HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Kees vd Plas 11-07-2022

Een prima shop! Goed advies gekregen om tot de juiste keuze te komen, helaas toch net even te eigenwijs geweest waardoor de eerste keus net niet naar alle tevredenheid was. Maar door de omruilgarantie konden we dit herstellen. Bij het installeren van de tv, ging het door wat ongelukkige omstandigheden wat mis waardoor en voor ons schade was. De installateur zorgde na in gesprek te zijn gegaan met leidinggevende meteen voor een prima oplossing. Al.met al...Heel tevreden!!

Danny 11-07-2022

Goed advies en perfecte montage, vriendelijke mensen.
Heel blij met mijn aanschaf en kom hier zeker terug

Pieter de Haas 11-07-2022

We hebben echt goede service gehad met een heerlijk kopje koffie, de mensen die bij deze winkel werken zijn deskundig en bekwaam.

Mk 11-07-2022

Installateur belde vantevoren op of hij iets eerder kon komen, graag zelfs. Duidelijke uitleg, neemt alle tijd om evt vragen van mij te besntwoorden, zeer vriendelijk en niets is teveel

WH.van der Sanden 11-07-2022

Ik heb eerst telefonisch contact gehad met Hello TV in Eindhoven ik heb aan de heer *** enkele vragen gesteld i.v.m. de aanschaf van een nieuwe tv hierna heb ik de uitnodiging gekregen om in deze winkel te komen kijken naar diverse varianten Tv's nu ik ben daar door Dhr. geholpen en deze heeft mijn alles uitgelegd en vragen gesteld over onze situatie thuis in de woonkamer hierna zijn we overgegaan tot de aankoop van de Samsung Neo QLED 4K 55QN93B TV ik ben zeer netjes te woord gestaan onder het genot van een bakje koffie ☕ de winkel is zeer mooi van indeling en ziet er netjes uit het personeel is ook heel vriendelijk ik heb een compleet pakket besteld inclusief de installatie van alles ook de randapparatuur.
Mvgr,

Iris 11-07-2022

Ik kreeg goed advies welke soundbar ik het beste kon aanschaffen, met daarop een mooie korting en een cashback actie. In de winkel hebben 2 collega's voor mij een demo model aangesloten zodat ik hem ook nog even kon beluisteren. Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen.

Stefan 11-07-2022

Vriendelijk geholpen door ***, na 3x terugkomen uiteindelijk de bestelling geplaatst zoals ik hem wilde hebben. Met een mooie korting!

Maxime & Mike 11-07-2022

Super fijne service van *** in Naarden! Hij wist oneindig veel informatie te vertrekken en heeft ons op een super fijne manier geholpen met eerlijke adviezen! Wist overal iets over te vertellen met goede argumenten. Met zijn info kon hij zo in een reclame.

Jan Willem 11-07-2022

Fijne uitgebreide winkel waar alle TV's werkend bekeken kunnen worden en het mogelijk is om te vergelijken. Goede adviezen van vriendelijke service gerichte medewerkers.

Harald 11-07-2022

Mooi prijs perfecte aflevering, wat een fijn gevoel als beeld aanspringt. Lekker met het gehele gezin films en Formule 1 kijken. In de avond met de partner naar Netflix of een film huren.

JWB 11-07-2022

Zeer goed geholpen met het maken van de keuze in het oerwoud aan type tv’s en merken.

Stefan 11-07-2022

Fijne winkel, grote keuze en heel erg goed geholpen.
Zelfs na aankoop van een tv die thuis anders was als verwacht, werd ik heel vriendelijk geholpen en zonder problemen werd de tv omgeruild. De verkoper deed er echt alles aan om mij tevreden te stellen.
De service is echt top.

Een nieuwe Sony TV 11-07-2022

Vandaag heb ik eerst met marco een chat gehad over het maken van een keuze tussen 2 toestellen . In de winkel vervolgens nog uitleg gekregen van Marco. Thuis blijkt dat ik een goede keuze heb gemaakt en ben super tevreden met mijn nieuwe aanwinst. Mooi om te weten dat je ook nog eens niet teveel heb betaald voor de tv.

