HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marc 12-06-2022

Ik heb eerst de Sony Bravia XR-55A84J online gekocht bij PlatteTV, Daar was ik niet helemaal tevreden mee. Is een prachtige tv, alleen donkere beelden vielen me tegen. Op advies van PlatteTV ben ik op do. 5 mei, een mooie dag, naar hun filiaal in Den Bosch gereden en daar ben ik heel goed geïnformeerd en geadviseerd en heb ik verschillende tv's van LG, Samsung, Sony en Philips kunnen vergelijken. Mijn voorkeur gaat toch uit naar Sony. Mijn vorige tv's waren ook van Sony. De Sony Bravia 55A84J en de Sony Bravia XR-55A90J lijken erg op elkaar en hingen boven elkaar in het filiaal van PlatteTV in Den Bosch. zodat ik ze heel goed kon vergelijken. Bij erg donkere beelden is het contrast bij de Sony Bravia XR-55A90J duidelijk beter, zwart is echt zwart en vooral de kleuren komen beter tot hun recht! Verder hebben beide tv's een heel mooi beeldscherm. Ik heb de Sony Bravia XR-55A90J aangesloten op mijn audiosysteem (NAD, B&W), maar als ik kies voor het geluid van de Sony Bravia XR-55A90J dan klinkt dat ook erg goed. De Sony Bravia XR-55A90J is helaas wel een stuk duurder dan de XR-55A84J, zeker nog op 5 mei.

Ik ben naar huis gereden en naar de website van PlatteTV gegaan en nog eens goed gekeken en vergeleken op internet. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van PlatteTV. Zij deden mij een aantrekkelijk voorstel waar ik uiteindeliijk op ben ingegaan. Ik hoefde alleen het verschil in prijs te betalen, dus niet het hele bedrag en later het hele aankoopbedrag van de Sony Bravia XR-55A84J retour krijgen. Dat vind ik echt goede service!
Op za. 14 mei heeft PlatteTV de nieuwe Sony Bravia XR-55A90J kosteloos bij mij bezorgd. De Sony Bravia XR-55A84J werd nog even getest en daarna heeft de medewerker van PlatteTV samen met mij de voetjes gedemonteerd en hebben we de tv vervolgens ingepakt in de originele verpakking. De retour-tv hoefde ik dus niet van tevoren in te pakken. Daar ben ik ook zeer over te spreken!

Een paar weken later, op wo. 8 juni heb ik mijn nieuwe Sony Bravia XR-55A90J door PlatteTV, en met mijn hulp, met een Vogel's TVM 3465 muurbeugel op laten hangen aan de muur. Tijdens de montage van de muurbeuge was ik al bang dat de tv te hoog zou komen te hangen maar dat zou kunnen wennen volgens de medwerker van PlatteTV. De medwerker van PlatteTV stelde me gelukkig ook gerust en zei dat ik garantie heb op de montage. Als ik niet tevreden mocht zijn, dan zou de tv alsnog kosteloos op de gewenste hoogte worden opgehangen. Daarom heb ik getekend voor akkoord en zelfs een fooi gegeven.

Toen ik alles had teruggezet en de tv in gewenste hoek, vond ik de tv toch echt te hoog hangen, ongeveer 10 centimeter. Ook de dagen daarna bleef ik me daaraan storen. Er is echter een app van Vogel's (DrillRight AR App (TV Mount Guide)) om de juiste hoogte te bepalen voor het monteren van de muurbeugel. De medwerker van PlatteTV heeft deze echter niet gebruikt.

Toen ik contact opnam met de klantenservice van PlatteTV om te vragen of mijn tv toch iets lager zou kunnen worden opgehangen, was dat geen probleem, maar dat zou me wel weer € 50,- gaan kosten. Dat vond ik een bijzonder vervelende mededeling. Waarom heeft de medewerker van PlatteTV die de tv met muurbeugel aan de muur heeft opgehangen mij dan gezegd dat ik garantie had op de montage? Als ik dat van tevoren had geweten, dan was ik namelijk veel kritischer geweest en had ik niet getekend.

Ik ben zeer tevreden over de service en adviezen van PlatteTV, echter deze laatste ervaring heeft mijn oordeel over PlatteTV wel gewijzigd in negatieve zin. Als er iets mis gaat of als je toch niet tevreden bent over een product of dienst, dan merk je meestal hoe het met de werkelijke service van het betreffende bedrijf is gesteld. Dat is in dit geval dus ook zo. Ik was zeer tevreden met de service van PlatteTV en had vertrouwen in de medewerkers en de deskundigheid van PlatteTV, maar dat heeft hierdoor wel een deuk opgelopen. jammer!

