HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rob Van der griend 10-03-2022

Via de website een goede prijs voor de speakers gezien die ik wilde en gelijk via de app gevraagd of deze op voorraad waren. Dat waren ze en de daaropvolgende dag gelijk opgehaald. De medewerker was zeer behulpzaam en vriendelijk. Al met al was het zo geregeld en ga zeker nog terug als ik iets nodig heb.

Ingrid 10-03-2022

Ik ben goed geholpen en kreeg een leuk bedrag terug voor mijn andere tv. De ruime keuze in de televisies was erg fijn zodat je jou eigen wens kon invullen. Ook was de winkel zeer netjes ingericht, en stonden er overal zitjes om het beeld te bewonderen.

Gertjan Baltus 10-03-2022

Heerlijke winkel waar alles overzichtelijk is ingericht. Niets te gek om te vragen , hoe de tv reageerde op de licht inval zetten ze hem gewoon voor het etalage raam. Goede uitleg over de verschillende tv’s . HD/qled/4K/8K alles goed uitgelegd wat de voor en nadelen zijn. Zeker een aanrader voor als je je goed wil laten voorlichten.

Gerard 10-03-2022

Ervaring in de winkel is prima. Goed advies gehad . De website is rommelig en kan veel beter.

Jordy 09-03-2022

Aankoop en installatie goed verlopen bij PlatteTV. Jop was jeurig optijd en heeft de TV goed opgehangen.

Dank!

E.Noorman 09-03-2022

Duidelijke uitleg over wat je wilt aanschaffen.
Vriendelijk en ze nemen de tijd voor je.
Ik ga zeker bij we volgende aankoop weer langs .

Flip 09-03-2022

We hadden een Sony TV bij Platte tv gekocht maar die had al sinds de aankoop problemen met de Ziggo
CI+ moduul, wat door Sony maar niet werd opgelost. Na enige maanden van gedoe met gebruik van de Tv kreeg ik de betaalde prijs van de Sony terug, en kon ik een andere TV uitzoeken.
En daar waren we heel tevreden mee

Debby 09-03-2022

Super klantvriendelijke service. Goed en eerlijk geïnformeerd en ook na de aankoop prima service gekregen. Top !! Zeker een aanbeveling waard !!

Ruud 09-03-2022

Een geweldige winkel , vriendelijk medewerker met heel veel verstand van het product.
En een uit leg dat fantastisch is
Dus platte tv is echt een aanrader voor iedereen

Nkeizer 09-03-2022

Na de aankoop bleek deze niet goed te werken en is er bijna direct een nieuw product bezorgd en omgeruild. Dit is top geregeld.

Adriaan Torenburg 09-03-2022

Prettige ontvangst. Goede service. Personeel die weet waarover hij spreekt.

Ed 09-03-2022

Mooie winkel gelegen in de woonboulevard in Utrecht. Vriendelijk personeel die, net al wij, het erg warm vonden in de winkel. Gevolg was dat verkoper C. direct vroeg of hij kon helpen met een glas water, hetgeen in dank aanvaard werd. Vervolgens uitstekend geholpen in de keuze voor een nieuwe TV. Deze verkoper was vriendelijk, behulpzaam en gaf goed adviezen.

H. Brouwer 09-03-2022

De winkel Platte TV vind ik een te gekke winkel hier heb ik een keus kunnen maken, doormiddel van demonstraties van Marco de winkel medewerker hebben wij een keus kunnen maken om een passend TV en een Soundbar te kopen. We zijn er heen gegaan vanwege de reviews die we hadden gelezen en op een aanrader van een kennis. Er word je niets opgedrongen, alles is vrijblijvend en je word netjes en eerlijk behandeld en je krijgt natuurlijk heel goeie instructies mee. We zijn blij met de Philips 58"PUS8536 en de LG DSP7 Soundbar een geweldig geluid voor bij de TV. Dit is na een week kijk en luister ervaring dus geen spijt aankoop.

Maikel 09-03-2022

bij binnenkomst konden we eerst rustig rond kijken waarna we een medewerker om advies vroegen. Deze heeft ons goed te woord gestaan en nam ook de tijd voor ons en liet het een en ander horen kwa geluid waarin we geïnteresseerd waren. Echter tussendoor moest hij af en toe een collega helpen wat soms vervelend was. Ook waren er div soundbar die niet aangesloten waren of uit de showroom verkocht waren, jammer want zo was er minder te vergelijken. Uiteindelijk wel een keuze kunnen maken.

Peter 09-03-2022

Wat een fantastisch bedrijf en het personeel is professioneel en heel vriendelijk..

Ik kom zeker terug,

🙏🏼

henk 09-03-2022

Altijd snelle levering en vriendelijk personeel. Ook dat je oude apparatuur kunt inruilen is een grote pre.
Mijn favoriete zaak voor tv en audio.

Dorus 08-03-2022

Ik werd er leuk geholpen door de medewerker,de reden waarvoor ik kwam was ik had een buitenkans gekocht en die bleek kapot te zijn dus teleurstelling.

Had toen gebeld en kon een andere ophalen en de oude inleveren met natuurlijk een bijbetaling(was ook een nieuwer model) al met al goed opgelost.

Guido de Jong 08-03-2022

Prettig te woord gestaan, duidelijk in vraag naar behoefte, eerlijk informatie en product vergelijking op basis van aangegeven behoefte.

Hannah 08-03-2022

Keurige service, prettige communicatie bij aanschaf. Professionele en zeer vriendelijke installateur

Gaudete Gielen 08-03-2022

Waren geattendeerd op jullie shop door dochter
Wist niet dat jullie daar zaten
Zeer goed advies en hadden alle tijd
Zijn blij met de aankoop

Hans 08-03-2022

Goede uitleg. Zeer vriendelijke verkoper. Ook verschillende alternatieve mogelijkheden besproken.
Installatie naar tevredenheid verricht. Aardige installateur. Denkt mee over opties en creatief in oplossingen👍
Officiële reactie van HelloTV 09-03-2022

Beste Hans,

Bedankt voor de 10! Wat fijn om te lezen dat u in onze winkel zo prettig geholpen bent en ook de installatie naar wens is verlopen, dat horen we graag. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Hans damsteeg 08-03-2022

Goed geholpen alle tijd voor ons genomen en goed advies gekregen was al bekend met deze winkel van een tv zeer tevreden vriendelijk personeel kom er graag nog wel eens terug

Hans Doesburg 08-03-2022

Ik had een storing op mijn Marantz reciever die door PlatteTV gerepareerd is en door hun monteur aangesloten en uitgebreid getest. Verder nog extra info gekregen over de installatie. Al met al een goede ervaren met de mensen van PlatteTV. Bedankt allemaal

Kevin 08-03-2022

4 maart is de monteur gekomen gekomen om de tv op te hangen. Pffff wat en ding zeg (die tv hé) 😉 monteur heeft hem vakkundig opgehangen en geïnstalleerd en we zijn er blij mee! Totaal verschil van 48 inch naar 77 inch.
Wij zij blij!! 😊

Top gedaan Platte Tv!

Gr kevin
Officiële reactie van HelloTV 08-03-2022

Beste Kevin,

Wauw, wat een mooie stap van 48 naar 77 inch, dat zal een wereld van verschil zijn! Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Har Zwart 08-03-2022

Vlotte afhandeling. Goede inruilprijs voor oude TV. Duidelijke uitleg. zowel via de chat als bij het afhaalpunt/winkel in eindhoven.