Christel 10-07-2022

LG Oled C2 gekocht bij Collin van Kemenade in ‘s-Hertogenbosch. Had 2 dagen daarvoor bij Hello TV ook bij Collin van Kemenade een TV gekocht maar een ander merk. En die viel achteraf erg tegen. We hadden er al over opgebeld hoe het zat met bepaalde apps en de TV liep ook een paar keer vast en de afstand bediening was ook niet prettig. Maar Collin bleef vriendelijk en had veel geduld met ons en legde alles nogmaals goed uit door de telefoon. Maar ik kon er maar niet aan wennen met film kijken, we hebben zelfs de film 2x stop gezet. Dat is niet prettig. Heb hem zondagochtend gebeld of we nog iets konden doen. En Collin zei: geen probleem kom met de TV terug dan kunnen we kijken, had door de telefoon gevraagd over een LG en toen kwam Collin met een oplossing om de TV om te ruilen met een bij betaling omdat deze LG C2 duurder was. Tot nu toe ben ik zeer tevreden met de LG OLED C2. En de service is super. Maar de uitleg in de winkel door Collin was fantastisch heb geen verstand van een TV het moet gewoon werken maar Collin legde precies uit waar de prijs verschillen inzaten en schermen met alle geduld. Alle TV ‘s stonden ook op merk bij elkaar zeer prettig en de winkel is ruim met banken om ervoor te kunnen zitten. Super top Collin dank voor de goede en snelle service en jou vakkundigheid en zoveel geduld. We kijken nu met zoveel plezier.

Niels 10-07-2022

De verkoper heeft zeer passend advies gegeven over de diverse 55 inch modellen en merken waarbij uistekend geluisterd is naar mijn wensen. het advies bevatten veel handvatten gebaseerd op mijn situatie ( waar komt het scherm te hangen , wat kjikt u , wie is uw provider , wordt een game console aangesloten etc). zeer tevreden.

HARRY 10-07-2022

De grote winkel ziet er fantastisch uit je werd uitstekend geholpen en een uitstekende uitleg gekregen. Hier kom ik zeker terug

Wal Willems 10-07-2022

TV gekocht bij Hello TV in eindhoven, heel snel en vakkundig geholpen door verkoper Geven. Bij thuiskomst bleek het installeren toch een klein probleem voor mij. Even gebeld voor ondersteuning. Werd even daarna terug gebeld door verkoper en die heeft mij probleemloos geholpen bij de installatie. Heel erg bedankt, verkoper is een topper en hello TV een echte aanrader. super!

Frank C 10-07-2022

Heel goed en deskundig advies van verkoper in Den Bosch en de persoon die de tv heeft geleverd en opgehangen en aangesloten ( naam onbekend ) heeft het ook super gedaan. Echt een aanrader deze firma. Helemaal top!

rene hhh 10-07-2022

een samsung soundbar gekocht en zeer goed geholpen door David .de samsung HW Q 990B heeft een zeer mooi geluid met een mooie volle Bas

JJG jonker 10-07-2022

je wordt snel en vriendelijk geholpen en de prijzen zijn daarbij ook "vriendelijk" zo kijken ze meestal of er ergens nog wat korting kan worden gegeven ook al zit dat natuurlijk bij de prijs in (zij worden er niet minder van) maar voor de koper geeft het toch goed gevoel. vorig jaar een TV aangeschaft en nu een tuner-versterker.

J.G. Polman 09-07-2022

Ik beveel zeker dit bedrijf aan omdat ik door de verkoper vakkundig en beleefd geholpen ben.

Bryan van leeuwen 09-07-2022

Verwelkomt met koffie en goeie service.
Ik moet de tekst langer maken dus typ maar wat

Jan van der Ven 09-07-2022

Eerlijke antwoorden op eerlijke vragen en voldoende ruimte om na te denken en af te wegen. Voel me gehoord en begrepen en het advies van Boris in de vestiging Son was professioneel en vriendelijk!

Top!

Sander den Hoedt 09-07-2022

Offerte aangevraagd deze was 5 dagen geldig, ik was paar dagen te laat maar kreeg de televisie toch voor de offerte prijs. En netjes geholpen door verkoper l.

Meike de Haas 09-07-2022

Weber gas-BBQ gekocht en in elkaar laten zetten. Geweldige service, goed geholpen. Binnen 5 dagen werd onze nieuwe BBQ zo het terras op gereden. Heel blij met onze nieuwe BBQ en allesvoorbbq.nl. Aan te bevelen!