HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Gino van Ginkel 29-01-2022

Ik was nog niet bekend met platteTV, maar vanaf nu raad ik iedereen eens eens hier te kijken als zij een nieuwe TV of accessoires nodig hebben. Zelf was ik op zoek naar een 65" Smart TV met Qled of Oled. Uiteindelijk uitgekomen op de Samsung Qled 4K 65Q74A. In eerste instantie wilde ik gaan voor een buitenkansje, maar deze was helaas net verkocht. Met dank aan Shivan alsnog deze nieuwe Samsung TV voor een hele scherpe prijs mee kunnen krijgen! En wauw wat een TV hoor, super blij hiermee en nergens goedkoper, zelfs niet tijdens de BTW-vrije dagen van Mediamarkt! PlatteTV is mijn nieuwe place-to-go voor Televisies en Accessoires!

Walter 29-01-2022

Simpel ze hebben goede prijzen waar ze ook nog extra korting op geven en het advies in de winkel was duidelijk en behulpzaam en daardoor snel tot een koop zijn gekomen.

Rene 29-01-2022

Zeer vriendelijke personeel ,wordt prima geholpen .
Zeker een winkel om een tv te kopen .
Prima winkel.

Jos 29-01-2022

De levering was oke ,zeer klantvriendelijk ,de verkoper had het product dat ik besteld had al weggezet gereed voor afleveren

Leo Nieuwenhuis. 29-01-2022

Goed geholpen bij platte tv Nijmegen .Goeie uitleg gehad over product wat ik heb aangeschaft.

Rene Lutjenkossink 29-01-2022

Eerlijke advies over onze nieuwe LG OLED TV aanwinst.

Alles keurig uitgelegd en advies gegeven over onderhoud en gebruik

Top service

Martin 29-01-2022

Het is een hele mooi winkel, waar alle belangrijke merken in verschillende maten ed. goed uitgestald zijn. Je kunt in de winkel heel goed de verschillende tv's vergelijken en het geluid uittesten. Wij zijn geholpen door Boris als medewerker, en hij heeft ons uitstekend het verschil en de voor- en nadelen tussen de verschillende tv's uitgelegd en laten zien/horen (OLED vs QLED, soundbar vs surround sound, etc.), zonder zich hierbij te verliezen in teveel detail. Hij geeft uitstekend advies. Wij zijn heel erg tevreden hoe wij in de winkel geholpen zijn!

Fam Bergman 29-01-2022

Vandaag voor het eerst bij platte tv geweest. Wat een fijn kundig personeel. Goed luisterend naar jou als klant. Beleefd, respectvol. Geven goede tips, en zorgen dat je met de perfecte tv naar huis kan. Een aanrader! Echt top.

Haaije 29-01-2022

Ben vakkundig geholpen door Henk Jan in Groningen. Goed geadviseerd bij mijn aankoop van de Samsung neo qled tv.

Fam. Berkhoff 29-01-2022

Wij zijn erg tevreden over alles van verkoop tot levering.
Wij gaan platteTV.nl zeker aanraden aan onze familie en vrienden.
Wij zeggen GA ZO DOOR!

Michael de Rover 29-01-2022

Goed geholpen, duidelijke uitleg en reëel prijs. Het was erg druk in de winkel, lang wachten, maar dat is niet gek gezien de kortingsactie van dit weekend. Daarna wordt de TV netjes in de auto gezet

AHR 29-01-2022

Wij zijn al jaren klant bij Platte tv.
We worden netjes geholpen, met goed advies en het maken van de juiste keuze.
Personeel is zeer kundig en vriendelijk.

Bert Vos 29-01-2022

Mooie winkel vriendelijk personeel met nowhow niet opdringerig zeer bewaar
Ik ben geholpen door Toby Naarden zeer vriendelijke jongen

Harm 29-01-2022

Ik had woensdag een Arc van Sonos gekocht. Prachtig ding, super geluid. Toch mistte ik nog wat laag bij weinig volume. André van het dilemma in Groningen had al zoiets aangegeven. ;-)
Dus zaterdag opnieuw naar de winkel, goed geholpen en met Sonos Sub gen 3 naar huis. Lage geluiden is nu geen probleem meer. De buren denken dat er weer een aardbeving is hier in Groningen (LOL). Kortom de Sonos doet het prachtig.

