HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Danny 03-10-2020

Zeer tevreden over de omruiling. Installateur X is zeer vriendelijk en professioneel.

Marcel stello 03-10-2020

Perfect geholpen door X een installateur van platte tv, nadat ik een klein schoonheidsfoutje had ontdekt aan mijn Samsung q950ts werd deze binnen een week op een dag dat het mij uitkwam omgewisseld. Door een app chat werd de afspraak simpel en soepel gemaakt kreeg de naam door van de installateur zodat het toch allemaal iets persoonlijker werd. X nam op de dag nog contact met me op om te laten weten dat hij onderweg was en hij was dan ook stipt op tijd. Heel ontspannen zonder tijdsdruk werd mijn tv gewisseld tijdens een gezellig gesprek over uiteraard televisie's en blijkbaar een gedeelde passie Hifi. Ook na wat tips toch nog een service pakket afgesloten, team van platte tv en zeker Y en X bedankt voor het gevoel van persoonlijk contact van deze online aankoop en snelle goede service nu genieten van mijn tweede aankoop bij platte tv

Jaap Vermeulen 02-10-2020

Verkoper J in Eindhoven had er duidelijk plezier in om ons te helpen
Erg bedankt en tot de volgende keer.
Hij liet zich niet door onduidelijkheden van de wijs brengen en loste heel professioneel onze vragen op.
Het was erg leuk en we zijn heel blij met onze aankoop.
Dank je wel J

Groetjes van Mij en mijn vriendin

zwart 02-10-2020

bestelling geplaats in behandeling volgende dag bezorgt beter kan het niet.

Platte TV SUPER!!! 02-10-2020

Super snel en gemakkelijk. Alles via een chat geregeld. Levering dezelfde week. Mijn 2e TV bij Platte TV. Levering door vriendelijke en vakbekwame monteur, een belletje vooraf dat hij onderweg was. Super service.

Stephan 02-10-2020

De winkel ziet er keurig uit, de kennis van de medewerkers is goed op niveau verder zijn zij zeer klantvriendelijk.

Baxter 02-10-2020

Ik kon deze winkel niet. Ben via internet hier terecht gekomen. Werd in de winkel meteen aangesproken en daarna zeer goed geholpen en begeleid bij mijn aankoop. Ik ging zeer tevreden met mijn aankoop de deur uit. Thx platte tv voor de service.

Annet plug 02-10-2020

Vriendelijk. Tijd om een product uit de verpakking die niet in de winkel stond

Alfred 02-10-2020

Goede communicatie via live chat, mooie deal gemaakt en daarna snel geleverd.

JGM Demon 02-10-2020

Vandaag heeft monteur B. onze nieuwe tv opgehangen en geïnstalleerd, een super aardige en bekwame monteur duidelijk in uitleg en niets was hem teveel TOP 👍

Gelderland 02-10-2020

Wat wij hebben ervaren bij binnen komst een nette en overzichtelijke winkel
We zijn netjes en goed te woord gestaan
We mogen er van uit gaan dat we goed geadviseerd zijn over de aankoop
De ophang beugel van de tv ervaren we als een naar ding min puntje vinden wij onstabiel maar een product van Samsung wat passend is VBOK de tv

C.W.J.H. Boon 02-10-2020

De verkoper dhr xxxx heeft uitgebreid uitleg gegeven de extra voordelen goed aangeprezen heeft hij keurig gedaan ik was zeer tevreden

Ron 02-10-2020

Ik heb gekozen voor de winkel in Arnhem omdat je daar een ruime keus hebt, gemotiveerd personeel en ze hebben er verstand van. Er werd mij meer verteld dan ik te vragen had, en dat is heel fijn, want zo kom je achter dingen die niet onbelangrijk zijn voor de aanschaf van de tv. Ze denken dus ook met je mee. Bedankt XXX, voor de hulp

Ik heb een nieuwe tv gekocht in de winkel in Arnhem en gekozen om te bezorgen, ophangen en installeren, Monteur XXX is bij mij langsgeweest en heeft de tv keurig opgehangen en geinstalleerd, hij weet waar ie mee bezig is. Nog wat tips & trucs gehad en kon direct aan de slag met kijken.
Officiële reactie van HelloTV 02-10-2020

Beste Ron,

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de manier waarop u geholpen bent in onze winkel in Arnhem en met de installatie van de nieuwe TV.

