HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Nance 26-04-2022

Zaterdag 9-4-22, perfect aan de telefoon geholpen, ook bij het afhalen van de TV. Bij thuis komst vond ik de TV toch een slag te klein zondag 10 april terug gegaan naar de winkel. Heel fijn dat ze om 10.00 uur open zijn, en zonder enige moeite de TV omgeruild voor een grotere maat.
Ik beveel Platte TV zeker aan, en kom graag weer terug zeer prettige ervaring.

OTh 26-04-2022

Sony tv opgehaald bij Platte tv Groningen, zeer goed en vriendelijk geholpen en goede uitleg gehad, zeer tevreden en zou deze winkel ook zeker aanbevelen

Jan 26-04-2022

Wij zijn goed door de medewerkers van platte tv ze leggen je alles goed na onze wensen en wat de juiste keuze is en onze oude tv die wij daar ook hebben aangeschaft hebben we goed kunnen inruilen

Benny 26-04-2022

Vandaag is onze nieuwe TV door de installateurs (*) & (#) van Platte TV geïnstalleerd. Zij hebben het prachtig gedaan. Met veel geduld, netjes en heel accuraat. Wij zijn erg tevreden!

Lonie 25-04-2022

Wij hebben vandaag een tv aangeschaft ,eerst een bezoeje gebracht met kijken en info gekregen maar zijn toch ook weer terug gekomen om alsnog een tv te kopen.D e service was goed en zou jullie echt aanraden om een kijkje te gaan nemen in de winkel. Wij zijn super geholpen, goede adviezen gekregen.

Stickelbilly 25-04-2022

Duidelijke opstelling en medewerker kon goed verschil aantonen tussen de verschillende tv types. Ook tips voor schoonmaken gekregen

Ri 25-04-2022

Snelle service, netjes half uur van tevoren bellen voor aankomst.
Vriendelijke proffrionele medewerker , secuur en voorzichtig

J. Mignon 25-04-2022

Om te beginnen: het is een prettig opgezette winkel; groot, ruim en toch overzichtelijk. Men houdt goed in de gaten wie aan de beurt is om geholpen te worden.
De tevoren uitgezochte tv was op voorraad, maar het merk van de door ons gewilde soundbar levert Platte TV niet. Daarom eerst elders de soundbar gescoord en toen weer terug naar Platte TV. Daar werden we geattendeerd op een aanzienlijk betere versie van de uitgezochte tv tegen een geringe meerprijs. We zijn bijzonder tevreden over het geduld en de rustige manier van de aankoop: we hebben geen druk ervaren en kregen degelijk, deskundig advies.

Mories 25-04-2022

Grandioze winkel, vakkundig personeel en sublieme uitvoering en montage thuis.

Ad Jansdam 25-04-2022

Zelden of beter nog nooit had ik als consument het gevoel geheel vrij te zijn in de keuzes .
Enerzijds is dat het gevolg van de optimale weergave en anderzijds door de uitstekende productinformatie van de informant.

Erik 25-04-2022

Keurige winkel en deskundig advies. Perfect geholpen. De tv was op voorraad dus gelijk meegenomen. Hij word ook keurig in je auto gezet. Top service

Arno 25-04-2022

Veel keus en alles is duidelijk opgehangen. Je kan goed vergelijken tussen de verschillende TV's. Ook het personeel weet waar ze het over hebben, praten je niet iets aan maar luisteren naar de klant en zijn of haar wensen. Samen kom je dan tot de juiste keuze.

Mark de Graaf 25-04-2022

Gisteren tv en sonos apparatuur gekocht in filiaal in Groningen. We werden geholpen door ***. Je merkt gelijk dat hij verstand van zaken heeft en zorgvuldig is. Geeft duidelijk de voor en tegens van de verschillende producten weer. Neemt ruim de tijd en aandacht voor je. Geen gladde verkoop praatjes, geeft gewoon de feiten weer. Ook de uiteindelijke prijs is zeer concurrerend.