Ron 29-01-2022

We hebben een goede en uitgebreide uitleg gekregen over onze nieuw aan te schaffen televisie.
Kennis van de televisie was in ruime mate aanwezig bij de verkoper. Dit geeft vertrouwen.
We hopen natuurlijk dat de televisie goed en netjes wordt afgeleverd en opgehangen.

Wilhelmina7 29-01-2022

Als je voor de derde keer in de familie een tv en sound bar koopt dan weten jullie wel dat jullie top zijn toch!
Ik gun jullie een tien op de lijst van beste winkel en service🍀👍🏻🍀👍🏻

Edwin v 29-01-2022

Prachtige winkel en goed geholpen.en een mooie deal kunnen sluiten dus super 👌🏻👌🏻

WesjeC 29-01-2022

Spatzuiver, goede hulp en advies, en altijd open voor onderhandelen.

Mijn gigantische tv bleek niet te passen in mijn duitse beuker van een opel, gelukkig konden ze hem netjes thuis afleveren. Vd week meteen een soundbar gekocht hier, en vaders ook een dikke lg 65” erachteraan.

Al met al, topzaak

PLATTE TV 29-01-2022

ik vindt de mensen van PLatte TV aardig en vriendelijk. weten veel informatie over T.V en goeie uitleg;
behulpzaam. en nog een bakje koffie erbij . ze nemen de tijd voor jouw.
hartelijk dank voor jullie goede service. roy. uit Almere.

Hanno 29-01-2022

Bij PlatteTV een LG Oled tv gekocht! Prima mailwisseling met hen gehad waarin de nodige raad en advies werd gegeven. Steeds zeer correct behandeld en tot mooie afspraken gekomen. Tevens een vlotte levering van de tv de volgende dag! Ook had PlatteTV één van de laagste prijzen! Top winkel!!

Frank 29-01-2022

Vandaag 29 jan in nijmegen 2 tv's gekocht en een sonos soundbar.
Hierbij super goed geholpen door David en tevens leuke korting gehad.
Had zelf thuis al een keuze gemaakt welke het moest worden, maar dankzij goede adviezen toch gekozen voor een model die beter bij ons past.
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan een ander vooaral door de goede product kennis van verkoper.
David bedankt en ga zo door.

Ed C. 29-01-2022

Vandaag in filiaal Zoeterwoude geweest ivm aanschaf van een televisie en geholpen door ****.
Eerder kochten we al online een TV voor de slaapkamer en hadden hiermee een prettige ervaring vanwege makkelijk en goed advies via de chat functie op de site. Daarom vandaag de winkel een bezoek gebracht (mocht weer :-) ) om te oriënteren voor een nieuwe TV voor de woonkamer. **** wist goed de voor ons belangrijke eigenschappen voor een TV te vertalen in advies. Nette prijs gekregen voor toestel en extra service (vrijblijvend). Maandag wordt onze nieuwe TV geleverd. We kijken er naar uit.

chris 29-01-2022

prima zaak
prima geholpen
vlot en snel
mooi zaak om te zien
makkelijk bereikbaar
mensen hebben verstand van zaken

Erik Jansen 29-01-2022

Goed advies we gingen er blanco naar toe locatie Doetinchem. Goede vragen van de medewerker waar een TV voor ons aan moet voldoen tevens het verschil Oled en Qled goed verteld en laten zien. Al met al zeer tevreden met het advies en wat direct heeft geleid tot een koop

Greyhound 29-01-2022

De winkel vind ik uitstekend. Je wordt heel welkom geheten met het meteen aanbieden van koffie of thee. Had een behoorlijk drukke dag achter de rug en een lekkere cappuccino was dan ook heel welkom. Verder goed advies gekregen en ook nemen ze de tijd voor je. Bij dit bezoek uitstekend geholpen door Collin van Kemenade. Mede hierdoor ook weer tot aankoop over gegaan.