HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Hans 07-04-2021

Wij zijn in de winkel in Amsterdam geweest.
Ondanks verwarring over de gemaakte afspraak heel goed voorgelicht en geholpen en hebben een prachtige OLED gekocht.

E de Jong 07-04-2021

Afgelopen zondag naar Platte TV Zoeterwoude Rijndijk geweest om te kijken naar een LG Oled want hoe groot is nou eigenlijk 65 inch of 77 inch op een muur. Verkoper Amit heette ons welkom en gaf een perfecte uitleg over de 5 modellen die daar staan en hangen. Enorm goede informatie gekregen van Amit waar je werkelijk wat aan hebt, deze verkoper heeft verstand van zaken doen. Omdat wij gingen "kijken" kwam Amit met een prijs waarvoor je de uiteindelijk gekochte LG OLED 65G1RLA niet kon laten hangen. Aan de balie nog de nodige adviezen gehad van Amit zoals HDMI kabel, servicepakket ivm pixeluitval, kortom een complete zeer goede ervaring. Volgende week het scherm ophangen en gaan genieten. Beeld in de winkel is uitmuntend, je gelooft je ogen niet. Geluid is ook goed. Echt een topproduct deze LG Oled. Bedankt voor de goede service !

Leo 07-04-2021

Goede hulp bij het uitzoeken en uitleggen van de voordelen van q led en o led.
De medewerker dacht goed mee, liet ons de verschillen zien, was vriendelijk en wilde ook nog over de prijs praten.
We zijn tevreden klanten

Willem 07-04-2021

Kwam bij rondzoeken uit bij Platte TV. Ben daar uiterst plezierig behandeld.
TV laten instaleren en dat ging ook goed ter plekke

David Ferreira 07-04-2021

Ben geholpen door mr Ronald en ben super geholpen ! Ben een maand bezig geweest met uitzoeken wat beste was en iedereen heeft me goed geholpen ! Echt een aanrader !

Fred 07-04-2021

januari 2021 een samsung tv 4K aangeschaft via PlatteTV. Prima geïnformeerd via de site. Levering snel en zonder problemen. Helaas na 2 maanden tv stuk. Technicus langs geweest en concludeerde dat er een heel nieuw scherm op moest. Na contact met PlatteTV zou de Tv omgeruild worden voor een nieuwe. Installateur Danny kwam de oude tv ophalen en de nieuwe tv leveren. Uiteindelijk prima service. Danny nam alle tijd met het omruilen van de tv en had nog uitleg en adviezen.

Stefan 07-04-2021

Super geholpen door Platte TV Eindhoven. Omdat de monteur ziek was, is hij zelf op zaterdag tot begin van de avond bezig geweest om de TV (LG G1 65") te monteren, waar zie je zulke service nog!
Daarnaast erg tevreden met de TV, zeker vergeleken met onze vorige 16 jaar oude TV. Wat een beeldkwaliteit, en ook het geluid is voor zo'n platte TV prima.

Om een lang verhaal kort te maken: Mand!
Officiële reactie van HelloTV 07-04-2021

Beste Stefan,

Bedankt voor de 10! Ontzettend leuk om uw ervaring met ons, en collega Nick in het bijzonder, terug te lezen. Het verschil tussen een 16 jaar oude TV en de gloednieuwe LG G1 moet vast adembenemend zijn! Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

NvW 07-04-2021

Ruime shop in Zoeterwoude en vriendelijk personeel met kennis van producten. Nemen ruim de tijd en gunnen je ook de tijd voor nadenken en overleg. Laten alle opties zien en pushen niet, dus een prima ervaring die ik iedereen kan aanraden als je een nieuwe goede TV nodig hebt, wat natuurlijk altijd een leuke bezigheid moet zijn voor de liefhebbers aka heel TV kijken Nederland :-)

marga 07-04-2021

Heel prettig geholpen, duidelijke uitleg over 4k en 8k of full hd. Niet opdringerig en behulpzaam personeel en lekkere koffie. Eerlijke uitleg over ouderdom van 2de kans tv`s

Jacoba 06-04-2021

Wij konden dezelfde dag nog terecht voor een bezoek in de showroom. Er werd goed de tijd voor je genomen om te luisteren en te adviseren volgens je wensen. Vriendelijk personeel.

Philippe 06-04-2021

Hyper professionele service, van verkoop tot installatie ! Zeer interessante aankoopprijs, online, live en real-time advies over product en accessoires. Aansluitend een snelle levering (in België) en een installatie die door xxxx en yyyy uitgevoerd werd tot in de perfectie ! Kortom: TOP, een echte aanrader !

