HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

KJL 26-11-2022

Ik heb een TV gekocht met de Black friday korting. De korting is geen vast gegeven maar moet met iemand overlegd worden. Uiteindelijk akkoord gegaan. Blijkt de TV er niet te zijn maar die wordt vandaag geleverd. Factuur dient volledig in de winkel betaald te zijn, anders wordt er ook niets besteld. Betaling tijdens of achteraf is helaas niet mogelijk. De hele dag zijn we aan het wachten of er iets geleverd gaat worden, want je weet niet of ze komen en ook niet hoelaat ze komen. De winkel is wegens enorme drukte telefonisch niet bereikbaar en op de chat wordt met 2x achterlaten van het telefoonnummer niet teruggebeld. Kortom er is een flinke verbeterslag te halen in de communicatie. Intussen wachten we af of er überhaupt nog iets een keer geleverd gaat worden

Aniel 26-11-2022

Aanbod die had ik gekregen van jullie was niet te vergelijken met de concurrenten

Joep 26-11-2022

Ik heb al meerdere malen iets gekocht via HelloTV en altijd naar tevredenheid. Ook nu weer uitstekend geholpen bij de aanschaf van een nieuwe Samsung TV onder inruil van mijn oude LG. Kreeg weer een Top Deal aangeboden en ben daar dus akkoord mee gegaan. De TV is aan huis bezorgd en geïnstalleerd inclusief alle aansluitingen en een duidelijke uitleg door Skip. Top gedaan allemaal.

Redouan 26-11-2022

Top bedrijf.aardige personeel die daar werken.mooie deal tot de volgende keer

Abdoelgafoer Jules 26-11-2022

Goedemiddag Mehmed
Ik ben met geduld en goede advies geholpen door Mehmed mijn dank hier voor door de verkoper gaat er een mooie TV bij mij thuis worden afgeleverd nogmaals dankjewel groetjes van Jules

Anoniem 26-11-2022

Zojuist komen wij van een bezoek aan hello tv Naarden vandaan. Bij binnenkomst gelijk een warm welkom gekregen Nadat wij aangaven dat wij geïnteresseerd waren in een home cinema set werden wij gelijk doorverwezen naar Redney die ons alles er over kon vertellen. Wij kregen gelijk ook koffie aangeboden. Redney heeft ons uitgebreid uitleg gegeven over de systemen. Het was duidelijk en aangenaam. Al onze vragen werden naar volle tevredenheid beantwoord. Het heeft ons doen besluiten om een home cinema systeem aan te schaffen.

EjderHa 26-11-2022

Echt top geholpen goed advies ook kijkt goed naar alternatieven en jouw wensen

Mark Hiemstra 26-11-2022

Flexibel, meedenkend, alle tijd, scherp aan de prijs. Het is de vijfde tv die ik bij deze organisatie gekocht heb, 35 jaar geleden bij fotoBouw, daarna bij plattetv, en nu bij hellotv. Altijd goed

Marco 26-11-2022

Bij binnenkomst werd mij een kop koffie aangeboden en gevraagd waar ik interesse in had. Verkoper heeft mij alles op een rustige en eerlijke manier uitgelegd wat de voor en nadelen van de 2 tv's waren die ik ook op het oog had. Hij was ook niet opdringerig. Na een keuze te hebben gemaakt heeft hij een mooie aanbieding voorgelegd. De volgende dag ben ik de tv gaan bestellen en kon de tv meteen meenemen. Ben erg tevreden over de gang van zaken. Dat ik bij Platte tv / Hello tv de afgelopen jaren ook al 2 tv's en een soundar heb gekocht zegt genoeg.

Kees 26-11-2022

Gisteren heb ik een LG C25 LB 65inch tv aangeschaft via hello tv. Via de site al goed geholpen en een mooi aanbod gekregen. Op vragen over hoe het zat met ophalen en/of verzenden werd ook snel geantwoord. De tv opgehaald bij het filiaal in Zoeterwoude, ook hier snel en heel goed geholpen. Vriendelijk personeel wat de tijd voor je neemt en eerlijk advies geeft.
Met de aftersales (gelukkig) nog geen ervaring. Maar met de service bij aanschaf was alles in ieder geval dik in orde.
Zeer tevreden. 9/10, omdat er altijd nog wel iets te verbeteren is.

Maiken 26-11-2022

Iemand mijn omgeving had zijn TV gekocht bij HelloTV en raadde mij aan op hun site te gaan kijken. Via de site kon ik ook nog extra korting krijgen ook. (Enige minpuntje hier, is dat dit minder transparant is. Zo las ik online dat iemand anders nog 100 euro extra korting had gehad, ook nadat expliciet tegen mij was gezegd dat dat niet mogelijk was. Hoewel ik tevreden was met wat ik betaald heb, anders had ik het niet gedaan, voelde dat toch als een kleine regenbui op een zonnige dag.)

Fijn was dat het model TV waar ik geïnteresseerd in was, ook in de winkel te bekijken was. In HelloTV Naarden werden we erg goed geholpen. De online aanbieding was in de winkel ook geldig en omdat we 2 TVs kochten, ging er ook nog iets van de A-Z totaalpakket prijs af. Personeel was erg vriendelijk en nam de tijd, ondanks dat we 30 minuten voor sluitingstijd binnenkwamen.

De installatie service was perfect. In de winkel gaven ze aan dat het 5 weken kon duren voordat er tijd was, maar ik werd de dag na betalen al gebeld dat ze de week daarna konden komen. Binnen 12 dagen hing mijn nieuwe TV aan de muur.

