HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Harry 16-07-2022

Wij zijn zeer goed geholpen met duidelijk advies. Om zo tot aanschaf te komen van onze nieuwe tv. Top!

Alfons 16-07-2022

Goed advies gekregen van R**** team Duiven, ik heb een sonos soundbar aangeschaft, mijn keuze was of een sonos, of een denon, R**** heeft me overtuigd met een sonos

Stephan 16-07-2022

Geen slappe verkooppraat, gewoon duidelijk en objectief advies. Verkoper had duidelijk door wat onze voorkeur had en gaf daarbij goed advies.

Marc 16-07-2022

Een aankoopscore van 10 is doorgaans gereserveerd voor uitmuntende situaties. De aanschaf van onze nieuwe TV bij HelloTV is zo'n situatie.

Uitstekende service van aankoop tot de fysieke installatie. Het bestelproces via de website is eenvoudig, verloopt vlot en met goede communicatie. Inruil oude TV ging simpel en naar wens. Monteur A*** melde zich keurig in het afgesproken tijdslot. Zeer vriendelijk en klantgericht persoon die alle vragen goed en duidelijk kon beantwoorden. Ophangwerk is degelijk uitgevoerd, zonder haastwerk en zonder het achterlaten van rotzooi. Daarnaast ook een duidelijke eerste uitleg over de werking van de televisie. De monteur is pas vertrokken toen alles duidelijk was en en alle vragen beantwoord waren. Al met al een erg prettige ervaring.

Bij een volgende aankoop meld ik mij zeker weer terug bij HelloTV

Frank 16-07-2022

De winkel is overzichtelijk in Utrecht. De 48oled806 gekocht netjes ontvangen door X en uitstekende uitleg over de tv mogelijkheden alles wordt rustig verteld en er wordt je niets gedwongen om direct te kopen. Super winkel en personeel

J. Gruijs 16-07-2022

Erg fijne winkel, overzichtelijk en we hebben deskundig en uitgebreid advies gekregen, over de aanschaf van een televisie, van medewerker X. Er werd echt de tijd genomen voor de klant.

Anno 15-07-2022

Hellotv Doetinchem is makkelijk te bereiken. Pal naast de A18. Na veel voorwerk, door veel reviews te lezen/kijken, had ik mijn tv al uitgekozen. In de winkel bleek dat deze was uitverkocht. Na overleg is mij een model hoger aangeboden voor dezelfde prijs. Prettig opgelost. Morgen wordt ie bezorgd:)

sanders 15-07-2022

ik heb al eerder bij hello(platte) tv gekocht en ben altijd zeer goed en snel geholpen , maar bij deze lukte het mij niet om te installeren (mijn fout) maar met behulp van X was het snel opgelost. nu wil mijn buurvrouw ook zo"n tv hebben dus heb ik alle facturen gekopieerd dus ze zal hem wel bestellen maar wil dat X hem komt installeren.

Henkjan 15-07-2022

Mijn aankoop bestond uit meerdere gedeeltes. Eerst had ik een online bestelling van twee buitenkansjes; een Samsung TV én een Samsung soundbar. Helaas had ik problemen met de tv, want die was stuk. Dat kleurde mijn mening over Samsung en ik vroeg of het omgeruild kon worden voor een LG tv en een LG soundbar en dit is keurig bij mij thuis omgeruild. Helaas viel de geluidskwaliteit van de LG soundbar in het niet vergeleken met de Samsung.

Toen toch maar naar de winkel gereden en daar werd ik keurig geholpen en geadviseerd en ik ben aankomende woensdag de trotse bezitter van een compleet nieuwe Samsung set.

Overall: goede website, veel info, snel te vinden en goede bestelservice en omruilgarantie.

Fijne winkel, goede service

Fh 15-07-2022

Super goed en vriendelijk geholpen. Netjes alles benoemd zonder opdringerig te zijn. Vrolijk personeel.

Gerardus 15-07-2022

Was bij twee andere zaken geweest waar niemand interesse toonde dus ging ik n.a.v. de reviews naar Hello TV en daar kwam wel iemand naar me toe met de juiste vraag. "Kan ik u helpen of wilt nog wat rondkijken"? Ik wist inmiddels, juist door de goede informatie op hun site, wat ik wilde en zei dat ik niet zoveel eisen had en ook geen duizend euro budget. Nadat ik mijn verwachtingen van een TV opgenoemd had gaf de verkoper enkele tips en liet me ook een ander merk zien. Wel bijna duizend euro maar er was een showroommodel en daar kreeg ik een enorme korting op. Nou hoefde ik niet het nieuwste van het nieuwste dus ik was op het juiste moment in de juiste winkel. Vandaag is mijn Samsung The Frame bezorgd, uitgepakt, geplaatst, aangesloten met veel uitleg en advies, lekker rusitig zonder stress of gevoel dat ik de bezorger ophield. En als ik iets niet snap in de komende tijd kan ik hem bellen! Als ik een zaak had, had ik zowel de verkoper als de bezorger meteen een baan aangeboden. Deze service en bovenal vriendelijkheid vind je bijna nergens meer. Blij met de aankoop van een mooie 50 inch TV.

