HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Gvbfan 15-11-2022

Wij hebben HelloTV gekozen omdat zij een mooie aanbieding voor ons hadden.
Zelfs het monteren en installeren was (*) (monteur) heel secuur en snel.
Wij zijn heel erg blij dat wij deze aankoop hebben gedaan!

Jagesar 15-11-2022

Erg goede toelichting en advies van (*). Kwalitatief is Samsung erg goed en dat bewijst zich in de performance. Een aanrader voor elke liefhebber van een TV met goede beeldkwaliteit, extra functies en tegen een scherpe prijs!

B 15-11-2022

Hele nette winkel en ik ben goed geholpen. Het enige wat jammer is is dat mij verteld werd dat er 3 hdmi 2.1 poorten op zitten, maar zo ver ik kan zien is het er maar 1. Beetje jammer, maar desondanks wel tevreden

Evelien 15-11-2022

Snelle reactie via de chat en mooie aanbieding gekregen. Volgende dag meteen geleverd. Top services

Ruud 15-11-2022

De medewerkers zijn aardig en niet opdringend. Ze geven goed uitleg bij vragen, en denken met je mee. Adviseren de juiste maat, en wijze je ook op de aanbiedingen.

Almeida 15-11-2022

Goed geholpen en mooie prijs kunnen afspreken. Uitgebreide verzekering kunnen afsluiten.

Patrick 15-11-2022

Een winkel die het verschil maakt.
Hier heeft het personeel tenminste echt kennis van zaken en zijn ze zelf ook liefhebbers van wat ze verkopen

Johnny 15-11-2022

In de winkel zijn wij goed geadviseerd en namen ze de tijd voor ons.
Heb de tv nu 3 weken.
Maar zijn erachter gekomen dat er iets mis is met het beeld. Doordat we jullie service erbij hebben genomen word de tv a.s. woensdag kostenloos omgewisseld. Snelle en goede service!!

Chris 14-11-2022

Duidelijke en overzichtelijke website.
Met “korting aanvragen” wordt snel en duidelijk een voorstel op gedaan.
Mocht er geen korting mogelijk zijn krijg je een alternatief met een beter voorstel.

Dimitri 14-11-2022

Ik heb vandaag een Samsung 65inch S95B gekocht in de Hellotv winkel in Utrecht en (*) heeft een hele goede deal voor mij geregeld en toen de ING site niet mijn betaal limiet wilde aanpassen voor wie weet welke reden toen had (*) ook de oplossing, de ING bellen en toen lukte het gelukkig wel.
(*) nogmaals dank voor de goede deal en alle assistentie!

SD 14-11-2022

Scherpe prijzen, snelle service zowel in de winkel als via de email. Al met al tevreden.

Hans 14-11-2022

Prima overzicht van de verschillende merken televisietoestellen in alle soorten en maten.
Goed geholpen door de medewerker in de winkel, verontschuldiging voor het wachten, al hebben wij dat niet zo ervaren.
Nam de tijd en probeerde niet een grote of duurdere te verkopen, luisterde wat onze wensen waren en heeft dienovereenkomstig een goed toestel aanbevolen.
Overigens een mooie zaak in Breda, waar parkeren ook geen probleem is.

Chris Ruiter 14-11-2022

Wij zijn in de vestiging Duiven erg prettig en professioneel geholpen door (*) en hebben niet alleen de Samsung TV 65QN93B gekocht maar mede door het kundige advies, ook nog de bijpassende Samsung Soundbar er bij genomen.

René 14-11-2022

Lokatie Utrecht. Beetje verborgen locatie lijkt het in eerste instantie, tenminste als je binnenloopt. Niet van buitenaf. Fijn dat alles per merk geordend is. Voor een merk addict is het zo makkelijker kiezen. Lekker overzichtelijk. Moest even wachten maar werd vervolgens uitstekend geadviseerd door (*). Die overigens goed kon onderbouwen waarom hij mij een ander model (minder kostbaar) adviseerde dan waarvoor ik eigenlijk binnenkwam. Het werd een 4K ipv een 8K. Met een juiste HDMI kabel, een korting en een vijfjarig service contract. Snel met respect, vriendelijk en service gericht. Okay, wel met wat ingesleten verkooptrucs, maar niet dwingend. Ben zou al zeer tevreden. Na het lezen van alle positieve (onafhankelijke) recensies over de Samsung Neo QLED 4K 65QN93B vertrouw ik ook blindelings op een positieve installeer- en gebruikerservaring. Ik kan niet wachten tot het toestel wordt gebracht.

Joost 14-11-2022

Nadat ik me op internet had ingelezen over verschillende tv’s ben ik naar hellotv in Zoeterwoude gegaan. Alle tv’s staan overzichtelijk per merk opgesteld en goed afgesteld. Verkoper (*) weet waarover hij praat en checkt wat je nog meer nodig hebt zodat je thuis direct aan de slag kunt en de tv netjes houdt. Nette black friday kortingen dus geen reden om te wachten tot black friday zelf.

Herman 14-11-2022

Ik ging alleen voor informatie naar hellotv omdat ik wat meer wilde weten over een home cinema set. De verkoper informeerde mij uitstekend en met kennis van zaken. Hij liet het ook zien en horen waarbij hij uitstraalde zijn werk leuk te vinden en er niet op uit was mij wat aan te smeren. Wat resulteerde in een aankoop door mij van een home cinema set.

Bassie 14-11-2022

Erg mooie winkel. Zeer uitgebreid. Verkoper heeft verstand van zaken, weet waar hij over praat.
Ik kom graag nog een keer terug.

Anne 14-11-2022

Shop is duidelijk, contact goed en beleefd, bezorging prima en een prima prijs voor de inruil tv

Veli Martinez 14-11-2022

Paar weken geleden heb ik een samsung 75inch tv aangeschaft voor mijn woonkamer. Ik was heel blij met zowel het product als de service van HelloTv. Zodoende heb ik recent een 65 inch Samsing tv aangeschaft voor mijn slaapkamer. Uiteraard kreeg ik weer een heerlijke cappuccino aangereikt bij binnenkomst. Ik ben er hartstikke blij mee! Aanrader !!

MP 14-11-2022

Zeer kundig en vakbekwaam personeel. Goede setprijs gekregen en netjes geholpen om de aankopen in de auto te krijgen. Zeer zeker een aanrader wanneer je op zoek bent naar goed advies bij aankoop van een TV en/of een soundbar.

Gerda 14-11-2022

Erg aardige meneer die mij online heeft geholpen. Mooie prijs voor een prachtige tv, samsung frame 65 inch nu met cashback actie😄 en snelle levering

Hicham 14-11-2022

Een tv kopen is een grote uitgave. Bij HelloTV wordt je erg serieus genomen en hebben de medewerkers verstand van zaken om je te voorzien van een perfect advies. Dit allemaal onder het genot van een lekker bakje koffie. Let op: je kunt deze service niet vergelijken met de non-service van de grote ketens. Voor mij staat het aanschaffen van een TV + audio gelijk aan “HelloTV te Breda” thanks Gents!!

Rob 14-11-2022

Zeer snel een medewerker op de chat met prettige uitleg en komen afspraak na, daarna makkelijk bestellen en zeer snelle bezorging in één woord top.

Rob 14-11-2022

Uitzonderlijk behulpzaam personeel.
Ze geven uitgebreid uitleg en laten je op je eigen tempo keuzes maken.

Ilona 14-11-2022

Hele goede en snelle service. Zelfs op zaterdagavond. En de televisie maandag al in huis. Top service!