Irma 06-04-2021

Ik ben zeer tevreden. Ik heb niet zoveel verstand van de nieuwste tv's. Kopen er eens in de 10 jaar één. Ik was ook eerst geïnteresseerd in een ander model. Maar nadat ik had uitgelegd wat onze wensen waren kreeg ik een ander advies. Dit heb ik opgevolgd en ik ben heel blij met onze nieuwe TV. Ik had gekozen voor installeren en ophangen. Dit werd gedaan door xxxx. Erg blij mee. Hij was vriendelijk, kundig en legde geduldig uit. Erg blij met onze prachtige Samsung Q95T

Jaap Hoeksema 06-04-2021

Leuke vriendelijke personeel in Groningen. Zijn goed geholpen bij het zoeken van een TV.

mano 06-04-2021

Netjes via chat kunnen onderhandelen over prijs en aanvullende garantie, dag er op op afspraak stond de tv klaar, netjes geregeld.

Rob Ruisendaal 06-04-2021

Wij hebben gekozen voor platte tv omdat wij in het verleden ( was toen nog onder een andere naam ) uitstekend geholpen waren. Wat nu weer het geval was. Vriendelijk, correct en hulpvaardig. Onze afspraak was verkeerd gelopen, liep een beetje langs elkaar heen, maar dit was totaal geen probleem. Dus wij tevreden naar huis met de nieuwe tv.

Sander 06-04-2021

Ik ben zeer tevreden. Goede prijzen. En goede service. De mensen die ik er gesproken heb waren erg vriendelijk.

Mijn tv had helaas een dode pixel. Maar die is ondertussen omgeruild voor één die wel goed is. Dat is allemaal snel en goed geregeld. Top service!

B. Koevoets 06-04-2021

Aardig geholpen in de winkel. Maar de aansluiting/installatie thuis gaf problemen door:
1- ontbreken van een uitgebreide handleiding
2- onvoldoende informatie (kennisgebrek) van de zijde van PlatteTV.
Dat heeft uren onnodig en resultaatloos zoeken gekost.
KPN gaf de oplossing,. Platte TV heeft, ook niet na mijn vragen, verzuimd dat de oplossing bij de installatie van de KPN afstandsbediening lag en hoe je dat zou kunnen doen. Vraag voortaan aan klanten welke ontvanger ze hebben en geef dan de nodige instructie/informatie mee. Laat ze niet eerst onnodig klungelen. Bovendien moest ik 35 minuten in de wacht zitten voor ik een medewerker aan de lijn kreeg,. Maak een voorziening dat je de klant zegt terug te zullen bellen omdat de wachttijd buitengewoon lang is.
De Vogels wandsteun is prima en daar zat een uitstekende in beeld gebrachte handleiding bij.

Demi 06-04-2021

Prachtige winkel en hele fijne service !
Ik had nog een hele oude tv waar ze niks mee konden, toch nog 25 euro voor gekregen als korting op mijn nieuwe tv. TV was niet op voorraad maar werd netjes de volgende dag thuis bezorgd. Ik en zeer tevreden en zal zeker terug komen !

Buijnsters 06-04-2021

Uitstekende service en een meedenkende medewerker. Erg blij met de service en de vriendelijkheid.

lg 06-04-2021

Nou de shop gekozen , Omdat de prijs kwaliteit verhouding goed is , en de goede informatie en hulp van de medewerkers , zeer goed is . Weten waar zij het over hebben.

M van der Voort 06-04-2021

Vriendelijk en deskundig geholpen. Alle vragen werden keurig beantwoordt.Via de website hier gekomen en door eerdere ervaringen van zoon.Zal deze winkel aanbevelen mede ook door de deskundigheid medewerker.”

P. Plug 06-04-2021

Ik had een afspraak gemaakt bij de winkel van platte tv in Zoeterwoude .
We zijn daar erg goed geholpen door een medewerker daar, alles duidelijk en helder uitgelegd. uiteindelijk mooie nieuwe Samsung Q led tv gekocht voor een mooie prijs, nogmaals bedankt platte tv Zoeterwoude.
Officiële reactie van HelloTV 06-04-2021

Beste P. Plug,

Bedankt voor uw bezoek aan PlatteTV Zoeterwoude. Erg leuk om uw ervaring terug te lezen. Heel veel veel plezier gewenst van uw nieuwe Samsung Qled TV en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Joris 05-04-2021

Dit gaat over locatie Breda. Snelle reacties op vragen. Vriendelijk personeel. Veel keuze en goede prijs waarover te onderhandelen is.

Joris 05-04-2021

Berendsen 05-04-2021

Heb me zowel in de winkel in Adam als in Naarden laten informeren om een keuze te maken voor de aanschaf van onze nieuwe tv. Vandaag heb ik onze nieuwe Samsung qled tv in Naarden aangeschaft , nadat een geduldige verkoper mij zeer duidelijke uitleg heeft gegeven welke tv het best bij onze wensen past.
Wilde de feitelijke levering 2 weken opschuiven ivm aanpassingen in ons huis, wat ook geen enkel probleem is. Blij met de aanschaf en dank voor Thoren verkoop medewerker Naarden.