Marc 12-06-2022

Deze shop heeft ontzettend veel keus in televisies en je hoeft meestal minder voor de televisie te betalen dan waarvoor deze door PlatteTV wordt aangeboden. Ze hebben veel deskundigheid in huis, waardoor je een goede keus kunt maken!

Top winkel ervaring 12-06-2022

Voor de 2 x een tv gekocht bij platte tv , was bij de 1 e keer al tevreden zodat ik weer bij hun op de site terecht kwam . Na enig mail verkeer tussen ons in verband met een nog goede tv in te ruilen , (deze had ik 8 jaar geleden bij hun gekocht )konden wij een mooie deal maken .Zoals af gesproken kon ik de tv ophalen in Zoeterwoude , na een prettige ontvangst zijn we super geholpen door Jelle die ruim de tijd nam om alles uit te leggen op een vrijblijvende manier . Kortom een ouderwetse winkel met enorme keuze en goede klant ervaring ,wat mij betreft een dikke 10 .

Erik 12-06-2022

Ik ben uitstekend geholpen door de verkoper die duidelijk kennis had over de TV die ik op het oog had. Prijs ook goed met cashback en inruil. Daarnaast flexibel in regelen levering. Allemaal positief!

Rianne 12-06-2022

Ik werd door Stephano geholpen, die dat heel goed deed. Hij legde alles omtrent de tv en de installatie ervan goed uit, zorgde dat ik een cappuccino kreeg toen ik besloot te wachten totdat mn tv uit de net bezorgde lading tevoorschijn was gekomen, wat na 10 min al het geval was en hij droeg mn aankoop ook nog naar mn auto. Dus prima service, een aanrader deze winkel!

Lia 11-06-2022

Vandaag de aankoop gedaan van een tv. Ik heb al meerdere aankopen gedaan bij Platte TV . Daarom nu ook weer bij deze zaak naar binnen gestapt. Personeel doet echt hun best om je als tevreden klant naar huis te laten gaan, dat is bij mij wederom gelukt.

Roel Wichers 11-06-2022

De medewerker van PlatteTV hielp mij uiterst snel en adequaat met het omwisselen van een 48 inch model dat ik enkele dagen eerder had gekocht maar eigenlijk net te klein bleek, voor een 55 inch model dat beter harmonieerde in mijn interieur. Ik ben erg tevreden over mijn aankoop en de snelle levering en installatie, een en al behulpzaamheid en professionaliteit!

Jack schuurbiers 11-06-2022

Je hebt meerdere mogelijk heden om hier een tv te kopen.Zo heb ik er een via mailing gekocht.Dit werkte super goed(wist precies welke tv ik wilde)
Ook toen de tv bezorgd werd ,zeer prettig geholpen door de jongen die hem instaleerde.

Arie Noordhoek 11-06-2022

Prachtig ingerichte ruime winkel met deskundig personeel. Ben uitmuntend geholpen met geduld voor al mijn domme vragen. Ben uitermate tevreden over de wijze waarop ik het vertrouwen kreeg de aanbevolen televisie met soundbar aan te schaffen voor een meer dan interessante oprijs. Verwacht dan ook niet dat het vertrouwen zal worden beschaamd.

Marc 11-06-2022

Ik was zeer tevreden over de service en adviezen van PlatteTV, echter deze laatste ervaring heeft mijn oordeel over PlatteTV wel gewijzigd in negatieve zin. Als er iets mis gaat of als je toch niet tevreden bent over een product of dienst, dan merk je meestal hoe het met de werkelijke service van het betreffende bedrijf is gesteld. Dat is in dit geval dus ook zo. Ik was zeer tevreden met de service van PlatteTV en had vertrouwen in de medewerkers en de deskundigheid van PlatteTV, maar dat heeft hierdoor wel een deuk opgelopen. jammer!

Gido 11-06-2022

Ik ben voorafgaand aan mijn winkelbezoek goed telefonisch geholpen. Daarna heb ik ook nog eens korting gekregen! In de winkel in Utrecht was mijn aankoop snel en simpel afgerond.

Ronald 11-06-2022

D.O. van het filiaal in Utrecht weet waar hij het over heeft, geeft goede extra informatie, is klantvriendelijk, komt oprecht over en heeft ons: mijn vrouw en ik, uitstekend geholpen bij het kopen van een televisie.

