HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Carolien van der Toorn 14-11-2022

Locatie Zoeterwoude.
Ruime opzet van diverse merken televisies.
Veel kennis over het product. Fijn geholpen door Ramon. Denk met je mee.
Fijne winkel….

Adri 14-11-2022

Zeer goede aanbieding gehad via de site .Geprobeerd in de winkel voor betere prijs maar die zaten er boven toen mijn aanbieding laten zien via de site.
Daar kon ik hem toen voor meenemen.
In de winkel goed geholpen ook met de extra,s zoals de garantie en eventueel HDMI kabel.
Alleen jammer ik ben gaan chatten met de klanten service over een plastic stripje onder de televisie of
ik die weg kon halen maar daar wisten ze geen antwoord op.

Patrick Lk 14-11-2022

Goede ruime keuze van assortiment. Medewerkers zijn hulpzaam en vriendelijk. Een hele goede deal kunnen krijgen voor nieuw geluidsysteem waarbij er door hellotv ook op geattendeerd werd voor de extra korting via leverancier cash back actie in combinatie met pre black friday deal! Top service en bedankt!

Joshua 14-11-2022

Goed geholpen nadat er het e.e.a. misging. Alsnog een prettige ervaring op deze manier. Goede service ook bij het afhandelen.

RonD64 14-11-2022

Groot assortiment van televisies en ruimtelijk neer gezet. Goede prijs voor winkel

Familie Marrewijk 14-11-2022

Zeer goed geholpen door een deskundige medewerker van Hello tv. Hij kon goed advies geven over de aanschaf van deze Samsung tv.

Maarten 14-11-2022

Het is e n duidelijke website met de juiste filter criteria om een televisie te vinden die bij jou past. Nadat een persoonlijk aanbod te hebben ontvangen inclusief de inruil van een oude tv (10+ jaar oud) de bestelling eenvoudig kunnen plaatsen. Ik heb de bestelling zelf opgehaald in de winkel in Eindhoven waar ik vriendelijk geholpen werd. De betreffende medewerker was zo behulpzaam om te helpen met de spullen naar de auto te brengen en in te laden.

Marc 14-11-2022

Erg vriendelijk aangesproken door de verkopers van hellotv in Groningen. Chris bedankt voor de goede uitleg van de verschillende tv's en soundbars.

Eric B 14-11-2022

De zoektocht naar een geschikte soundbar tussen alle mogelijkheden in winkels en websites is eindelijk gestopt.
Gisteren in Naarden bij Hello TV ,na goed advies van Bryan, gevonden wat we wilden.
leuke winkel, zeer vriendelijk en kundige medewerkers en ook nog eens goeie koffie en hulphandjes bij het inladen.

Correcte en snelle levering 14-11-2022

Niks mis met Hello.TV. Heel netjes en vakkundig ter woord gestaan. Chatten met een medewerker gaat prima, persoonlijk vind ik telefonisch contact beter. Met direct contact kun je veel beter uitleggen welk product voor de klant het beste is. Met Chatten duurt het langer en uitleggen wat je precies bedoelt, is -----zeker voor mensen op leeftijd-----een stuk moeilijker. Ik zou dus persoonlijk contact via de telefoon zeer op prijs stellen.

John 14-11-2022

Aankoop via website inmiddels al 12 stuks TV .
Snelle levering, snelle reactie via chat.
Zeer coulant in het verstrekken van korting.
Al met al in de huidige wildernis van de webshop een prima bedrijf. Zeker aan te raden.
Succes

Wouter 14-11-2022

Erg fijn geholpen door installateur Danny K. Goede tips hoe de tv in te stellen en installatie was in korte tijd een feit!

Willem 14-11-2022

Je kunt alles vanuit de luie stoel bekijken. Als je dan een keuze hebt gemaakt kun je nog naar de winkel om de keuze live te zien. Als je vraagt om "het beste bod" via de website dan wordt daar vrijwel direct op gereageerd. In de winkel is ook geen moeite te veel. De monteur aan huis komt zelfs op zondag!! Ook bij hem staat hulpvaardigheid hoog in het vaandel. Zo kan ik nog wel even doorgaan naar van mij krijgen ze een dikke 10.

