HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5378 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Brio 30-09-2022

Klant vriendelijke winkel,personeel luistert goed naar de klant voor dat men mensen adviseert. wat voor hun het beste past bij hun wensen bij ons waren er 3 opties prijs kwaliteit verhouding vond ik goed.robert weet goed waar hij het over heeft en verstaat zijn vak goed.

Annabelle Wiersma 29-09-2022

Uiteindelijk was het apparaat er sneller dan verwacht. Goede deal gemaakt online. Netjes geholpen. Parkeerplaats plaats die bij de winkel hoort is moeizaam te vinden.

S Heskes 29-09-2022

HelloTV heeft goede aanbiedingen en prima service. Ik ben super goed geholpen, hij heeft veel kennis over hetgeen hij verkoopt, een zeer prettige verkoper!!

Peter 29-09-2022

Ik heb via de chat een prijs gevraagd voor een samsung soundbar.
Kreeg via de mail heel snel antwoord en een super aanbieding.
Dezelfde dag de soundbar opgehaald in de winkel.
Ik ben zeer tevreden over Hello Tv.

Eric 29-09-2022

De Philips 43PUS8807/12 Zilver zondags aanbiedings prijs 529 als ik voor 20.00 uur zou bestellen. Deze mail niet gelezen .s'maandags gemaild kreeg ik de tv alsnog voor 559 euro, terwijl de prijs weer op 799 euro lag en bij de goedkoopste winkel 723. Direct besteld en dinsdags om 10.00 uur binnen.

Erwin 29-09-2022

Goede deals en heel snelle en ook volledige service! Fijn de inruilacties. Zeker aan te raden!

Jp 29-09-2022

Fijne service deal snel gemaakt met een mooie korting de volgende dag al binnen! Top

Victor 29-09-2022

Besteling ging goed, goede service en hulp, bezorging idem vriendelijke bezorger, relax, goede hulp, perfect service van begin tot bezorging

J.J. Rempt Naarden 29-09-2022

Nu de 2e keer dat we bij hello.tv Naarden een TV gekocht hebben en wederom geholpen door Stephano! Alle typische voor- en nadelen van Oled versus Qled zijn door Stephano uitgebreid belicht en vooral onze specifieke wensen zijn goed geinterpreteerd!! Alle lof voor klantvriendelijkheid, kennis van zaken en ook de bezorging.
Dikke 10 voor alles.
J.J. Rempt, Naarden.

Victor 29-09-2022

Alles is perfect gegaan, goede service, aankoop hulp en bezorging was super heel vriendelijk

Topper 29-09-2022

De shop in Naaarden was ons bekend van aanschaf uit het verleden en het verraste ons hoe meer professioneel men geworden is m.b.t. benadering van ons als klant , de correcte manier communicatie, als ook de snelheid van afhandelen en bezorging van de order.

Henkie 29-09-2022

Fijn geholpen in winkel en fijne chat snelle service dacht eerst dat ik in Weber winkel kwam

Peter M 29-09-2022

Op zoek naar een nieuwe tv, omdat mijn lg oled is ingebrand, zijn we binnengelopen bij Hallotv in Breda om ons te oriënteren wat er zoal te koop is.
Wij werden geweldig te woord gestaan door medewerker Tom.
Zonder opdringerig te zijn heeft hij ervoor gezorgd dat het niet bij kijken is gebleven en we hebben gelijk de samsung 65qn93b samen met een soundbar gekocht.
Deze artikelen zijn vandaag volgens afspraak optijd thuis bezorgd.
Samengevat is Hallotv een goede winkel waar je rustig en ongedwongen kan winkelen en wordt voorzien van vakkundig advies.

Danny 29-09-2022

Fijne en snelle service! Zowel via de mail, telefoon en in de winkel! Komen ook de afgesproken prijs na!

Sam 29-09-2022

Super service en top prijzen. Geholpen door medewerkster T verwerkt in duiven!

Scherpe deal, goed advies! 29-09-2022

Mezelf van tevoren goed ingelezen over de mogelijkheden en mezelf laten informeren via de chat. In mijn geval advies voor een tv in een kamer met veel licht. Duidelijke uitleg en advies. HelloTV is scherp geprijsd en in het weekend was er nog een extra kortingsactie, waardoor aanbod nog interessanter werd. Aangezien het toch om een grote aankoop ging, afgelopen zondag de vestiging in Nijmegen bezocht. Zeer vriendelijk te woord gestaan en mogelijk opties kunnen vergelijken. Verkoper heeft duidelijk kennis van zaken en heeft nog enkele goede tips m.b.t. ophangbeugel van tv en soundbar.
Tv uiteindelijk besteld, bezorging is goed verlopen en hij hangt inmiddels te pronken aan de muur. Top!

Ronald 29-09-2022

Geholpen door een zeer enthousiaste en kundige verkoper die goed met ons mee dacht. Wij zijn blij met onze aankoop Raul!
Een prachtige winkel.

Luca 29-09-2022

Netjes aan alle afspraken gehouden, vriendelijk personeel in Eindhoven. Een 9 want er is altijd ruimte voor verbetering. Ik zelf had het niet nodig maar zou het als service zeker op prijs stellen als er bijvoorbeeld geholpen word met het gekochte product inladen. Maar al met al zeer tevreden met de snelle service en het meedenken van het personeel. Zou het een ander zekerweten aanraden hier iets te kopen! Top!

Jimmy 29-09-2022

Je wordt echt persoonlijk geholpen, ze geven je alle benodigde informatie en adviseren je op maat. Het is ook altijd mogelijk te onderhandelen en ze houden constant goed contact met je. Bij het leveren zijn ze ook erg behulpzaam en vriendelijk. Ik raad deze zaak voor een ieder aan.

Ben 29-09-2022

Hoge kwaliteit, prima advies, adequate levering, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Sander 29-09-2022

Uitstekend geholpen door Denyon van Team Breda.
Ik heb een Philips TV gekocht die gelijk dezelfde dag leverbaar was. Denyon was zeer deskundig en nam alle tijd om alternatieven gezamenlijk te bekijken. Zeer klantvriendelijk. De prijs was ruim 200 euro lager dan bij andere leveranciers!

J. Veerkamp 29-09-2022

Mooie, overzichtelijke winkel en heel goed advies, uitleg en service gehad bij hello tv. Prijzen zijn ook goed. Kan het iedereen aanbevelen.

Astrid 29-09-2022

HelloTV is een klantvriendelijke organisatie waar veel TV's van meerdere merken goed te zien zijn. Verkoopster S. op locatie Amsterdam heeft ons goed geadviseerd.

Stephan Koopman 29-09-2022

Fijne en snelle afhandeling. Daarnaast goed advies over eventuele aanvullende producten.

Zal iedereen hellotv aanraden!

Hans 29-09-2022

Na al meerdere tv's hier naar tevredenheid gekocht te hebben, besloten ook onze nieuwe tv hier te kopen. Zaterdag een 4k Samsung gekocht te hebben toch spijt gekregen ivm dikte van het scherm. Woensdag teruggegaan of de bestelling omgezet kon worden, dat was geen probleem en gekozen voor een 8k met aanzienlijk dunner scherm. Hele mooie deal gekregen en dus super tevreden naar huis gereden.