Heel veel plezier gewenst met aankoop. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

Jelske - PlatteTV

Dirk 02-10-2020

Gistermiddag een LG CX65" Oled en een Denon soundbar gekocht bij PlatteTv.nl , van tevoren al een beetje mail contact gehad over hoe en wat en vanaf moment 1 was ik zeer positief verast over het snelle beantwoorden van de mail en de vriendelijke manier, dus gisteren naar Grunn getogen om de TV maar eens in real Live te zien ( mijn keus was eigenlijk al gemaakt maar je weet maar nooit of het mee of tegen valt) . In de winkel werden we opgevangen door XXX ,ook vanaf het eerste moment een goed gevoel hierbij, erg vriendelijk heel veel kennis van zaken ,geduldig,rustig en belangrijk niet opdringerig ik vondt het een zeer positief contakt !! De TV was gekocht, toen door naar de soundbar ik had eigenlijk al een keuze gemaakt maar deze werd afgeraden, dus op zoek naar een andere ,ook daar weer kosten noch moeite gespaard om me van alles te laten horen ,van Denon , Heos,Sonos ,Sonos Arc etc , Sonos daar heb ik het geld niet voor over ,XXX had net een splinternieuwe Denon soundbar binnen nog in de doos ,dus omder het genot van een kopje thee de doos open gesloopt en laten horen, voor de prijs naar mijn id een prima geluid en een mooie diepe bass .. ik was verkocht, hierna nog een goede hdmi kabel en een xtra garantie voor mijn eigen gemoedsrust laten verkopen, daarna heeft XXX nog geholpen met de tv en toebehoren in de auto te doen , omdat ik op krukken loop, en volgas naar huis installeren instellen en ik was een gelukkig man wat een tv zeg .... een lang verhaal maar ik kan ieder1 aanbevolen om bij platte tv te kopen 100% ben niet vaak zo goed geadviseerd en geholpen waarvoor mijn dank ! Ik geef niet gauw een 10 maar bij plattetv willen ze graag voor de 10 gaan met overall revieuws dus bij deze van mij een dim verdiende 10 !
Mvrgr
Dirk

Melissa 02-10-2020

Zeker een goede deskundige service gehad in Eindhoven! Snel geleverd en gebruik kunnen maken van een mooie actie! Zeker een aanrader platte tv!
Wij zijn super tevreden

John 02-10-2020

Schitternde site en prima service. Indien iets niet op voorraad dan stellen ze een ander item voor.

R. Guitoneau 02-10-2020

Na slechte ervaringen met mijn Samsung 65Q90R terug gegaan naar de winkel in Naarden. Daar goed geholpen door XXX . Toch weer teruggestapt naar Sony (55AG9). Advies was goed en heeft zijn best gedaan om er een goede deal uit te halen. Waarom geen 10? De inruilwaarde van de Samsung was ver beneden peil. Verder prima geholpen. Koop daar al mijn TV's. Aanradertje.

Wouter 02-10-2020

Heel erg goed geholpen in de winkel in Naarden. In eerste instantie op de chat was aangegeven dat beide tv's in de showroom zouden staan. Helaas beide dus niet.... Verkeerd voorgelicht. Gelukkig zijn we in de winkel wel erg goed geholpen. Goed voorgelicht en op basis daarvan toch een andere tv gekocht dan eerst de bedoeling was. Mooie prijs gemaakt in combi met een Sonos systeem. Zou deze winkel zeker aanraden bij een nieuwe tv. Onze vorige TV die we kochten kwam ook hier vandaag. Toen nog Plasmadiscounter.

Omawil49 02-10-2020

Heb nu voor de tweede keer een mooie televisie hier gekocht omdat de eerste keer zo goed bevallen was wederom weer voor plattetv.nl gekozen.

j lettinga 01-10-2020

op zoek naar een nieuwe tv terecht gekomen bij plattetv.nl. op een aantal vragen snel antwoord via de chat. de gewenste tv voor een mooie prijs en na bestellen prima op de hoogte gehouden omtrent bestelstatus. eventuele klachten bij retour of andere afhandelingsproblemen nog niet aan de orde geweest dus daar kan ik geen oordeel over geven. tot nu toe tevreden.

