HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Maria 14-03-2023

We waren blijj verrast dat ***** goed naar onze wensen luisterde en daar de juiste TV bij zocht. Hij nam daar alle tijd voor. Toen na een paar dagen bleek dat de door ons gekozen TV toch niet die geluidsmogelijkheid had die voor ons belangrijk was, heeft hij ons geholpen met de keuze van een TV die beter voldeed aan onze geluidswens. Het omwisselen van de TV's thuis verliep ook zeer soepel.

Christiaan 14-03-2023

Snel geholpen, vriendelijke medewerker, leuke winkel. En de keuze is reuze. Op goed advies de juiste tv gekocht voor mijn playstation 5.

Peter Muller 14-03-2023

Kon op de site makkelijk vinden wat ik zocht, tv was vanwege aanbieding wat goedkoper.
Bestellen en betalen ging eenvoudig en had hem snel in huis, toppie dus.

Paul - Hilversum 14-03-2023

Wij werden aangenaam getroffen door de ontvangst en advisering door medewerker xxxx. Op een rustige en vriendelijke wijze vertelde hij ons over het TV aanbod. Vervolgens peilde hij onze wensen en speelde daar haarscherp op in. In één woord voortreffelijk. Ook merk je duidelijk dat het gehele verkooptransactie prima op elkaar is ingespeeld.
Na in de ochtend onze definitieve keuze gemaakt te hebben, werden wij in de middag al gebeld of wij onze nieuwe TV konden ontvangen. Op een zeer plezierige en accurate wijze werd de installatie door medewerker yyyy verzorgd. Samen met een duidelijke uitleg was de installatie zeer snel geregeld.
Voortreffelijk in alle opzichten.

J.P. Brouwer 14-03-2023

Ging voor de Samsung s95b en een Soundbar. Keurig geholpen, verkoper nam rustig de tijd en heeft mij prima geholpen. Een aanrader zeker om een kijkje te nemen als je op zoek bent naar een nieuwe tv of Soundbar.

Cor 14-03-2023

Prima shop met gelukkig nederlands(sprekend) personeel! Ik heb de TV on-line gekocht maar ik vind het toch wel prettig als de winkel op fietsafstand te bereiken is. Gewoon even bellen is nl. lastig (geen telef.nr.)

Thorsten 14-03-2023

Fijn contact gehad via de mail en later aan de telefoon.
Hello tv reageert snel op vragen en maken een mooie prijs.
Ik heb een soundbar gekocht van Samsung.
Behalve dat ie binnen 2 dagen in huis was was de soundbar was ook nog goedkoper dan alle andere winkels/websites.
Top winkel en zeer zeker een aanrader

Butuklot 14-03-2023

Goed Geholpen, een Mooie deal gekregen, fijn geholpen en Heel snel en netjes Afgehandeld !
Ben zeer tevreden.

Michel van Kooij 14-03-2023

Ik werd zeer deskundig geholpen, ook werd er een alternatief geboden.
Zeker een reden om weer iets aan te schaffen

M van Dijkhuizen 14-03-2023

Wat een fijne winkel is dit! Ben vandaag geweest en er werd gelijk een kopje koffie aangeboden door Duane( één van de verkopers) fijne gozer trouwens. Hij geeft me goed geadviseerd . Ik zou deze winkel bij iedereen aanbevelen.
Dus Hello TV , BEDANKT EN GA ZO DOOR!!!

Paul 14-03-2023

Prima geholpen bij het kiezen en de aankoop van mijn nieuwe OLED tv.
De medewerkers, zowel in de chat als in de winkel, nemen de tijd om alles door te nemen en adviseren waar nodig. In de winkel zelfs onder het genot van een goed kopje koffie.

Ik had advies nodig bij het maken van een keuze voor een nieuwe TV m.b.t. het formaat, het juist aansluiten van mijn randapparatuur en het optimale resultaat halen uit mijn apparatuur.

De keuze is uiteindelijk gevallen op een Philips 48OLED807.
De TV heeft schitterend beeld en voor een platte TV prima geluid. De TV werkt zoals hij hoort te werken en al mijn randapparatuur werkt zoals het hoort te werken.

Ik heb ook een prima aanbieding gekregen, waar de concurrentie niet aan kon tippen.

Al met al een prima belevenis van start tot eind. Een winkel met kundige medewerkers die de tijd nemen om iemand door de wondere wereld van de consumentenelektronica heen te helpen.
Er is zoveel keuze tegenwoordig en een mismatch qua apparatuur is dan ook zo gemaakt.

Eindresultaat is dat ik nu precies heb wat ik nodig had.

Ik beveel deze winkel en het personeel bij iedereen aan.

Frans-anton 14-03-2023

We zijn erg goed en professioneel geholpen. Verschil tussen een aantal beeld kwaliteiten laten zien zodat we een juiste keuze konden maken. Qua prijs was ook nog te onderhandelen.
Ik raad iedereen aan om hier ook eens te gaan kijken mocht je een nieuwe TV zoeken.

Ken 14-03-2023

De medewerkers waren zeer behulpzaam, vriendelijk en hadden veel kennis van de producten. De verkoop was niet agressief. Je krijgt de ruimte en tijd om de producten te bekijken, vragen te stellen en te overleggen. ... neemt net de extra stap om een mooie prijs voor je te maken en extra producten aan te bieden zonder een agressief verkoopmethode. Zeker een aanrader.

