HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Joop 23-11-2022

Bedankt voor de uitleg ober de verschillende modellen. Wel wat langer wachten voor we werden geholpen maar daarna ruim te tijd gekregen om vragen te stellen en te kiezen wat bij ons paste met scherpe prijzen.

Margret L 23-11-2022

Snelle reactie via de chat voor een mooie aanbieding.
Winkel Rotterdam makkelijk te bereiken.
Vriendelijke en deskundige uitleg door Ralf.
Aankoop tot in de auto afgeleverd.
Fijn bedrijf om iets te kopen.

Marga 22-11-2022

Mooie winkel in Groningen met veel aanbod. Vakkundig geholpen door een sympathieke verkoper.
Duidelijke uitleg gekregen zodat we een goede keuze konden maken en dat voor een hèèl aantrekkelijke prijs.

Tevreden klant 22-11-2022

Ik ben bij Hello TV in Rotterdam zeer goed en ter zake kundig geholpen..
Medewerker **** had ondanks de drukte alle tijd voor ons.
Erg tevreden!!!

Tevreden klant,,snelle levering, goede prijs 22-11-2022

Na een eerdere aankoop bij een ander filialen, heb ik na tevredenheid van deze aankoop een nieuwe tv gekocht in het nieuwe filiaal in Duiven.
Via mail een goede prijs gekregen waar ik geen new regen kon zeggen.

Liam 22-11-2022

Zeer kundig en vriendelijk geholpen door medewerker xxxx in Den Bosch. Hij kon goed uitleggen wat de verschillen waren tussen de verschillende modellen waarin ik geïnteresseerd was, en heeft goed advies gegeven over het onderhoud van de tv en de benodigde kabels voor de beste ervaring.

Hessel 22-11-2022

De site geeft prijzen aan, Maar je wordt uitgenodigd om naar de korting te vragen. De OLED LG TV heb ik werkelijk nergens voor een lagere prijs kunnen vinden. Het hele bestel proces werd duidelijk, middels mail, uitgelegd. Zaterdag de TV besteld, maandag geleverd! Al met al ben ik zeer tevreden en kan deze bij iedereen aanbevelen. Hello TV is voor mij een topper!

Thécla 22-11-2022

Prima kwaliteit/prijsverhouding. Uitstekende service en hulp bij keuze. Vriendelijkheid top.
Met dank aan medewerker xxxx en yyyy.

Ceesvm 22-11-2022

De winkel in Utrecht is mooi ruim uitgerust met vele modellen en formaten van verschillende merken.
Onze ervaring is dat je er rustig kan kijken en een keuze kan maken. In ons geval konden we zo ervaren welke het best past of overeenkomt met wat we op het internet hebben gezien. We werden verder goed geholpen en konden al onze vragen stellen. We werden goed geïnformeerd over de tv die we wilden kopen en ook duidelijk uitleg over het verschil met een ander merk. De verkoper xxxx heeft ons zonder opdringerige verkoop technieken ons rustig en op vriendelijk manier geholpen.

Sjuul 22-11-2022

Tv is verder prima maar levering later dan ze op site aangeven. Na chat met medewerker die hiervoor excuses maakt wat heel netjes is. Maar beloof gewoon niks wat je niet na kunt komen. En verschuil je dan niet achter personeel tekort etc. Zeg gewoon 3 tot 4 dagen levertijd, prima.

Zeno 22-11-2022

Goede, snelle service en een scherpe prijs. Wel veel mailcontact heen- en weer, en vooral herhaalde pogingen tot upsells waar ik geen behoefte aan had. Ondanks dat snel geholpen en heel netjes aan huis geleverd!

jasper 22-11-2022

Overzichtelijk, zoals altijd. Inmiddels de 4e die ik hier heb aangekocht en altijd goed geholpen. Voldoende personeel, zelfs op zondagochtend, om alle klanten te helpen. 1 kleine kanttekening heb ik wel. De "koppelverkoop"van extra garantie was vervelend. Duidelijk aangegeven dat ik niet meer geld ga uitgeven en zelfs nog bij de kassa proberen te onderhandelen stoorde mij. Als verkoper moet je een duidelijke nee herkennen is mijn mening.

