HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

RdeW 14-04-2022

Platte TV heeft een uitgebreide collectie hoogstaande merken. Ik kwam voor een LG tv. Je wordt heel vriendelijk en onbevangen ontvangen en voelt je daar gauw thuis. Klant krijgt alle gelegenheid of om even rond te kijken of aan te geven dat hij geholpen wil worden. Daarna komt een deskundige medewerker je te woord staan. Als er nog vragen open staan vanuit de klant schroomt hij niet om eventueel een collega om advies te vragen.
Samen met mij als klant kom je uiteindelijk op het beste resultaat waar ik ja of nee tegen kan zeggen.
Ik ben heel tevreden met dit 1e resultaat en heb hoge verwachtingen van de levering, aansluiting en installatie. Hoop dat ik dit ook gauw mag vernemen en met plezier op deze aankoop terug ga kijken.
Als dit alles uitkomt adviseer ik zeker anderen om niet TE gauw via Media markt of Cool blue te besluiten maar eerst langs te gaan bij Platte TV. Dit kan via internet of 1van de winkels. Ik ben voorstander van winkel bezoek bij zo’n aankoop.

Jan 14-04-2022

Tv van 77" kwam in een nis te hangen. Aan alle zijden was er slechts enkele centimeter speling.
Hij is door medewerkers van Platte Tv perfect opgehangen. Knap gedaan!

Barry 65QN95A 14-04-2022

Kom graag bij PlatteTv Naarden vriendelijk persoon en hebben kennis van zaken.
Daarnaast verliep mijn vorige aankoop helaas op een DOA en de service en behulpzaamheid die zij boden complimenten voor PlatteTv Naarden. ben ze zeer dankbaar voor hun geduld.

Theo Ketting 14-04-2022

Geweldige deskundige uitleg gekregen over de mogelijkheden en soorten tvś en soundbars.
Alles goed kunnen bekijken en beluisteren en niets was teveel om te vragen.
Ook werd er goed meegedacht over de combinatie wat wij zochten,en een goede prijs gemaakt voor een combinatie van nieuwe tv en soundbar.
De verkoper wist ons perfect uit te leggen over de mogelijkheden.

Theo 14-04-2022

Vandaag de vestiging Utrecht bezocht. In eerste instantie thuis een soundbar van Yamaha geselecteerd. Op aanraden van adviseur Danny een iets duurdere maar kwalitatief betere Denon aangeschaft. Danny maakte met goede argumenten en geluidsvoorbeelden duidelijk dat de keuze voor de Denon met subwoofer een betere was. Met een prima advies voor enkele tientjes meer een goede aankoop gedaan.

Beat 14-04-2022

Perfecte dienstverlening. Behulpzaam. Omruil van te grote TV naar iets kleiner geen probleem.

Jan de Rooij 14-04-2022

Ik heb voor Plattetv gekozen vanwege de korting en de mogelijkheid van inruilen.
Alle correspondentie was heel vriendelijk en vlot.
E mails werden direct en vriendelijk beantwoord.
Bezorger was heel betrokken en hielp me met uitpakken van de producten!
Voor alle elektronica kan ikl Plattetv aanbevelen!!!

Rob 14-04-2022

Na een telefonische afspraak ben ik zeer kundig geholpen. Uitgebreide voorlichting en goede tips gekregen voor het verkrijgen van een ultieme beeldkwaliteit op mijn nieuwe TV

Willemien 14-04-2022

Geweldig geholpen. De adviseur weet veel over de tv's te vertellen, zowel de voor-en nadelen, kenmerken en verschillen tussen de verschillende producten. Door de verschillende tv's in de zaak wordt je wel heel hebberig!! Je voelt totaal geen druk van de adviseur bij de keuze, wat in sommige andere winkels wel regelmatig het geval kan zijn. De prijs is eerlijk. De winkel is schoon en opgeruimd. Het laten monteren en installeren verloopt vlekkeloos. Erg fijne monteur Edwin is rustig, vakbekwaam, werkt erg netjes en legt het product eenmaal geïnstalleerd nog even uit. Kortom totaal geen spijt van de keuze. Samsung 55qn93a en sonos arc. Nu paar dagen in bezut
Officiële reactie van HelloTV 14-04-2022

Beste Willemien,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring met ons. Het is erg prettig om te lezen dat u vanaf uw bezoek aan de winkel tot aan de installatie van uw nieuwe TV en soundbar zo goed geholpen bent. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Alex van Lith 14-04-2022

In de avond rond 20.00 uur contact gezocht via de chat had direct contact belangrijk dat je niet hoeft te wachten. Vrij snel en zeer goed geholpen door volgens mij een jonge dame milla? Graag complimenten aan haar overbrengen! Zij heeft de order ten slotte binnengehaald.

