HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Manouk 25-11-2022

Vandaag een aankoop gedaan in winkel Den Bosch, geholpen door Collin. Goed advies omtrent tv grote, keuze en kwaliteit! Hele fijne verkoper.

Familie Koolen 25-11-2022

Prima geholpen door de medewerker. Duidelijke uitleg gekregen, goed kunnen onderhandelen over de voorwaarden en korting. Gewoon een eerlijk antwoord op onze vragen en goed ingespeeld op onze behoeften.

René 25-11-2022

De dag voor de aankoop een mail gestuurd naar Hellotv over een bepaalde tv. Kreeg hier snel antwoord op met een prachtig aanbod. Vandaag naar Eindhoven gereden en daar zeer goed en vakkundig geholpen door Boris. De deal was snel gesloten. Mooie oled tv, prachtig beeld en geluid.

Robert 25-11-2022

Via email contact gehad met klantenservice
en een scherpe prijs ontvangen
Via hyperlink tv besteld
Ging erg makkelijk
Prima service

John 25-11-2022

Duidelijk en snel met antwoorden. Ruimte om in de prijs mee te denken ondanks dat er al acties waren. Winkel in Duiven is erg mooi en veel te zien. Behulpzaam en de tv is netjes naar de auto gebracht. Zou hier zeker terug komen

Eduard 25-11-2022

Mooie aanbieding op sonos sub. Goed, vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel!

Edwin Uittenbogaard 25-11-2022

Hoi Sanne,

Super cool om met je over de “technieken” te kunnen sparren. Wat weet je er veel van zeg en wat een goeie adviezen geef je.

Ik ben helemaal blij met m’n aanschaf en je hebt me goed weten te overtuigen om uiteindelijk toch naar een andere tv te kijken dan waar ik aanvankelijk voor kwam.

Goed werk!

Ps. Ik vind je minstens zo goed als Björn hoor.

Steverink 25-11-2022

Via de website heb ik voor een tweetal tv’s een ‘korting aangevraagd’, binnen tien minuten voor beide een zeer scherpe aanbieding per mail ontvangen. Daarna via mail nog heen-en-weren met vragen die ik had en antwoorden die ze me gaven. Op basis daarvan nog even in de winkel naar de tv’s gekeken, thuis overlegd en de knoop doorgehakt. De tv even een week voor me reserveren was ook geen probleem. Prima ervaring dus, een volgende aankoop daarom weer bij HelloTv!

Jan 25-11-2022

Ze hebben mij een hele scherpe prijs geboden en na de koop mij uitstekend geholpen op vragen rondom de levering.

A.Nobel 25-11-2022

C wist waar hij het over had. lichtte ons snel en duidelijk en eerlijk voor bij de aankoop van onze tv en soundbar Hij kwam met een mooi aanbod!

Henk van VLerken 25-11-2022

Zeer klantvriendelijk, goede uitleg gehad en goed advies. Medewerker neemt de tijd voor je.

Karel 25-11-2022

Prima, correct en tot volle tevredenheid geïnformeerd door Fabian.
De info die hij aan ons gaf over de betreffende Samsung TV kwam overeen met onze wensen.

Kirsten 25-11-2022

Goede prijzen, zelfs onderhandelingen mogelijk. De tv 2 dagen later al in huis. Ik raad iedereen deze winkel aan.

R.s. 25-11-2022

Ben heel fijn geholpen in Naarden.
De verkoper was erg behulpzaam.
De winkel is netjes met een ruim assortiment.

Bart 25-11-2022

ik vind hello tv super ik ben goed geholpen via chat toen in mijn soundbar wou kopen de man heeft mijn winkel wagen gestuur via email om dat ik de korting wilde hebben en ook gehad hoe super cool is dat dan.

En nu even over mijn soundbar super geluid ben er weg van dus geen mis koop dat alleen al vind ik een 10 waard.

Patrick 25-11-2022

Vriendelijk geholpen in de winkel in Amsterdam, door iemand met kennis van zaken.

Karin Apeldoorn 25-11-2022

WAUW..! Wie had dat gedacht dat ik als vrouw zijnde het leuk zou gaan vinden om een tv te kopen!? Verkoper X in Groningen is dat zeker gelukt! Via de goede en duidelijk website in de winkel terecht gekomen. Goed,eerlijk,duidelijk advies! Netjes een dag later bezorgd! Een dikke vette 10! Dus dames je kunt gerust met je man mee nr Hello tv..!😉

Gerard Kors 25-11-2022

Eerst via de website contact gezocht mbt de beste prijs. Vervolgens via de site een bestelling geplaatst. Omdat men al aangaf niet te kunnen garanderen dat de aankoop de volgende in huis zou zijn, vanwege de te verwachtte drukte, besloten om de tv op te halen in de winkel. Even gewacht "vanwege de drukte" werden we keurig geholpen. Tekst en uitleg gehad over eventuele extra garantie van de aankoop, kregen we hulp bij het inladen. Top service van het hello team!

Tonny Snijders 25-11-2022

Overzichtelijk en vooral niet te veel TV’s in de showroom ! Heel slim om alleen de grotere afmetingen te laten zien. Eindhoven is het dichts bij mijn woonplaats. Wel even slikken voor een Ajacied 😂

Wilgo Rijkland 25-11-2022

Ik ben hardstikke tevreden met Hellotv en ook met alle informatie van de site.De bezorger was zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar in sommige gevallen is het toch beter dat er een mannetje extra bij is om de grote bezorging vlotjes te laten verlopen. Ik heb meegeholpen,maar ik heb toch liever gehad dat er een mannetje extra was. Helaas is de smart tv tijdens het ophangen aan de muur kapot gevallen door onschuld van de monteur. Dat soort dingen kunnen nou éénmaal gebeuren tijdens de werkzaamheden. Ik hoefde me geen zorgen te maken,want ik kreeg gelijk een voorlopige smart tv opgehangen aan mijn muur. Mijn originele,een nieuwe Samsung Neo QLED 4K 85QN95B (2022) wordt binnenkort bezorgd.
Hoi,Hoi,Hoi..! Wat ben ik toch blij dat ik mijn tv bij Hellotv heb gekocht.

Thijs 25-11-2022

Tv om half 11 besteld en nog geen uur later kon ik de tv al ophalen in de winkel.

Corina 25-11-2022

Goede uitleg, alles laten zien/horen. Goed aanbod. Nette verkoper. Door goede uitleg, konden we snel beslissen

Corina 25-11-2022

Goede uitleg, uitgebreid tijd genomen om uitleg te geven ondanks dat de drukte

G van Zon 25-11-2022

..... je heb ons supergoed geholpen met goed advies en uitleg en vriendelijkheid Toppie !!!!!

Robert 25-11-2022

Via chat samsung tv gekocht professioneel geholpen wilde ander model verkoper legde mij de voordelen van de tv welke ik heb gekocht neo qled 65 inch 8k en hij heeft gelijk wat een beeld en kleuren overweldigend gewoon.
Ook prettig er werd geen druk uitgevoerd voelt wel ze lekker.