Eric 14-03-2023

Op 3 maart jl. schreef ik een review voor HelloTV, deze review met een cijfer 5 werd opgepikt door de klantenservice en vanaf dat moment is alles in stroomversnelling gekomen.

(*) van de klantenservice heeft mij uitstekend geholpen en afgelopen zondag is er door HelloTV een spiksplinternieuwe Samsung TV thuis bezorgd, de bezorger van vestiging Groningen was zeer behulpzaam en heeft de TV zelfs voor mij uitgepakt en klaargezet.

Ik ben onder de indruk van de aftersales, dit in tegenstelling tot mijn eerdere ervaring met de klantenservice via de chat, (*) heeft een hoop goed gemaakt, ik zou mijn volgende tv meteen weer bij HelloTV kopen!

Astrid 14-03-2023

In de winkel in Amsterdam al gekeken. Via de chat met (*) gesproken en hij kon een mooie deal voor ons maken. Bij t ophalen heeft (*) ons nog geïnformeerd over de mogelijkheid om voor een kleine bijdragen 100% pixelgarantie te krijgen. Helemaal top, zeer tevreden! We hopen lang van onze aankoop te genieten, en gaan daarna zeker weer naar Hello TV

M 14-03-2023

Super netjes en vriendelijk geholpen door meneer (*). Hij nam de tijd en legde alles duidelijk uit

Niels7 13-03-2023

Na een hele prettige ervaring bij bestellen waarbij ik een buitenkansje kon scoren is vanmiddag de tv geleverd zoals het wat mij betreft hoort. De installateur was vriendelijk goed gehumeurd, ervaren en had de tv binnen no-time hangen aan de muur. Het instellen is samen doorgenomen, heel prettig! Ook de kennis van de installateur was absoluut voldoende. Ik zou hello-tv zeker aanraden bij anderen. Mijn volgende tv zou ik zeker weer hier kopen!

Arie Huffels 13-03-2023

goede ontvangst door N, fijn advies en een prettig verkoop gesprek.
Hoop dat de installatie, bezorging en uitleg ook zo prettig verloopt.

tanriverdi 13-03-2023

ik had een best prijzige tv beugel gekocht, en thuis gemonteerd alleen werkte het niet goed terug met beugel naar vestiging en is gelijk vervangen top service! daarvoor zou ik nog eens bij hello tv kopen service service en snelle oplossiing!

KJ 13-03-2023

Hele goede en vakkundige verkopers in de winkel van Breda. De gewenste TV had ik via de chat al online gereserveerd en ook al diverse technische vragen beantwoord gekregen. In de winkel hadden wij nog een vraag over een bepaalde app of die wel te downloaden. Verkoper ging het gelijk na en liet ook via demo tv zien hoe het gedownload kan worden. Ik kreeg ook nog extra bevestigingsbouten mee, omdat ik de tv ging ophangen en niet zeker wist of de bouten die ik huis heb de juiste zijn.
Hele fijne winkelervaring!

Slava 13-03-2023

I purchased a TV from HelloTV along with the wall mount. The delivery was fast and the installation service was fantastic. We have a TV niche, so the installation should be done very carefully taking all measurements into account. All was done perfectly by HelloTV. We are very happy with the TV and service we received. We will definitely recommend HelloTV for others!

C.G 13-03-2023

Heb eerst via de site besteld keurig netjes bezorgd maar na een proef periode van 14dagen toch maar besloten voor een andere merk tv, heb het in de winkel omgeruild en werd goed geholpen door de medewerker. Winkel ziet er mooi en rustig uit voor de mensen die nog een tv gaan kopen raadt ik Hello tv aan via de website of in de winkel je kunt lekker rustig bijna alle tv's bekijken en uitproberen.

Frans 13-03-2023

De keuze is goed, je kan kiezen uit diverse merken, modellen en prijs. Er is voor elk budget wel wat te vinden. Ook kan je je oude tv inruilen om een leuke korting te krijgen op je nieuwe tv. De service is ook goed. bij een probleem wordt er direct gehandeld om het op te lossen ( helaas niet tegen een extra kortinkje) . De prijs op de website en in de winkel, daar zit volgens mij verschil in maar ik kan me erin vergissen. misschien heb ik dat niet goed gezien

Tv the frame 13-03-2023

We hebben onze tv Samsung the frame 65 inch op 5 februari 2022 gekocht met service pakket . Toen gold nog een cadeaukaart bij Samsung van €200. Nu hebben wij 6 maart bij plaatsen besloten de tv om te ruilen voor een tv the frame van 75 inch (model 2022) met bijbetaling van €800 . Nu geld er geen cashback meer en komen we ook niet in aanmerking voor de soundboard actie van Samsung . Dit geld alleen voor 2023 modellen .

Stefan 13-03-2023

Heel goed geholpen bij HelloTV in Eindhoven bij het kiezen tussen verschillende Sonos soundbars. ER staat een hele prettige proefopstelling en de medewerker heeft duidelijk de verschillen uitgelegd en ons overtuigd door de verschillen ook te laten horen.