Ondertussen wilde ik ook een receiver aanschaffen en ook dit kon met korting bij HelloTV. Ik wilde alleen liever niet dat deze via de post ging en vroeg of deze meekon met de installateur van de TV, ondanks dat dit 2 verschillende orders waren. Normaal zijn internetbedrijven hier niet op ingespeeld, maar dit was geen probleem voor HelloTV. De receiver hoefde niet mee met de post, maar kon meteen meegenomen worden door de installateur.

De installateur was vriendelijk en zeer kundig. Hij gaf goed advies over welke hoogte de TV als beste opgehangen zou kunnen worden met het oog op toekomstig interieur. En het eindresultaat is prachtig.

Kortom: ik zou HelloTV zeker aanraden.

M.Kuiper 26-11-2022

Waren op zoek naar een type Soundblaster/Woofer van Samsung. Zagen dat deze met korting werd aangeboden bij Hello TV . Contact opgenomen met de Vestiging Duiven omdat wij graag het geluid van deze soundblaster wilde horen. Zij wilde ons graag ontvangen omdat deze soundblaster in de gehoorruimte stond opgesteld. Werden vriendelijk ontvangen door een van de medewerkers die ons prima heeft geholpen/geinformeerd bij het aanschaffen van deze soundblaster.
Wij zijn heel tevreden over het bezoek aan Hello/TV in Duiven , zeker een aanrader als je nw. Audio of Tv wil gaan aanschaffen.

familie Schaaf 26-11-2022

We zagen online een mooie aanbieding, waarop we een melding kregen dat HelloTV een persoonlijke offerte kon geven. Deze vroegen wij aan en kregen heel snel reactie, een mooie deal. We zijn toen eerst naar het filiaal in Zoeterwoude gegaan waar we uitstekend geholpen werden. Daarna naar Utrecht en dezelfde ervaring: we werden snel geholpen, zeer vakkundig van advies voorzien, vriendelijk met ook nog eens persoonlijke contactmogelijkheden met de verkoper voor het geval we thuis ergens tegenaan zouden lopen. Ongekend in deze tijd!!

Ramon 26-11-2022

Mijn televisie had het begeven en ik was dus met spoed op zoek naar iets nieuws. De black-friday actie van HelloTV had mijn aandacht en nadat X een mooi aanbod deed, kon ik niets anders dan de televisie te bestellen. Volgende dag vakkundig, snel en volgens afspraak geleverd. HelloTV is zeker een aanrader.

Diana 26-11-2022

Deskundig en zeer vriendelijk personeel. Geven duidelijk en advies op maat. We kijken nu met zeer veel plezier tv

Kevin 26-11-2022

Prima geholpen door het team in Breda, met deskundige uitleg. De beste prijs in in de Benelux kreeg ik hier ook.

Mario 26-11-2022

Snel en vriendelijk gereageerd op bestelling van de Samsung tv netjes geregeld met goede adviezen.
Levering in 2 dagen 👍

Henk 26-11-2022

Vriendelijke en competente begeleiding naar een goede koop. Luisteren naar jou wensen en goede uitleg. Het scheelt natuurlijk als je je huiswerk hebt gedaan en je keus van te voren hebt gemaakt tussen bijv. 2 verschillende tv’s.

VP 26-11-2022

Klantvriendelijk en kennis van zaken. Goed advies voor een mooie prijs. Helemaal top

Van westerneng 26-11-2022

Wij hebben een tv en tv meubel en een paar boxen aan geschaft

Als je vraag om een deal krijg je snel antwoord en we werden goed geholpen.

Anton Kop 26-11-2022

Keurig en netjes geholpen goede uitleg gehad wat de verschillen waren tussen de toes

Jennifer 26-11-2022

Ik ben naar HelloTV gegaan op aanraden van een collega en wat ik op internet las. Ik had daarvoor contact via de website over een TV maar wilde het zelf beleven in de winkel en had nog vragen. Ik ben netjes te woord gestaan in de winkel en kreeg goede antwoorden op mijn vragen waar ik wat mee kon. Daardoor kreeg ik een goed beeld (leuke woordspeling) bij mijn wens en keuze! Ik ben heel tevreden over de service want de ervaring is net zo belangrijk als het aanschaffen van een product en ik ga er van uit dat ik heel blij zal zijn met de mooie televisie die ik gekocht heb en die nog geleverd zal worden. Ik ben tot nu toe een tevreden klant en zou HelloTV zeker aanraden voor advies en service. Dank je wel X! (filiaal Duiven)

Tim Evers 26-11-2022

Goede service met duidelijke uitleg.
Mooie Deal en goed geholpen door X in Amsterdam

Mitch 26-11-2022

Zeer tevreden met de tv en service. Via de chatbox op de website informatie opgehaald en besteld, kon de tv een uur later in de winkel al ophalen. Daar netjes geholpen en de tv werd zelfs in de auto getild. Top service en aan te raden.

Lj 26-11-2022

Heel blij met m’n nieuwe Samsung TV. Erg goed geholpen in Nijmegen. Goed advies en ruime keuze. We hebben wel een beetje een nasmaak overgehouden. We wilde geen dure kabel kopen en toen werd het gesprek direct wat minder en werd de koop snel afgeraffeld. Maar goed de tv was top en advies over tv ook. Wat erg fijn is dat we de tv twee weken mogen proberen. Als het toch te groot is kunnen we hem nog ruilen!

Ps de service online is echt heel goed. Snelle reacties en prima meedenken.