HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Reitsema 23-01-2023

Wat begon als een oriënterende avond, sloot af met de aanschaf van een televisie. Na goed advies hebben we de koop afgerond.

Marianne 23-01-2023

Na aankoop van het apparaat is deze goed en vakkundig door een super vriendelijke monteur geïnstalleerd. Wij waren zeer tevreden.

Marcel Schuurmans 23-01-2023

In de winkel goed advies gehad en een sympathieke medewerker. Stelde ons op het gemak en heeft met de prijs goed meegedacht. Na de aankoop, voor het leveren steeds meteen gereageerd op onze vragen. Een bezorg datum afgesproken, en omdat de tv met een verhuis lift omhoog moest, is er meegedacht wat t praktische was. Op tijd geleverd en gehangen. Niets dan positief over het proces. Nu genieten want hij hangt net.

W Dekkers 23-01-2023

In alle opzichten is dit een winkel die ik zeer kan aanbevelen. Dit betreft de verkoper die mij uitstekend en deskundig heeft begeleid bij het kiezen van de juiste TV alsmede de installatie door technicus
Dit laatste was in mijn geval een moeilijke klus omdat er beperkte ruimte was; echt millimeterwerk !
De levering en montage was zoals afgesproken en ik kan de firma uit Breda daarom met een dikke 10 belonen.
Ik ben erg tevreden met het resultaat!

Bingojacht 23-01-2023

Vandaag is onze nieuwe Samsung TV
Bezorgd en geïnstalleerd door
Installateur van hello TV.
Wat een uitermate vriendelijke man
En wat een vakmanschap heeft hij in huis.
En gaat pas weg als alles geïnstalleerd is.
En dat hij alles perfect heeft uitgelegd.
Dus voor ons een dikke 10.
Bedankt voor de service

Kobi 23-01-2023

Ik ben super geholpen door een medewerker vandaag bij Hello TV Amsterdam. De verkoopster naam de tijd en geduld om mijn uiteindelijk keuze te maken. Alle voor en nadelen van de TV werden uitgelegd.

Arno 23-01-2023

Super winkel. Erg goede adviseur. Bijzonder prettig geholpen. Bijkomend goede parkeermogelijkheid

Patrick 23-01-2023

Online advies gevraagd voor een tv beugel. Goed advies gekregen welke soort beugel ik zou willen, vast of kantelbaar. Uiteindelijk nog extra korting gekregen van xxx, waarna ik besloten heb voor de kantelbare Vogel’s Elite full motion. Deze was op voorraad waardoor ik deze zojuist heb opgehaald.
Pluspunten: goed advies, deskundig, vriendelijk. Ook in de winkel erg vriendelijk personeel met verstand van zaken.
Minpunten: nog niet gevonden

Youss 23-01-2023

Amazing service, I was able to exchanging my current lg c1 48 inch for a 65 inch c2, I was also offered a pretty good price for the old tv and I also would like to point out the delivery guy was super nice and help full :)

P.S 23-01-2023

Kwam voor een soundbar kreeg een goeie duidelijke uitleg.
Erg klant vriendelijke geholpen.
Oja, kocht dus de soundbar.
Gewoon super

Jolanda 23-01-2023

Vriendelijk texwoord gestaan aan de telefoon en monteur was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam.
Hij heeft TV goed, vakkundig en netjes geinstalleerd.
In een woord TOP !

Familie Zuidam te Heerenveen 23-01-2023

Graag licht ik mijn beoordeling m.b.t. het cijfer 10, dat ik geef aan Hello TV voor het gehele proces van aankoop en aflevering van mijn nieuwe TV de Philips 77OLED937
hieronder toe. Te beginnen met de aankoop. Ik werd via de chat geholpen door xxx. Hij deed dit efficiënt en deskundig, want op al mijn vragen ontving ik een passend en ter zake doend antwoord. De inruil liep vlot, zoals ik overigens van deze firma al jaren gewend ben. Ook met de bonus die ik ontving een gratis Vogel's TVM 3605 was- en ben ik zeer tevreden. De aankoop vond plaats op 26 december 2022, De aflevering vond plaats, na onderling overleg, op 11 januari 2023. Woensdag 11 januari jl. meldden zich twee heren aan ons adres aan met mijn prachtige TV. Ongeveer een kwartier daarvoor hadden zij per telefoon aangegeven, dat zij er bijna waren. Bij binnenkomst stelden ze zich voor als yyy & zzz. Mijn beoordeling van de aflevering licht ik graag toe via enige categorieën. Als eerste: Sociale Vaardigheden: Vrolijk en met enkele kwinkslagen reden ze mijn nieuwe aanwinst de woonkamer binnen. Tijdens hun bezoek ondervond ik, zowel als mijn vrouw, een oprechte belangstelling in ons welzijn en welbevinden. Dank daarvoor! Als tweede: Het werkproces: Met stijgende verbazing volgde ik de efficiënte en snelle ophanging van mijn nieuwe TV, Tijdens het boren stond één van de heren met een stofzuiger de kalkresten die uit de muur kwamen op te zuigen en met de waterpas zorgden zij ervoor dat mijn TV recht aan de muur kwam te hangen. Proficiat! Als derde: Commercialiteit: Alhoewel mijn vrouw en ik van tevoren besloten hadden vanaf dat moment de hand op de knip te houden overtuigden yyy & zzz ons ervan om toch twee nieuwe HDMI-kabels aan te schaffen. We zijn achteraf blij dat we ze gekocht hebben. Al met al zijn we uiterst tevreden met onze nieuwe TV en met de wijze hoe deze in ons huis is geïnstalleerd. Hulde Hello TV. Vandaar een welverdiende 10!
Fam. Zuidam, Heerenveen

Rob 23-01-2023

Vandaag mijn nieuwe Yamaha receiver opgehaald te Naarden. Goed zaken kunnen doen met xxx inclusief de inruil van mijn oude Yamaha. Ook vandaag prettig geholpen bij het ophalen. Gewezen op de diverse mogelijkheden m.b.t. garantie. Heel goed ! Zeker aan te bevelen !