Hellen Henke 14-11-2022

Geholpen door Liam op de vestiging in Den Bosch.
Voor het eerst bij HelloTv geweest en wat ons op viel hoe vriendelijk iedereen was.
Je voelde je welkom.
Liam heeft alle tijd genomen om alles goed uit te leggen van verschillende tv’s die wij wilden zien. Wat een kennis heeft die jongen!
Geen gladde verkooppraatjes maar eerlijk en oprecht.
Uiteindelijk mooie Samsung The Frame gekocht met 55inch scherm.
Liam; het was een eitje wbt de installatie en dank je wel voor je hulp en tijd!
Hoop dat t wat beter met je beenspieren gaat;)))
Groetjes Dik en Hellen

Lukas 13-11-2022

Already two times I chose helloTV this year, and fifth time in general- before they changed name.
As always I'm happy and fully satisfied from their services- customer support, advice's and transparency. Perfect deals, tailored offers in every situation. Clear contact even if you don't communicate in Dutch. I recommend it with all my heart and I also look forward to our next successful cooperation!

Martijn 13-11-2022

Perfect geholpen door Robert en goed advies gekregen over de Sonos subwoofer !

Jasper 13-11-2022

Ik ben al een tijdje op zoek naar een in prijs dalend topmodel van Sony. Hello TV om een deal gevraagd en ik was verbaasd over de goede prijs! Besteld en een dag later ontvangen. Heel prettig met meerdere medewerkers gecommuniceerd.

Paul 13-11-2022

Hele betrouwbare snelle levering voor een mooie prijs. Binnen een dag staat de tv bij je thuis.

A.Veldhuizen 13-11-2022

Goede en eerlijke voorlichting gekregen van verkoper Boris in het filiaal in Son. Over de uiteindelijke prijs viel goed te onderhandelen en de gekozen Philips oled tv is keurig op de afgesproken dag thuisbezorgd.

Koos 13-11-2022

Erg vriendelijk geholpen, ik werd zelfsgeholpen om de tv naar de auto te dragen, goede uitleg. Mooie winkel. Nieuwste model en Nederlandse televisie aangeschaft.

Aanschaf Sony Bravia XR-65A84K 13-11-2022

Op 13 november via Rick W van de vestiging in Son en Breugel een Sony Bravia XR-65A84K gekocht. Een uitnodigende winkel met een zeer kundig en behulpzaam team. Snel en goed zaken doen is naar mijn idee hun devies !
Als de levering net zo correct en snel gaat als de aankoop, ben ik uitermate tevreden !
Bent u toe aan een nieuwe tv dan is Hello TV een aanrader !

Roosje 13-11-2022

Chatgesprek en latere telefonische onderhoud met virtuele verkoper verliep vlot en respectvol. Hij deed mij uiteindelijk een mooi aankoopvoorstel hetgeen erin heeft geresulteerd dat ik de nieuwste LG65G2 heb aangeschaft, daarop 3 jaar extra garantie en tenslotte een spuitbus reinigingsschuim voor het display heb aangekocht. Ik beveel Hello TV hierbij van harte aan.

Anja 13-11-2022

Goed geholpen. Prijs was goed met korting. Mooie tv samsung 65QN93A , mooi beeld makkelijk te installeren, goed geluid. Bezorgen was perfect.

anoniem 13-11-2022

Deskundig advies, goede service, breed aanbod. Het Service Totaalpakket is goed geprijst en zorgt dat je met een goed gevoel weggaat. De TV's zijn aan de prijzige kant maar er gaat niets boven ze zij-aan-zij te bekijken om de beste keuze te maken.

Jeffrey 13-11-2022

Qua kennis niets op aan te merken. Goed advies gekregen. Had echter al een aangescherpte prijs voa de chat oktvangen. Deze kon niet meer terug gevonden worden in het systeem. Alle 200.000 chat van de laatste jaren waren opgeslagen maar mijn mailadres kon niet gevonden worden (ondanks dat ik meermaals informatie heb ingewonnen via de chat). De boodschap van de verkoper was duidelijk. Meermaals werd gezegd dat de prijs die ik noemde niet geloofd werd en dat dit niet waar was (ofwel er werd indirect gezegd dat ik loog). Net op het moment dat ik de winkel uitliep had men toevalligerwijs net het berichtje uit de chat terug gevonden. Mijn chat bericht stond toevallig in een ander systeem.
Logischerwijs een bekende verkooptruc en daar is niets mis mee. Maar het is niet in de haak als er wordt gezegd dat er gelogen wordt. Dus op het gebied van verkooptechniek en respectvol communiceren is er nog flink veel te verbeteren.