HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Tom 19-11-2020

Nick h uit vestiging Eindhoven heeft me uitstekend geholpen. Hij adviseert, helpt en neemt alle tijd door ik nodig had om zo'n grote uitgave te doen.
Ik ben erg tevreden! Nu nog even wachten op de levering! Echt top!

Guus van de Ven. 19-11-2020

De bekendheid van deze winkel(s) komt van een kennis, welke goede ervaringen heeft met Platte T.V. organisatie.
Wij hebben de modern ingerichte zaak in Breda bezocht, en werden vriendelijk en correct ontvangen, en deskundig voorgelicht op het product wat we wilde aanschaffen.
Ook in het voortraject, waarin ik per e-mail info aanvroeg werd ik snel en duidelijk geholpen.
Ik kan u deze winkel van harte aanbevelen.

Paul Beusekom van 19-11-2020

Vriendelijk en professioneel personeel.Uitstekend uitleg geholpen door dhr Burak te Zoeterwoude.

A.Banning 19-11-2020

Prima geholpen in de vestiging Doetinchem! Heldere,duidelijke uitleg en veel tv's aanwezig, waardoor je ook goed het daadwerkelijke beeld per tv kunt vergelijken.

Arthur 19-11-2020

Op internet al een tijdje aan het zoeken naar een nieuwe tv; ook bij Mediamarkt geweest om tv's te bekijken. Op de site van Platte TV gechat met de klantenservice en ben vervolgens in Naarden gaan kijken; deze shop heeft een breed assortiment en je kunt er heel goed diverse televisies vergelijken. Ik ben goed en deskundig geholpen door verkoper Tijs. Hij nam alle tijd om mij te helpen met mijn keuze (zonder opdringerig te zijn) door alle voors en tegens aan te geven van mijn (vooraf gemaakte) selectie en gaf een hele duidelijke uitleg, zodat ik een weloverwogen beslissing heb kunnen nemen. De gekozen TV van LG wordt binnenkort bezorgd (was helaas niet op voorraad).

Michiel 19-11-2020

In eerste instantie phillips oled855 gekocht. Goed geholpen door de klantenservice. Achteraf toch niet blij met deze tv, op mail hierover werd direct gereageerd en uiteindelijk afgesproken naar de winkel te komen. Lopen veel medewerkers rond en zijn erg vriendelijk en hebben verstand van zaken.
Proberen echt met je mee te denken en uiteindelijk nog een leuke deal kunnen maken. Service is echt top bij deze aanbieder.
De 24ste word de nieuwe tv geleverd en direct opgehangen en aangesloten.

Cretenikos 19-11-2020

Zeer nette bezorgers. Ook behulpzaam. Vroegen of ik nog vragen had en dat had ik niet.

Slager 19-11-2020

Prima en snel geholpen in de winkel van platte tv. Een volledige beoordeling van winkelervaring kan ik eigenlijk niet geven omdat ik reeds mijn keuze had gemaakt, mij dus ook al verdiept had in het product, en daarvan ook al een offerte had ontvangen. prettig van de winkel platte tv blijft verder dat je per merk een aparte hoek hebt waar alle modellen hangen en er ook even prettig voor kan gaan zitten.

Rosanna 19-11-2020

Wij zijn 13 nov in het filiaal Breda een smart tv gaan bekijken. Echt super geholpen door een geduldige en aardige verkoper Tom, we kregen uitgebreid uitleg en hebben er ook een soundbar bij gekocht. Zaterdag werd lekker vroeg de tv afgeleverd door 2 sterke mannen. Echt top ! Het was de moeite meer dan waard om vanuit Rotterdam naar Breda te rijden.

Ivo 19-11-2020

Ik ging voor een bepaald model TV maar mede door deskundig advies van de verkoper in Arnhem toch een andere tv aangeschaft. De verkoper heeft een grote kennis van diverse tv's waardoor je prettig geholpen werd.

Tinylaut 19-11-2020

Bij de keuze al heel goed geholpen en vandaag half uurtje voor bezorging een telefoontje dat de monteur er aan kwam met de tv. Heel prettig geholpen door monteur D. Goed werd er naar onze wensen geluisterd qua hoogte van ophanging van de tv . Heel vakkundig en snel werd de muurbeugel geplaatst en de tv opgehangen , daarna prima uitleg over de gebruiksaanwijzing van de tv. Top ervaring

Ruben 19-11-2020

Erg vriendelijk en deskundig personeel. Uitstekend geholpen met een eerlijk advies. Tot in de puntjes heb ik informatie gekregen over de verschillende merken, de nieuwste modellen en de beste prijs/kwaltiteit verhoudingen. Bovendien heeft PlatteTV een variërend aanbod voor de laagste prijs. Winkels als CoolBlue en Meidamarkt bleken al snel af te vallen door de lage prijzen en voordelelige deals van PLatteTV. Het verzoek om het op te sturen was geen probleem en heb de TV de volgende dag aan huis ontvangen!

Peter 18-11-2020

1e keer dat we bij platte tv in breda binnen zijn gegaan. Winkel ziet er netjes uit. We worden te woord gestaan door X. Hij stelt veel vragen geeft veel uitleg en beantwoord onze vragen. We besluiten de tv waar onze keuze op is gevallen te kopen. We krijgen nog uitgebreide uitleg over service, garantie en onderhoud en vetrekken met n goed gevoel naar huis.

