HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5187 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Toppers Hellotv hier haal jeje Tv en audio!! 05-11-2022

Hele nette en behulpzame mensen werken daar! Shout out naar Justin en Sanne! Ga zo door toppers!

Ronald Westgeest 05-11-2022

Via de reclame op tv hier terechtgekomen. Deze is wel erg grappig. Eerst in de winkel in Duiven geweest en toen het een en ander laten bezinken. Toen via de website nogmaals contact gehad met en een deal gemaakt voor de LG C2 55 inch. Wereldprijs en besloten om deze af te halen in de winkel in Duiven. In de winkel vroeg ik nog naar een muurbeugel en de desbetreffende muurbeugel raadde mij de medewerker in de winkel in Duiven af voor mijn kostbare oled scherm vanwege de kantelbaarheid. Veel informatie gekregen betreft de muurbeugels en die ga ik dan ook zeker aanschaffen bij HelloTV in Duiven. Heel erg tevreden tot dusver met HelloTV Duiven. Helaas kan ik mijn tv pas over 2 maanden aansluiten omdat ik een verbouwing zit. Ben er van overtuigd dat ik heel erg blij ga zijn met de LG c2 met evo paneel.

Bedankt dusver.

van Wijk 05-11-2022

Prettige winkel en vriendelijke en behulpzame medewerkers! Denken heel erg met je mee.

Khalid 05-11-2022

Online een mooi aanbod gekregen.
Medewerker Masie was erg behulpzaam en dacht mee met de wensen van de klant. Uiteindelijk een mooi aanbod geaccepteerd en zodoende een deal gesloten. De oled samsungS95B….
Direct de dag erna zoals afgesproken afgeleverd.

SIR QD OLED 05-11-2022

Dit is mijn eerste soundbar bij Hello Tv en als buitenkansje was het net een gloednieuw product. Buiten een extra stroomkabel en het ontbreken van de HDMI kabel was het product voor 99% compleet.
Het probleem met het ontbreken van een deel van het adres werd ook vrij goed opgelost. Wel ietsje langer wachten, maar zo herken je de sterkte van de klantenservice. Niets dan goeds dus en toch bijna perfect. Nu ja 99% daar wil ik gerust voor tekenen.

Erny 05-11-2022

Uitstekend geadviseerd door Tessa en tot aanschaf overgegaan van de Samsung 65QN93B. Razendsnel geleverd en is een sieraad aan de wand.

Ibrahim 05-11-2022

Ramon heeft me goed geholpen in winkel Zoeterwoude. Voldoende tijd voor genomen om keuze te maken.

Ben 05-11-2022

Prachtige winkel. Ruime opzet. Tv 's worden geclusterd gepresenteerd per (top)merk. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel met goede voorlichting en uitleg. Tip: vraag tijdig de inruilkorting aan via internet. Dan weet je vooraf al een minimale aankoopprijs. In mijn geval werd hierbij ook al de extra korting ingecalculeerd.

Kevin 05-11-2022

Top personeel, goed advies! Korting op producten is altijd mogelijk.
Ik zal jullie aanbevelen bij mijn vriendenkring.

Tony 05-11-2022

Het was tijd om een nieuwe TV in de slaapkamer aan te schaffen. In eerste instantie had ik een 32" Samsung "The Frame" uitgekozen. We hebben een paar jaar geleden een "the Frame" bij HelloTV gekocht die nog steeds uitstekend bevalt. Ik kreeg online een mooie deal en had afgesproken hem in de winkel in Einhoven op te halen.

Ik realiseerde me echter dat daar een losse box bij zat die te groot was voor in de slaapkamer. De box die ik nu bij mijn woonkamer toestel had is fors. Ik had dus een alternatief uitgezocht online en kreeg daar ook een prettige korting op.

In de winkel aangekomen leg ik de situatie uit en de zeer vriendelijk medewerker vraagt waarom ik dat alternatieve toestel gekozen had. Hij was van mening dat er toestellen met een betere prijs/kwaliteit verhouding waren voor dat geld. Omdat ik T-mobile TV thuis wil draaien had ik de keuze gemaakt en was er van overtuigd dat het de juiste keuze was. De medewerker begreep de situatie.

Eigenlijk wilde ik toch echt de Frame versie. We bleven nog even aan de praat en uiteindelijk vertelde de medewerker dat die box helemaal niet zo groot was. Gelijk gekeken en inderdaad, dat zou passen!
Blij als een kind dat ik alsnog dit model kon aanschaffen was de koop zo gesloten.