RiBo69 22-11-2022

Verassende Black Friday korting op een gloednieuwe 2022 editie Philips TV. Geen andere winkel kon een zo scherpe aanbieding maken. Vraag dus naar die Black Friday korting!!!

Bart 22-11-2022

Ik volgde de prijs voor een nieuwe breedbeeldtv al enkele maanden en ontving van HelloTV een zeer goed prijsvoorstel.
Via de chat werd ik zeer goed ondersteund en begeleid. Ik kreeg duidelijk antwoorden op mijn technische en praktische vragen. Ik ben dan ook overgegaan tot aankoop en ben zeer tevreden over de klantvriendelijke, professionele aanpak en afhandeling.
Want ook de levering gebeurde zeer snel en correct.
Dus ik ben een zeer tevreden klant en kan HelloTV zeker aanraden.

Anno 22-11-2022

Snel advies doormiddel van chat , goede prijs onderhandeling en in een dag de tv in huis.
Top service

Jeroen 22-11-2022

Snelle reactie op vragen per mail - chat, goede prijs en vriendelijke deskundige service in de fysieke winkel.

Robby 22-11-2022

Wat een geweldige service. Na de aankoop van een 50 inch tv en daar achteraf spijt van te hebben omdat ik toch liever een 55 inch wilde hebben, een hele mooie deal kunnen maken en de opgeopende 50 inch zonder problemen terug kunnen brengen.
Hele aardige verkopers die weten waar ze het over hebben.
Mijn 3e tv hier, en de volgende zeker weer hier.

John 22-11-2022

Nadat via mail de aankoop van onze tv niet wilde lukken bij de winkel zelf geweest waarna we met deskundige en vriendelijje hulp toch geslaagd zijn.
Een bijzonder goede prijs en service tot aan de auto

Richard 22-11-2022

Goeie deal gekregen van een vriendelijke
Chat medewerker, hij adviseerde mij een andere tv te nemen waar ik heel blij mee bent en ook de aanvullende garantie. Kortom alles was prima geregeld en nu zit ik 2 dgn later te genieten van mijn mooie oled tv

Ed 22-11-2022

Na netjes geholpen te zijn in de winkel bij kopen van de tv. Kreeg ik binnen een uur een voorstel voor ophangen en installeren. Dit ging geheel volgens afspraak en netjes binnen de aangegeven tijd. Tv vervolgens zonder gehaast keurig opgehangen en geïnstalleerd door vriendelijke en veel info gevende medewerker. Kortom een aanrader! de 10 is echt verdiend .

Jack 22-11-2022

Voor de eerste keer bij Hello tv in Eindhoven. Wij werden geholpen door medewerker xxxx. Een zeer vriendelijke en deskundige medewerker die ons een prima advies gaf. De Samsung 65qn93b gekocht voor een prima Black friday prijs. Wat een geweldige tv. Wij wilden eerst een andere kopen maar dankzij het deskundige advies van xxxx de verkoper hebben wij nu een fantastisch toestel.

Sagar Daga 22-11-2022

Good service , speedy response and attention to details.. highly recommend hello tv and employee xxxx.

Daan 22-11-2022

Zeer mooie winkel met ruime keuze. Goed geholpen door de medewerker die de tijd voor me nam. Daarnaast had de medewerker ook een uitgebreide kennis van de aanwezige toestellen

Sander 22-11-2022

Top ervaring! Goed advies gekregen bij de bestelling en zeer aardige installateur over de vloer gehad die extreem behulpzaam en meedenkend was.
We hebben de laatste maanden veel werkmannen en installateurs over de vloer gehad vanwege een grote renovatie en we kunnen met een gerust hart zeggen: HelloTv was de beste ervaring tot nu toe!

Jan 22-11-2022

Zeer mooie winkel met ruime keuze en met vriendelijk personeel, uitstekend geholpen, keurig alles opgesteld, bovenop de Black Friday prijzen toch nog extra korting gekregen, top, voor mij verdienen jullie dan ook die 10.

groeten Jan