Cor 18-11-2020

Plattetv zoeterwoude.
Mooie ruime winkel met kundig en zeer vriendelijk personeel.
Xheeft ons zeer goed geholpen en nam de tijd voor ons.
Zijn heel tevreden met onze nieuwe tv en ook nog gekocht voor een zeer goede prijs.
Kan deze winkel zeer zeker aanraden.

Renata 18-11-2020

Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord, kwam het tegen op Google gezien hun scherpe prijzen en inruil enzo. Eerst heel fijn vlot en vriendelijk geholpen via hun chat, tv vandaag geleverd door 2 zeer vriendelijke mannen. Jongens bedankt voor jullie service en vriendelijkheid, toppie

Joop Kooy 18-11-2020

Wij hadden geen idee in wat voor een winkel we onze aankoop -een TV-zouden gaan overwegen/doen. (Online-aankopen doen vinden wij niet verstandig als je nog geen definitieve keuze hebt kunnen maken). Maar dat was snel duidelijk: een prachtige zaak met een heel mooi interieur, rust en ruimte. Geen overvloed aan Tv's waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet. Gaf al een heel goed gevoel. Uiteraard letten wij scherp op de prijs, maar onze adviseur, die ons goede technische informatie gaf liet ook wat voorbeelden zien waarbij je online-aankoop kan uitmonden in een hoop ergernis en ellende. Moeten we niet aan denken. Een stenen winkel met advies is voor ons heel belangrijk en als dat dan mogelijk iets meer zal kosten, dan is dat volkomen terecht. Wij vinden Platte TV zeker een aanrader.

Tom 18-11-2020

Goed en snel geholpen, ging voor een buitenkansje maar deze was helaas al weg. Nette korting op nieuw product gekregen ter compensatie.
Zeer tevreden met de klantenservice en goed geholpen door het adviserende personeel.

Rob 18-11-2020

Ik ben keurig geholpen in de winkel in Eindhoven vandaag. Mooie OLED voor een scherpe prijs en de verkopers waren niet te beroerd om even mee te sjouwen naar de auto. Fijne ervaring met Plattetv.nl!

Ashley 18-11-2020

Op 27 okt een tv gekocht in de vestiging Utrecht. Hier ben ik prima en deskundig geholpen en werd mij verteld dat de tv met 3 dagen geleverd zou worden. Na 2 weken moest ik zelf contact zoeken met deze winkel (duurde 4 dagen voor Ik iemand te pakken kreeg) om te horen dat ze geen idee hebben waar hij is of wanneer die geleverd word. 1 week ( en weer 3 dagen verder. 22 keer met bellen, 6 keer met appen 3 keer met chatten) voor Ik iemand te pakken kreeg) zijn er leveringsprobmlemen en dus nog steeds geen idee wanneer ik mijn tv kan verwachten . Ipv dat ik op de hoogte gehouden word kost het mij een hoop moeite om hen te pakken te krijgen als zij zich niet aan de afspraak houden. Nu bijna een maand verder en krijg ik geen alternatief, tegoed of een antw op de vragen.

Product inhoudelijk kan ik nog niks zeggen maar wat een slechte service!!

JTas 18-11-2020

Prima service tegen juiste prijs.
Helaas ging iets niet goed met de bestelling, maar dit werd goed opgelost. Waarom dan toch 5 sterren en geen 4? Toen ik om 1755 arriveerde in de winkel, bleek de tv toch te groot voor mijn auto waarbij een medewerker uit Groningen, mijn tv met zijn eigen auto, dezelfde avond thuis afleverde. top dus.

Kor 18-11-2020

Op zoek naar een playseat met stuur kwam ik al snel op de site van platte tv.
Keus genoeg, maar toch maar naar de winkel gegaan. Snel geholpen door vriendelijke medewerker, goede voorlichting, goede prijs gemaakt, kortom
Ik ben een zeer tevreden klant en blij met mijn aankoop.

Yvonne Silvius 18-11-2020

Twee geweldige gasten R en D hebben maandag bij mij de nieuwe tv geïnstalleerd, duidelijke uitleg, en strak gewerkt, keurig opgeruimd en heel vriendelijk, SUPER gedaan!

Denim 18-11-2020

Na veel inspanning van medewerker R. heb ik een hele mooie aanschaf gedaan bij Platte tv. Vandaag hebben medewerkers D en A deze gemonteerd en geïnstalleerd. Echt top werk! Eén van de twee had zijn vrije dag hiervoor zelfs opgeofferd. Super service!!
Officiële reactie van HelloTV 18-11-2020

Beste Denim,

Wat fijn om te horen dat u zo'n goed gevoel heeft bij uw aanschaf bij ons, daar doen we het voor! Heel veel kijk plezier gewenst van uw prachtige nieuwe TV en hopelijk tot een volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Tony 18-11-2020

Erg behulpzame medewerkers, die gerust tot en met de auto meelopen om te helpen met het inladen van je product. Daarnaast ziet de winkel er netjes en verzorgd uit en bieden zijn nét dat beetje extra t.o.v. andere mediawinkels.

Estherdelouweren 18-11-2020

Het was voor ons de allereerste keer dat wij bij deze winkel in Eindhoven binnen stapten. En eerlijk is eerlijk, ze zeggen niet voor niets je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk en dat was hier zeker niet nodig ook. We zijn ontzettend goed en professioneel geholpen door ( IK mag geen namen noemen) een jonge man en wat ons vooral opviel was dat hij echt klantgericht was en hart voor de zaak had. We hebben uiteindelijk een hele mooie tv gekocht en zijn tevreden de deur uitgegaan.