HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Timo 17-03-2022

Afgelopen week wederom goed advies gekregen voor de aanschaf van een TV. Het advies wat ik in vestiging Utrecht van verkoper Dax kreeg, heeft geresulteerd in een mooie nieuwe 86 inch TV ;-)

Bakhuijzen 17-03-2022

Op zoek naar een nieuwe Oled TV, vanwege dat mijn Samsung al naar 5 jaar de geest heeft gegeven met een zwart beeld aan een kant, ben ik via het internet bij Platte TV beland in Naarden. Eerst met een kennis geweest met technische kennis en het advies werd goed ontvangen. Duidelijk wat goed het minder goede Oled Tv's waren. We hadden een 49inch en de 55inch kwam er toch als beste uit. Na thuisberaad werd het de LG 55 inch C16LA. Mooie kleuren en prima beeld. Er kan veel en moeten we nog uit proberen. Al met al goede zaak en keuze.
Officiële reactie van HelloTV 17-03-2022

Beste heer/mevrouw Bakhuijzen,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring met ons en de winkel in Naarden in het bijzonder. Het is erg prettig om te lezen dat deze ervaring zo goed is geweest en heeft geresulteerd in de aankoop van de LG 55C16LA, een zeer mooie keuze! Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Officiële reactie van HelloTV 17-03-2022

Beste heer/mevrouw Bakhuijzen,

Jelske - PlatteTV

Natalie 17-03-2022

Zijn in filiaal Schiedam geweest. Zijn heel fijn geholpen door Menno, goede uitleg en goede service

Steven Verwey 17-03-2022

Ik ben in Naarden bij PLATTE TV geweest voor een soundbargekocht en daar een soundbar merk LG DSP11RA met een leuke korting en goed advies gehad super en ze hebben daar goede verkopers die de tijd voor je nemen

Bennie 16-03-2022

ik heb voor deze winkel gekozen omdat het een aantrekkelijke aanbieding was

Paul Hansen 16-03-2022

We zijn buitengewoon goed voorgelicht en uiterst vriendelijk geholpen door uw medewerker Stephano.

Mei 2021 16-03-2022

Zeer goede service om het probleem van mijn LG tv op te lossen. Blijkt dat een reparatie aan de tv moet plaats vinden. Door platte tv is de aktie ingezet om het probleem op te lossen door LG

C Post 16-03-2022

Ik heb deze winkel bezocht op advies van mijn neef.
Goed en fijn geholpen.
Vriendelijke verkoper.

Sebastiaan 16-03-2022

Wat superfijn is, is dat plattetv.nl op afstand toch heel snel klanten helpt via de chat. We konden onze vragen en onze eigen inbreng, hier goed in kwijt. Fijn dat plattetv.nl met ons meedacht.
En toen we eenmaal een bestelling plaatsten, bleek inruilen en bezorgen binnen 24 uur mogelijk. Complimenten!

Frans kaptijn 16-03-2022

Deze winkel was klant vriendelijk waren erg bevoegd in het vak, gaven goed advies, rondom het kopen van onze nieuwe tv. De verkoper aron was beleefd en vriendelijk en gaf overal netjes antwoord op onze vragen.
De winkel was mooi schoon.

PCH 16-03-2022

Na zorgvuldig onderzoek (goed geïnformeerd qua specificaties èn prijzen elders) was de keus al gevallen op een specifieke 65"-OLED TV van Philips. Omdat ik het model voor aankoop toch graag even fysiek wilde zien, een bezoekje gebracht aan het filiaal in Naarden. Daar adequaat te woord gestaan door Toby die na een korte verificatie het toestel tegen een faire (lees: momenteel laagste) prijs uit voorraad kon leveren. Het aanvullende servicepakket werd niet-opdringerig aangeboden maar hiervan geen gebruik gemaakt. Fijn even geholpen met in de auto laden ervan en thuis meteen geïnstalleerd. In één woord fantastisch, en wat is (4-zijdig) geïntegreerd Ambilight toch een fraaie feature. In de factuur een stukje onterechte tekst ontdekt (wat zou kunnen worden geïnterpreteerd als beperking van de fabrieksgarantie). Mailtje aan het filiaal was voldoende om dit te corrigeren. Kortom: 100% tevreden over het aanschafproces. Nu mag de TV zelf zich bewijzen.

