HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5094 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

In één woord GEWELDIG! 23-07-2022

Ik heb onlangs voor het eerst bij Hello TV een Samsung Neo Qled tv van 50 inch aangeschaft. En ik ben bijzonder te spreken over de manier, hoe dit is verlopen. Via e-mailcontact met hen werd ik heel snel van goed advies voorzien n.a.v. de keus voor mijn nieuwe tv, die ik op het oog had, wat betreft bijbehorende artikelen, die ook nodig zijn, om perfect tv te kunnen kijken. Zowel op mijn tv, als op de bestelde bijbehorende artikelen, heb ik flinke korting gekregen. En de service voor het laten thuisbezorgen, plaatsen en installeren van de tv door een uiterst vriendelijke en enthousiaste installateur voor een bedrag, waarvoor je het niet laten kunt, is ook helemaal naar wens verlopen. En daarom verdient en krijgt deze winkel van mij als cijfer een dikke vette 10!

Jan 23-07-2022

Zoals altijd (voorheen Doetinchem) weer prima geholpen! Snel besloten, snel met nieuwe tv de winkel in Duiven verlaten. Tot de volgende tv 🙂

Bakker 23-07-2022

goed geholpen in vestiging Naarden. verkoper nam de tijd om het product te laten zien en de verschillen onderling te verduidelijken.
na het goede advies zijn we met onze nieuwe TV de winkel uit gegaan.
zeker een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe TV

P1 23-07-2022

Goed geholpen in de chat om de juiste set samen te stellen. Ophangen en installeren van de tv zeer netjes en goeie tips.

Chantal 23-07-2022

Vriendelijke medewerkers, ik ben goed geholpen en geïnformeerd. Nette winkel.

Tobias 22-07-2022

Vandaag in de showroom van HelloTV in Utrecht geweest en erg goed geholpen door X. Zeer uitgebreide uitleg gehad omtrent keuze voor televisie, waarbij voor- en nadelen per soort en merk uitgebreid zijn besproken. Uiteindelijk de keuze laten vallen op een Philips OLED, waar wij erg tevreden mee zijn.

Tevens georiënteerd op soundbars en subwoofers, waarbij diverse merken zijn laten horen. Keuze hiervoor zullen wij nog maken, maar de uitleg en gastvrijheid vormen een goede plus voor deze winkel.

Genia 22-07-2022

De levering vandaag en montage was top door Job. Vriendelijk en snel en handig.

Marleen Zijp 22-07-2022

Wij zijn vandaag bij HelloTV in Amsterdam prima geholpen door L.
We hadden veel vragen en kregen op alles een bevredigend antwoord bij een kopje koffie.
L liet ons beeld zien en geluid horen van de toestellen waar we belangstelling voor hadden zodat we een goed afgewogen keus hebben kunnen maken. Op vriendelijke en vrijblijvende wijze wees hij ons op de service-mogelijkheden . Een aanrader dus HelloTV en L!

VDL Financieel Advies 22-07-2022

Nog nooit van Hello tv gehoord maar gaan kijken en perfect geholpen door Daan en ook direct TV gekocht

Shaief 22-07-2022

Ik ben zeker tevreden met de service die jullie mij hebben verleend. daar onder ook het mee denken & goede actie aangeboden. Ik zal jullie ook zeker aanraden bij mij familie vrienden & collegas! Nogmaals bedankt voor de snelle service voor het omruilen van de TV.

bert achterkamp 22-07-2022

Super geholpen zonder opdringerigheid, erg vriendelijk, rustig de tijd ervoor nemen.

Michel 22-07-2022

Goede inruilprijs gekregen via de chat en snelle levering nieuwe receiver. Top service! Al jaren een trouwe klant.

Willem 22-07-2022

De ontvangst was hartelijk en ook de verdere begeleiding in de keuzemogelijkheden was prima. Een probleem met het op voorraad hebben werd snel en adequaat opgelost. Een goede ervaring dus.

Geurt Oostlander 22-07-2022

Snel en deskundig geholpen
Kopje koffie aangeboden
Verkoper heeft de tv in mijn auto gelegd.

WJB 22-07-2022

Prima en objectieve informatie verstrekt over de Sonos One. Hello TV kan ook qua concurrerende prijs goed meekomen met de scherpste aanbiedingen. Overzichtelijke en zeer goed bereikbare winkel in Groningen met mooie testruimtes voor luidsprekers. Gratis parkeren voor de deur; kortom een TOP zaak!