Super snel contact, correcte antwoorden.
Na de deal direct via mail de opvolging order, betaal mogelijkheid info over levering.
Dag later rond 08.30 uur stonden ze voor de deur met de totale bestelling alles compleet en keurig geleverd.

Nog dezelfde dag van levering tv kunnen hangen installeren.

Als cijfer krijgen jullie een 10+

A.H. 14-04-2022

Vriendelijk en duidelijk geholpen door Collin bij de aanschaf van een nieuwe tv. (Plattetv den bosch)

Henk 13-04-2022

Zeer heldere en vakkundige uitleg over TV's gehad. Verschil OLED en QLED, 4K en 8K, 50Hz en 100 HZ. Heb aansluitend mijn keus gemaakt en ben tot aankoop overgegaan, zeer tevreden, dank Andre.

Lex 13-04-2022

Vandaag is mijn nieuwe tv bezorgd en door installateur X geïnstalleerd. Het plaatsen en de installatie is foutloos uitgevoerd door een installateur die toonde verstand van zaken te hebben. Het plaatsen van de tv verliep op een rustige en relaxte manier. Daarna is een korte demo van de werking gegeven. Ook had de installateur nog een paar goede tips. Top, top, top.

Ton S. 13-04-2022

Na superslechte ervaring met Platte tv te ...... dit keer geholpen door de heer Ayrton van winkel Groningen. Superfijn, meedenkend en correct geholpen. Was het personeel van alle filialen maar zo.

Boss 13-04-2022

Ik kom al heel lang op het Kanaleneiland om te shoppen. Al mijn elektronica heb ik tot nu toe gekocht in de binnenstad. Tot mijn verbazing kwam ik op het spoor van Platte TV. Ik ben daar gelijk zonder aandringen geholpen door Mark. De koop was snel gesloten en hij heeft zelfs de spullen met de lift naar beneden gebracht.

J 13-04-2022

Vandaag in de vestiging Utrecht geweest.
Heel goed geholpen door M. hij is niet gehaast maar legt alles rustig uit. Goede vakkennis en een aardig persoon. Wij kunnen de winkel en de verkoper zeer aanbevelen!

Erwin 13-04-2022

Goede uitleg en informatie bij de aanschaf van mijn nieuwe tv.
Voor een gunstige prijs

Bas 13-04-2022

Erg goed geholpen door Ron de installateur! Duidelijk in zijn uitleg en werkt netjes en snel!! Neemt de tijd bij vragen!

Treffers 13-04-2022

Prima online al geholpen met onze keuze om ‘n nieuwe tv te kopen.
Gisteren is installateur Edwin geweest. Een zeer vriendelijke mijnheer met veel kennis.
Edwin werkt netjes en is vlot. Tevens legt hij alles op ‘n rustige manier uit.
Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. En zijn ook dik tevreden over deze installateur. Van ons mag hij ‘n leuke paasbonus krijgen 😀

Platte tv en installateur Edwin krijgen van ons beide ‘n dikke 10 !!

13-04-2022 13-04-2022

Goed geholpen, vriendelijk verkopen en snelle levering zoals de verkoper ook al aangaf

Karel Smit 13-04-2022

Zeer goede uitleg door zeer goede verkoper en mooie overzichtelijke winkel, raad ik iedereen aan.

N vd spek 13-04-2022

Tv super snel geleverd. Incl montage en installeren door ****. Erg fijn, er werd goed meegedacht met plaatsen vd tv en het wegwerken vd kabels etc! Kortom zeer tevreden!

Dick Nouens 13-04-2022

Fijne winkel daar in Rotterdam. Goede parkeer mogelijkheden.
Het personeel is zeer gastvrij en heeft kennis van zaken.
Door goede voorlichting product aangeschaft.

Sofia 12-04-2022

Goed geholpen door verkoper xxxx. Duidelijke uitleg en goede service. Heel blij met mijn nieuwe tv voor een scherpe prijs!

dennis 12-04-2022

Heb hier een tv besteld , en deze is zonder probleem mooi op de afgesproken tijdstip geleverd aan huis.
Ook behulpzaam met het naar boven dragen van de grote doos.
Ook zeer gemakkelijk dat ze een inruil actie hebben waardoor ze je oude tv overnemen en dan ook direct meenemen.
Medewerker xxxx was de bezorger en is zeer vriendelijk en behulpzaam en geeft een goede uitleg over alles.