HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Frans de Brouwer 22-01-2022

In eerste instantie een chatgesprek gehad waarin ik uitstekend ben geadviseerd. Vervolgens in de mooie ruime winkel prima geholpen en zeer duidelijke uitleg ondermeer over het extra servicepakket gekregen. Deze ook meteen afgesloten bij mijn aankoop. Nu nog even wachten op de verbouwing en dan genieten van deze mooie tv. Al met al dus een meer dan tevreden klant.

Joke 22-01-2022

Platte tv was de goedkoopste leverancier voor mijn product, en vervolgens ging er nog inruilkorting vanaf. Dus ruimschoots de goedkoopste.
Prettig geholpen in de winkel.

Allachi 22-01-2022

1ste kennismaking met de zaak en het is een mooie zaak.. bezoek is goed bevallen. Mb is vriendelijk en heeft verstand van zaken neemt de tijd om uitleg te geven. Blij met de aanschaf van de TV

A van Berkel 22-01-2022

Ik ben erg tevreden over de shop. Via de chat ben ik heel goed geholpen en heb goed advies gekregen op mijn vragen. Ik heb dus naar tevredenheid een mooie TV gekocht.

Grote beer 22-01-2022

Ik ben geholpen door een nette jonge man ik wilde een denon soundbar heeft mij het geluid laten horeni ben goed geholpen aanrader platte tv

John 22-01-2022

Gisteren nieuwe TV en Soundbar gekocht.
Geholpen door een zeer vriendelijke verkoper die verstand van zaken had.
Goed advies gekregen en een heel nette prijs.
Het moet nog geleverd en opgehangen worden, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Jos 22-01-2022

Online uitstekend geholpen. Overtuigend en eerlijk advies en ook nog eens hele scherpe prijs voor m'n tv. Na het online contact een fysieke winkel bezocht waar ik nog meer goede informatie kreeg. Laat je niet misleiden door de misschien wat goedkope (platte ;-)) naam van het bedrijf. Dit is klantenservice op z'n best!

Jimmy B 22-01-2022

Na online goed geholpen te zijn een bepaalde type tv besteld en geleverd gekregen. Helaas had deze tv wat problemen na online contact gehad te hebben is de tv keurig omgeruild voor een nieuw exemplaar. De dienstdoende man de bezorging hielp nog even de tv op te hangen. Dank daarvoor.

Motorsport 22-01-2022

Snel en goed geholpen.
Stond binnen 10 minuten weer buiten met een tv naar mijn zin.
Super blij mee Platte tv bedankt

Rob 22-01-2022

In het weekend via chat prijs hgekregen voor een erg mooieTV. Wilde toch even kijken dus maandag naar winkel Zoeterwoude. Wat een mooie winkel. We werden geholpen door *** en uiteindelijk kochten de TV waar we naar kwamen kijken. Uitleg supergoed. Zouden nog gebeld worden voor afspraak ophangen en installeren. Dag erna gebeld, dat lukte niet maar via chat en mail uitstekend geholpen. Gelijk een afspraak voor eind van de week, sneller dan we dachten. Vandaag TV bezorgd, opgehangen en geïnstalleerd door Pascal. Prima , snel werk, netjes en hele goede uitleg bij werking.
Erg tevreden over het hele proces. Super enne........blij met de hele mooie TV

Jan 21-01-2022

Zonder meer een aanrader!
Was op zoek naar een soundbar en twee speakers. Op een prima manier op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen en voorzien van een eerlijk advies. Dat wil zeggen dat niet werd geprobeerd om je iets “verkopen” maar dat
er eerst geluisterd werd naar waar je op zoek was. Verkoper maakte er zelf een feestje van. Leuk!

Ad 21-01-2022

Vriendelijke verkoper goede service zeer goede uitleg over het product, erg behulpzaam gij het inladen van de tv,
Een dikke pluim.voor deze winkel en
Verkoper Ralf.

GS 21-01-2022

Goed advies en ze nemen de tijd voor je ook voor technische vragen.
Ook leggen ze alles duidelijk uit en het artikel wordt de volgende dag keurig bezorgd
Als je nog vragen hebt nadat je het artikel thuis hebt ontvangen dan nemen ze nog steeds uitgebreid de tijd voor je top service.!!!!!!!

Jeroen 21-01-2022

Super geholpen ...prima advies.
Deskundig advies. Zelf nog kunnen onderhandelen over de prijs..

Luc 21-01-2022

Ik ben enorm goed geholpen door Danny. Werknemer van Platte TV utrecht. Ik heb een duidelijke uitleg gekregen.

Arend 21-01-2022

Mooie overzichtelijke winkel. De persoon die mij geholpen heeft weet waar hij het over heeft. Mede daarom heb ik een goede keus kunnen maken. Vriendelijk met kennis van zaken. De TV direct mee kunnen nemen tegen een heel vriendelijke prijs.

Dani Venema 21-01-2022

Super geholpen, Marco weet waar hij het over heeft met televisies en was erg vriendelijk!

Platte TV winkel Rotterdam 21-01-2022

Snel en goed geholpen, mooie winkel met veel keuze in tv,s . Verkoper was duidelijk met de uitleg. Minpuntje dat er allerlei artikelen werden aangeboden die ik niet echt nodig heb.

Fred Kippersluis 21-01-2022

Paar dagen geleden TV gekocht en was zéér tevreden!.
Gisteren ben ik er weer geweest (Platte TV Naarden) en heb een soundbar gekocht en wederom ben ik erg goed geholpen en ben super tevreden.

Carolina 21-01-2022

Geweldig goed geholpen! Alles werd duidelijk uitgelegd, ook de garantievoorwaarden.
Het toestel was niet op voorraad, maar werd binnen 1 week gratis bezorgd!
Prettige zaak en prima personeel. Dikke 9,6.

Peterplanjer 21-01-2022

Goede service en scherpe prijzen
Vriendelijke meedewerker ,en een goede uitleg

M. Pires 21-01-2022

de winkel was aanbevolen door een familielid, en door een collega. We zijn zeer vriendelijk geholpen door iemand die er echt verstand van heeft en ook eerlijk is en niet het duurste probeert aan te smeren.
We gaan zeker terug, goede prijs en relaxte winkel om even goed te vergelijken.

Dalibor Lukić 21-01-2022

Zeer vriendelijk geholpen door xxxc via de chat. Daarna in de winkel in Rotterdam ook vriendelijk geholpen en zeer goede advies meegekregen.

Andre hubbers 21-01-2022

Mag mijn tv omruilen, dus dikke pluim
Heb gelijk soundbar erbij gekocht
Goed advies! En soundbar gehoord in winkel 👍

Arno 21-01-2022

Fantastisch personeel van a tot z goed geholpen. Elke keer weer even beleefd als ik met vragen kwam.