Dat is nu het prettige van HelloTV. Daar werken mensen met verstand van zaken en die, als ze ervan overtuigd zijn een mooiere oplossing te kunnen leveren die past in het budget, graag een vriendelijke adviesgesprek aan gaan om een klant te adviseren.

Geweldige ervaring team Eindhoven!

Positieve ervaringen 05-11-2022

Professionele en geduldige uitleg, meedenkend maar toch ook commercieel en goede adviezen voor redenen extra verzekeringen te nemen

Turgay Sunger 05-11-2022

Goed geholpen en duidelijke uitleg. Dat je met de prijs kon onderhandelen is helemaal top!

Adam 05-11-2022

Ontzettend fijne plek om je nieuwe tv aan te schaffen. Staff is ook enthousiast en bekwaam over de laatste trends. Over 2 jaar kom ik weer voor de volgende!

Manos 05-11-2022

Great service , cute guys and definitely a very nice store to buy my new tv .

Stevie 05-11-2022

Mooie winkel en werd netjes geholpen door de verkoper. Tevens was de website overzichtelijk en zeker informatief. Ik kreeg in de winkel een mooie aanbieding voor mijn tv. Dit was vergeleken met andere winkels zeker interessant en daarom zou ik zeker terugkomen bij Hellotv.

Ikke 05-11-2022

We zijn netjes geholpen. De medewerker heeft ook nog gebeld of het artikel op voorraad was .

Genist78 05-11-2022

Duidelijke taal, goede hulp en geen poespas. Verademing dat ze alleen maar tv's incl toebehoren verkopen ipv tv verkoop erbij, deze specialisatie hoor je dan ook terug in advies.

Cindy 05-11-2022

Na een kijkje in Duiven, en niemand die me helpen wilde. Ben ik maar terug gegaan naar vestiging Doetinchem. Voor de vierde keer daar een tv gekocht. En eerder ook al geluidsinstallatie gekocht. Medewerker was wederom zeer behulpzaam en dacht mee wat voor mij de juiste televisie zou zijn. Vakkennis alom en zal de volgende keer direct naar Doetinchem komen.

John 05-11-2022

Groot assortiment. De verkoper in ons geval, wist waar hij het over had en heeft ons uitstekend geadviseerd en geholpen.
We kwamen binnen met het idee een bepaald bedrag te spenderen. We verlieten de winkel na het dubbele te hebben uitgegeven echter het gevoel wat we hierbij hadden was oke.
Ik zou bij aanschaf van de volgende televisie wederom voor Hello tv kiezen.

Tim 05-11-2022

Op aanraden van een goede vriend ben ik naar de Hello TV winkel in den Bosch gegaan voor de aanschaf van mijn televisie. Ik werd geholpen door Collin en daardoor ben ik met mijn ideale televisie de deur uit gelopen. Mede door de aandacht en de tijd te willen nemen om al mijn vragen te beantwoorden ben ik blij om de televisie aangeschaft te hebben bij Hello TV. Ik ga 'm dus ook zeker aanraden bij mijn vrienden!

Johan 05-11-2022

Na rustig rondgekeken te hebben, ze hebben veel merken, alle formaten en prijsklasses hangen, werden we benaderd door een verkoper die rustig al onze wensen op een rij zette. En dat onder het genot van een lekkere! bak koffie. Daarna gaf hij deskundig advies om onze nieuwe prachtige Philips te kiezen. We betaalden hier een heel mooie prijs voor. Top!

Rijnk 05-11-2022

Zeer goed en deskundig geholpen in hello tv Groningen. Duidelijke uitleg van de voor en nadelen van verschillende televisies. Uiteindelijk een prachtige tv gekocht voor een goede prijs.

Bram de Kluijver 05-11-2022

De winkel in Breda bezocht, daar uitstekend geholpen met goede adviezen (van Anne) en het maken van een keuze, TV gekocht, levering ging volgens afspraak en monteurs waren zeer kundig, zijn niet weggegaan voordat ze alles keurig hadden aangesloten en uitleg hadden gegeven. Prima service, absolute aanrader!!!

Wendy 05-11-2022

Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de televisie die ik heb ontvangen de aansluiting is perfect gegaan uitleg was supergoed gegeven zeer blij met deze televisies

Ramon 05-11-2022

Alles online geregeld, gechat met Jari goede info en super netjes geholpen. Heb best heel lang met hem gechat over welke keuze handig was voor ons en erna supersnel geleverd! Top gedaan! gewoon zoals het hoort 👍😁