Hein 21-07-2022

Mijn nwe TV werd geleverd door XX. Als je kennis....klantvriendelijkheid kort moet omschrijven zeg dan gewoon XX. Leuke gozer die de tijd voor jou neemt en al snel je het vertrouwen geeft. Behulpzaam etc.. Maar ook het team in de showroom staat voor iets. Dus mijn complimenten en ga zo door Hello TV.

Casper 21-07-2022

Professionele service. Verkoper neemt de tijd om vragen te beantwoorden. Ruim assortiment.

P 21-07-2022

Net nieuwe tv en soundbar gekocht.
We zijn egt super geholpen door n in Utrecht nemen alle tijd voor je en geven je ook eerlijk advies wat je beter kunt nemen en wat je beter niet kan nemen
Wij zijn zeer tevreden

A.Tetteroo 21-07-2022

Snelle beantwoording van mails ook in het weekend.
Denken goed mee. Prima levering

Kees visser 21-07-2022

Ben zeer goed geholpen zeer vriendelijk personeel en zeer meedenkend naar een oplossing ben met goed gevoel weer weg gegaan

Roberto Wilson 21-07-2022

Wat een service. Dit heb ik echt nooit eerder meegemaakt. Zondagochtend deed mij Samsung tv het ineens niet meer. Lichtelijk paniek natuurlijk maar gelukkig op advies van “Plattetv” bijna drie jaartje geleden een extra garantie genomen. Deze loopt tot 4 augustus 2022 dus gelukkig net op tijd!
Zondagochtend 10 uur naar zaak gebeld. Er werd een reparatie order gemaakt. Ook kon ik in een filiaal een leen toestel ophalen. Maandag een reparatie factuur ontvangen van de reparateur welke ik door kon sturen naar de Hellotv. Ook moest ik opgeven of ik akkoord ging met de reparatie. Na dit te hebben gedaan kon ik gelijk een afspraak maken voor de reparatie. Dit kon al op donderdag! Dinsdag het factuur doorgestuurd. Woensdagavond stond het geld op mijn rekening. Donderdag binnen een half uurtje is de tv thuis gemaakt.
Als dit geen service is dan weet ik het niet meer.
Officiële reactie van HelloTV 22-07-2022

Beste Roberto,

Allereerst natuurlijk vervelend dat je TV kapot ging, maar erg fijn om te lezen dat je zo prettig en snel geholpen bent. Daar helpen we natuurlijk graag bij. Veel kijkplezier en mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag.

Jelske - HelloTV

Stephan 21-07-2022

De winkel ziet er netjes uit. De medewerkers hebben de technische kennis in huis en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

De deal die ik gemaakt heb is wel mager, gezien er geen acties liepen op de betreffende tv en audio en heb best aardig wat besteld met de audio set erbij.

Mogelijk komen er nog 3 tv’s bij voor de andere kamers. Echter ben ik er nog niet helemaal van overtuigd om die te halen bij HelloTV.

Melissa 21-07-2022

Het onderhandelen van de tv ging super! Vervolgens werd de tv geleverd alleen helaas was het scherm kapot. Dit is super netjes opgelost en heb een nieuwe tv gekregen. Ik raad deze winkel zeker aan!!

Lia 21-07-2022

Vriendelijk personeel en een overzichtelijke winkel .
Wij werden ontvangen door …. sympathieke jongen ( sorry zijn naam ben ik vergeten ), hij kon veel vragen vooraf beantwoorden voordat we de juiste beslissing namen met Ramon . We kregen goed advies en uitleg ! Heerlijk kopje cappuccino werd ons aangeboden. Zeer tevreden over het resultaat. Eerst wordt de tv nog bezorgd en ingesteld daarna gaan we beleven of de TV bevalt .Ben zeer benieuwd .

Rinus 21-07-2022

In de winkel hadden wij al een goede indruk gekregen van de winkel met inventaris en ook van de verkoper en daarover een bericht geplaatst. Maar de bezorger/monteur Timo heeft ons omver geblazen met zijn vriendelijkheid, geduld en bovenal met zijn vakkennis. Deze jongeman is het voorbeeld hoe je met klanten moet omgaan. Perfect mensen. Voorbeeld voor zijn college in Nederland.
Oja, onze TV staat te pronken en werk uitstekend.
Dank je wel Hello TV en Timo.
Rinus,