Danny 11-06-2022

In eerst instantie gekozen voor deze winkel vanwege de professionele site en de gemakkelijke service chat.
Ondanks eerdere negatieve winkel ervaringen bij ‘MediaM’, met het voordeel van de twijfel in het filiaal in Breda van PlatteTV mij informeren over welke TV bij mij past. En ik voelde mij ontzettend goed geholpen. Er werd door Jos alle tijd genomen mij van alles uit te leggen, laten zien en ervaren. Uiteindelijk gekomen tot twee modellen en daarvoor een scherpe offerte gekregen.
Na afwegen en nadenken viel de keuze op een klasse hoger model (LG 65OLEDG26L) en via de chat op de site met Sabrina een onwijs scherpe prijs kunnen afspreken.
Ophalen in de winkel, zonder probleem en wederom top geholpen.
Ik ben uitermate te spreken over Platte TV (in Breda) en zoek je een tv, zou ik zeker dit filiaal aanbevelen. Je word van A tot Z geholpen.

Terp1 11-06-2022

Ik vind het een nette leuke winkel met aardige, behulpzame medewerkers. Vandaag ben ik door Sanne geholpen en dat ging prima net als de vorige keer met de aanschaf van m'n tv

Esther 11-06-2022

Wat een toekeren die Duncan, hij heeft alles keurig geïnstalleerd en al mijn 800 vragen beantwoord, geweldige service! Van mij krijgt het bedrijf en deze bezorger een dikke vette 10!!!! (Oh en de tv is ook fantastisch!)

Roel Wichers 11-06-2022

De PLATTETV-shop vind ik de meest uitgebreide en veelzijdige TV-winkel van Nederland. Je kunt er voor alle toonaangevende merken terecht, wordt uitstekend en vrijblijvend voorgelicht door gastvrije, vriendelijke en ter zake deskundige professionals en men hanteert uiterst scherpe prijzen. Ook de thuisbezorging en installatie geschiedde zeer vlot en adequaat door een betrokken, aardige en correcte medewerker van het bedrijf. PLATTETV is in ieder opzicht een aanwinst voor Nederland!

Evert 11-06-2022

Uitstekend geholpen bij aanschaf. Geweldige swapservice bij defecte artikelen. Mooie ruime overzichtelijke winkel.

Piet van de Haterd 11-06-2022

ik ben in de winkel geweest en heb mijn 2e tv bij u gekocht in Eindhoven , ben beide keren goed en vriendelijk geholpen

Henk 11-06-2022

Nette verkoper,prima uitleg,goede antwoorden op de vragen,ook had ik reeds een goede deal gekregen via de mail van Platte tv .nl

H.Scheepers 11-06-2022

Prima, en enthousiast geadviseerd door Cas Geven van de vestiging Eindhoven!
Zelfs op school heb ik nooit zo'n hoog punt behaald, petje af !

Wim Wentink 11-06-2022

Niet naar Website gekeken, direct naar winkel, was bekend, al 2 X eerder een tv gekocht. Altijd zeer deskundig advies gekregen. Medewerker heeft bij de fabrikant een opleiding gevolgd en dat is te merken. Ze weten er echt alles van.

Poelsma 11-06-2022

Een mooie winkel met prettig personeel. Goede uitleg bij het ophalen en afrekenen van de tv. De verkoper bracht de tv naar onze auto. Top!

Ic 11-06-2022

We waren op zoek naar een specifiek geluidssysteem. Via de chat hebben we een deal gesloten. Daarna was de vraag of het item nog bij ėėn vd filialen op voorraad was. Dat was het en de artikelen stonden klaar zoals afgesproken. We werden goed en snel geholpen en een scherpe prijs.

Noa 10-06-2022

Prima geholpen, tevreden over de service. Ze hebben mij een betere televisie aangeboden dan ik zelf had uitgezocht.

Simon 10-06-2022

Of je nu bij Platte tv binnenwandelt voor een grote aankoop, van laten we zeggen een mooie tv, of een uitgebreid geluidssysteem. Of voor een simpele Sonos Roam.
Er is altijd koffie en goede voorlichting. Ze nemen ten alle tijden tijd voor je.
En als je vraagt, nadat je de Roam al hebt aangeschaft of ze zo vriendelijk willen zijn om de nieuwe Soundbar (Ray) van Sonos te laten horen.
Dan laten ze je de drie mogelijkheden beluisteren. die er hangen.
Fijne zaak om te komen en om er te zijn.
En medewerker heeft altijd een luisterend oor, en geeft je te kennen wat de mogelijkheden zijn.
Ook de andere mensen op de werkvloer geven je een goed gevoel, ook als je er langsloopt.
Ze zien je, en dat geeft mij als koper een goed gevoel.
Want de mens die gezien wordt, is gekend.
Alle reden om als de nieuwe Philipslijn binnen is er weer op bezoek te gaan.
Kortom 11 punten, hé dat kan niet. Doe dan maar tien