Serwa 01-10-2020

Online mooie deal gezien. Besloten naar de winkel te gaan. Na wat uitleg en advies kwamen we samen emt de medewerker tot een betere deal. Mooie weekend aanbieding gezien waar van prijs te goed was voor de tv. Zelfde dag besteld online en gelijk thuis. Vriendelijk en deskundige medewerkers daar. Ik zou zeker nog een keer daar shoppen! Mooie prijzen vergeleken met andere aanbieders!

Ton 01-10-2020

via internet ben ik bij PlatteTV terecht gekomen en verbaasde me over de prijzen bij dit bedrijf. Uitgaande van de kleine lettertjes blijkt hier niets van te bestaan. Mijn oog viel op een Philips TV ruim 100 euro goedkoper dan bij de concurrent. snelle service met gratis bezorging en een contract afgesloten met extra garantie voor weinig. een snelle levering via Post.nl . voor mij is platteTV een aanbeveling.

Wensley 01-10-2020

Een absolute 10! Eerlijk en oprecht advies. De medewerkers van PlatteTV luisteren naar de klant en vragen goed door naar de wens van de klant. Daarbij schromen zij ook niet om zelfs een goedkoper exemplaar of andere merk aan te bieden wanneer dit beter bij de wens van de klant past. Daarnaast kunnen de medewerkers ook echt advies en technische achtergrond bieden ipv bordjes oplezen bij grote multimedia reuzen. Aanrader!!!

W. van den Bos 01-10-2020

Plattetv is een goede en betrouwbare winkel. Een tv gekocht voor mijn kleindochter die studeert in Amsterdam. De tv was niet op voorraad maar was al na 2 dagen binnen. Vriendelijke bediening toen we de tv ophaalde in Amsterdam. De tv werkt prima.

Iwan 01-10-2020

Voor ons nieuwbouwhuis zijn wij op zoek geweest naar een nieuwe tv die zou past bij onze stijl. We kwamen uit bij een 55" Samsung Frame. Op internet alle info gezocht en uiteraard prijzen vergeleken. Ik ben iemand die voor kwaliteit gaat, maar als er dan ook een financieel voordeeltje aan zit, dan ben ik snel om. Ik kwam oa. uit op PlatteTV, maar deze was niet de goedkoopste. Ik heb dan ook eerlijk gevraagd waarom er prijsverschillen zijn van 250 / 300 euro. Het antwoord dat ik kreeg was duidelijk, maar alleen vanuit hun eigen kracht gegeven. Geen slecht woord over de andere aanbieder... Ik was om!
Ik hou van persoonlijk contact en dus ben ik naar de winkel gegaan in Amsterdam. Mijn broer meegenomen, want die had ook wel interesse. We zijn geholpen door Nick, nette gozer, goede babbel en eerlijk: topverkoper. Ik ben zelf ook een salesman, dus we spreken elkaars taal. Alles uitgelegd, alles laten zien, en een goede aanbieding gedaan voor 2x 55" Samsung Frame. Hij blij, wij nog blijer!

Het is een net filiaal, met goede verkopers. Netjes, niet opdringerig en laten elkaar in hun waarde. Ik verwacht ook dat toen wij buiten stonden met onze tv's ze elkaar een high-five hebben gegeven...

Thanks voor je tijd!
Officiële reactie van HelloTV 01-10-2020

Beste Iwan,

Bedankt voor uw uitgebreide review. Wat leuk om te horen dat u na het gesprek in de de chat naar de winkel in Amsterdam gekomen bent. Wij voorzien onze klanten graag van persoonlijk advies voor de beste tv voor uw wensen en hiervoor uiteraard de beste prijs, fijn om van een salesman te horen dat dat ook is gelukt.

Heel veel kijkplezier gewenst, maar dat komt vast goed met de Samsung The Frame!

Jelske
PlatteTV