Frank B 25-04-2022

Ik ben ontzettend goed geholpen bij Platte TV in Den Bosch. De verkoper had zeer veel kennis van zaken en was ook nog eens super vriendelijk. Door zijn oplettendheid krijgen we straks het allernieuwste model voor maar klein bedrag meer.

Ik kan deze winkel alleen maar aanbevelen.

Toppertje 25-04-2022

Na aanschaf nieuwe T.V. enige spijt van keuze, desondanks na melding aldaar (Zoeterwoude)
zonder probleem ruiling gedaan met deskundig advies van ***.
Kan alleen maar zeggen AANRADER.

Ruud en Yolanda 25-04-2022

Wij hebben de LG Oled 83C24LA aangeschaft. We wonen in Alphen aan den Rijn en de winkel in Zoeterwoude is lekker dichtbij. Het eerste oriëntatiebezoek stond Amit ons te woord en nadat we thuis de plaatsingsmogelijkheden hadden bekeken en onze keuze tussen 2 modellen hadden gemaakt werden we de volgende dag geholpen door Mehmed. Beide hebben ons zeer goed geïnformeerd en ons prettig geholpen. Bij binnenkomst van de winkel valt op dat heel veel modellen van diverse merken zijn opgesteld. De winkel toont overzichtelijk, netjes en is sfeervol ingericht.
We wachten nog op de levering en plaatsing, maar ook dat belooft zeker goed te komen.
Concluderend kunnen we deze winkel vanwege de locatie, inrichting, vriendelijke medewerkers en goede informatie van harte aanbevelen.

Vinnie 25-04-2022

Super service. Snel geleverd, goed advies. Voor een extra bedrag thuis laten ophangen en installeren en ook dit super netjes verlopen. Top!

Jws 25-04-2022

Topservice. Duidelijke productomschrijving en goede online hulp. Vriendelijke klantenservice

Maarten. 25-04-2022

Prima voorlichting voordat we de juiste tv hadden uitgekozen.
We hebben gekozen voor het laten installeren en ook dat voldeed volledig aan de verwachtingen: we konden vragen wat we wilden.
We waren ook zeer content met de mogelijkheid van omruil, als de tv onverhoopt niet aan de verwachtingen zou voldoen.

Daan 25-04-2022

Tot winkel en top service erg deskundig. En mooie spullen voor een mooie prijs

Chris 24-04-2022

Vandaag bij Platte TV Den Bosch een prachtige Philips TV gekocht. Nadat ik eerst op de app al geweldig geholpen was door Liam werd ik uitgenodigd om in de winkel het toestel te komen bekijken. In de winkel erg vriendelijk ontvangen door Liam en de uitgekozen TV bekeken. Dit was een overjarig model maar ik kon kiezen voor een nieuw 2022 model voor een geweldige prijs. Niks dan lof voor Liam, hij weet waar hij het over heeft en helpt je op een zeer prettige manier. Voor mij de volgende keer zeker weer Platte TV. Nogmaals Liam , erg bedankt voor alles!!

Kevin Mokum 24-04-2022

mooi opgezette winkel en iedereen neemt de tijd voor je hier is echt klant is koning

Zubeyir 24-04-2022

Medewerkers filiaal Rotterdam waren vriendelijk en vakinhoudelijk sterk, konden mij goed adviseren. Tevreden!

Roxanne 24-04-2022

Ik ben naar de winkel in Zoeterwoude geweest. Ik heb eerst rondgekeken in de winkel (en boven bij de bbq's :)). Hierna heeft Jelle mij geholpen. Hij wist erg veel van de TV'S die verkocht werden. Ik had een bepaald budget en Jelle heeft samen met mij bekeken wat daarin de beste keuze was. Daarnaast het een en ander uitgelegd over de verschillen. Het was fijn dat er niet gepusht werd een nog duurdere TV te kopen dan dat ik wilde. Ben erg blij met het advies. Ook de afleverdatum in de winkel kunnen afstemmen. Ik kan niet wachten op mijn nieuwe TV.

Ronald 24-04-2022

Ben samen met mijn zoon hier eerder geweest en altijd goed geadviseerd
Dat maakt het makkelijker om een keuze te maken!