HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

FA Albersnagel 20-01-2022

Na goed onderbouwd advies van Installateur DK besloten een andere tv te kopen dan de bestelde. Dit kon gelijk worden geregeld. We kregen prima uitleg over alle zaken en de aansluiting van de apparatuur is dil in orde. Kortom DK for president

Andries K 20-01-2022

Na enig overleg via de email en onderhandeling op 27-12 2021 de Samsung Neo Qled 8k 65Qn900A besteld en deze op 29-12-2021 opgehaald in de winkel Rotterdam. Daar zeer behulpzaam geholpen met uitleg en inladen van de grote doos in de auto door de medewerker van de winkel. Na de tv uitgetest te hebben, was ik helemaal tevreden, het enige minpuntje vond ik van het geluid. Na enkele weken op 10 -01-2022 naar de winkel in Rotterdam gegaan en na onderhandeling de Samsung soundbar HW-Q950A besteld, maar deze was niet op voorraad. Op18 -01-2022 kreeg ik een mail dat ik de soundbar op kon halen, dat op 19-01-2022 gedaan en wederom zeer vriendelijk door een medewerker geholpen. Ik ben zeer te spreken over de aanschaf van de Samsung producten en de winkel van Platte tv te Rotterdam, is echt een aanrader! nog één puntje wel uitkijken met parkeren, ik was met inladen van de TV op de laad/los zone bij de winkel gaan staan en door de radar auto van toezicht getrakteerd op een bekeuring van € 62,50 .

Flonk 20-01-2022

Vandaag is onze LG Oled TV door Andre van filiaal Groningen geïnstalleerd. Dit terwijl wij de tv gisteren hebben besteld, ontzettend snelle service dus. Andre is een aardige man die de tijd nam om de tv netjes en 100% waterpas aan de muur te monteren. Ook werd er uitgebreid de tijd genomen om de instellingen van de TV op de goede manier in te stellen.

Het hele proces vanaf aankoop met online advies door Sanne en de aflevering en montage door Andre is perfect verlopen.

Kortom,een echte aanrader voor ieder die opzoek is naar een eerlijk advies en top service!

Theo 20-01-2022

Nette winkel, veel keuze en goed geadviseerd. Daarnaast correcte en tijdige levering.

Marcel de Kruyff 20-01-2022

Zeer goed en professioneel geholpen. Men weer echt waar ze over praten.
Snell en zeer nette bezorging!

Ron 20-01-2022

Eerst via de mail al goed en snel contact. In de winkel deskundig en plezierig geholpen.

Adje Van Hoof 20-01-2022

Heel vriendelijk medewerkers de tv die ik wilde was niet op voorraad maar ze zocht toch een oplossing
Dat ik de tv direct mee kon nemen klasse zeer te vrede mijn volgende aankoop ga ik zeker bij platte tv doen.

Lot 20-01-2022

Snel en goed geholpen door Quint met de aankoop van m’n nieuwe tv. Bij vragen staan ze je via de chathulp ook snel te woord ! Ik raad ze zeker aan. 👌🏻

Marc van hoof 20-01-2022

Ondanks de drukte toch genoeg tijd voor mijn vragen gehad
Vriendelijk personeel
En goede tips

Jasper 20-01-2022

Prima service. In de middag gebeld en om 17 uur precies de tv nog kunnen ophalen. Petje af.

Theo en Trudy 20-01-2022

Goede prijs en service. Je wordt er klantvriendelijk geholpen. Zonder dwang en de opmerking:"U mag er nog over nadenken."

H. Winters 19-01-2022

Open op zondag, zeer kundig en vriendelijk geholpen door Bjurn en een uitgebreide keuze.

L.Hiemstra 19-01-2022

Afgelopen Zondag naar Groningen geweest,super geholpen door de verkoper. Duidelijke uitleg en advies. En vooral een prima prijs aanbod. Tv is nog niet geleverd, volgende week, dus ben benieuwd!

Frans van Overloop 19-01-2022

Wij hebben onze TV laten ophangen door *** van PlatteTV. Hij heeft dit keurig gedaan. Een ongelooflijk nette monteur. Zeer beleefd, behulpzaam, kundig, vaardig en hij liet de werkplek keurig achter. Top monteur.

Dennis 19-01-2022

Zondag zat ik een beetje rond te kijken voor een tv. Zondags zeer goed geholpen door een medewerker via chat. Ik had nogal wat vragen. Die dag na goed advies een tv gekocht en dinsdag had ik 'm binnen. Super goed advies en snelle service. Inmiddels alweer de 2e tv bij hun gekocht.

Vincent 19-01-2022

De service was top. Snel geholpen en een scherpe prijs. Ook waren de medewerkers zeer vriendelijk in de vestiging van Amsterdam. Ik kom graag nog een keer terug.

Rene Zonneveld 19-01-2022

Zeer vriendelijk personeel, goed advies, mooi aanbod, zeker niet opdringerig. Kregen zelfs een kopje koffie. Was zo tevreden dat ik met een 65 inch tv thuis kwam ipv 55 inch, erg blij mee!

Pascal Everraert 19-01-2022

Na lang oriënteren online, naar de winkel gegaan in Nijmegen. Toch fijn om te zien en extra info te krijgen. Heel goed geholpen door de jongeman met bril. Veel extra informatie gekregen, waardoor ik mijn keuze voor 8K veranderd heb in een keuze voor 4K.
Prettig gesprek en goed geholpen met een fikse korting. Top!!!

Jack N. 19-01-2022

Prachtige winkel. veel groter dan ik had verwacht.
Klantvriendelijk personeel.
Alle tijd voor informatie en demo van het te kopen product

Rudolf van Nesch 19-01-2022

*** van Platte TV heeft vandaag de TV opgehangen en geïnstalleerd, ik heb niets dan bewondering voor hem op de wijze waarop de installatie heeft plaatsgevonden.
Daarbij kregen wij een duidelijke uitleg over de werking van de TV en Soundbar.
Ik kan *** bij iedereen aanbevelen, en wij hopen hem bij de volgende gelegenheid weer als installateur te mogen begroeten.

André 19-01-2022

vriendelijk en heel deskundig personeel. Goede advisering. Helemaal tevreden.

Rudy 19-01-2022

Goede en vriendelijke service. Sympathieke installateurs met veel kennis van zaken.

Sang Ra 19-01-2022

De medewerker was zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Daarnaast heeft hij ons goed en eerlijk geadviseerd. We zijn met een goed gevoel en een prachtige aankoop de winkel uit gelopen!

Rutger 19-01-2022

Ik ben fantastisch geholpen, goed advies en kreeg snel antwoord op mijn vragen, top winkel!

Linda 19-01-2022

Nette en goede informatie gekregen.
Vriendelijk en attent.
Tv is snel geleverd op het afgesproken dag. Zeker aan te bevelen.