Ed kuijper 16-03-2022

Prettige ontvangst met gelijk koffie,en deskundig geholpen na aankoop heeft de verkoper het frame voor samsung the frame voor mij aangevraagd zoals telefonisch was afgesproken, hiervoor nog hartelijk bedankt

Alfredo 16-03-2022

Prima winkel. Veel keus, goed advies, op voorraad en gratis levering. Verkoper Thoren kent zijn vak.

Ad Kolijn 16-03-2022

Afgelopen week een nieuwe tv aangeschaft de samsung neo qled 4k 55qn95a online geregeld super gedaan vriendelijk en behulpzaam geholpen. Bezorg moment via Whatsapp geregeld liep vlot. Inmiddels afgeleverd bezorger vriendelijk na wat vragen alles goed gegaan. Zeer tevreden klant.

Ties 16-03-2022

Zeer tevreden met service. Goede korting ontvangen. Daarna vakkundig TV en surround opgehangen aan de muur en alles geïnstalleerd door installateur D K. Hij had zelfs extra gootjes bij zich om de kabels mooi weg te werken. Hij heeft ook alles perfect uitgelegd aan mij, zodat ik direct kon genieten van mijn aankopen. Hartstikke bedankt!

Nico 16-03-2022

Zeer goed geholpen bij de aanschaf, later toch besloten te retourneren wat absoluut geen probleem was. Top service!

Johanna 16-03-2022

De installatie service kan ik van harte aanbevelen. Afspraak goed geregeld en op tijd. Monteur Ew heeft de oude tv + overbodige snoeren weggehaald en daarna, precies zoals ik het wilde de nieuwe tv opgehangen, geïnstalleerd en duidelijke uitleg gegeven over de werking.

Piet Luijkx 16-03-2022

Na wat heer en weer mailen kwamen we tot een deal, alles werd keurig geregeld en een leverdatum afgesproken. Op deze datum keurig een telefoontje dat ze onderweg waren en heel fijn contact tijdens de levering. We zijn zeer tevreden.

Marcel 16-03-2022

veel TVs hangen in de winkel en ook het personeel weet er veel van. Daarnaast kun je ook online goede deals krijgen en wordt er ook nog eens snel gereageerd en doen ze aan inruil

Jeroen 15-03-2022

Heel goed en kundig personeel, ze weten echt bijna alles over tv en geluid. Ik ben zeer prettig geholpen net zoals de vorige keren.
Ik raad dit echt aan, zeker de moeite waard om eens langs te gaan.

Fam. van Lier/Stolk 15-03-2022

Prima geholpen door verkoper xxxx, filiaal Eindhoven. Stuurde niet aan op de aanschaf van een bepaalde televisie maar gaf deskundige argumenten teneinde ons als klant de juiste keuze te kunnen maken.

Dogan 15-03-2022

We werden ontzettend goed geholpen door xxxx en yyyy. Service een 10! Zo goed hadden we het nooit verwacht!

Gert van Bruinessen 15-03-2022

Monteur xxxx heeft de tv op een nette manier geïnstalleerd, en heeft echt moeite gedaan om het precies zo te maken naar onze zin. Uitleg was zeer duidelijk. Wij zijn erg tevreden, en blij met onze aankoop!

Ronald R 15-03-2022

Vandaag via Platte TV een samsung TV geleverd en door Installateur P opgehangen en ingesteld echt super blij mee en goede uitleg en zeer vriendelijk! Diepe kniebuiging voor hem.

Jan Zwijnenburg 15-03-2022

Bijzonder prettig, deskundig en zeer behulpzaam personeel. Prima locatie met ruime parkeergarage en betaalbare parkeertarieven.