HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

D. Kauw 13-10-2022

Hello TV prima service, personeel deskundig en zeer behulpzaam. De installatie thuis door DK was voortreffelijk.

Will 13-10-2022

Omdat ik het wel heel appart vond dat je een persoonlijk bod krijgt bij aankoop van een tv. Heel goed geholpen door G uit s Hertogenbosch. De televisie is snel geleverd en goed ingesteld. Super b mij.

Xander 13-10-2022

Na 7 jaar gebruik gemaakt te hebben van onze panasonic tv toch besloten om een nieuwe tv aan te schaffen. Wij waren uitgekomen op de Samsung the frame. Na veel gekeken te hebben op websites kwam ik zo op HelloTv (eerlijk gezegd daarvoor nog nooit van gehoord) na op de site gekeken te hebben en klantenservice gesproken te hebben (Tim en Ivo) zeer tevreden mijn aankoop gedaan ! Hierbij kreeg ik ook nog een mooie korting en daarop een mooie inruilprijs voor mijn oude tv. Super goed en vriendelijk geholpen. Ook zag ik dat ze winkels hebben waar je naar toe kan als je je keuze niet helemaal kan maken of advies wilt, super handig en betrouwbaar dus.

De tv hangt nu 2 dagen en ben er super blij mee. (maandag besteld en dinsdag keurig op tijd bezorgd)

Al met al kan ik deze winkel/website zeker aanbevelen en krijgt van mij dan ook een 10 Geen rare gesprekken, snel en duidelijk antwoord op vragen en gewoon professioneel geholpen hoe het hoort.

Andy 13-10-2022

Ik ben super tevreden over mijn aankoop zowel over het product, de levering en de klantenservice

Wim 13-10-2022

Persoonlijke aandacht bij aankoop, geen massale winkel en goed advies.
Goede voorlichting over service en afhandeling bij eventuele klachten.

Evelien 13-10-2022

Super goed geholpen door Chris r. Ik heb helemaal geen verstand hij legde alles top uit. Mam de tijd

Joran 13-10-2022

Fijne prijsonderhandeling via de chat en de installateur was vrolijk en relaxed. We genieten nu al van onze nieuwe tv!

Patrick 13-10-2022

Ruim een dag in gesprek geweest met de klantenservice via de chat, had veel vragen en werden netjes beandwoord. Na een keuze gemaakt te hebben tussen 3 tvs een super mooie deal gesloten met de klantenservice!
Zeer de moeite waard.
Een dag later werd de TV netjes geleverd.
Super tevreden!

Koos 13-10-2022

na het zoeken op de site kwam ik ook HELLO/TV tegen en dat sprak mij zo aan dat ik naar de winkel aan de Rijnekeboulevard ben gegaan. daar binnen keek mijn ogen uit en wat gelijk opviel was het accent alleen televisie met bijbehorend geluidinstalatie dus gespecialiseerd personeel dacht ik. en dat bleek wel met uitleg van Simon, dus top mensen.

Ton Proos 13-10-2022

Koop graag bij een speciaalzaak in televisies en geluid. Deskundigheid en klantvriendelijk stond bij ons bezoek aan de winkel in Groningen voorop.

Makkie 13-10-2022

Ik was er nogal vroeg. Werd gelukkig gezien. Dus werd meteen naar binnen gelaten. Daar werd ik Snel, behulpzaam en vriendelijk geholpen.

Huib Buitenbos 13-10-2022

Prettig geholpen. Deskundig en informatief. Klantgericht.
Gerichte informatie over product.

Joop46 13-10-2022

Een hele mooie aanbieding gekregen voor een 85 inch scherm van Samsung 2022, terwijl ik op zoek was naar een 2021 model. Snelle levering inclusief montage. Monteur Jop, melde zijn komst keurig 20 min van te voren telefonisch aan. Montage verliep zeer snel en keurig.
Kortom dik terveden.
Officiële reactie van HelloTV 13-10-2022

Beste Joop,

Bedankt voor de 10! Wat leuk om te lezen dat je zo'n mooie aanbieding hebt gekregen, en dat op een nog nieuwer model. Inmiddels is de TV netjes gemonteerd dus. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien je we nog eens terug.

Jelske - HelloTV

Broeksteeg 13-10-2022

Online keuzes door gegeven waar ik mijn intressen in had
Daarbij heeft hello tv netjes de vergelijking en mooie prijs geboden.
Daarop naar de winkel gegaan en hebben we als nog een andere aanbieding gekregen voor een 8 k ipv 4 k en de nieuwste genomen

Jolanda 13-10-2022

We hebben gekozen voor HelloTv omdat ze ons een zeer goed bod hebben gedaan nadat we eenzelfde type tv op bol.com voor veel minder zagen.

Via de chat contact gehad met een medewerker, hij heeft ons toen een bod gedaan die we niet konden weigeren. De volgende dag konden we de tv ophalen.

Mike 13-10-2022

Op zoek naar een nieuwe televisie uitgekomen bij hellotv.nl
Goed geholpen via chat en mooi aanbod gekregen van Daan. De televisie is binnen twee weken vakkundig opgehangen door Pascal. Kortom erg tevreden over hellotv.

Chris Breuer 13-10-2022

Goed advies gegeven, netjes werk afgeleverd. Prachtige televisie geïnstalleerd en opgehangen!

Isabella 12-10-2022

Goed geholpen. Er werd rustig de tijd genomen om alles uit leggen en toe lichten. De installatie verliep ook netjes. Vriendelijkheid zowel in de winkel als bij installatie een dikke 10.

Rb 12-10-2022

Makkelijk deal sluiten evt meer inruil. Prettige service en komen hun afspraken na!

Rene Arendsen 12-10-2022

Vandaag heb ik een Sony 50X89K gekocht bij HelloTV winkel in Doetinchem. Hierbij ben ik goed geholpen door de mederwerkers die mij verschillende opties gaven voor hetgeen ik zocht. Hier op basis van heb ik voor deze Sony gekozen en is hiervoor een mooie prijs gemaakt. Nogmaals bedankt!

Hans 12-10-2022

Vriendelijke verkoper die ook online snel reageert. Vandaag is de tv naar volle tevredenheid geïnstalleerd. Klantvriendelijk bedrijf.

wilbert 12-10-2022

fijne en ruim opgezette winkel. vriendelijk personeel en als je zeker bent welke tv je wilt kopen maken ze een mooie prijs voor je. goede garantie bijgekocht zodat ik bij problemen volledige service krijg van deze zaak. Ik ben heel benieuwd naar mijn nieuwe aanwinst.

michiel 12-10-2022

Snelle levering goeie voorlichting geen gedoe. veel schermen/merken in de winkel om te vergelijken. ze hebben ook een goed servicepakket te bieden

Rina 12-10-2022

Door X zijn we deskundig en vriendelijk geholpen, in de zeer ruime opgestelde winkel in Zoeterwoude.

Eek 12-10-2022

De winkel een cijfer 8 (soms erg druk) en monteur X een 10. Hij werkte netjes en nam uitgebreid de tijd om alles uit te leggen op een zeer vriendelijke manier. Super!