Danny 15-07-2022

Vandaag de Sony XR-50X94S gekocht.
Dax, de medewerkers die ons geholpen heeft, was zeer vriendelijk en had kennis van zaken.
Liet verschillende toestellen zien, kon op een duidelijke manier vertellen wat de verschillen en mogelijkheden waren.

Wiel E 15-07-2022

Ik had twee weken geleden een draadloze Sony HT-A9 Home Cinema Set en SA-SW5 Subwoofer gekocht bij Hello TV. Deze kwam bij mij thuis niet over qua geluid, van wat ik ervan verwacht had. Na contact te hebben gehad met de winkel in Eindhoven, kon ik de spullen terugzenden of brengen en kreeg ik het geld terug. Ik heb hem gelukkig zelf teruggebracht en ben na overleg met de nieuwe Soundbar van Samsung HW-Q990B weer huiswaarts gekeerd. Ze deden alle moeite om me te helpen en mijn vragen te beantwoorden. Ik werd op alle gebieden bijgepraat en van de nodige informatie voorzien.
Wat een geweldige service en bediening van deze zaak. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en correct. De zaak zelf straalt rust uit en is ruim overzichtelijk.

Anneke Naron-Wieling 15-07-2022

vriendelijke verkoper, legt alles duidelijk uit. mooie overzichtelijke winkel. ruime keus.

Jack 15-07-2022

Na een eerste telefonisch gesprek waarin de TV besproken en alle voors en tegens goed waren uitgelegd, in de winkel prima geholpen bij de laatste zaken om definitieve keuze te maken. Goede korting gekregen en toen bleek dat het gekozen toestel toch niet leverbaar bleek een prima oplossing gevonden. De levering en installatie was duidelijk, zorgvuldig en vriendelijk. We zijn zeer te spreken over de service zowel in de winkel als thuis!

RDemir 15-07-2022

Goed geholpen door XXXX. Hij heeft mij alles verteld en laten zien na het plaatsen van mijn tv op de gewenste plek. Het ging allemaal snel en soepel

Marcel 14-07-2022

Vandaag zeer goed en kundig geholpen door XXX(Utrecht) bij de aanschaf van 2 tv's en 2 soundbars. Dit alles voor een mooie prijs, erg blij mee!

Saloua 14-07-2022

De vakkundigheid en behulpzaamheid was groot.
Nu maar hopen dat de televisie goed wordt afgeleverd en ook nog netjes wordt opgehangen.

josno 14-07-2022

In eerste instantie dacht ik niet aan Hello TV bij mijn zoektocht naar een nieuwe tv. Echter nadat ik bij meerdere bedrijven, op z'n zachts gezegd niet goed geholpen ben, (jochies van nog geen 18 jaar die geen antwoord hadden op mijn vragen, of medewerkers die erg moe leken en alleen maar ja of nee konden zeggen), kwam ik op internet Platte TV tegen die ondertussen Hello TV heet. Een verademing zoals de vragen tijdens het chatten werden beantwoord. Ook bij het bezoek aan de winkel in Utrecht ben ik prima geholpen! Wel dacht ik bij de ingang dat ik bij het verkeerde adres was. Het bleek dat men ook barbecue''s verkoopt. Al met al heb ik mijn Philips tv daar gekocht en hoop ik dat de kwaliteit daarvan net zo goed is als die winkel bij de Meubelboulevard.

goed 14-07-2022

Klantvriendelijk goede uitleg de koffie staat voor je klaar lk heb X gesproken die goede uitleg gaf en de tijd ervan nam ook een mooie winkel waar de tv s staan ben zeer te vrede en raad andere mensen om daar een tv te kopen nogmaals goede curves

De graaf 14-07-2022

Ben zeer tevreden over de winkel .en zeer tevreden over het plaatsen en de afhandeling

Paul 14-07-2022

Prima service en uitleg over de tv. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Een aanrader!

TVliefhebber57 14-07-2022

Eindhoven is de winkel die het dichtst bij Nuenen ligt. We werden vriendelijk ontvangen en kregen goede info over de verschillende TV's.

Ester 14-07-2022

Ik kende deze winkel niet,ik zocht toevallig online naar een Samsung frame en ze waren open op 2de Pinksteren. Ik kreeg gelijk een mooie deal,snel geleverd, maar ik was vooral heel blij met de bezorger/installateur. Hij deed geweldig werk,had alle geduld,niks was teveel. Ik voelde me heel erg op mijn gemak om alles te vragen,hij is ook best lang mee bezig

Hennie 14-07-2022

Allereerst een genot om binnen te komen, ruim, overzichtelijk en vriendelijk ontvangen. Parkeren geen probleem. Duidelijke uitleg en niet opdringerig