Kor 23-01-2023

Vandaag in Rotterdam tv gekocht .ik wist welke ik hebben wou en was op voorraad dus kon gelijk meegenomen worden . Vriendelijk te woord gestaan door verkoper xxx die me ook nog wees op een ander model . Mooie ruime winkel en een goede prijs .

Carel de Bruijn 23-01-2023

Mijn huiskamer is licht en ik kijk ook veel overdag. Ik kwam voor een LG OLED maar heb na advies gekozen voor een Samsung Neo QLED tv. Mijn ervaring met Hello TV is goed en zeker ook met verkoper xxx. Ik kan Hello TV aanbevelen.

Wouter 23-01-2023

Bij HelloTV via de chat een Philips The One 43PUS8807 besteld, in het proces van bestellen kreeg ik een nette aanbieding, als zijnde korting op de Philips 43PUS8807 en een redelijke inruilprijs voor onze Sony Bravia TV, doordat het om een omruiling ging duurde de levering ruim twee weken, dit kan gebeuren, maar wat wel spijtig is, op de dag van 1e leveringsafspraak kreeg ik een melding, dat helaas de chauffeur zie ik, dus is er die dag een nieuwe leveringsafspraak gemaakt. Door deze omstandigheden is het gevoelsmatig een lange leveringsperiode geweest.

Vanaf vandaag, lees 23-01-23, bleek de Philips 43PUS8807 in de aanbieding te zijn, hiervan melding gemaakt bij HelloTV en het verschil wordt netjes gecrediteerd, hier wordt niet moeilijk om gedaan. Persoonlijk vind ik dit heel erg netjes van HelloTV!

Vandaag heeft ook de levering van de Phillips 43PUS8807 en de inruil van de oude Sony Bravia plaats gevonden. Dit ging heel gemakkelijk en de chauffeur was vriendelijk, duidelijk en snel weer weg, precies wat je stiekem hoopt.

Al met al mijn derde bestelling bij HelloTV, ondanks het feit dat ik elektronica eigenlijk meer in de buurt wil kopen, blijf ik terugkomen bij HelloTV, mijn eerste bestelling was bij PlatteTV, dus al even geleden, dat zegt wel iets.

Martin 23-01-2023

De prijzen zijn concurrerend en het aanbod groot, het is een echte speciaalzaak. Sterk punt van HelloTV is de mogelijkheid tot inruil. Dat onderscheidt hen echt. Je krijgt natuurlijk meer terug naarmate je een duurdere of betere televisie koopt maar naar mijn mening kom je gewoon tot een goede deal die voor allebei interessant is. Ik heb al nu al 2 televisies bij vestiging Breda gekocht en je wordt goed geholpen daar. Ik raad deze zaak aan!

H J Windt 23-01-2023

Geachte m/h.

De ontvangst in de winkel was vriendelijk en correct. De verkoper gaf goede informatie over de tv die wij hebben gekocht. Het heeft zeker bijgedragen om tot de aankoop over te gaan. Ook het meedenken met jouw thuis situatie, zodat je niet naderhand weer naar de winkel moet. Heel erg tevreden.

Richard 23-01-2023

Ik kwam naar de winkel in Duiven om mijzelf eens te oriënteren op een nieuwe TV. Na een gesprek met xxx kwam ik al heel snel tot de conclusie dat ik toe was aan een nieuwe TV. Inmiddels 3 weken lang al aan het genieten van mijn prachtige Samsung QN800B.

Je bent een topper xxx!

joke 23-01-2023

goede bediending en uitleg zo dat je alles goed snapt wordt gped ter woord gestaan rustig uitleg

Paul 23-01-2023

Ik moet dat het een prettige ervaring was om daar mijn nieuwe tv te kopen, we konden niet direct geholpen worden maar we kregen een kopje koffie en thee aangeboden en we hoefden maar 10 minuten te wachten.
Alles werd ook duidelijk uitgelegd zonder dat ik het idee had dat ik meer moest kopen (van garantie e.d.).
Al met al een prettige ervaring.

Rob 23-01-2023

De bezorger/monteur xxx was zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Hij heeft de tv omgeruild en geholpen met de nieuwe tv. Dat is nu eens een zeer goede service

A.Houben 23-01-2023

Bij deze winkel zijn al eerder aankopen gedaan die prima waren. Ik werd geholpen door Robin L. Heel attent en goed geadviseerd. Dat zal ook zeker de reden zijn als er in de toekomst weer een aankoop gedaan moet worden. Kortom fijn winkel.

Mohamed 23-01-2023

Vandaag geholpen door Ramon in winkel Zoeterwoude. Goed advies, behulpzaam, deskundig

Jay 23-01-2023

In alles goed geholpen en geadviseerd. En na wat aandringen ook een goede prijs nog gekregen.

Nu thuis aan het genieten van een fijne nieuwe oled tv van LG.