehad via internet. Ook hier snel antwoord ontvangen en een mooie aanbieding gekregen.

Steef Coppens 28-09-2022

We zijn heel goed geholpen door de medewerker van hello tv in Breda. Alles werd heel duidelijk uitgelegd en je merkt dat de mensen aldaar verstand van zaken hebben. Bovendien nemen ze ruim de tijd voor je en dringen je niks op. Wij zijn heel tevreden over hello tv en hebben een heel mooi toestel gekocht.

Jerry 28-09-2022

De enige winkel bij ons in de omgeving die de t.v. die wij zochten in de winkel hadden staan. Met de geboden hulp van winkelmedewerker Sebastiaan erbij, waren wij er vrijwel direct van overtuigd, dat dit model de juiste keuze voor ons was.

Besluitenloosje 28-09-2022

Deze shop verdiend een pluim (eigenlijk een 10 met een griffel).Toch ben ik hiervoor niet gegaan omdat er altijd ruimte voor verbetering is/moet zijn hoe perfect geholpen ook. En het helpen was perfect, ze hadden in mijn persoon te maken met een van de besluitelooste klanten van de laatste periode denk ik.
Maar het gedoeld en vriendelijkheid waarmee ik in deze shop ben geholpen is subliem, met name Mehmed die op geen enkele manier uit het veld was te slaan en een voorbeeld is voor klantvriendelijkheid. In een later stadium nadat al mijn bestelde/gekochte items zijn geïnstalleerd en ik er enkele weken van heb kunnen genieten zal ik nog een gebruikers review plaatsen. Met vriendelijke groet, Rien Zwijgers

Vincent 28-09-2022

Hele fijne winkel.
Ze begroeten je en laten je daarna rondkijken tot je zelf om hulp vraagt.
Vriendelijk en erg behulpzaam personeel.
Smeren je niks aan en zorgen dat je de beste deal krijgt.
Zelfs nog terug geweest, omdat de HDMI kabel te kort was, werd ook direct opgelost.
Deze winkel beveel ik zeker aan!

sus 28-09-2022

super winkel had online een bestelling geplaats voor een soundbar kreeg gelijk een email ivm mijn bestelling .
Later kreeg ik een email met een aanbieding voor een nieuwere soundbar
de aanbieding kon ik echt niet laten lopen .
Super blij met mijn aankoop

Alewijn 28-09-2022

Ons bezoek aan Hellotv in Utrecht een verademing. Heldere informatie van verkoper Dax, goede alternatieven aangeboden en uitleg van de voor- en nadelen van de verschillende tv's. Fijn ook dat er wat aan de prijs kon worden gedaan. Ook duidelijke info over hoe het scherm schoon te houden. Goede info over welke hdmi kabel en tot slot duidelijke afspraken over de garantie en kostenloze levering van het product. Kortom een vette 10 voor deze winkel.

Eelco 27-09-2022

Hello TV is een winkel naar mijn hart, eerlijk, duidelijke communicatie, snelle levering en uitstekende service!

Frans 27-09-2022

Ik heb hier al vaker producten besteld en altijd nog zeer tevreden geweest over het bestelproces, klantvriendelijkheid en de prijs van de producten.
Afgelopen weekend een prachtige Philips tv besteld met ambilight en vanwege het kortingsweekend deze tv voor een super scherpe prijs kunnen kopen.
Vriendelijk geholpen via de chat ik het online bestelproces dus wat mij betreft zeker een aanrader om hier te bestellen.
Ik ben in ieder geval een zeer tevreden klant.

Versteegh 27-09-2022

Hello TV heeft mij uitgebreid en vakkundig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe Smart TV. Bij het installeren van de TV in combinatie met de Sonos Arc liep ik tegen wat problemen aan. Contact opgenomen met Hello TV en ze hebben mij toen uitstekend geholpen met het oplossen van het probleem. Heel erg bedankt voor jullie medewerking en vooral het geduld in deze!

Michel 27-09-2022

Op zoek naar een nieuwe TV terecht gekomen bij de vestiging in Den Bosch en uitstekend geholpen door medewerker xxxx die in alle rust de verschillen van de verschillende merken en diameters wist uit te leggen.. tevreden keuze gemaakt en nu even wachten voor het ophangen vanwege nog wat verbouwingsdingen..

Marcel 27-09-2022

Verkoper nam goed de tijd voor mij en liet diverse mogelijkheden zien wat er te koop was. Alleen levering de volgende dag kwam niet uit.

MEZ 27-09-2022

Naar aanleiding van een presentatie van de directeur van HelloTV op BNR radio zijn wij bij deze zaak terecht gekomen. Wij zijn hier erg goed geholpen door medewerker xxxx, werkzaam bij de vestiging in Eindhoven.
In know time werden er vragen gesteld over onze thuissituatie, lichtinval etc.
Direct werd duidelijk dat we ons het beste konden concentreren op één specifiek merk. Hier hebben we naar geluisterd. Nadat wij onze keuze hadden gemaakt hebben we er direct een subwoofer, soundbat en boxen bij aangeschaft. Dit alles naar volle tevredenheid Niet alleen wat betreft de service maar ook onze uiteindelijke aankoop, het kostenplaatje, de levering en de communicatie. Onze ervaring met HelloTV Eindhoven is TOP.

J. Dorenbos 27-09-2022

Voor de shop in Rotterdam gekozen, omdat deze het dichtbij zijnde was. Mooie winkel en we werden uitstekend ontvangen en geadviseerd. Zeer kundig personeel. Besloten om een Samsung Neo QLED 4K 43QN93B te kopen. De levering was snel en verliep prima. Na de installatie niet helemaal tevreden over de beeldkwaliteit en met name de kijkhoek. Daarna besloten om naar Hello TV te bellen. Werden daar wederom uitstekend geadviseerd en zelfs teruggebeld door medewerker xxxx om de instelling te optimaliseren. Zijn nu tevreden.

Astrid Kamps 27-09-2022

Medewerker xxxx nam de tijd om de voordelen en mogelijkheden van de tv’s in de winkel uit te leggen. Ook attendeerde hij op tv, gecombineerd met soundbar en de cashback actie van Samsung