HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Paul 21-01-2023

Goede service in de winkel zelf. Ook erg veel keuze en fijn geholpen met een mooie deal

Roy 21-01-2023

Goede deal kunnen sluiten via de chat. Snelle, vriendelijke een correcte reacties. Wel heb ik via de diverse mogelijkheden tot contact (chat, e-mail, app) verschillende deals gekregen. Dus dit is het proberen waard.

Michiel 21-01-2023

Je wordt feitelijk gevraagd tot onderhandelen en ja, wanneer je gaat vergelijken maken ze inderdaad de beste deal. Bestellen en betalen gaat snel en eenvoudig en de volgende dag wordt de TV bezorgd. Heel netjes, goed en snel allemaal.

Leffie 21-01-2023

Vestiging 's-Hertogenbosch kundig en goed geholpen door medewerker Liam Vlek.

Aan te raden!

Berry 21-01-2023

Behalve de kennis van de verkoper was vooral het advies en meedenken zeer gewaardeerd. Wij hebben naar onze mening de beste TV gekocht naar onze wens. Bedankt voor de hulp.

Berry Stamps

Vergeer 21-01-2023

Heldere goede uitleg met mooie aanbiedingen.
Mooie winkels goede service.
Aanrader

Martijn 21-01-2023

Vandaag naar Hello tv in Duiven geweest waar ik deskundig en vriendelijk geholpen ben. Ik nam mijn kinderen mee naar de winkel en zei moesten eerst nodig naar de wc, dit was geen enkel probleem. Daarna kreeg ik direct hulp bij mijn bestelling.
Bedankt voor de goede service.

Deni 21-01-2023

Verkoper was echt behulpzaam , het is ook mogelijk een deal te maken.

Pep 21-01-2023

Goede deskundige hulp, personeel weet waar ze het over hebben. Denken goed mee naar eventuele oplossingen

Leo Janssen 21-01-2023

Jaren terug 2 Producten bij jullie gekocht. Dus het vertrouwen was goed in jullie zaak. Dus met veel plezier opnieuw een Tv bij jullie gekocht. Op een vakundigen manier geholpen. Met verstandige keuzes geadviseerd. Dus dik tevreden.

Henk Wals 21-01-2023

Vandaag weer een Sonos gekocht voor mijn tv bij Hello tv, weer super geholpen, zeer goed personeel met veel kennis van zaken, top personeel en top winkel, aanrader om bij hun iets te kopen,

AH 21-01-2023

Werd uitstekend geholpen. Medewerker deed bij het afhalen alle moeite om het pakket in de auto te krijgen. De TV bevalt zeer goed nadat de vorige gewoon erg tegenviel. Na contact was een omruil zo geregeld. Prima zo.

Paul 21-01-2023

Duidelijke uitleg , goede service. Medewerker had Uitgebreid de tijd genomen voor de juiste prijs en opties. Raad deze winkel zeker aan als je een nieuwe Tv zoekt

Leenders 21-01-2023

Vriendelijk geholpen. Mooie Philips 65 inc. Tv gekocht en een soundbar.
Fijne medewerker

Marcel 21-01-2023

Wat fijn dat er een winkel is waarin ze alleen tv's verkopen. De verkopers hebben veel kennis van de apparatuur die ze verkopen. Ook is het erg fijn om in de winkel de tv's naast elkaar te kunnen zien.
De bezorger die me gisteren heeft geholpen was ook erg vriendelijk en heeft me goed op weg geholpen met tips over de installatie.

D knol 21-01-2023

Keurig geholpen en vakkundig advies goeie winkel
Verder super parkeren ... goeie winkel

Thom 21-01-2023

ben netjes geholpen de medewerker was vriendelijk en dacht mee over mijn keuze drong mijn niets op
heb een 43 inch tv van Philips gekocht maar naar een paar dagen terug gegaan om hem om te ruilen voor een 50 inch was geen probleem de 43 inch afgegeven en gelijk de 50 inch weer mee genomen.
dat is waarom ik HELLO TV aanbeveel .

Frank 21-01-2023

Bij binnenkomst meteen een kop koffie, pluspunt!

Goed advies en machtig mooie prijs door de verkoopster.
Compliment voor alles aan de dame in kwestie S locatie Amsterdam

Eppo 21-01-2023

Ben al eerder hier geweest en dat beviel zeer goed, dus ook de volgende bestelling bij hun geplaatst en wederom heel goed geholpen. De kracht van het personeel bij Hellotv in Groningen is dat zij goed luisteren naar wat jij graag wilt en zo de juiste producten kunnen presenteren.

James 21-01-2023

Ben door X en Y (online chat) vakkundig geholpen. X heeft een mooie aanbieding gedaan en veel vragen beantwoorden. Y heeft in de winkel mijn vragen direct uitgezocht op de TV's die er stonden (bijv of je VLC media player kan downloaden op een Samsung e.d.)

Erg prettige ervaringen!

Harm 21-01-2023

Deskundig personeel, ruime keuze en goede prijs. Wat wil je nog meer? Tv was op voorraad en werd, ondanks het slechte weer netjes tot in de auto gebracht. Het was overigens wel even zoeken naar het filiaal in Groningen.

soumia 20-01-2023

Vriendelijk geholpen en denken goed met je mee naar de mogelijkheden. Qua prijs ook goed uitgekomen.

Peter 20-01-2023

Via de site een aanvraag tot een aanbieding gedaan en WOW, werkelijk niet een gewone winkel of webwinkel was goedkoper dan dit bod! Keurig filiaal in Rotterdam waar ik ook op de garantie nog een mooie korting kreeg en de TV werd ook nog gratis thuisbezorgt!
Online reageren ze supersnel en in de filialen word je heel netjes en deskundig te woord gestaan. Dikke pluim voor hellotv

Roy 20-01-2023

Eerlijke en betrouwbare verkoper, neemt tijd en moeite voor je. Zou hier zonder moeite weer een televisie kopen

Johan 20-01-2023

Precies een week geleden de Samsung TV 55QN95B 4k gekocht samen met de bijpassende Samsung-muurbeugels. Erg blij mee.
Dit is onze tweede aankoop. 3 maanden geleden hebben we namelijk de Samsung soundbar Q990B gekocht. Dit was niet onze eerste keuze, dat was een soundbar van Philips. Helaas hadden we met die soundbar geen geluk. Zelfs een keertje geruild voor een nieuwe, maar er bleek later een hardwarematige fout in te zitten. Op aanraden van de verkoper gelukkig voor de Samsung soundbar gegaan. Ben nog steeds blij dat ik zijn advies toen heb opgevolgd. Prachtig geluid. En nu, met de nieuwe Samsung TV is het geluid nog mooier geworden 😀

De soundbar heb ik in Groningen in de winkel opgehaald/geruild. De TV online, via de overzichtelijk en informatieve website van HelloTV.
Voordat ik goed kon beslissen welke TV het beste bij ons past heb ik nog een paar keer snel, vlot en professioneel email-contact gehad.
Je merkt dat je met gekwalificeerde mensen te maken hebt. Eerlijk advies en klantgerichtheid zijn echt de kracht van HelloTV. Voor mij geen andere winkel meer. Ook de retour/omruil ging soepeltjes.
HelloTV hanteert goede, concurerende prijzen en snelle en nette levering. Ook de extra garantie-bundels zijn scherp geprijsd en een aanrader!
Oh, en niet te vergeten: inruil is ook mogelijk. Echt top. Zelf heb ik hier nog geen gebruik van gemaakt.

Kortom: wij zijn telkens bijzonder goed geholpen. Een dikke 10 voor HelloTV.